+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Zonne wat super!!



Loise spannend voor je buuf. (En jou)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Hoera voor alle mooie berichten en echo's.

Geniet er toch een beetje van. Ja, het is eng. Ja het is spannend....dat blijft het. Na 12 weken is er de 20 weken echo en na 20 weken de grens van levensvatbaarheid. Ben je die voorbij dan komt de bevalling steeds meer in zicht. Geloof erin. Het kan goed gaan en het gaat vaak goed. En probeer dus echt een beetje te genieten. Jullie zijn zwanger!

Daarmee zijn jullie een stuk verder dan wij op dit moment.



Wij hebben morgen de 2e IUI. Op een andere manier toch weer spannend: is de timing goed, is het zaad goed, en dan weer het wachtbankje. Ik probeer het voor mezelf positief te bekijken, dat lukt matig.



Na zoveel mislukte pogingen zonder ook maar een keer een positieve test geloof ik er eerlijk gezegd niet meer zo in dat het bij ons nog lukt, maar ik ben geen type dat het bijltje er snel bij neerlegt. Dus we gaan door. Maar momenteel meer omdat mijn hoofd zegt dat elke poging toch een kans is dan omdat ik er nu zoveel vertrouwen in heb dat dit gaat werken.



Lieve meiden, ik gun jullie het allerbeste: goede zwangerschappen en prachtige kids, maar ik hou een beetje afstand. Jullie hebben het volste recht om je onzekerheid of kwalen hier te bespreken. Dat moet hier ook vooral. Juist in die onzekere eerste weken waarin je het in je omgeving ook nog niet aan iedereen verteld hebt. Maar ik mis momenteel even de aansluiting met deze onderwerpen. Bovendien is het wel wat anders omdat het bij mij nu toch wat medischer geworden is. Hoewel het geen ingrijpende behandeling is, merk ik dat het geregel rondom ziekenhuis bezoeken en de spanning van gaat het allemaal door, wat wij er nu bij krijgen toch z'n weerslag op ons beiden heeft.

Ik blijf dit topic volgen, maar ik hou voorlopig even een beetje afstand.
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve Serieas. Ik ben zo blij even wat van je te horen. Ik hoop werkelijk dat je, ondanks dat je afstand wilt nemen, af en toe toch wat laat horen. Wat mij betreft ben je, net zoals jij over ons hier zegt, vrij om over jouw dingen te praten hier. Het is echt aan jou. Ik gun jou zo die lang gehoopte positieve test. En ik hoop zo gigantisch dat deze er binnen niet al te lange tijd gaat komen. De weg is idd anders geworden voor jullie en de spanningen kan ik me indenken. Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten. Enorm veel succes vandaag. Het is ook gewoon spannend. En onthou goed dat vrijwel iedereen in deze groep op een eigen manier bagage heeft. En dat we hier dus ook zijn om jou eventueel te steunen. Dikke knuffel en we horen graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Quest, lief je berichtje. Ik lees dat jij nu op 20 weken zit. Gefeliciteerd!!!!



Lois, en is er al een buurkindje geboren?



Messe, dat zou super zijn.



Vanessa, hoe is het met jou? Positieve test gehad? Is het nog gelukt?



Dorien, lopen je testen al op?



Satire, hoe is het bij jullie?



Hier was het vreemd wakker worden. Sjonge. Merk opluchting en spanning tegelijk. Ik weet nu dat er echt iets zit en tegelijkertijd ging het de vorige keer na een paar dagen mis. Dus echt even de komende twee weken doorkomen. Ben eigenlijk helemaal vergeten te vragen gisteren of ik een verloskundige moet bellen. Gynaecoloog heeft het er ook niet over gehad.
Alle reacties Link kopieren
Lieve serieas ik snap je helemaal! Doe wat voor jou fijn voelt maar zoals zonne ook zegt.. we zijn er graag voor je dus je mag alles met ons delen!

Heel veel succes vandaag en ik hoop dat het deze ronde lukt.. dat hebben jullie verdiend!



Zonne ja dat is vreemd opstaan he haha maar superfijn! Ga je het al aan iemand vertellen?

Ik weet niet of je bij de gyn blijft of dat je wordt overgedragen naar de verloskundige...

ik denk zelf dat je op ziekenhuis blijft.. tenminste hier is dat zoiezo boven de 35. Sorry niet rot bedoeld ;)
Lieve Serieas, heel veel succes met de tweede IUI poging. Ook voor jou wordt intens geduimd. Ook ik snap je behoefte aan afstand. Maar het is wel erg jammer, hoor. Hopelijk is het gewoon snel raak en kom je dan hier weer schrijven over je zwangerschapskwaaltjes. Samen met Vanessa, Dorien en Aster, die hopelijk ook snel zwanger zijn. Laat je niet gek maken, lieverd. Ik geloof erin dat jouw zoontje op een dag ook een broertje of zusje heeft. Heus. Zet hem op! Knuffel voor jou.



Alle signalen zijn goed, Zonne. Zo fijn! Maar ik kan me voorstellen dat je de eerste tijd nog van echo naar echo leeft. Heel begrijpelijk. Wanneer is je UD ongeveer? Half november?



Ik wilde net even typen hoe het hier gaat, maar mijn mannetje wordt nu wakker... We hebben vannacht met hem hij de HAP gezeten, hij had vannacht opeens koorts. En hij is pas zes weken :(. Hij blijkt een luchtweginfectie te hebben. Niet ernstig verder, wel erg sneu. Ik ga nu vlug naar hem toe. Type later vandaag weer meer.
Alle reacties Link kopieren
Messe, oh echt is dat standaard. Daar is de vorige keer hier geen sprake van geweest. Ik zou gewoon bij de verloskundige blijven, alleen liep het helaas anders. Nou ja, ik ga het wel merken.



Deze echo's heb ik echt liever bij de gyn dan bij de echoscopist. Dat was me allemaal iets te melig destijds tussen beide dames. Terwijl wij knetter gespannen waren. En toen boem, was het mis. En toen zei ze ook nog dat ze zeker wist dat het de volgende keer goed zou gaan. Ik blijf erbij dat je dat soort dingen niet kunt zeggen als professional.



Nog niet vertellen. Misschien aan onze ouders na de volgende echo, als die goed is uiteraard. De rest vertellen we het pas later denk ik.



Satire, de gyn kwam gisteren op 10 november qua uitgerekende datum, maar volgens eisprong verwacht ik 12 november.



Bah zeg, jullie zullen geschrokken zijn met zo'n klein mannetje. Hoop dat hij snel opknapt. Moet je nog terug voor controle?
Hier even een update van mij.



Ik weet niet meer precies wat ik verteld heb over situatie van mijn man. Dus mss val ik in herhaling ;). In elk geval zou hij vorige week geopereerd worden. Op het laatste moment ging deze operatie niet door, omdat er afwijkingen in het bloed zijn gezien en er is een afwijking gezien op een mri-scan. De chirurg heeft mijn man daarom doorverwezen naar het academisch ziekenhuis. Volgens mijn man (ik was helaas niet bij het gesprek) verwacht de chirurg niet dat het een tumor is, maar kon hij het ook niet 100% uitsluiten. Voor mijn man geopereerd wordt, moet er duidelijkheid zijn.

En nu kan hij dus pas over twee weken in het andere ziekenhuis terecht voor vervolgonderzoek.... Zucht!!! Enerzijds denk ik dat dit betekent dat ze echt niets verwachten, anders zouden ze toch wel haast maken?? Tegelijkertijd ben ik erg bezorgd en voel ik me alles behalve happy. Ik bedoel... Je kunt mensen toch niet zo in onzekerheid laten zitten? Ik vind het eerlijk gezegd maar een rare gang van zaken: eerst deze boodschap en vervolgens bijna drie weken wachten op het vervolg. Het voelt alsof ons leven op "on hold" staat. Ik durf niet vooruit te kijken en geen plannen te maken, omdat het voor mij voelt alsof onze toekomst samen onzeker is. Dit maakt mij heel gespannen.

Daar komt bij dat onze babyzoon heel veel huilt. Het tekort aan vruchtwater heeft toch wat effecten gehad op zijn fysieke gestel, hij heeft moeite met bepaalde bewegingen. Hij is nu in behandeling bij de fysiotherapeut. Gelukkig is dat dezelfde fysio als waar mijn oudste zoon is geweest, ik heb heel veel vertrouwen in haar. En onze baby heeft veeeeel minder last dan mijn oudste zoon destijds had, hoor. Dus dit wordt niet zo'n lang traject.



Al met al vind ik het best een stressvolle periode. Ik had het me wat anders voorgesteld allemaal... Maar ja. Ik vertrouw er maar op dat het leven er over een paar weken rooskleuriger uitziet. Dan is man vast beter en zit onze baby vast weer lekkerder in zijn vel.



Sorry, dit was even een ego-post. Ik kom nog reageren op de rest. Knuffel voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Satire, ik zou direct de telefoon pakken contact met de huisarts opnemen en de huisarts weer contact op laten nemen met het ziekenhuis en de afspraak laten vervroegen. Jij zit in je kraamtijd, een baby die t lastig heeft en een grote onzekerheid. Deze stress heeft ook een weerslag op jou en de baby en dat is niet gezond. Jullie hebben zo wel genoeg ellende op je bord. Jullie huisarts kent de situatie en die kan vaak hier wat in betekenen. Meer dan wanneer je zelf gaat bellen.



Ik heb de afgelopen half jaar 1 ding wel geleerd; je moet flink achter je afspraken aan. En mijn huisarts heeft veel kunnen verspoedigen (een heel naast familielid had uitgezaaide melaanoomkanker stadium 4 (dat gaat nu goed ivm inmuuntherapie en precies een jaar tumorvrij) mijn situatie werd hierdoor heel beladen en gaf extra stress. En mijn huisarts was en is nog steeds heel doortastend.



Verder een hele dikke knuffel voor jou en je familie! Wat een ongelofelijke klote situatie. En man wat een respect dat jij je zo sterk houdt.
Alle reacties Link kopieren
Ohja en als ik toch aan t reageren ben wat een mooi nieuws allemaal!!



Dorien, seri en Vanessa hopelijk mogen wij snel volgen!!



12 april heb ik voorlopig de finale controle bij de longarts tenminste dat was de onderlinge afspraak tussen mij en de dokter . En als t aan hem ligt zie ik hem daarna pas weer als ik zwanger ben :-). Ergens wel helaas, want als t lukt wordt t weer aan de bloedverdunners (dan wel andere) en mag ik ook direct door naar de gyn en wordt t bevallen in t ziekenhuis. Maar ach alles voor de goede zaak :-).



Verder gaat het hier lekker; vol enthousiasme mn grenzen aan t opzoeken en dit weekend ben ik daar keihard over heen gegaan. 3 dagen wandelen in de Ardennen met goed gevulde rugzak was iets te enthousiast met als gevolg maandag een innige omhelzing met een emmer. En gisteren toch maar even bloedprikken. Conclusie oververmoeid. Maar ik geniet er van; ik merk namelijk dat ik steeds sterker wordt.



Dus 12 april! Bij goed nieuws gaat er een fles champagne los :-)
Alle reacties Link kopieren
Lieve Satire, ik voel je wanhoop en onmacht. Gek is dat idd, mensen zolang in spanning laten zitten. Het zit stampvol in academische ziekenhuizen en een tekort aan personeel door geldgebrek. Desondanks heeft Aster wel een puntje. Echt voor jezelf opkomen, anders vinden ze het daar wel prima. Alleen mensen met een grote mond worden vaak gehoord. Idd huisarts inschakelen en het ziekenhuis nogmaals bellen wellicht. Is er werkelijk geen gaatje vrij. Dit is anders slopend voor je. Wat een stress en dan ook nog gebroken nachten waarschijnlijk. Ik hoop dat de kleine snel opknapt. Hoe is de oudste er onder? Zorg ook een beetje voor jezelf hè. Zoek af en toe een schouder op.



Aster, wat een fantastisch vooruitzicht. Snap dat je in de startblokken staat, haha. Leuk om weer even wat te horen. Het is zo'n rollercoaster geweest voor jullie. Ennuh, doe je het wel een beetje rustig aan, haha. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter. Eenmaal zwanger ben je al je energie weer kwijt kan ik je vertellen trouwens.



Hier voel ik me wel wat rustiger. Merk wel dat de gedachte, misschien is het nu al wel fout af en toe voorbijkomt. Maar enigszins logisch denk ik. Ik hoop nu dat ik af en toe wat groeipijnen ga voelen om te weten dat er nog iets gaande is. De andere kwaaltjes komen meer door hcg. Gisteren met moeite volgehouden tot tien uur en vanochtend om half zes weer wakker. Bah. Zo gaat het iedere dag. De onzekerheid zal ook wel blijven. Nog 13 dagen uitzingen. Wat duurt dat nog lang.



Vanessa en Dorien, hoe is het met jullie vruchtbare periode? Geweest, moet nog komen?
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig allemaal Satire! Dit hoor je niet mee te maken als je net weer papa en mama bent geworden!

Vind het ook slecht dat ze jullie zolang laten wachten in onzekerheid! Je haalt je van alles in je hoofd..

wat vervelend ook van jullie kleine mannetje zeg! Meid wat hebben jullie het zwaar... ik hoop met je mee dat het er snel betet uit gaat zien!



Aster wat kom je ook energiek over!! Superfijn dat je je sterker voelt! Wie weet is het wel gelijk raak straks als jullie gaan beginnen!

Ik duim voor jullie!



Serieas ik hoop dat poging 2 is meegevallen en dat het nou eindelijk zo mag gaan zijn voor jullie!



Dorien en vanes hoe zit het met jullie ei ;) jij verwacht em vandaag toch dorien?



Zonne ik heb die gedachtes ook nog steeds maar ik denk ook dat ze zullen blijven de hele zwangerschap! Straks met voelen of minder voelen noem maar op. Ik had het vooral na dinsdag omdat ik het toen had verteld.. ben je gelijk bang wat als het nu toch niet goed zit..

Nog 13 dgn en dan echo?! Spannend weer.. wij 6 mei voor de geslachtsbepaling poeh wat een eind weg nog!
Alle reacties Link kopieren
Serieas, je mag gerust je verhaal hier blijven schrijven hoor. Iedereen heft hetzelfde doel maar de weg ernaar toe is voor iedereen een beetje anders. Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Duim voor je dat de tweede poging een goed resultaat heeft!



Satire, jeetje meid, het is echt niet niets. Vind dat je heel sterk overkomt. Hopelijk snel terug meer positiviteit. Je kan het best gebruiken!



Messe en Zonne, komt goed meiden. laat die beebjes maar lekker groeien nu :-).



Mijn ei loopt achterstand op, denk pas zondag eisprong . Terug naar men cyclus van 31 dagen. Dan is het zeker een follikel die goed gegroeid is denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Serieas ik hoop dat er wat gebeurd bij je binnen!



Positieve test gehad Zonne en nee helaas niet gelukt. Din nog wel gelukt en daarna niet meer. Helaas pindakaas. Ik ben gister ook woedend geworden maar heb gemerkt dat heeft ook geen enkele zin. Dan wil hij helemaal niets meer dus ik laat t maar ff zo. Denk niet dat ie super zwemmers heeft. Dan volgende maand maar. Ben er trouwens wel ziek van hoor dat het zo plan technisch moet. Bah!

Nog 2 weken Zonne. Snap dat het heel spannend blijft maar we moeten van t goeie uitgaan.



He bah Satire. Wat een rotnacht moet dat zijn geweest! Arm ventje. Hopelijk is z’n ontsteking snel weg. Jemig wat een stress periode m.b.t. je man en nee ik wil je zeker niet bang maken, maar ook mensen met wel erge dingen laten ze gewoon wachten hoor. Het schijnt dat die enkele weken niet de uitslag veranderen en dat dat dan niet zo erg is.

Hopelijk wordt t huilen snel minder want deze periode is niet niets. Je zou juist moeten genieten maar zoals ik het hoor/lees levert t nu alle behalve plezier op. Sterkte!



Nou 1,5 week Aster. Je bent er bijna!



Succes van t weekend Dorien.
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden het zit niet iedereen mee lees ik al..



Satire wat een onzekerheid hé absoluut niet leuk.. Maar idd voor jezelf opkomen ik ben zowizo van de directe dat weten jullie wel maar twee weken wachten in onzekerheid voor überhaupt een afspraak belachelijk.. Ik spreek uit ervaring aanpakken die handel mijn man lag ooit in het ziekenhuis met enorme infectie in de knie was al open gemaakt operatief gespoeld enz ging niet weg en steeds nieuw beleid door elke dag andere behandelende arts.. Op gegeven moment hebben we gezegt nu is het klaar we willen maar 1 arts en 1mening geen tien hoop gemopper en kon allemaal niet dan moest ie wel 2 dagen wachten tot die arts kwam nou prima zeide wij gaan niet weg paar uur later was hij er een snapte het volkomen uiteindelijk was hij en met andere antibiotica zo vanaf terwijl andere artsen het hadden over opnieuw opereren en zelfs 1 over amputatie kan nog boos over worden hoe dat ging.. Hele andere situatie maar komt er op neer dat je dus doortastend moet blijven misschien ander academisch ziekenhuis.. En dan jullie kleine manneke die krijgt ook alles maar mee die voelt dat em dan is ie nog niet lekker ook het er ik denk aan jullie



Serieas ik snap dat je wat afstand neemt dat héb ik ook gehad en dat was wel. Anders maat soms voel je even d connectie.niet meer en heb je je énergie hard nodig.. Ik duim voor jullie tweede poging..



Vanessa lastig hé die kerels soms wel jammer dat je ze wel nodig hebt.. Hier wordt ook wel eens geroepen als je vruchtbaar bent kan alles dat krijg je dan op gegeven moment misschien zit ik te bij je man ook wel soort angst.. Ik weet het niet..



Messe we krabbelen zo de daagjes en weekjes door idd wat ik bij iemand las je gaat van 1e echo naar 2e naar combitest naar 20 weken naar levensvatbaar en Bevallem gatver wat gaat de tijd dan langzaam hihi geld voor zonne net zo



Spannend aster gaat nu opschieten



Dorien dikke knuffel



Hier een prachtig buurmeisje voorbeeldige bevalling voorbeeldig kindje mocht gister al even spieken en direct verlieft als ik hun oudste thuisbreng na school spieken dochterlief en ik elke keer even die is al net zo verlieft als ik haha.. We zijn woensdag samen.in de babywinkel geweest owww alles. Is leuk maar mocht nog niks kopen van mezelf..



Vandaag combitest gehad en hoogste kans was 1-2000 wat een prachtige uitslag reden voor feestje zei die vrouw nou en dat met mij leeftijd hihi nu ga ik wat kopen hmmm alhoewel zit nu bij carclass. Moest nieuwe voorruit denk doen ze ff ehhhh anderhalf uur ach ik zit in de zon na te genieten van mijn uitslag wie doet me wat hihi
Fijn dat je zo geniet, Loisje! En hartstikke fijn dat de uitslag goed was!



Balen Vanes, dat je hierom ruzie had met je partner. Maar wie weet is deze ene keer vrijen wel de treffer geweest... Ik duim voor je, meid. Hoop zo dat jij de volgende bent. Het is je zo gegund.



Zonne, hoe is het? Nog steeds opgelucht? Kun je een beetje genieten? En hoe is het voor je vriend?



Aster, wat klink je energiek. Super!!



Messe, hoe is het? Je schrijft ergens dat je moeder niet heel enthousiast reageerde en dat je dat ergens wel had verwacht. Mag ik vragen waarom je dat verwachtte? Jammer voor jou, zeg. Gelukkig was je schoonmoeder zo blij! En hoe reageerde je zus? Zij wist het de vorige keer al heel vroeg, toch?



Tnx allemaal voor de lieve reacties! En wat betreft er vaart achter zetten via de huisarts, ik vraag mijn man elke dag om dat te doen, maar hij doet dat steeds maar niet. En ik kan dat niet regelen voor hem natuurlijk...

Ik ben veel banger dan hij is. Al heb ik ook het idee dat hij het wat vermijdt. Hij wordt onrustig van mijn angst. Tegelijkertijd erkent hij wel dat zijn leven niet van hem alleen is en dat een slechte uitslag ook mij en onze jongens raakt.

Overigens is mijn man weer fit.... Hij was kort na de geboorte van onze zoon dus ziek en dat hield een paar weken aan. Maar inmiddels voelt hij zich weer prima en hij ziet er ook weer prima uit. De kwaal waaraan hij geopereerd moet worden zit er nog wel, maar hij heeft er op dit moment geen last meer van. Als ik naar hem kijk, kan ik me eigenlijk ook moeilijk voorstellen dat zijn kwaal wordt veroorzaakt door iets ergs.... Maar ja, de afwijkende scan ligt er ook. Het is gewoon erg ongrijpbaar allemaal. Pfffff.



Mijn jongetje is alweer ruim zes weken. Hij lacht al, zo schattig. En grote broer is nog steeds dol op hem. Ik ben erg blij met mijn mannetjes en probeer dat gevoel niet te laten overschaduwen door de situatie. Dat lukt niet altijd, soms overvalt me opeens zo'n rotgevoel. Maar ja.



Hopelijk kunnen we over een jaar een baby-meet doen.... Hahaha! Saywhat en ik hebben dan inmiddels alweer een dreumes, maar alle andere dames hebben dan hopelijk een leuke, mollige, gezonde baby ;).



Fijn weekend allemaal! Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Haha een gezonde mollige baby net als zn mama in mijn geval haha..

we gaan ervoor!

Hier druk weekend met vertellen allemaal..gisteravond werd het me teveel. Barste in tranen uit! Denk overprikkeld ofzo..



Wat betreft mn moeders reactie: tja soms denk ik dat ze een stoornis heeft.. ze drinkt ook veel.

Haar hele leven trapt ze me al in de grond en heeft ze mij nooit het gevoel gegeven trots op me te zijn maar tegenover anderen hangt ze de moeder uit. Krijg zoiezo altijd commentaar.. intussen ben ik er overheen gegroeid maar nu maakt het me boos! Ik en zometeen mn gezin staan voorop! Tis jammer maar het zij zo



Hoe is het met alle meiden?
Vervelend is dat, Messe. En deels herkenbaar. De band met mijn moeder was ook altijd slecht. En ik kreeg ook altijd negatief commentaar, van kinds af aan. Ik heb hier in mijn ontwikkeling veel last van gehad.

Sinds de geboorte van mijn oudste is dit commentaar echter veranderd. Wellicht ziet ze me nu meer als gelijkwaardig. In elk geval heeft ze weinig commentaar meer en is ze zelfs een enorme hulp voor me nu mijn man ziek is en we net een kleintje erbij hebben. Het is wel vooral praktische hulp (emotioneel is ze wat minder handig), maar toch... Ze is er. Onze band is echt verbeterd. Wie weet, loopt het bij jou ook zo. Zou fijn zijn!

Heeft jouw moeder vooral commentaar op jou of ook op je zus? In mijn geval richtte het zich vooral op mij en veel minder op mijn broer.



Hoe is het met de andere dames? Zonne, nog rustig in het hoofdje? En met de dames op de wachtbank?



Het is rustig hier. Komt vast door het mooie weer van de afgelopen dagen. Heerlijk hè?
Alle reacties Link kopieren
Ow wat naar Satire dat jij dit herkend! Fijn dat ze er nu iig fysiek is, emotioneel zal dat ws nooit gebeuren...

Mn moeder heeft het vooral op mij.. soms lijkt het wel jaloezie..

mn moeder zit vooral altijd in een slachtofferrol en ziet niet dat zij zelf de oorzaak is..

ik denk dat als de kleine er is ze juist nog erger gaat worden..



Nou tis idd erg rustig! Druk de bloemetjes aan het buiten zetten :p

Het was idd echt heerlijk weer!! Vandaag js het hier grijs..
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2017 11:39
Reden: onderzoek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Claudia, lees de huisregels. Dit bericht mag niet. Haal het even weg.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



zouden jullie misschien een nieuw deel willen openen (terwijl wij ondertussen het onderzoekje verwijderen)? Dit topic heeft meer dan 3000 posts dus dan is het tijd voor een nieuw deel.



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik zal een nieuwe maken, dames. Met als titel:

+30 en zwanger willen worden (deel 2)
Done! Ik kan geen linkje plaatsen. Kunnen jullie zelf even zoeken in de "zwanger" pijler?
Alle reacties Link kopieren
Dank Satire.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven