+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, hoe is het vandaag geweest?



Deesje, hoe weet je dan dat je nierstenen hebt?



Messe, welkom. Leuk! Ik ben (net) 36 jaar en nog geen kinderen. k ben 18/19 jaar aan de pil geweest geloof ik. Mijn cyclus was op zich meteen normaal. Maar ik lees hier op het forum echt van alles. Veel vrouwen hebben het over een ontregelde cyclus in het begin. Geef het wat tijd. Welke ovulatietesten heb je gebruikt? En het kan best ook dat je een keer een ovulatie overslaat volgens mij. Hou het gewoon in de gaten. Maar snap heel goed je bezorgdheid hoor. Absoluut.



Satire, wat spannend voor je. Hoop het zo voor je!



Smolla, geen kennis verder hoor, heb het gewoon gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige drukte hier! Messe welkom.



Deesje, gaan nierstenen vanzelf weer weg? Sterkte ermee.



Zonnebloem, ik heb voor je nagekeken hoe mijn eerste cyclus na de miskraam was. Dat was toen 6 weken. Normaal heb ik een cyclus van 24 a 26 dagen. Dus bij mij duurde het wel wat langer. Maar dat zegt natuurlijk niet hoe dat bij jou gaat.



Loisje en Satire op het wachtbankje dus? Ik ook. Voor mij wordt het nu spannend: 7 mei NOD. Meestal heb ik een paar dagen van te voren al wat licht bloedverlies. Dus ik weet eigenlijk altijd al wel welke kant het op gaat. Vanmiddag had ik wel een beetje een vervelend gevoel in mijn buik. Maar tot nu toe nog geen bloedverlies gehad. Dus we houden hoop.
Alle reacties Link kopieren
@ smolla: je cyclus is idd netjes voor de eerste keer! hoe het voor mn pil was zou ik echt niet meer weten, was 15 toen ik aan de pil ging

@ zonnebloemmetje ik geef mn lichaam ook zeker ff de tijd daarom wil ik ook even geen ovutesten doen. Was in het begin nieuwschierig maar na de laatste van cb bleef die smiley knipperen maar geen ovulatie. Wil nog paar maanden kijken hoe mijn cyclus gaat lopen. Mocht het steeds 18 dgn ongeveer zijn ga ik de ha eens bellen. Eerst maar goed overzicht krijgen..

Hopelijk deze maand wel een ei ;)



En mag ik dan bijdehand vragen in hoeveelste ronde jullie nu zitten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wat een gezellige drukte idd.



Ik lees altijd alles maar ben niet zo goed in op alles persoonlijk reageren sorry haha...

Ik zal beter mijn best doen ;)



Maar spannend voor iedereen die op het wachtbankje zit. Ik zit nu op dag 30 van deze cyclus, dus moet eerdaags echt wel ongesteld gaan worden. Hoe erg... Ik zit in een zwangerschapwens Forum en schrijf dat ik zit te wachten op ongesteldheid, sorry hoor meiden!!!



Welkom terug smolla, hoe gaat het bij jullie?



Spannend d hoor loisje en satire en serieas



Deesje, probeer je niet te druk te maken, het zit vast goed bij jou



Welkom Messe, voor mij 31 en man 31 ook eerste kindje, na 15 jaar pil gestopt afgelopen oktober. Met de wens om in juni te starten. Cyclus was eerste 2 maanden keurig 28 dagen, nu rommelt het een beetje, steeds 1 normale 26,27,28,29 dagen en dan een lange. 30,32,34 dagen. Opzich irritant maar ik maak me er nog niet echt zorgen om. Bij mijn zus duurde het een jaar voor ze 'ontpilt' was, dit is voor mij ook een reden geweest om in oktober al te stoppen ;)
Alle reacties Link kopieren
Spannend voor sommige die dicht op de nod zitten!



Hier ronde 5 cyclus schommelt ook n beetje maar nooit langer dan 28 dagen.



Uitslag was verder goed! Ze gaan overleggen dat als t zo blijft, nel bloedverlies ik iets van progestan of utrogestan mag. Over 2 wk bellen. Dan ben ik of zwanger of ga ronde 6 in.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa wat waren de verdere uitslagen?...



Serieas zeker spannend dan ben jij de eerste zo volgens de app heb ik mijn nod dinsdag maar heb nu alweer zoveel buikpijn dat ik vrees dat het ook deze maand niet gelukt is. Borsten prikken en steken maar dat had ik vorige maand ook dus dat hoort bij mij denk ik..verder merk ik niks ja vanmorgen wat grieperig opgestaan heb. Het koud misselijk gewoon niet zo fit.. Maar toch maar op tijd eruit want mijn huis is 1 ravage daar moet ik echt even mee aan de slag..

Morgen komen de andere twee er weer bij dus is dit de enige mogelijkheid haha.. En ik heb zooooo geen zin...

Hier int dorp heeft echt iedereen van die super strakke huizen ik vraag me wel eens af hoe ze dat doen mogen hun kids niet spelen.. Of rennen alleen mijn kids met hun zandschoenen door de kamer? Niet alleen kids trouwens mijn man die wint het op alle fronten die mikt echt gewoon van hem af wat hij niet meer nodig heeft... Zo staat er al een week een schroefmachine in de slaapkamer op de vloer... Ik wacht dan ff tot ie em zelf opruimd of een keer smorgens zijn teen er tegen stoot... Helaas beide nog niet gebeurd dus ook die staat op het lijstje van ruimen voor zo.. Haha ik dwaal af



Messa ik heb drie jaar lang een mirena gehad iets korter misschien de jongste is net 3... Ik zit nu in ronde 2 en ik heb de cyclus gewoon op 29 dagen staan..



Smolla welkom terug gezellig...



Deesje niet weggaan hoor zou ik jammer vinden je mag hier altijd mopperen maar als je er zelf idd niet fijn bij voelt is dat ook niet fijn..

En de kwalen volgens mij zijn er maar weinig zwangerschappen echt een roze wolk de meeste zijn gewoon afzien maar niemand wil dat toegeven dat het een soort slecht iets is klagen over iets wat je graag wil... Nou ik ben eerlijk het eindresultaat dat is geweldig maar de hormonen buikpijn 2x 9 maand kotsen nee das geen rozewolk...



Kaatje jij mag prima over ongesteld Worden schrijven hoor je hoort er gewoon bij en we weten toch dat jij wat later gaat starten tenminste zo denk ik haha



Nou ik ben weer lekker aant ratelen lees uitstellen dat ik wat moet gaan doen dus ga ik maar eens beginnen



Fijne dag dames het word echt super weer
Kaatje, hier alles goed. Voelt nu echter om er voor te gaan! Ik heb stiekem gekeken of het een beetje uitkomt met de vruchtbare dagen deze maand, ook noooooit gedacht dat ik dat zou doen dus wat dat betreft high five. Oja en dan blij zijn als het gunstig blijkt te zijn



Ik heb helemaal geen last van mijn menstruatie. Fijn. Ik herinner me van voor de pil dat ik zo'n drie dagen lsng een heel vervelend gevoel onderin mijn buik had. Nu dus niets. Beter!



Vanessa, geeft deze aanpak je wat moed?



Lois, huishoudelijke klussen uitstellen, herkenbaar. Ik heb het gisteren gedaan. Ga zo met de hond lopen maar dat is absoluut geen straf met dit weer.

Ik moet wel aan de studie voor mijn werk, daar heb ik echt geen zin in. Toch maar even de boel er bij pakken straks.

Fijne zonnige dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, ben blij te horen dat er geen 'rare' dingen gevonden zijn. En als ze dan ook wat aan het bloeden kunnen doen.... Hoop zo voor je dat het snel opgelost wordt allemaal.



Lois, hier is het nooit een rommel hoor, haha ;). Ik denk vaak maar dat sommige mensen er meer voor geboren zijn dan anderen, dat schoonmaken etc. Gister kwam ik thuis en toen was m'n vriend flink in de weer geweest dus dat was wel heel fijn. Nu m'n eigen reutjes nog opruimen. En intussen moeten we ook gaan opruimen ivm de verhuizing. Vervelend dat je het idee hebt dat er alweer bepaald menstruatiesymptomen opspelen.



Kaatje, tuurlijk kan je gewoon over jouw dingen praten. Je cyclus is onderdeel van zwanger worden. Toen ik stopte met de pil ben ik het ook gewoon gaan bijhouden en zat ook echt te wachten op.....



Serieas, spannend weer voor je. Zou zo fijn zijn. Wat lief dat je dat bekeken hebt voor me. Ieder lichaam is idd weer anders. En jij was ook echt een stuk verder natuurlijk. Daarom dacht ik, ik reken de eerste dag van de bloeding als menstruatie en dan gewoon weer op de daarbij horende dagen testen uitgaande van normale cyclus. Als de ovutesten op zijn, koop ik weer nieuwe. Kan best zijn, omdat het zo pril was dat ik weinig ga merken in m'n cyclus en eisprong. Stomme app ook. Iedere keer als ik hem open, word ik er fijntjes aan herinnerd.



Messe, tweede ronde hier. Zou het idd goed in de gaten houden, mocht het zich na een aantal maanden niet herstellen, kan je naar de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa: wat fijn dat je geholpen word !! Hopenlijk over 2 weken al goed nieuws!



Zonne: wanneer ga je verhuizen?

En blijf je wel in de buurt van waar je nu woont?



@lois: thnx meid

Ga niet helemaal weg maar wil wat minder kijken.

Nou idd mijne waren alledrie een donkere wolk maar vanaf de bevalling echt een roze wolk gehad. Heb dat ervoor over. Maar je vergeet gewoon hoe het ook alweer voelden. Wil er dan niet negatief over praten ben dan bang dat het fout gaat.



Nou hier probeer ik ook alles netjes te houden als de vakantie weer voorbij is dan gaat dat beter haha. Mijn man is nu alles aan het Verven dus het heeft nu geen zin om te poetsen.

Heb wel de ramen gewassen en de was bijgewerkt omdat dat anders niet gebeurd.



Wanneer is jou NOD ook alweer?



Serieas: het schiet op bij jou. Zaterdag al spannend !!!



Messe: welkom!!! Bij ons was dit ronde 3





Ps de niersteentjes kunnen vanzelf weg gaan. Maar heb ze al jaren. Laatste zwangerschap ook deze klachten gehad maar dat was op het laatst.

Daarna tijd geen klachten. Tot half jaar terug (zitten 2 kleintjes rechts) maar ze meende toen dat de klachten niet zo daarvan waren maar schommeling hormonen etc

Maarja nu dus bloed in urine gehad op kweek was geen aanleiding naar blaaso steking maar wel naar niersteentjes

Net voor dat bloed had ik ook ergere rugpijn rechts
Alle reacties Link kopieren
We verhuizen van de zomer en naar een heel ander deel van Nederland.



Gek eigenlijk toch he, dat er vaak wordt gesuggereerd dat zwangerschap geweldig is en een bevalling zo vergeten als de kleine er eenmaal is. Denk toch altijd dat dat door mannen of door nonnen verzonnen is, hahaha. Als een baby er eenmaal is, kan er vast het eea gerelativeerd worden, maar vergeten..... als ik m'n moeder moet geloven, zucht.



Net een ovutest gedaan, omdat ik het idee heb wat te voelen. Er zit wel een streepje, maar niet donker genoeg. Ben vast te ongeduldig.
Alle reacties Link kopieren
Vanwaar de verhuizing zonne? Werk?

Balen he ik ook net gestest nou bijna geen streepje te zien!!! Ene zegt morgen eisprong andere app maandag pas.. Wordt vervolgd.
Alle reacties Link kopieren
Spannend zo'n verhuizing Zonnebloem. Wij verhuizen van de zomer ook. Maar wel binnen dezelfde plaats.



Vervelend als je zo aan het wachten bent op je ei, Vanessa.



Hier helaas eind van de middag eerste bloedverlies. Het leek zo goed te gaan en ik begon al een beetje hoop te krijgen. Maar helaas....ik denk dat wij doorgaan naar ronde 6. Ik heb even een baalmomentje. En vervelend genoeg heb ik mijn schoonouders over de vloer en die gaan maar niet weg. Dus ik kan niet even lekker mijn gang gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ow dat is zo irritant serieas! Ik ook al in 5 dus achtervolg je gestaag. Had t zo niet gedacht.. Vorige keer gelukt in 3 en nu maar wachten en wachten.
Alle reacties Link kopieren
Tja. Wij hebben over mijn zoontje meer dan een jaar gedaan. Dus ik had me er eigenlijk wel op ingesteld dat het lang zou gaan duren. Alleen je hoopt ergens diep van binnen toch anders...dat je een keer wel het geluk hebt om na 1 of 2 keer proberen blijvend zwanger te zijn.

Nou ja. Ik probeer maar positief te blijven. Mijn zoontje is er ook gekomen uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
Seriaes, balen! En idd dan wil je gewoon even je eigen gang kunnen gaan.



Vanessa, we verhuizen eigenlijk omdat we graag die kant op wilden, werk hebben we daar op afgestemd.
Alle reacties Link kopieren
Serieas
Hè wat zou dat jammer zijn, Serieas. Ik snap dat je baalt! Maar zo lang je nog niet ongesteld bent... Ik dacht bij mn 1e zwangerschap ook pms, maar ik was echt hartstikke zwanger!



Fijn dat er niets ergs is, Vanessa! Ben je zelf ook opgelucht?



Leuk zo'n verhuizing, Zonnebloem! Wij willen ook graag naar andere kant vh land, maar het werk erop afstemmen is de grootste uitdaging. Hoe hebben jullie dat gedaan, als ik vragen mag?



Smolla, succes!:)



Kaatje, natuurlijk schrijf je gewoon lekker mee!



Messe, wij zitten in ronde 3. Dinsdag is mijn NOD. Bij mijn zoontje was ik ronde 4 (of 3, dat weet ik niet meer) zwanger. Hopelijk weer zo snel nu... Maar ja, geduld geduld... Zucht .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het er inderdaad bij hoort Satire. Hoelang duurde dat bij jou?

Dat in kleine beetjes bloed verliezen is bij mij nog nooit een goed teken geweest, maar eens moet de eerstekeer zijn.

De eerste keer dat ik zwanger was heb ik een innestelingsbloeding gehad. Maar dat was heel plotseling, behoorlijk wat bloed en daarna niets meer. En toen was ik dus zwanger.

Toen ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik niets gevoeld. Ik werd alleen niet ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
serieas dat zou niet leuk zijn mag je best van balen hoor!!!



Hier ook mega buikpijn kan nooit wat goeds zijn geen goed gevoel over deze maand
Alle reacties Link kopieren
Satire: spannende dagen voor jou!! Heb je er een gevoel bij?



Serieas: zou jammer zijn..weet niet of het inmiddels is doorgezet maar anders sterkte. Is toch altijd balen dat moment



Ik aan de signalen te merken deze ronde ws wel weer een ei.. Daar ben ik blij om... Spannend.



Zonnebloem: Hopelijk jij toch een ei gevonden
Alle reacties Link kopieren
Messe ik duim voor je voor Zonne natuurlijk ook!!



Serieas zet het door??

Satire merk je al wat?? Ik ben weer veel bezig met wat ik voel... Ik heb er geen goed gevoel over.. Al hoewel ik wel hele zere borsten heb en ik overal vieze luchtjes ruik heb ik nog steeds een mega zwaar gevoel onderin mijn buik maar ook bovenin alsof ik ongesteld moet worden en grote bbq op heb... Maar de pijn steld me niet gerust



Ik kan ook mega eten sinds ik bezig ben zeg maar vooral in de lutale fase vorige maan was het huzarensalade nu is het vlammetjes haha
Alle reacties Link kopieren
Messe, wat fijn dat je waarschijnlijk een ei gehad hebt. Daar begint het toch mee.



Lois, spannend. Het kan natuurlijk ook web goed teken zijn dat je wat voelt.



Hier wordt het wel steeds meer bloedverlies. Dus ik denk dat het door gaat zetten. Zo jammer. Vriendin van mij is zwanger en dan hadden we net al bij de eerste een paar weken samen verlof kunnen hebben. Dat gaat nu niet lukken. Stom, maar misschien baal ik daar op dit moment nog wel het meeste van.

Ik heb namelijk echt wel goede hoop dat ik gewoon nog een keer blijvend zwanger wordt. Alleen ik wilde dat het nu maar was.
Alle reacties Link kopieren
Jammer serieas! Snap het helemaal. Samen zwanger zijn met een vriendin is wel erg speciaal.



Lois, benieuwd wat al jouw symptomen betekenen.



Messe, ook van mij welkom



Hier gestart met ovulatietesten. Volgens app zouden dit vruchtbare dagen moeten zijn. Maar test doet nog niks. Toch maar vast in actie komen. Benieuwd of er binnenkort wel een dikker lijntje komt. Hoeveel dagen hebben jullie dit over het algemeen?
Alle reacties Link kopieren
Snap je gevoel hoor serieas. Ik zou nu net bevallen zijn of bijna gaan bevallen. Is de meest lastige tijd. Zeker als je samen alles wil plannen zoals vrij zijn enzo.
Alle reacties Link kopieren
Blomster ik heb meestal dat ik ineens een tweede lijntje krijg (bijvoorbeeld 's avonds). Dat wordt heel snel donkerder (volgende morgen bijv) en als ik dat hele donkere lijntje heb heb ik meestal binnen 12 uur mijn ei.

Om die reden ben ik begonnen om 2 keer per dag te testen. Heb de testen van sensitest en die kosten niet zoveel.



Dat is dan nog weer van een heel andere orde Vanessa. Jij was al zwanger en behoorlijk ver.

Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe je je voelt. Ik heb dat soort dagen na mijn miskraam ook gehad. De uitgerekende datum. Een jaar na de miskraam. En helaas was ik op dat moment nog steeds niet opnieuw zwanger. Ik hoop dat dat jou anders vergaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven