Vriendinnen omgeving Den Haag 25-30

18-05-2016 18:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben een spontane, gezellige meid en ben op zoek naar leuke contacten in de omgeving van Den Haag. Kom zelf uit het hoge Noorden dus zou het erg leuk vinden hier meer contacten te vinden!



Denk aan terrasje pakken, goede gesprekken, sport oppakken samen, shoppen, bios, noem maar op! Uiteraard ook ruimte voor steun geven aan elkaar, of juist bucket list achtige dingen doen zoals parachute springen ????



Mijn persoolijkheid is het best te beschrijven met spontaan, energiek, empathisch. Hoop mensen te vinden die ook op zoek zijn naar (met een beetje geluk) regelmatig contact en een leuke vriendschap!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Heb je een mailadres, kun je ook prive mailen naar mij.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Je post spreekt mij erg aan. Ik weet alleen niet of ik parachute springen durf Ben verder wel avontuurlijk hoor!

Hoe oud ben je? Ik ben namelijk 24, dus val eigenlijk net niet in de categorie!

Groetjes,

Daisy
Alle reacties Link kopieren
Haha parachute springen moet ik echt niet aan denken ivm hoogtevrees xD verder klinkt je berichtje leuk!
When nothing goes right, go left.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker mee parachute springen .



Is het handig om een emailadres aan te maken specifiek hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Maar leuk oproepje!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Leuke oproep! Ik zoek eigenlijk naar zelfde dus miss kunnen we contacten? Ik zit pas net op de site daarom niet eerder gereageerd. Maar als je wil stuur me maar een PB????????
Alle reacties Link kopieren
He hoi 'Shadesofme'



Leuke oproep! Ik verhuis binnenkort ook vanuit het hoge noorden naar Den Haag en het lijkt me leuk om een paar mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen. Jouw bericht spreekt me erg aan, omdat ik verwacht dat je gezellig bent en een beetje een daredevil. Daar houd ik wel van ;) Ik vind het lekker om te sporten, een drankje te doen, om een nieuwe sport te leren, maar ik sta ook zeker open voor de bucketlist items!



Als het je leuk lijkt om kennis te maken dan hoor ik dat graag

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi!



Wat leuk! Wat noorderlingen . Heb zelf daar gestudeerd en ben daarna naar Den Haag verhuisd. Ben ook op zoek naar wat gezelligheid! Terrasjes, strand, alles best!



Lijkt me leuk om eens te meeten!



Groetjes Daniëlle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven