Massa-aanranding Keulen 2

12-01-2016 16:31 732 berichten
Aangezien het vorige topic ver over de 3000 reacties is hier een nieuw deel..

Hier is een link naar het eerste deel:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/mass ... ges/305441
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 11:18
98.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 09 februari 2016 @ 21:58:

[...]





Los van dat het immens triest is, is het hartstikke stom om een onbekende onderdak te geven. Illegaal of niet.

En wrang weer, dat juridische procedures ook dit soort types bescherming geven





Het verhaal van dat kind dat verkracht is, vind ik nog walgelijker dan walgelijk. Het als de normaalste zaak zien....Wat een monster.

Benieuwd wat ze met die man gaan doen...Inderdaad een monster.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 06 februari 2016 @ 08:02:

[...]





Dat is wel in het nieuws geweest. Nare ontwikkeling.De reden dat zo'n ontwikkeling is ontstaan vind ik enger.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 09 februari 2016 @ 15:46:

[...]





Ik vind het ook weer niet zinnig om nu elke verkrachting/moord door een immigrant te gaan melden. Hoeveel vrouwen worden er in de VS niet thuis verkracht en vermoord door autochtone mannen? De meeste serialkillers zijn ook blank en zeker in de VS hoogswaarschijnlijk ook christelijk.quote:obl schreef op 09 februari 2016 @ 21:40:

[...]





Ik vind het al een enorme vooruitgang dat er nu vermeld wordt wie er iets doet.

Vroeger kreeg je geen enkele info over wie de (vermoedelijke) dader was.



Het feit dat je nu dus vaker ziet dat het een immigrant was kan te maken hebben met het simple feit dat er nu wel verteld wordt dat het om een bepaalde groep gaat.



In het voorliggende geval zou er vroeger waarschijnlijk alleen gestaan hebben "door haar vriend". Zonder verwijs op de immigrantenstatus.Mee eens. Ze mogen er niet geruisloos mee weg komen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:tvandattum schreef op 09 februari 2016 @ 22:02:

[...]





Ik weet niet waarom je de VS erbij haalt, dit speelde zich af in Oostenrijk.Omdat er in Vs mee serie moordenaars rondlopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 11 februari 2016 @ 10:02:

Ondanks de inzet van 2500 politieagenten om de stad veilig te houden.





De politie in Keulen heeft de afgelopen dagen duidelijk meer aangiften van seksueel geweld binnengekregen dan tijdens carnaval vorig jaar. Maar dat betekent volgens de politie niet per se dat er ook meer vergrijpen waren.





Tuurlijk.... een aanrandingkje steek je normaal gezien toch gewoon even weg... daar ga je toch niet voor naar de politie! ... het idee alleen al!!



Tenzij je er ophef mee kunt maken natuurlijk, want iedereen is veel meer geïnteresseerd in politieke druk uit te oefenen dan om een misdadiger op te laten pakken....



Voor het geval dit niet duidelijk is: dat was sarcastisch.

Ik wordt best wel een beetje woest van zo'n aanmatigende uitspraak van de politie. Die zijn er toch niet om dingen goed te praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 09 februari 2016 @ 22:02:

[...]



Ik weet niet waarom je de VS erbij haalt, dit speelde zich af in Oostenrijk.





Klopt, was een foutje van mij. Ik dacht dat het zich in de VS had afgespeeld maar had niet goed gelezen.

Maar ik blijf erbij het dat niet zinnig is om bij élke moord of verkrachting door een Afrikaan te gaan roepen: zie je wel.

Moeten we daar dan elke keer een moord door een autochtoon tegenover gaan posten?
.
quote:Donkeyshot schreef op 06 februari 2016 @ 17:12:

Gisteren in Almere: twee vervaarlijk uitziende negroiden met woeste baarden, sandalen, witte djellaba's en daar overheen militaire camouflagejassen. Of ze er een bomgordel onder droegen kon ik niet zien in de gauwigheid. Maar ze zagen er uit of ze zo van het Syrische front af kwamen.

Mag allemaal inderdaad, ze overtreden geen wet. Maar het geeft wel een onbehaaglijk gevoel aan het winkelend publiek.

Waarschijnlijk was dat ook de bedoeling.Het is toch niet toegestaan om IS-gerelateerde kleding te dragen tijdens carnaval? Dat lijkt mij een goede reden om deze 2 mannen op te pakken.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 11:18
99.78% gewijzigd
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 11:17
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 11 februari 2016 @ 13:08:

[...]





Omdat er in Vs mee serie moordenaars rondlopen?Ik zie echt de link naar seriemoordenaars niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 11 februari 2016 @ 14:19:

[...]





Klopt, was een foutje van mij. Ik dacht dat het zich in de VS had afgespeeld maar had niet goed gelezen.

Maar ik blijf erbij het dat niet zinnig is om bij élke moord of verkrachting door een Afrikaan te gaan roepen: zie je wel.

Moeten we daar dan elke keer een moord door een autochtoon tegenover gaan posten?



In sommige gevallen ben ik het daarmee eens. Je ziet echter ook dat het in heel wat landen niet eens als misdrijf wordt gezien. En ik denk dat het toch heel goed is om dat onderscheid aan te tonen. Net als bij eerwraak. Dat is ook niet 'zomaar' een moord, maar kent een specifieke culturele achtergrond. Het werkt alleen maar contraproductief om dat te ontkennen en lost de problemen niet op. Mensenhandel, prostitutie etc komt veel voor in AZC's. Aub besteed daar aandacht aan. Ontkennen maakt het probleem voor de vrouwen die slachtoffer zijn alleen nog maar groter.



Gisteren sprak ik een medewerkster van de IND. Zei vertelde over een vrwilligster bij illegalen die haar 10 -jarige dochter had meegenomen naar de plek waar deze illegalen zaten. 3x raden wat met dat meisje is gebeurd....
Alle reacties Link kopieren
http://www.dumpert.nl/med ... _met_sleutels_zoeken.html

Soms is aanranding grappig, of nou ja .......



grappig?
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 16 februari 2016 @ 19:49:

http://www.dumpert.nl/med ... _met_sleutels_zoeken.html

Soms is aanranding grappig, of nou ja .......



grappig? Zal dat meisje het niet merken dat haar vriend drie handen heeft?
LOEP ME MAAR aub.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 11:18
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
de Volkskrant



Meeste verdachten 'Keulen' afkomstig uit Noord-Afrika



De meeste verdachten van de aanrandingen en verkrachtingen op oudejaarsavond in Keulen zijn afkomstig uit Noord-Afrika. Ze waren illegaal naar Duitsland gereisd of hadden een asielaanvraag gedaan, aldus een verklaring van de Keulse hoofdaanklager Ulrich Bremer. Hij noemde eerdere berichten dat slechts drie verdachten vluchtelingen waren 'totale onzin'.



Door: Redactie 15 februari 2016, 19:04



'De overgrote meerderheid valt onder de categorie vluchtelingen', aldus de aanklager. Volgens Bremer loopt tegen 73 verdachten nog een gerechtelijk onderzoek.



Van hen komen er 61 uit Noord-Afrika: 30 Marokkanen, 27 Algerijnen, drie Tunesiërs en een Libiër. De andere verdachten zijn vier Irakezen, drie Syriërs, een Iraniër, een Montenegrijn en drie Duitsers. Onder hen zijn ook minderjarigen.





Duitsland bereid te betalen voor terugkeer Noord-Afrikaanse vluchteling



Duitsland is bereid te betalen voor de terugkeer van afgewezen asielzoekers naar Noord-Afrika. Dat mislukt vaak omdat landen als Marokko, Tunesië en Algerije die terugkeer weigeren. Berlijn probeert nu met die landen afspraken te maken over financiële hulp.





Twaalf verdachten zouden zich hebben schuldig gemaakt aan seksuele handelingen. Slechts één verdachte is echter tot nu toe aangehouden. Het gaat om een Marokkaanse asielzoeker die in november Duitsland binnenkwam.



In totaal zijn 1.075 aangiftes gedaan door slachtoffers en gedupeerden in Keulen. Bij bijna de helft van de aangiften gaat het om ongewenste seksuele handelingen, zoals handtastelijkheden maar ook verkrachting.



Andere aanklachten variëren van tasjesroof, zakkenrollerij, beledigingen tot openlijke geweldpleging. De meeste incidenten vonden plaats op Oudejaarsavond en vooral rond het Hauptbahnhof, het belangrijkste treinstation in Keulen.



Video

De Keulse politie heeft tot nu toe ruim 300 personen ondervraagd over de aanrandingen. Daarnaast is er meer dan 590 uur aan videomateriaal in beslag genomen en werden via telefoongegevens 1,1 miljoen bewegingspatronen geanalyseerd, aldus hoofdaanklager Bremer in de Duitse krant Die Welt.



Bremer heeft ook laten weten dat de eerste rechtszaak staat gepland voor 24 februari. Een Marokkaan en een Tunesiër moeten zich voor de rechter verantwoorden voor het stelen van een camera.



Tijdens het carnaval deze maand heeft de politie in Keulen duidelijk meer aangiften van seksuele vergrijpen binnengekregen dan vorig jaar. Het aantal steeg van achttien naar 66, liet de politie eerder weten. Aanleiding is waarschijnlijk dat mensen eerder naar de politie durfden te stappen om aangifte te doen na de reeks incidenten op oudejaarsavond.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 12 januari 2016 @ 23:51:

[...]





Waarom is Noord-Afrika dan koploper in het aantal 'verkrachtingen en hiv-besmettingen"?

quote:impala schreef op 12 januari 2016 @ 23:58:

[...]





Heb je een bron voor die hiv besmettingen? Ik weet niet beter of 'zwart' Afrika is koploper.quote:tvandattum schreef op 13 januari 2016 @ 00:18:

[...]





Ik weet ook niet beter dan dat dit in Afrika het hoogste is.



Lijkt mij dat de WHO de meest betrouwbare data hierover heeftquote:toiletrol schreef op 13 januari 2016 @ 07:01:

[...]





Ja, maar dan niet in Noord-Afrika.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Meeste verdachten 'Keulen' waren pas net in Duitsland

Redactie − 15/02/16, 19:38

© epa. Bij het Keulse carnaval werd veel gezoend.



De meeste verdachten die tijdens nieuwjaarsnacht in Keulen honderden vrouwen aanrandden en beroofden, kwamen uit Noord-Afrika. Dat blijkt uit nieuwe cijfers die het Duitse Openbaar Ministerie maandag bekendmaakte. Het gaat 'overwegend' om mensen die 'minder dan een jaar geleden in Duitsland zijn aangekomen'.



Het Duitse OM meldde maandag dat er 73 verdachten zijn geïdentificeerd die in de zogenoemde Silvesternacht in Keulen vrouwen seksueel betastten. Van hen zijn er 61 uit Noord-Afrika: 30 uit Marokko, 27 uit Algerije, drie uit Tunesië en een Libiër. De overige verdachten komen uit Irak (4), Syrië (3), Iran (1) en Montenegro (1). Ook zijn er drie Duitsers bij.



Er zitten nog vijftien mensen vast. Van hen wordt er één verdacht van een seksueel delict. De andere moeten terechtstaan voor diefstal of geweld.



Volgens het Duitse OM zitten er tussen de buitenlandse verdachten personen die 'korter dan een jaar in Duitsland zijn'. Het gaat dan om mensen die illegaal zijn, asiel zoeken of een asielaanvraag hebben gedaan. Verder gespecificeerd wordt dat niet. In verband met het onderzoek doet het OM verder geen uitspraken.



Eerder dit weekend zorgde een artikel in de Duitse krant Die Welt voor ophef, toen voorlopige cijfers al naar buiten kwamen. Daaruit bleek dat slechts een deel van de verdachten uit Syrië of Irak kwam, gebieden die nu als oorlogsgebied worden aangeduid.



De cijfers van het Openbaar Ministerie bevestigen dat nu, maar het hoofd van het OM, Ulrich Bremer, zei dat het 'totale nonsens' is als mensen suggereren dat er geen vluchtelingen bij de aanranders zaten. "De overduidelijke meerderheid van de verdachten is vluchteling", zei hij tegen persbureau AP.



De Duitse regering stemt binnenkort om van Algerije, Tunesië en Marokko 'veilige landen' te maken. Dat betekent dat asielzoekers uit die landen die in Duitsland asiel aanvragen, eenvoudiger kunnen worden teruggestuurd.



In Die Welt werd ook een tijdlijn gemaakt van de gebeurtenissen bij Oud&Nieuw in Keulen. Na een analyse van de in totaal 1054 aangiften van aanrandingen of diefstal bleek dat de meeste strafbare feiten tussen 23.00 en 01.00 uur plaatsvonden. In de meeste gevallen ging het om diefstal, 372 keer. Seksuele delicten kwamen 274 keer voor.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
De massa-aanranding in Keulen was een gecoördineerde gevechtshandeling, in het Arabisch bekend als Taharrush jamai. Wat een aanval was op Westerse vrouwen, was tegelijk een aanval op Westerse mannen. Een verkenningsaanval om precies te zijn. Om even te checken of het inderdaad klopt dat westerse mannen hun vrouwen niet verdedigen en of ze inderdaad geen wraak nemen als je hun vrouwen onderwerpt aan de groots mogelijk schande die (met name in hun cultuur) denkbaar is.

En inderdaad: in het omgekeerde geval, als er honderden moslima's zouden zijn aangerand door blanke tokkies en hooligans, zou niet alleen de verontwaardiging nog veel groter zijn geweest, maar dan zou er ook bloedig wraak zijn genomen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 11:18
98.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit is wat Wikipedia zegt over Tamarrush Jamai



Taharrush (Arabisch: تحرش جماعي - taḥarrush ǧamāʿī) is een vorm van collectieve seksuele aanranding. De eerste meldingen van taharrush gama'i stammen uit de Egyptische revolutie van 2011 tijdens de onrusten op het Tahrirplein, waar Egyptische vrouwen en vrouwelijke westerse journalisten werden omsingeld en vervolgens aangerand door groepen jonge mannen.

Vaak worden de sociale media gebruikt om een groep van gelijkgezinden te verzamelen op een locatie waar ook vrouwen verwacht worden aanwezig te zijn.[bron?] De tactiek is dan om een buitencordon (outer circle) te vormen rondom die vrouwen. De mannen aan het binnencordon (inner circle) kunnen vervolgens ongestoord vrouwen betasten, ontkleden en penetreren. Doordat deze activiteiten collectief plaatsvinden is het moeilijk om in de chaos rechtstreekse daders aan te wijzen.

Taharrush werd bekend in de westerse wereld toen op oudejaarsavond 2015 in verschillende Duitse, Zwitserse en Finse steden honderden vrouwen aangerand, beroofd en verkracht werden door groepen mannen, grotendeels asielzoekers afkomstig uit de Arabische wereld. Bij het bekendste geval in Köln bleek dit ook uit door de politie opgenomen feiten[1].
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Houari Boumedienne (" wij zullen jullie overwinnen door de buiken van onze vrouwen") is alweer achterhaald.

Je kan immers ook prima de buiken van Westerse vrouwen gebruiken om moslim babies te maken.



Deze imam legt het helder uit
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 17 februari 2016 @ 18:48:

Houari Boumedienne (" wij zullen jullie overwinnen door de buiken van onze vrouwen") is alweer achterhaald.

Je kan immers ook prima de buiken van Westerse vrouwen gebruiken om moslim babies te maken.



Deze imam legt het helder uitMerkel bedankt, Merkel bedankt, Merkel Merkel Merkel bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 februari 2016 @ 18:48:

Houari Boumedienne (" wij zullen jullie overwinnen door de buiken van onze vrouwen") is alweer achterhaald.

Je kan immers ook prima de buiken van Westerse vrouwen gebruiken om moslim babies te maken.



Deze imam legt het helder uit





Zo zeg, die windt er geen doekjes om



De vraag is wel of dit een imam met enige invloed is of een idioot met een microfoon.

https://m.reddit.com/r/is ... _is_sheikh_muhammad_ayed/



This guy has been making the headlines around the world, mostly on alternative and tabloid media with his "Muslim migrants should breed with europeans" speech.



There is one video on the internet, the media claim he is a 'top imam', which is probably open to interpretation.



So, what's the background on this guy? Googling the name returns only this video and posts about it, instead of any info about him, is this guy a legit imam, do people really listen to him?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 februari 2016 @ 17:17:

De massa-aanranding in Keulen was een gecoördineerde gevechtshandeling, in het Arabisch bekend als Taharrush jamai. Wat een aanval was op Westerse vrouwen, was tegelijk een aanval op Westerse mannen. Een verkenningsaanval om precies te zijn. Om even te checken of het inderdaad klopt dat westerse mannen hun vrouwen niet verdedigen en of ze inderdaad geen wraak nemen als je hun vrouwen onderwerpt aan de groots mogelijk schande die (met name in hun cultuur) denkbaar is.

En inderdaad: in het omgekeerde geval, als er honderden moslima's zouden zijn aangerand door blanke tokkies en hooligans, zou niet alleen de verontwaardiging nog veel groter zijn geweest, maar dan zou er ook bloedig wraak zijn genomen.Zoals ik in het begin al eens schreef "dit was een aanval" . Ik meen zelfs dat het voorspelt is. Pakken daar waar het 't pijnst doet. De westerse waarden. Onschuldige burgers aanpakken op een gemene manier.





Merkel heeft de westerse bevolking in gevaar gebracht. Hoogleraar Harry Verbon heeft gelijk. Merkel is de dictator van Europa.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven