Mode & Beauty alle pijlers

30, kan een korte broek dan nog?

04-05-2016 13:26 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik vroeg mij wat af......nu met het mooie weer draag ik in mijn vrije tijd voornamelijk korte broeken in plaats van rokken. Voor mijn werk moet ik "net" en draag dus al vaak rokken, dit vind ik met een citytrip, fietsen of naar het strand niet echt praktisch.



Nu ben ik inmiddels al wel 30, kan dat dan eigenlijk nog? (of is het stiekem eigenlijk "te kort" voor deze leeftijd)

Ik heb maat 36 en denk een gemiddeld postuur.



Meestal draag ik dit soort modellen:

http://www.mcgregor.nl/da ... yane-duin-zomer-2015.html

https://www.zalando.nl/la ... -black-l4721s001-c11.html

https://www.zalando.nl/le ... -night-l1221s008-n11.html
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 04 mei 2016 @ 16:39:

Tuurlijk kan dat!

Ik ben pas over vier jaar 30, dus misschien denk ik er dan anders over, maar ik moet er niet aan denken om mijn korte broeken weg te doen. Ik draag trouwens, mits het er weer voor is natuurlijk, alleen maar de ultrakorte niet-geheel-bilbedekkende variant. Ik denk dat er wel een langere variant moet komen over een paar jaar, dat dan weer wel.Daar moet ik ooit ook aan geloven maar die "lange" korte broeken staan me gewoon niet
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat bepalen. Op 3 mei ben je nog 29 dus dan kan het, maar op 4 mei ben je 30 geworden dus dan moeten de korte broeken de deur uit. Zoiets?



Vind de broekjes in je voorbeelden overigens wel heel erg oudbollig en truttig, ik zou voor een "jonger" model gaan maar dat is natuurlijk persoonlijk. Lekker aan doen waar je je prettig in voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisa2 schreef op 04 mei 2016 @ 16:30:

Wat een gedoe altijd kan dit kan dat. Als je je happy erbij voelt kan alles zolang je niet door de politie wordt opgepakt Ik zie bij mooi weer anders heel wat mensen in korte broek die ik graag door de politie zou laten oppakken.
verba volant, scripta manent.
Ik vind de modellen die jij post eerder oude wijverig dan "te jong". Zelf heb ik wat kortere stoere modellen in de kast (niet heel strak). Vroeger was ik dik en had ik lelijke benen, dus toen droeg ik ook nooit korte broeken. Draag pas sinds enkele shorts en ik moet zeggen: wát een ontdekking zeg! Zit heerlijk, fijn die blote benen! Oja, ben 31. Dus kan prima! In je vrije tijd welterverstaan.
Oh, wist niet dat het voor mij over twee jaar afgelopen zaak was.



Natuurlijk kan dat. Met zowel maat 36 als een maatje groter.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat!

Prima lengte, als je maar niet in hotpants gaat lopen waar je halve reet onder vandaan piept.

Mijn moeder is bijna 60 en die loopt ook in broeken van die lengte, staat haar prima
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 04 mei 2016 @ 16:49:

[...]





Ik zie bij mooi weer anders heel wat mensen in korte broek die ik graag door de politie zou laten oppakken. Ik zie bij mooi weer ook heel veel mensen waarvan ik denk ojé, maarrrr ieders zijn smaak en anders is er op een terrasje ook niets meer te kijken zomers.
Alle reacties Link kopieren
Die bovenste broek van mcgregor is net zo'n broek waar je veel oudere mannen mee ziet lopen met van die witte sokken in sandalen. Mijn idee dan
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan een korte broek na je 30e nog prima, als je een bergwandeling gaat maken, of even lekker wilt relaxen in tuin of op de camping, of naar het strand gaat, enz.



Zou er dan weer niet een middagje mee de stad in gaan. Maar goed, dat moet ieder dan maar voor zich weten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ál 30?! ik word volgend jaar 30, maar ik wist niet dat bepaalde dingen niet meer kunnen op die leeftijd? Ik voelme gelukkig nog geen dag ouder dan 25 en zie er ook zo uit (soms wel lastig)



Al moet ik wel zeggen dat er 30 is en 30. Soms zie vrouwen van die leeftijd met 3 kids, huismoeder, overgewicht en kort pittig kapseltje. Maar ze lopen er ook bij die er een stuk jonger uitzien. Ik ben dus van mening dat het niet aan je leeftijd ligt, maar aan hoe je er verder uitziet. Dan nog vind ik wel dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar bij de 1 staat het beter dan bij de ander.
Niet op je werk. Tenzij bij 35 graden en opgesloten in een kantoor zonder collega's of klanten.



Maar daarbuiten ... waarom niet?



Zelf trek ik een korte broek alleen aan op vakantie in 't buitenland.

Bij +30 graden.

Ik sta er - met mijn figuur - eigenlijk voor geen meter mee en daar kennen ze mij toch niet .
Alle reacties Link kopieren
Mooi vind ik het niet, dat soort broeken, maar qua leeftijd kan het nog wel lijkt mij.

Ik vind ze eerder een beetje ouwelijk dan te jong.
Zo'n rollator werkt wel fijn verhullend vind ik.

En alles kan met memphisto's of die medische lijn van van Haren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog altijd blij met een vriendin van me. Tijdje geleden stedentrip Milaan. Op de eerste dag dat we de stad in zouden gaan, trok ze een modern mantelpakje en pumps uit de koffer. Onder het uiten van de woorden "Hé, we zijn in Milaan, we gaan de stad in, no way dat ik hier in korte broek/capri met sneakers ga lopen, zie jij dat de plaatselijke dames doen dan?! We zijn niet aan het strand!".



Wereldwijf!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
30 is toch nog jong? Zolang het geen plaatsvervangendeschaamteplaatjes zoals bij Madonna tegenwoordig kan het allemaal.

http://pagesix.com/2016/05/03/madonna-h ... ed-carpet/
Jeetje mens, 30!

Ik ben 40 maar in jouw modellen zien je mij pas als ik 105 en schijndood ben







Alle reacties Link kopieren
Moet je lekker zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dat dat aan je benen en de broek ligt ipv je leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Die eerste broek zou ik niet doen, ongeacht je leeftijd of figuur
Alle reacties Link kopieren
Mensch al ben je 102 en weegt 140kg. Als jij in je vrije tijd een korte broek aan wil dan doe je dat toch gewoon?
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 04 mei 2016 @ 19:49:

Zo'n rollator werkt wel fijn verhullend vind ik.

En alles kan met memphisto's of die medische lijn van van Haren.
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren
Dat tweede plaatje is trouwens wel mijn stijl
Alle reacties Link kopieren
Ehhh, ik ben 50 met een paar kilootjes teveel en draag zomers in mijn vrije tijd ook korte broeken, zeker als het warm is. Vind het heerlijk om lange wandelingen te maken en dat gaat echt in korte broek hoor :D
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus?





Tuurlijk kan dat gewoon.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Te oud????

Ik draag gewoon korte afgeknipte shorts hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven