Hoe komt hij klaar?

26-05-2016 09:17 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Sorry lukt me niet om titel te corrigeren, moet zijn: HOE VAAK KOMT HIJ KLAAR?]

Kom er met googlen er niet helemaal uit, dus ik dacht ik vraag het aan jullie. Kon hier een dergelijk topic ook niet zo 1-2-3 terug vinden.

Ik ben 46 jaar en was tot 2 jaar geleden in vorige relaties niet zo veel bezig met sex. Dat kwam denk ik mede omdat op één of andere manier mijn vorige sexpartners allemaal toevallig op erg op hun eigen genot gericht waren. Toeval of niet, nu heb ik voor het eerst een vriend (sinds 2 jaar dus) die wat dat betreft prima in balans is: hij vind het heerlijk om met mij bezig te zijn tijdens de sex (dol op beffen bijv., wat hij ook érg lekker doet) en geniet ook erg van alles wat ik bij hem doe. Nu is sex voor mij een fijne 'hobby' geworden :-) . Wat mij het meest opviel bij mijn vriend t.o.v. eerdere relaties is dat hij best vaak klaarkomt: toch minimaal 2 keer gemiddeld per vrijpartij. Gemiddeld dus. Het varieert van 1 (lekker vluggertje) tot soms 5 keer. Dit voelt allemaal heel ontspannen en goed aan. Nu ben ik gewoon heel nieuwsgierig: hoe vaak komt jullie vent gemiddeld klaar? Natuurlijk snap ik dat dat per keer varieert, maar wat is in jouw beleving jullie 'gemiddelde'?

Hoe vaak komt hij gemiddeld klaar?

Totaal aantal stemmen: 107

Gewoon; 1x per keer (75%)
gemiddeld 2x per keer (17%)
gemiddeld 3x per keer (3%)
vaker dan 3x (6%)
anoniem_290999 wijzigde dit bericht op 26-05-2016 09:24
Reden: SCHRIJFFOUT IN TITEL, MOET ZIJN: "hoe VAAK komt hij klaar?"
% gewijzigd
Gemiddeld 1 keer per sessie, maar ik heb ooit een man gehad (die 45+ was) die 4 keer per avond/nacht klaar kwam. Hij wilde ook 4 keer per avond/nacht seks en achteraf gezien vond ik dat veel te veel, want ik verlies vrij snel mijn interesse in seks, omdat ik snel uit the mood ben. Gelukkig hield die relatie geen stand.
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 26 mei 2016 @ 10:08:

[...]



Wij ook zoiets maar het draait niet alleen om klaar komen hier. Ik mag sowieso pas aan het einde Kan 't in je profiel niet zien; jij bent man neem ik aan
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 26 mei 2016 @ 10:11:

[...]



Kan 't in je profiel niet zien; jij bent man neem ik aanNee, vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 26 mei 2016 @ 10:13:

[...]



Nee, vrouw.O.k. Verkeerde aanname van me
quote:thewaiter schreef op 26 mei 2016 @ 09:39:



Maar tweede keer is sowieso niet zo leuk als de eerste keer. Orgasme komt sneller, minder heftig, maar daarna voelt het gereedschap ook niet prettig. Net alsof het bont en blauw is....







voor mij hoeft 2x ook niet altijd, maar ben het niet met je eens dat het minder leuk is. je moet het ook niet los van elkaar vergelijken, maar de hele neukpartij waarbij je 2x komt. ik vind het een geil gevoel als we na de eerste keer eigenlijk liggen bij te komen maar als hij nog hard is en zo geil dat je nog een keer gaat neuken. soms zijn ze dan wel wat moe, maar als ik hem dan flink aanspoor om me het nog een keer te geven, dan is na die hele seks partij achteraf wel een erg voldaan gevoel. dat je zeg maar alles gegeven hebt wat er in zat.

dus dat vind ik het lekkere aan meer dan 1x, maar hoeft niet altijd. na 1x gewoon tegen elkaar aankruipen is ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Olympisch zaadkanon
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 26 mei 2016 @ 09:39:





Maar tweede keer is sowieso niet zo leuk als de eerste keer. Orgasme komt sneller, minder heftig, maar daarna voelt het gereedschap ook niet prettig. Net alsof het bont en blauw is....





Grappig, ik hoor dit juist vaak andersom, orgasme komt minder snel.



Het ligt er een beetje aan hoeveel tijd we hebben, maar een keer of 3 moet wel lukken. Vaak genoeg zijn we ook met 1 keer wel voldaan overigens.
Alle reacties Link kopieren
Nou, vind 2x een mannelijk orgasme wel heerlijk geyl eigenlijk! Meer heb ik niet meegemaakt. Neem aan dat dat ook wel geyl is, zolang ie hard is :p
Alle reacties Link kopieren
quote:nouwnouw schreef op 26 mei 2016 @ 11:40:

Nou, vind 2x een mannelijk orgasme wel heerlijk geyl eigenlijk! Meer heb ik niet meegemaakt. Neem aan dat dat ook wel geyl is, zolang ie hard is :pJa dat vind ik dus ook.
Alle reacties Link kopieren
Wij seksen van een uur of 5 tot de volgende dag 13-14.00 uur. Tussendoor koken we, eten we, slapen we, kletsen we, wijnen we enz. Hij komt 5-6 keer klaar in die tijd.



Het is geen wedstrijd, het is het constante spel van elkaar weer verleiden, zoenen, geil worden en zin krijgen in elkaar. De orgasmes zijn daar een logisch gevolg van, geen doel an sich.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 mei 2016 @ 12:43:

Wij seksen van een uur of 5 tot de volgende dag 13-14.00 uur. Tussendoor koken we, eten we, slapen we, kletsen we, wijnen we enz. Hij komt 5-6 keer klaar in die tijd.



Het is geen wedstrijd, het is het constante spel van elkaar weer verleiden, zoenen, geil worden en zin krijgen in elkaar. De orgasmes zijn daar een logisch gevolg van, geen doel an sich.'geen wedstrijd', 'logisch gevolg', 'geen doel an sich' ; helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Ow ik zie het verschil al. Wij werken 40 en 50 uur in de week en moeten daarvoor om 6:00 op elke dag. In het weekend moeten de boodschappen gedaan worden, huishouden (zeker 3 wasjes), gesport, vrienden opzoeken, familie aan de andere kant van het land bezoeken.
En dat meerdere keren per week? Maand?



Zoiets komt hier ook wel eens voor (oke dan niet zó lang), maar dat gebeurt alleen in de vakantie. Mijn vriend komt dan overigens maximaal 2keer klaar, maar heb al uit een ander topic vernomen dat dat een uitzondering is.
quote:Rooss4.0 schreef op 26 mei 2016 @ 12:43:

Wij seksen van een uur of 5 tot de volgende dag 13-14.00 uur. Tussendoor koken we, eten we, slapen we, kletsen we, wijnen we enz. Hij komt 5-6 keer klaar in die tijd.



Het is geen wedstrijd, het is het constante spel van elkaar weer verleiden, zoenen, geil worden en zin krijgen in elkaar. De orgasmes zijn daar een logisch gevolg van, geen doel an sich.Dit herken ik uit de eerste hetige verliefdheidsperiode als je niet van elkaar af kunt blijven. In een langere relatie vind ik dit te veel van het goede.
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 26 mei 2016 @ 10:03:

[...]



Als je dan 'in' je vriendin zit dan wíl je toch klaarkomen?Nee, ik vind het lekkerder om lang geil te blijven. Ik kom ook niet zo makkelijk klaar.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 mei 2016 @ 13:36:

[...]



Dit herken ik uit de eerste hetige verliefdheidsperiode als je niet van elkaar af kunt blijven. In een langere relatie vind ik dit te veel van het goede.

Mijn trucje is dus inderdaad om dit steeds weer in een man te vinden. Nog even geen langere relatie voor mij.

Maar dat dit niet voor iedereen heel fijn werkt snap ik heel goed.
...
" nadat hij voor de zesde keer uitgebreid in mij klaargekomen was, zonk ik weg in de kussens.....de violen waren verstomd, de stapel handdoekjes in de hoek van de kamer was aanzienlijk. Minuten waren inmiddels verstreken en in een roes zag ik dat hij terugkwam uit de douche. Zijn handdoek gleed af, ik zuchtte nog es diep en maakte me op voor ronde zeven. En op dat moment besloot ik dat het moest gebeuren. Het was tijd, de hoogste tijd voor een poll"
quote:Nicotientje schreef op 26 mei 2016 @ 19:21:

" nadat hij voor de zesde keer uitgebreid in mij klaargekomen was, zonk ik weg in de kussens.....de violen waren verstomd, de stapel handdoekjes in de hoek van de kamer was aanzienlijk. Minuten waren inmiddels verstreken en in een roes zag ik dat hij terugkwam uit de douche. Zijn handdoek gleed af, ik zuchtte nog es diep en maakte me op voor ronde zeven. En op dat moment besloot ik dat het moest gebeuren. Het was tijd, de hoogste tijd voor een poll fap topic"
Alle reacties Link kopieren
Zelf lukt het mij ook om 5 keer klaar te komen binnen 1 a 2 uur.

Olympisch zaadkanon; nou na 3 keer klaarkomen komt er nauwelijks zaad meer uit haha.

Ik heb het geluk dat ik zo vaak snel achter elkaar kan, want ik kom namelijk bij het eerste en tweede orgasme vroegtijdig klaar.

Zelfs na het 2e orgasme blijft mijn penis stijf en kan direct door. Pas na het 3e of 4e orgasme wordt mijn penis (half)stijf en duurt het enkele minuten voordat ik weer op volle sterkte ben. Ook heb ik het geluk dat nooit heb van een pijnlijke of gevoelige penis na het klaarkomen.



Ik ben er wel blij mee. Het vroegtijdig klaarkomen waar ik ruim 10 jaar geleden heel erg onzeker over was, kan ik hiermee compenseren. Recentelijk is er een topic over het vroegtijdig klaarkomen van de man geopend en zal daar wel wat verder op ingaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang doen jullie daar over dan? Of heb ik daar overheen gelezen? Hangt toch erg af van of je er een avondje/nacht van maakt of niet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man. 32 jaar en heb redelijk goede conditie. Heb een vaste scharrel die ik 2-3 keer per maand zie. Omdat t dus niet zo heel vaak is, liggen we vaak hele dag te rommelen. Meestal kom ik dan 2x klaar, heeeeel af en toe 3x

Sowieso ben ik nog nooit verder gekomen dan 4x in een nacht/dag.



Als ik een relatie heb en dus regelmatig sex heb, dan zorg ik vaak dat zij al een x klaargekomen is, voordat ik zelf klaarkom. Meestal kom ik dan ook maar 1x klaar



Ik weet dat het ook afhangt van je conditie, maar als 5x klaarkomen niet een incident is, maar vaker voorkomt is dat best wel bijzonder geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Met mijn man is het echt niet vaker dan 1x. Met mijn minnaar hangt het van de tijd die we beschikbaar hebben en de locatie af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 mei 2016 @ 16:10:

[...]



Mijn trucje is dus inderdaad om dit steeds weer in een man te vinden. Nog even geen langere relatie voor mij.

Maar dat dit niet voor iedereen heel fijn werkt snap ik heel goed.stoeipoes
Alle reacties Link kopieren
Bigtime!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:SavageWolf schreef op 26 mei 2016 @ 21:51:

Zelf lukt het mij ook om 5 keer klaar te komen binnen 1 a 2 uur.

Olympisch zaadkanon; nou na 3 keer klaarkomen komt er nauwelijks zaad meer uit haha.

Ik heb het geluk dat ik zo vaak snel achter elkaar kan, want ik kom namelijk bij het eerste en tweede orgasme vroegtijdig klaar.

Zelfs na het 2e orgasme blijft mijn penis stijf en kan direct door. Pas na het 3e of 4e orgasme wordt mijn penis (half)stijf en duurt het enkele minuten voordat ik weer op volle sterkte ben. Ook heb ik het geluk dat nooit heb van een pijnlijke of gevoelige penis na het klaarkomen.



Ik ben er wel blij mee. Het vroegtijdig klaarkomen waar ik ruim 10 jaar geleden heel erg onzeker over was, kan ik hiermee compenseren. Recentelijk is er een topic over het vroegtijdig klaarkomen van de man geopend en zal daar wel wat verder op ingaan.



5x binnen 2 uur?

Sorry maat, but I don't buy it. Dit soort berichten komen bij mij over als "even-viva-dames-eens-laten-zien-wat-voor-dekhengst-ik-ben". En na de post elke 10seconden je inbox checken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven