Relatie vader oppaskindje

29-04-2016 12:31 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben 19 en pas regelmatig op bij een gezin met 2 jonge kids, aangezien beide ouders een drukke baan hebben. Ik blijf dan ook af en toe slapen omdat ze pas laat thuis zijn. Zo ook vorige week. Ik lag al een aantal uren te slapen toen de vader van de kids thuis kwam. Plotseling kwam hij mijn kamer binnen en ging naast me liggen! Ik schrok me rot, hierdoor wist ik niet wat ik moest doen, dus besloot net te doen of ik nog sliep. Daarna begon hij me te strelen en te betasten, hierdoor raakte ik opgewonden en uiteindelijk hebben we het gedaan. Hij is echter 15 jaar ouder. De volgende ochtend heb ik hem niet meer gezien. Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Besef eigenlijk nu pas wat er is gebeurd...
Je betaalt voor haar tijd hè, slimmerik.
quote:Amand schreef op 05 mei 2016 @ 23:37:

[...]



Huh? Jij zou wel je kinderen laten opgroeien met gescheiden ouders omdat je echtgenoot een keer zijn met condoom omhulde penis in een voor jullie relatie onbelangrijke vagina heeft gestoken omdat hij zwaar tekort komt in jullie relatie? Dat vind ik een redelijk egoïstisch standpunt. Je hebt een stel kinderen hè.Mijn man weet dat als hij dat doet ik bij hem wegga, dus wie was hier egoïstisch dan?
OMG Amand, je kunt zo de politiek in: I did not have sex with that woman .



Maar goed, even serieus: als iets niet echt lekker voelt omdat er een rubber omheen zit dan wil dat niet zeggen dat het dan geen seks is. De definitie van seks of neuken meldt niets over het al dan niet gebruiken van een condoom. Ik heb het net speciaal voor jou even opgezocht .



Ik heb vaak genoeg seks gehad mét en zonder condoom en ik voel geen verschil, maar ik snap wel dat dat voor veel mannen anders voelt en dat ze het net zo goed liever niet doen als het met condoom moet, maar het blijft natuurlijk wel gewoon seks/neuken.
Ik zeg toch ook 'wat mij betreft' en 'amper'
quote:Amand schreef op 13 mei 2016 @ 15:27:

Ik zeg toch ook 'wat mij betreft' en 'amper' Ja maar je was even té grappig met je reacties. Dat kunnen we natuurlijk niet laten liggen. Zou jij ook niet doen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 12 mei 2016 @ 23:27:

Waar haal je in vredesnaam de arrogantie vandaan om iemands eigen beleving van iets heel persoonlijks dat verder helemaal niemand schaadt te diskwalificeren met denigrerende termen? Wat mankeert je dan precies, vraag ik me dan af. Wat is er dan mis met je gegaan?Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat je wel degelijk vrouwen schaadt, die seks hebben met condoom, en daar exact dezelfde bij beleving hebben als seks zonder condoom. Voor een vrouw is er veel minder verschil. Misschien kun jij je het niet voorstellen, maar voor vrouwen kan jouw opmerking wel degelijk schadelijk zijn.
I believe in good

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven