+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Haha nee alleen als je nieuwsgierig bent, niet echt spannend verder. Maar ik wil niet te herkenbaar hier zijn, in mijn omgeving word ik doodgegooid met wanneer ga je nou beginnen vragen. Ben denk ik de laatste in mijn omgeving, omdat mijn man wilde wachten. Vind het fijn dat ik hier soort van "anoniem" ben.



En ik kijk er heel erg naar uit, kan niet wachten tot het raak is! Gek idee dat ik tijdens de kerst misschien zwanger ben.
Dag ladies,



Wat is er weer veel geschreven. Heb net alles even bijgelezen.



@Zonnebloem, hoe is het nu met jou?

@Saywhat, wat een naar verhaal. Sterkte! Ik neem aan dat het ook jouw dochter is?

@Deesje, fijn die bevestiging van de test!:-)

@Vanessa, succes met de onderzoeken vandaag! Wanneer krijg je de uitslag?



Mijn man en ik waren een weekendje weg afgelopen dagen. Helaas was ik ziek :(. Ik vraag me nu af: was dit een buigriepje of..... ? Begin vorige week had ik mijn eisprong, dus er kan zomaar een innesteling zijn geweest. Aankomend weekend kan ik testen spannend! Inmiddels voel ik me beter, maar nog steeds veel gerommel en weinig eetlust.



Fijne dag allemaal! Ik heb vakantie en ga zo met mijn zoontje en wat andere vrienden met peuters naar de speeltuin. Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Beetje-vreemd, wat een heftig verhaal zeg. Sterkte met dit alles! Logisch dat uitbreiding even op lager pitje staat.



Lois, wat zal jij geschrokken zijn. Snap je gevoelens, maar zulke dingen gebeuren. Je kan niet alles veiligstellen als mama. En het is goed afgelopen gelukkig.



Dees, wat fijn, je positieve test. Gefeliciteerd!



Vanessa, heel veel succes vandaag! We duimen voor je!



Kaatje en saywhat, spannend volgende maand gaan beginnen. Gezellig meekletsen hoor hier.
Alle reacties Link kopieren
Satire spannend!!!



Ik snap best dat mensen het fijn vinden om hier lekker anoniem te kletsen..

Ik vind het ook fijn om hier over alle baby zwanger maar ook andere dingen te kletsen...



Gister met de bloembollen in de weer geweest ik ben nl lid van een grote bloemencorso wagen bouw groep zo wat een woord haha dat bouwen is hier best wel een ding en ik vind het leuk er worden nu allemaal plannen gemaakt en de start is er alweer ook ik word natuurlijk ingeplant maar geen idee hoe dingen gaan lopen...gister voor de zekerheid maar wel handschoenen aangedaan gelukkig was ik met alleen maar mannen die zien dat niet en was er ook een man met handschoenen aan haha ik maak me niet zo druk om de bekendheid haha er zijn maar weinig grote bloemencorso's in nl hihi



Hier ook vakantie heb er 1 logeren de middelste twee zijn Huttenbouwen en de kleinste is er wel ik ga zo even helpen dan moet ik werken voor mezelf in de foto's en voor mijn man dus druk dagje
Alle reacties Link kopieren
@lois: wat leuk dat je daaraan mee doet. Alleen zo jammer dat het maar voor zo kort is. Bedoel die bloemen

Moet je handschoenen aan om dezelfde reden dat je dat in de tuin moet ? Voor bacterie?



Beetjevreemd: jeetje wat schrikken zeg.

Is het ook jou dochter? Heel veel sterkte

Logisch dat je alles op een laag pitje zet
Alle reacties Link kopieren
@satire: je weet maar nooit. Ben erg benieuwd. Heb je de testen al in huis?



@zonnebloem: hie gaat het met jou? Kan je er een beetje mee omgaan. Vind het wel heftig hoor. Had het je zo gegund
Alle reacties Link kopieren
Kaatje en saywhat: dat jullie nog kunnen wachten hihi

Als ik iets graag wil dan moet het nog dezelfde dag het liefst hihi



@serieas: wanneer is jou NOD ook alweer?



@vanessa: succes vandaag !!!!





Hier met een cracker in bed begonnen

Hoop zo dat ik deze week nog kan werken en heb komende week nog 2 verjaardagen oa

Wil nog niks zeggen nl
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is de narigheid snel voorbij Dees!



Jeetje wat heftig Beetje vreemd. Sterkte.



Vandaag onderzoek morgen uitslag.



Kaatje en saywat. Knap hoor dat jullie zo rustig blijven. Veranderd vanzelf!



Loïs gaaf! Respect voor de inzet.



En fijn dat t met de rest ook z'n gangetje gaat.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is dat blijvend maar heb het er wel voor over. Had alleen gehoopt dat het een paar dagen later pas begon.



Het gaat wel maar continue licht misselijk



Ps denk dat ik nu weer een schimmelinfectie heb. Kuurtje bijna op maar nu weer jeuk aargh maar wil niet klagen dus stop gelijk
Alle reacties Link kopieren
Meiden, het is idd ook mijn dochter en zoon.

Vandaag wat buiten speelgoed opgehaald, hij keurt haar geen blik waardig, te bizar voor woorden.



Ben nu een paar dagen alleen met vriendlief en ondanks alles hebben we het steeds maar over dat kindje samen, zelfs de namen zijn al bedacht

Geloof nooit dat het lang gaat duren, nadat deze puinhoop een beetje is gezakt en hopelijk opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rot situatie beetje vreemd, maar zijn de kinderen nu bij jou?



Het voelt niet echt als wachten voor mij, het is gewoon zo besproken met manlief, dus is het gewoon zo haha... Klinkt ws stom, maar voelt voor mij ook niet of deze afspraak verbroken moet worden oid, komt ook meer omdat één van de redenen voor mij mijn werk is en dat dit dan ook een keuze vanuit mijzelf is, plus een beetje zelfbescherming, ik haat thuis zitten, laat staan in de winter, dus lijkt me beter als ik het mooie weer tegemoet kan gaan dan.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Satire en Vanessa!



En Deesje Ik snap het dat je het nog even voor jezelf wilt houden.



En ik lijk misschien rustig, maar dat is niet zo. Ben er elke dag mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Niets geks in de baarmoeder te vinden. De ligging is wel wat vervelender. Morgen meer!
Alle reacties Link kopieren
Dat is in ieder geval een beetje goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het verder goed hoor. Tuurlijk spookt het echt wel door m'n hoofd af en toe. Ook gewoon dat je afvraagt, waarom ging het mis en dan dus allerlei doemscenario's daarover. Maar kan nu ook niet wachten om gewoon de volgende ronde in te gaan. Klinkt dat gek?



Satire, heel spannend! Het zou zo fijn zijn. Gek he, hoe je dan bij alles wat je voelt, denkt zou het er iets mee te maken hebben...



Beetje-vreemd, wat is er dan toch allemaal gebeurd. Lijkt me heel lastig allemaal. Kan je hier met je partner ook wel goed over praten? Gaat je zoon wel naar hem toe nu, terwijl je dochter niet welkom is?



Lois, wat leuk zo'n wagen bouwen. Heel intensief ook. Maar jullie verbouwen dus ook je eigen bloemen voor de wagen? Ik wist echt niet dat dat zo ging hoor. Gek he, dat je je idd afvraagt of je wel beschikbaar bent etc over een x aantal maanden omdat je niet weet of je dan zwanger bent.



Vanessa, wat zijn de gevolgen van een afwijkende ligging van de baarmoeder?



Dees, hoe is het nu met de misselijkheid, dag beetje doorgekomen?



Saywhat, er continu mee bezig zijn, herken ik maar al te goed.



Kaatje, snap het heel goed. Op deze manier kan je er ook langzaam aan wennen en je er op instellen. Ik ben ook eind oktober al gestopt met de pil en afgelopen maand was de eerste ronde.
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn bloemenwagentje haha nou ja tje dit jaar is ie op zijn hoogst 10 meter en wel 30 meter lang het is idd super veel werk en in totaal heb je er maar twee dagen pleZier van haha.. Dan sloop je hem weer.. Die bloemen die wij verbouwen gebruiken we maar klein deel zelf meeste verkopen we aan andere corso's en daar verdien je dan weer geld mee om je wagen te bouwen ongeveer kost zo een ding wel 20.000 euro wat een geld he... En idd ik hou nu met alles rekening handschoenen voor idd die tuinbacterie oww en straks de siliconekit en verf nou ja komt tijd komt raad toch er zijn ergere dingen.. Heb het met werk ook wel bruiloften fotograferen bv heb er wel wat staan maar ja kan ook niet alles weigeren dan zou ik gek zijn..



Vanessa spannend morgen ik duim nog even mee..



Kaatje datum komt zo steeds dichterbij nog even en je weet presies waar we het over hebben hihi



Deesje wat naar die misselijkheid en dan die jeuk brrr fijn zo een kuurtje niet dus...



Beetje vreemd super vervelend voor je dochter zeg kun je niet voorstellen dat een vader zoiets doet he.. Is ze bij jouw ook anders dan bij haar vader? Wij merken dat wel de een is hier wat brutaler en bij de ander heel lief de ander andersom... Elk huis natuurlijk zijn eigen regels das ook niet altijd makkelijk... Wel fijn dat je vriend je zo steunt en dat de kinderwens toch blijft..



Saywat dus niet zo een koele kikker he geeft niks ik denk dat we er allemaal wel erg mee bezig zijn daarom is het forum ook zo fijn..



Hier een hoop buikpijn dat maakt me niet gerust...
Alle reacties Link kopieren
Oww en Zonne het is helemaal niet gek dat je er alweer over nadenkt hoor dat zou ik ook hebben denk ik de wens blijft toch
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden

Ik lees al een tijdje mee maar dacht nu doe ik eens mee! Het is toch fijn om te kunnen delen.

Ik ben 30 ( over 3 mnd 31) mn man is 34. Februari besloten om onze kinderwens (hopelijk)in vervulling te laten gaan voor eerste kindje. Ben dan ook feb gestopt met de pil die ik 15 jaar heb geslikt..

Erg last van deze verschijnselen gehad en wat bizar wat er allemaal in mn lichaam gebeurd haha.

1e cyclus was netjes 26 dgn.. 2e was 21 dagen.. Maar nu de 3e maar 18 dagen en geen eisprong.

Waar ik wel me eerst wel zorgen over maakte maar ben nu weer wat rustiger. Ben erg benieuwd wat mn "nieuwe" ronde doet..

Ben deze maand even gestopt met ovu testen. Ze maken me onzeker.

Hebben jullie al kids? Of iemand ook op deze leeftijd voor de eerste?
Alle reacties Link kopieren
Hoiii messe leuk dat je mee wil schrijven spannend ook de eerste leuk!!!

Ik heb er al 4....2 van mijzelf 2 van mijn man die we in co-ouderschap hebben.. Samen hebben we er 1 maar we willen er graag nog 1 lekker druk dus haha onze 5e.. Als je kriebelig word van de ovu testen zou ik ze lekker in de kast laten idd even kijken wat het zonder doet.. Spannend
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je mee schrijft Messe. Ik ga ook voor de eerste! En er zijn hier nog een paar die voor de eerste gaan.
Hoi allemaal, tijdje niet meegeschreven maar ik heb alles wel gelezen. Ik haak vanaf nu weer aan!



Zonnebloem, wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Ik snap alleen niet zo goed waarom je dit niet als cyclus zou mogen rekenen? Het is toch heel vroeg mis gegaan? Voor zover ik weet gebeurt dat best vaak zonder dat vrouwen het weten.



Deesje, nog proficiat voor jou!



Vanessa, wat bedoel je met vervelende ligging van de baarmoeder? Fijn in ieder geval dat de waterecho goed was.



@Messe, voor ons is het ook de eerste. Ik ben eind maart met de pil gestopt en vandaag ongesteld geworden. Cyclus van 34 dagen als ik reken vanaf eerste dag onttrekkingsbloeding. Ik houd de aankomende maand een cyclus van 30 dagen aan aangezien ik een week na mijn onttrekkingsbloeding een drietal dagen bruin/roze verlies heb gehad dus ik weet niet hoe betrouwbaar die 34 dagen zijn. Als ik vanaf dat moment tel zit ik op 27 dagen. Ga er maar tussenin zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook wat minder voorlopig

Maak me zo gek met alles

Nu waarschijnlijk last van niersteentjes pff

Blijf ook bovenbuikpijn (galwegen) houden en rugpijn (niersteen ?!?)

Als ik meer last of koorts krijg moet ik weer langs



Ben zo blij als dit minder word

Maar vooral als ik een echo gehad heb
Welkom Messe! Mijn man en ik gaan voor ons tweede kindje, we hebben een zoontje van twee.



Deesje, vervelend als je niersteentjes hebt, zeg. Ik heb het nooit gehad, maar ik hoor altijd dat het erg pijnlijk is... hopelijk valt het mee! Sterkte!



Vanessekusje, weet je al wat meer? Ik hoop dat de uitslag mee is gevallen en dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.



Zonnebloem, ik snap ook helemaal dat je al aan 'de volgende ronde' denkt. En het kan zomaar weer meteen raak zijn. Ik hoop het voor jullie.



Loisje, wat een leuke hobby! Ik vind het altijd grappig als mensen een hobby hebben en daar helemaal voor gaan. Lijkt me heel leuk. Ik geloof dat ik zelf knettergek en chagrijnig zou worden van bloemen bevestigen aan een wagen... en dat het dan nog netjes moet ook. Hahaha. Maar op het resultaat zou ik dan wel weer jaloers zijn ;).



Smolla, welkom terug!



Hier verder niets bijzonders. Ik heb sinds zondag steeds een rommelende buik gehad en wat lage rugpijn. Maar vandaag voel ik niets meer. Dus waarschijnlijk gewoon een buikgriepje geweest... zucht, mijn NOD is maandag/ dinsdag. Nog even geduld dus. En ondertussen probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn. Lukt redelijk .
Alle reacties Link kopieren
Thnx allemaal voor het welkom heten lief!! Haha wel vreemd dat ik nu echt meedoe met een forem! Ontgroening voor mij..

@ loisje de 5e haha volle bak maar superleuk!

@ smolla en saywhat superspannend ook de eerste..

@ satire ook superleuk en spannend!



Om maar gelijk wat vragen erin te gooien..

Hoelang aan de pil geweest en hoe liepen jullie cyclussen?

Was toch wel geschrokken even met 2 korte cyclusssen van 21 dgn en april 18 dagen maar.. Iemand dit ook gehad? En eisprong overgeslagen?



Vind het iig heel bijzonder wat mn lijf allemaal doet vanaf het stoppen met de pil.. Eierstokken die ik voel, soorten afscheiding die voorbij komen haha ongelofelijk ;)
Messe, ik heb een kleine 6 jaar de pil geslikt. Daarvoor was ik altijd regelmatig ongesteld. Nu dus even afwachten hoe het loopt maar ik heb goede hoop aangezien deze eerste cyclus met 34 dagen binnen de normaalwaarden valt.



Hoe was jouw cyclus voordat je met de pil begon?

Volgens mij 'mag' het best een tijdje duren eer je lichaam weer op de rit is na de pil. Maar misschien kun je het beste contact opnemen met de huisarts als je je daar zorgen over maakt.



Satire, spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven