Relatie vader oppaskindje

29-04-2016 12:31 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben 19 en pas regelmatig op bij een gezin met 2 jonge kids, aangezien beide ouders een drukke baan hebben. Ik blijf dan ook af en toe slapen omdat ze pas laat thuis zijn. Zo ook vorige week. Ik lag al een aantal uren te slapen toen de vader van de kids thuis kwam. Plotseling kwam hij mijn kamer binnen en ging naast me liggen! Ik schrok me rot, hierdoor wist ik niet wat ik moest doen, dus besloot net te doen of ik nog sliep. Daarna begon hij me te strelen en te betasten, hierdoor raakte ik opgewonden en uiteindelijk hebben we het gedaan. Hij is echter 15 jaar ouder. De volgende ochtend heb ik hem niet meer gezien. Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Besef eigenlijk nu pas wat er is gebeurd...
Ik kan het mis hebben hoor. Maar ik zie hier iemand die heel krampachtig haar positie wil houden in het gezin.

Je zei al dat de moeder weinig thuis is en jij noemt jezelf de 'tweede moeder' van de kinderen. Je vind jezelf veel belangrijker in dit gezin dan dat jij bent. Je kijkt een beetje neer op de moeder omdat ze veel werkt en de kinderen daardoor weinig ziet. Althans zo lees ik jouw posts. Maar ik kan het mis hebben hoor. Weet je zeker dat er niet meer speelt voor jezelf?



Zit jij niet een beetje op de positie te azen van de moeder? Want iemand met een beetje hart op de goede plaats had dit niet laten gebeuren. Ik snap ook best wel je in 'the heat of the moment' dit liet gebeuren. Maar hoe kan jij in godsnaam zijn vrouw nog in de ogen aankijken?

Zij vertrouwt jou háár kinderen toe, háár huis. En jij hebt vies hard misbruik gemaakt van haar vertrouwen. Als je een beetje je hart op de goede plaats hebt zitten, dan zet je hier een punt achter. Kut voor hen even dat ze geen oppas meer hebben, maar dat is geen wereldramp, dat valt ook weer op te lossen.



Wuif jouw grootheids waanzin even aan de kant en maak de keuze die voor iedereen het beste is. Een moeder of vader is onvervangbaar, een oppas is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 04 mei 2016 @ 01:52:

Ik kan het mis hebben hoor. Maar ik zie hier iemand die heel krampachtig haar positie wil houden in het gezin.

Je zei al dat de moeder weinig thuis is en jij noemt jezelf de 'tweede moeder' van de kinderen. Je vind jezelf veel belangrijker in dit gezin dan dat jij bent. Je kijkt een beetje neer op de moeder omdat ze veel werkt en de kinderen daardoor weinig ziet. Althans zo lees ik jouw posts. Maar ik kan het mis hebben hoor. Weet je zeker dat er niet meer speelt voor jezelf?



Zit jij niet een beetje op de positie te azen van de moeder? Want iemand met een beetje hart op de goede plaats had dit niet laten gebeuren. Ik snap ook best wel je in 'the heat of the moment' dit liet gebeuren. Maar hoe kan jij in godsnaam zijn vrouw nog in de ogen aankijken?

Zij vertrouwt jou háár kinderen toe, háár huis. En jij hebt vies hard misbruik gemaakt van haar vertrouwen. Als je een beetje je hart op de goede plaats hebt zitten, dan zet je hier een punt achter. Kut voor hen even dat ze geen oppas meer hebben, maar dat is geen wereldramp, dat valt ook weer op te lossen.



Wuif jouw grootheids waanzin even aan de kant en maak de keuze die voor iedereen het beste is. Een moeder of vader is onvervangbaar, een oppas is dat niet.Denk dat ze vooral al een hele tijd op die man had zitten azen, bij hem was na een hoop geflirt vooraf ongetwijfeld de indruk ontstaan dat hij na het zoveelste oppasavondje wel even bij haar in bed mocht kruipen..... En dat werd inderdaad beloond. Die man deed dat natuurlijk niet zomaar uit het niets, zoals TO ons wil doen geloven.
quote:Defrona schreef op 04 mei 2016 @ 07:40:

[...]





Denk dat ze vooral al een hele tijd op die man had zitten azen, bij hem was na een hoop geflirt vooraf ongetwijfeld de indruk ontstaan dat hij na het zoveelste oppasavondje wel even bij haar in bed mocht kruipen..... En dat werd inderdaad beloond. Die man deed dat natuurlijk niet zomaar uit het niets, zoals TO ons wil doen geloven.Zoiets gebeurt niet zomaar uit het niets, nee. Maar vergis je niet: een man die zin heeft herkent in willekeurig welk gedrag van de vrouw in kwestie altijd een 'ja'. Het maakt feitelijk natuurlijk geen ruk uit of ze 'aanleiding' gegeven heeft of niet. Hij kroop bij haar in bed. Hij nam het initiatief. Hij had ook gewoon naar z'n eigen bed kunnen gaan, dan was er niets gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 22:22:

Natuurlijk Amand!



Wel opvallend dat er nu niemand reageert, is blijkbaar niet interessant als het goed gaat.



Oh sorry hoor, was een avondje weg. Zal het niet meer laten gebeuren.



Jouw interpretatie van 'goed' is duidelijk anders dan de mijne, laten we het daar maar op houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

Ik wou net zeggen, dat vind ik toch wel een stapje verder gaan. Je eigen partner voorhouden dat hij de vader van je kinderen is, terwijl dit niet zo is. Dat vind ik niet te vergelijken met mijn situatie.



Dat is anders een vrij goed mogelijke consequentie van vreemdgaan. Alleen moet je je dan voorstellen dat jij een jongen was en het om oppasmoeder ging ipv oppasvader.

Denk je dan dat de vreemdgaande partner bij een zwangerschap het vreemdgaan meteen zou opbiechten of het zou laten lopen met gedachte dat partner er waarschijnlijk nooit achterkomt dat de kinderen biologisch niet van hem zijn? Ik denk dat veel vrouwen voor optie 2 kiezen.
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 22:22:

Natuurlijk Amand!



Wel opvallend dat er nu niemand reageert, is blijkbaar niet interessant als het goed gaat.Omdat het zo'n moeilijk invoelbare oplossing is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Defrona schreef op 04 mei 2016 @ 07:40:

[...]





Denk dat ze vooral al een hele tijd op die man had zitten azen, bij hem was na een hoop geflirt vooraf ongetwijfeld de indruk ontstaan dat hij na het zoveelste oppasavondje wel even bij haar in bed mocht kruipen..... En dat werd inderdaad beloond. Die man deed dat natuurlijk niet zomaar uit het niets, zoals TO ons wil doen geloven.



dit is wel een beetje onzin... niemand hier behalve TO dan weet of ze dat heeft gedaan...

en sommige mannen doen dat wel uit het niets... bijvoorbeeld deze oppas vader misschien zoals al gezegd was die dronken.. en misschien werd die al eerder wat geil van de oppas meisje.. maar dat wil niet zeggen dat zij hem express opgeilde of met hem had geflirt..

dat weet jij niet, dat weet ik niet, dat weten alleen hij en zij !
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij het nog niet aan zijn vrouw verteld?

Zo zie je dat mannen of vrouwen niet eerlijk zijn. Vreemdgangers vertellen meestal niks. Daarom moet je zelf altijd op je hoede zijn. Dan zeggen ze dat je achterdochtig bent. Nou echt niet.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:mamsvan schreef op 04 mei 2016 @ 11:05:

[...]





dit is wel een beetje onzin... niemand hier behalve TO dan weet of ze dat heeft gedaan...

en sommige mannen doen dat wel uit het niets... bijvoorbeeld deze oppas vader misschien zoals al gezegd was die dronken.. en misschien werd die al eerder wat geil van de oppas meisje.. maar dat wil niet zeggen dat zij hem express opgeilde of met hem had geflirt..

dat weet jij niet, dat weet ik niet, dat weten alleen hij en zij !Ze wil wel terug blijven komen dus ze zal het wel lekker gevonden hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 04 mei 2016 @ 11:28:

[...]





Ze wil wel terug blijven komen dus ze zal het wel lekker gevonden hebben.dat klopt.. het staat letterlijk in de OP dat ze zelf ook opgewonden werd en ze het uiteindelijk hebben gedaan, en wie weet wilt ze graag nog een keer gepakt worden.. dat kan..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 04 mei 2016 @ 11:33:

[...]





dat klopt.. het staat letterlijk in de OP dat ze zelf ook opgewonden werd en ze het uiteindelijk hebben gedaan, en wie weet wilt ze graag nog een keer gepakt worden.. dat kan..Opgewonden worden als iemand aan je lijf zit is een vrij natuurlijke reactie, het terug komen terwijl je weet dat een 2e keer erin zit is een ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 04 mei 2016 @ 11:37:

[...]





Opgewonden worden als iemand aan je lijf zit is een vrij natuurlijke reactie, het terug komen terwijl je weet dat een 2e keer erin zit is een ander verhaal.ja dat klopt, ik zeg ook niet dat ze gaat doen, maar het kan.. maar goed... hoe dan ook het is niet goed dat ze daar nog blijft oppassen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 04 mei 2016 @ 11:40:

[...]



ja dat klopt, ik zeg ook niet dat ze gaat doen, maar het kan.. maar goed... hoe dan ook het is niet goed dat ze daar nog blijft oppassenDaar zijn we het over eens.
Alle reacties Link kopieren
Als je blijft oppassen is het de kat op het spek binden en gaat het geheid fout.



Ik ken heel toevallig zo'n geval, jaren geleden weliswaar, waarbij de vader er zelfs vandoor ging met de oppas. Gezin viel uit elkaar, kinderen de dupe. Moeder nooit meer hertrouwd, want al het vertrouwen in de mannelijke medemens verloren. Vader tig relaties veder ook weer alleen. En de oppas? Heeft onlangs de zoveelste vent verlaten voor weer een andere kerel....



Ik zeg: doen!
I believe in good
quote:mamsvan schreef op 04 mei 2016 @ 11:33:

[...]





dat klopt.. het staat letterlijk in de OP dat ze zelf ook opgewonden werd en ze het uiteindelijk hebben gedaan, en wie weet wilt ze graag nog een keer gepakt worden.. dat kan..



Dat haal ik hier niet uit. Ik lees een soort ijzeren heinigheid om vooral maar voor niemand een probleem te veroorzaken.

Ik ben heel benieuwd of het To veel moeite kost.

Ik kan ook redelijk dingen scheiden maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit de beste oplossing is.

Zit je in een studiegroepje en heb je wat rare sex gehad met een medestudent ok, dan kun je nog gewoon verder.

Maar dit betreft een gezin en ik zou niet op die manier deel uit willen maken van die dynamiek.
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:30:

[...]





Ik ga nu proberen af te bouwen onder het mom van studiedruk enz. En ondertussen naar iets anders op zoek natuurlijk. Dan hebben hun ook tijd om een nieuwe oppas te zoeken.Ik denk dat het inderdaad goed is bij hun aan te geven, dat je wilt afbouwen of dat nu voor studiedruk is of omdat jij graag iets anders wilt, maakt niet uit hoe je het brengt, maar wel zeggen hoor! Want blijven is uiteindelijk gewoon niet ideaal. Jammer hè dat het zo moet lopen, ik snap wel dat het moeilijk is.
quote:Eslarealidad schreef op 04 mei 2016 @ 11:20:

Heeft hij het nog niet aan zijn vrouw verteld?

Zo zie je dat mannen of vrouwen niet eerlijk zijn. Vreemdgangers vertellen meestal niks. Daarom moet je zelf altijd op je hoede zijn. Dan zeggen ze dat je achterdochtig bent. Nou echt niet.Jong geleerd, oud gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

Als zij plotseling geen oppas meer hebben, hebben ze zeker een probleem. Die vrouw kan er toch niks aan doen wat er is gebeurd?Doe nou niet net of je zo begaan bent met die vrouw. Je neukt met haar man in haar eigen huis en gaat daarna vrolijk door alsof er niets gebeurd is. Als je echt het beste met haar voor hebt zou je heel anders reageren, en je op z'n minst kapotschamen tegenover die vrouw. Dat je dat niet doet verraadt dat je een heel smerige dubbele agenda hebt.
quote:prik schreef op 05 mei 2016 @ 06:58:

[...]



Doe nou niet net of je zo begaan bent met die vrouw. Je neukt met haar man in haar eigen huis en gaat daarna vrolijk door alsof er niets gebeurd is. Als je echt het beste met haar voor hebt zou je heel anders reageren, en je op z'n minst kapotschamen tegenover die vrouw. Dat je dat niet doet verraadt dat je een heel smerige dubbele agenda hebt.



Of een te lieve en verantwoordelijke oppas is die dit hoopt zo schadevrij mogelijk op te lossen.



Rosa, er zijn zat mensen die wel begripvol reageren. Mocht het nu toch weer 'mis' gaan probeer dan zo iemand te pb-en of neem een vriendin in vertrouwen. Niet alleen mee blijven rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 05 mei 2016 @ 07:05:

Of een te lieve en verantwoordelijke oppas is die dit hoopt zo schadevrij mogelijk op te lossen.Een lieve en verantwoordelijke oppas had het ten eerste nooit zo ver laten komen, maar daarnaast ook die vent niet bij haar thuis uitgenodigd, en zich zéker kapot geschaamd tegenover die vrouw.
Alle reacties Link kopieren
O, en ik heb ook geen oppas, of ooit nodig (gehad), mocht dat vreemde vooroordeel nog steeds leven (dat alleen vrouwen die zelf gebruik maken van de diensten van een oppas het asociaal en onacceptabel vinden dat je als oppas neukt met de (getrouwde) vader van de oppaskinderen).
Ik heb er net 1, man vindt het doodeng. Een meisje! Die hij niet kent! Op onze bank!

Mocht hij haar s nachts bespringen dan zou ik eerst 3 dagen de slappe lach hebben en het zoiets zien als die keer dat hij ging parachutespringen oid.

Malle streek.
quote:Het-groepje schreef op 05 mei 2016 @ 07:05:

[...]





Of een te lieve en verantwoordelijke oppas is die dit hoopt zo schadevrij mogelijk op te lossen.



Rosa, er zijn zat mensen die wel begripvol reageren. Mocht het nu toch weer 'mis' gaan probeer dan zo iemand te pb-en of neem een vriendin in vertrouwen. Niet alleen mee blijven rondlopen.Dit. Neem iig een echt mens in vertrouwen.
quote:prik schreef op 05 mei 2016 @ 08:59:

O, en ik heb ook geen oppas, of ooit nodig (gehad), mocht dat vreemde vooroordeel nog steeds leven (dat alleen vrouwen die zelf gebruik maken van de diensten van een oppas het asociaal en onacceptabel vinden dat je als oppas neukt met de (getrouwde) vader van de oppaskinderen).

Ik wel, ik maak heel veel gebruik van oppas, (ik kan geen gebruik maken van opa of oma, oid) ook heeft onze oppas wel bij ons geslapen, als zij dat gemakkelijk vond omdat ze de volgende dag weer vroeg op moest. En toch deel ik een andere mening dan menig hier. Ik vind nog steeds dat de man fout is, fout fouter dan fout. TO is overvallen in haar slaap en heeft gereageerd, nu wil ze blijven en een rustige aftocht aankondigen. Het is gebeurd gelukkig voelt ze zich niet misbruikt, daar ben ik echt heel blij om voor haar. Ik vind het ook niet haar taak om het aan de moeder van haar oppaskinderen te vertellen. Eigenlijk hoop ik van harte voor alle partijen dat zij er nooit achter komt. TO wil geen relatie met de oppasvader, heeft spijt van het gebeuren en is blij dat het nu rustig is. Nu de volgende stap TO en dat is aankondigen dat je op zoek gaat naar een andere bijbaan, en aangeven dat het dus voor hun handig is om op zoek te gaan naar een andere oppas. Sterkte.



En mocht er weer wat mis gaan, zorg dat je er niet alleen mee loopt, neem iemand in vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dus. Je laat het gebeuren omdat je je baantje niet kwijt wil en nu ga je opzeggen. Nou. Is het tochvoor niets geweest.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven