Mode & Beauty alle pijlers

30, kan een korte broek dan nog?

04-05-2016 13:26 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik vroeg mij wat af......nu met het mooie weer draag ik in mijn vrije tijd voornamelijk korte broeken in plaats van rokken. Voor mijn werk moet ik "net" en draag dus al vaak rokken, dit vind ik met een citytrip, fietsen of naar het strand niet echt praktisch.



Nu ben ik inmiddels al wel 30, kan dat dan eigenlijk nog? (of is het stiekem eigenlijk "te kort" voor deze leeftijd)

Ik heb maat 36 en denk een gemiddeld postuur.



Meestal draag ik dit soort modellen:

http://www.mcgregor.nl/da ... yane-duin-zomer-2015.html

https://www.zalando.nl/la ... -black-l4721s001-c11.html

https://www.zalando.nl/le ... -night-l1221s008-n11.html
Alle reacties Link kopieren
wat een onzin zeg, tuurlijk kan dat kom maar terug met die vraag als je 60+ bent..

dan kijken we wel weer verder :p
Grappig dat sommigen hier de plaatjes ouwelijk vinden.



Ik noem het klassiek, leuk! En kan zeker!
Alleen die derde vind ik wel erg 'vakantie'.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat, ik vind het juist een vreemd gezicht als het warm weer is en je loopt in een lange broek ( uitgezonderd de flodderbroeken) of in een mantelpak met pumps

Geniet van het weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 04 mei 2016 @ 14:22:

[...]





Het kan me niet schelen wat anderen ervan vinden, maar wel wat ik er zelf van vind. En ik vind dat ik met mijn benen voor schut loop in een korte broek.

Ik vind het wel sneu als je zo over jezelf denkt.

Komop zeg, beetje meer zelfvertrouwen
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 04 mei 2016 @ 19:31:

Natuurlijk kan een korte broek na je 30e nog prima, als je een bergwandeling gaat maken, of even lekker wilt relaxen in tuin of op de camping, of naar het strand gaat, enz.



Zou er dan weer niet een middagje mee de stad in gaan. Maar goed, dat moet ieder dan maar voor zich weten.Ik denk bij korte broeken eigenlijk ook altijd aan vakanties. Hoewel ik zelf haast nooit ooit een korte broek draag of gedragen hebt. Ik ben zomers een rokkenmens:)
Alle reacties Link kopieren
Ja!
Alle reacties Link kopieren
Ja, why not?! Doe gewoon aan wat je aan wil trekken.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Ik dacht eerst dat je een grapje maakte. 30!!! Nou nee, ik zou in het zwart gaan, lange zwarte rok, zwarte sjaal, zo'n beetje als die weduwen in oude Italiaanse dorpjes, want met 30 is je leven voorbij. Sorry, zit me een beetje op te winden bij zo'n onnozele vraag.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ik had tot afgelopen zomer geen korte broeken. Ik loop de hele zomer in jurken en rokken en een heel enkele keer in een capri.

Mja, toen besloten we in de zomervakantie fietsen te huren en dan is een rokje niet heel praktisch. Dus ik bij de plaatselijke sportwinkel een korte 'joggingbroek' gekocht. (De meeste korte broeken waren meteen héél kort. Nog altijd niet comfi op de fiets dus) Zat zalig, maar charmant was anders.

Dit jaar ga ik toch maar eens op zoek naar een iets beter exemplaar. Durf het nu ook wel, nu ik mijn maat 44 voor een 40 heb omgewisseld. Maar het valt niet mee... Er lijkt zó weinig tussen ordi en truttig te zitten.



En o ja, ben 41.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik ben 34 en draag nog Hawaii broeken.

Lekker belangrijk wat een ander daarvan vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 04 mei 2016 @ 20:13:

Ik ben nog altijd blij met een vriendin van me. Tijdje geleden stedentrip Milaan. Op de eerste dag dat we de stad in zouden gaan, trok ze een modern mantelpakje en pumps uit de koffer. Onder het uiten van de woorden "Hé, we zijn in Milaan, we gaan de stad in, no way dat ik hier in korte broek/capri met sneakers ga lopen, zie jij dat de plaatselijke dames doen dan?! We zijn niet aan het strand!".



Wereldwijf!Mooie anekdote en ik snap het uitgangspunt. Maar als ik tijdens een stedentrip (=veel lopen) de hele dag op pumps ga lopen, kun je me opvegen! Ik heb ze vaak wel bij me, voor 's Avonds als we een hapje gaan eten. Overdag draag ik platte schoenen. Afhankelijk van weer en outfit: sneakers, laarzen of sandaaltje.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Meid je heb maat 36 en je bent 30 jaar en dan twijfelen over een korte broek . Die kan je toch gewoon dragen
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat. Persoonlijk ben ik er alleen niet zo'n fan van. Ik ben 23 en heb al een hekel aan korte broeken (buiten zwembroeken). Ik heb zomer en winter lange broeken aan, tenzij ik in een warm land op vakantie ben waar ze je raar aankijken als je een lange broek draagt (zoals vorig jaar Gran Canaria). Dan loop ik in mijn zwembroek.
To,waarom niet? Als jij je er maar lekker in voelt!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik kon de titel van dit topic niet geloven. Meid, je bent nog piepjong! Natuurlijk kan dat. (En als je ouder bent ook)
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk wat een lelijke degelijke modellen!, die draagt mijn moeder

Van 62, ik ben 41 en draag in de zomer een maxi jurk of Rok en korte shorts op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Al ben je 80, wat boeit dat nou. Het is verdorie een korte broek waar je over praat. Wat in hemelsnaam moet daar aanstotend aan zijn? En dan nog dit vragen op je dertigste... Ik snap het serieus niet...
quote:Zonnetje_in_huis schreef op 09 mei 2016 @ 20:00:

Al ben je 80, wat boeit dat nou. Het is verdorie een korte broek waar je over praat. Wat in hemelsnaam moet daar aanstotend aan zijn? En dan nog dit vragen op je dertigste... Ik snap het serieus niet...He-le-maal mee eens!
Ik ben 40plus en drag ook nog steeds korte broeken. En dat doe ik straks ook als ik 50plus, 60plus, 70plus enz. ben.

Ik zou niet weten waarom ik met warm weer zou moeten wegstikken in lange broeken en jurken alleen omdat een paar tuttebellen uit het jaar nul vinden dat je boven de 30 geen korte broek etc meer kan dragen.

Neem liever een voorbeeld aan Madonna, die is bijna 60, heeft lak aan alles en loopt in supersexy kledij over de rode loper.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet echt dat er een leeftijd zit op korte broeken. Hotpants dan wel weer, maar deze niet. Gewoon lekker aandoen!
Alle reacties Link kopieren
Ligt een beetje aan de lengte van de broek. Zo eentje waarbij je nog een stuk bil kunt zien vind ik persoonlijk niet erg geslaagd. En een cameltoe zou ik ook absoluut vermijden. Maar de broeken van jouw plaatjes zijn keurig, die mag je zelfs nog wel naar het werk aan volgens mij.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Wat is een cameltoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 21 mei 2016 @ 18:06:

Wat is een cameltoe?Meen je dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Schimmelteentje schreef op 21 mei 2016 @ 13:23:

Ik ben 40plus en drag ook nog steeds korte broeken. En dat doe ik straks ook als ik 50plus, 60plus, 70plus enz. ben.

Ik zou niet weten waarom ik met warm weer zou moeten wegstikken in lange broeken en jurken alleen omdat een paar tuttebellen uit het jaar nul vinden dat je boven de 30 geen korte broek etc meer kan dragen.

Neem liever een voorbeeld aan Madonna, die is bijna 60, heeft lak aan alles en loopt in supersexy kledij over de rode loper.Ik mag hopen schimmel teentje. ..dat je wel dichte schoenen aan heb.....ivm je schimmel teentjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven