Hoe komt hij klaar?

26-05-2016 09:17 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Sorry lukt me niet om titel te corrigeren, moet zijn: HOE VAAK KOMT HIJ KLAAR?]

Kom er met googlen er niet helemaal uit, dus ik dacht ik vraag het aan jullie. Kon hier een dergelijk topic ook niet zo 1-2-3 terug vinden.

Ik ben 46 jaar en was tot 2 jaar geleden in vorige relaties niet zo veel bezig met sex. Dat kwam denk ik mede omdat op één of andere manier mijn vorige sexpartners allemaal toevallig op erg op hun eigen genot gericht waren. Toeval of niet, nu heb ik voor het eerst een vriend (sinds 2 jaar dus) die wat dat betreft prima in balans is: hij vind het heerlijk om met mij bezig te zijn tijdens de sex (dol op beffen bijv., wat hij ook érg lekker doet) en geniet ook erg van alles wat ik bij hem doe. Nu is sex voor mij een fijne 'hobby' geworden :-) . Wat mij het meest opviel bij mijn vriend t.o.v. eerdere relaties is dat hij best vaak klaarkomt: toch minimaal 2 keer gemiddeld per vrijpartij. Gemiddeld dus. Het varieert van 1 (lekker vluggertje) tot soms 5 keer. Dit voelt allemaal heel ontspannen en goed aan. Nu ben ik gewoon heel nieuwsgierig: hoe vaak komt jullie vent gemiddeld klaar? Natuurlijk snap ik dat dat per keer varieert, maar wat is in jouw beleving jullie 'gemiddelde'?

Hoe vaak komt hij gemiddeld klaar?

Totaal aantal stemmen: 107

Gewoon; 1x per keer (75%)
gemiddeld 2x per keer (17%)
gemiddeld 3x per keer (3%)
vaker dan 3x (6%)
anoniem_290999 wijzigde dit bericht op 26-05-2016 09:24
Reden: SCHRIJFFOUT IN TITEL, MOET ZIJN: "hoe VAAK komt hij klaar?"
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 mei 2016 @ 19:39:

[...]



Ik stuur je zo een PB

Zie ik graag tegemoet.



Hoppa.
...
Alle reacties Link kopieren
Ok, misschien heb ik een ouwelullen piemel ofzo, maar ik geloof echt al die cowboy verhalen niet.



Zoals ik eerder zei, ik ben 32 en heb een prima conditie. Maar ik hoor hier mannen die 5x klaarkomen in een uur, of 8x? Sorry maar volgens mij kan dat niet eens hoor. Vrouwen kunnen dat wel, maar mannen komen heftiger klaar. Als ik 3x klaarkom heb ik echt al pijn aan mijn ballen. Daarnaast heb je daarna ook gewoon echt geen zin meer gewoon



Zijn hier misschien dames die kunnen bevestigen dat ze iemand hebben gehad die meer dan 5x klaarkwam?
De topicopener, die sowieseau.

Ik in elk geval niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 27 mei 2016 @ 19:58:

[...]





Welnee. Er zijn er genoeg die een dun schilletje over dat lekkers wel waarderen hoor Schijnt ook beter te zijn voor de sapstromen.
quote:Oranjexxx schreef op 27 mei 2016 @ 20:49:

[...]





Schijnt ook beter te zijn voor de sapstromen.Win-win, noemen we dat.
Bij mij is 3 ook echt wel de max. Dan is het inderdaad pijnlijke ballen en geen zin meer, heel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Mannen komen heftiger klaar? x 23.

Mannen doen 3 keer van splut, halen een keer diep adem en schenken daarna een wijntje in. Ik ga half dood.

Echt.....



En je zaadnijd was me al eerder opgevallen idd.
...
Het schijnt inderdaad dat mannen gemiddeld genomen heftiger klaar komen dat de meeste vrouwen, maar er zullen vast wel meer vrouwen zijn die ook heftig klaar komen zoals Roos.



Ik heb ooit een man meegemaakt die 4 x per avond/nacht klaar kwam, maar de rest kwam gewoon 1 x klaar. Vijf of acht keer lijkt me eerlijk gezegd niets. Konijnengedrag, maar goed dat vind ik.



En zelf: nee half dood ga ik niet meer. Dat was de goede oude tijd .
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 27 mei 2016 @ 20:32:





Zijn hier misschien dames die kunnen bevestigen dat ze iemand hebben gehad die meer dan 5x klaarkwam?



Jup, ik. Maar dat was dan wel een vrijpartij van 24 uur (met tussendoor kletsen enzo). Ik kwam nog veel vaker



Rooss, 3 keer flut flut is ook niet bij iedere man zo. Ik ken ook mannen die gewoon even buiten westen zijn en lekker liggen na te kreunen. Ook lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 27 mei 2016 @ 21:16:

[...]





Jup, ik. Maar dat was dan wel een vrijpartij van 24 uur (met tussendoor kletsen enzo). Ik kwam nog veel vaker



Rooss, 3 keer flut flut is ook niet bij iedere man zo. Ik ken ook mannen die gewoon even buiten westen zijn en lekker liggen na te kreunen. Ook lekker



Ja dat heb ik dus.5min lang trillende benen. Maar ik maak het liefst echt dingen stuk als ik klaarkom. Nachtlampjes ofzo..

Maar over dat verschil in klaarkomen is echt zo. Heb ik op school gehad. Een orgasme van een man, is lichamelijk heftiger dan die van een vrouw. Alleen een vrouwelijke orgamse duurt gemiddeld weer langer dan die van een man. Mannelijk orgasme is heftiger maar korter
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik de uitzondering vast, want het komt vaak vanuit mijn tenen en orkaant door mijn hele lijf. Ik moet óók altijd even nakreunen. Komt dan geen zinnig woord uit hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 27 mei 2016 @ 21:16:

[...]





Jup, ik. Maar dat was dan wel een vrijpartij van 24 uur (met tussendoor kletsen enzo). Ik kwam nog veel vaker



Rooss, 3 keer flut flut is ook niet bij iedere man zo. Ik ken ook mannen die gewoon even buiten westen zijn en lekker liggen na te kreunen. Ook lekker



Ja ok. in 24u.

In een week kan ik wel 20x klaarkomen.



Maar we hebben het hier meer over een flinke sexpartij, of een nacht. Geen weekendjes of 24u. Gewoon 1 sessie
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wijzen de statistieken heel anders uit dan hier wordt beweert. Veel mannen zijn letterlijk leeg gespoten na hun orgasme maar dat zegt niks over de heftigheid, wel over het verschoten kruit.



Foeps, het was bij wijze van. Volgens mij duurt het mannenorgasme gemiddeld zo'n 9 seconden. Ik ben na 2 minuten nog steeds amper aanspreekbaar. Ik vind het eigenlijk altijd een beetje zielig voor mijn mannen.

De nakreuners ken ik ook maar die zijn dan wel gewoon uitgeorgasmeerd en genieten na. Dat is wat anders dan lang in de golf zitten.
...
Klopt Voos. De vrouw komt dan weer makkelijker achter elkaar klaar.



En als we toch aan het opscheppen zijn: mijn record was 25 keer ofzo .
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 27 mei 2016 @ 21:22:

Dan ben ik de uitzondering vast, want het komt vaak vanuit mijn tenen en orkaant door mijn hele lijf. Ik moet óók altijd even nakreunen. Komt dan geen zinnig woord uit hoor..geil
Alle reacties Link kopieren
Pfff, 25... Watje



Rooss, nou, die van mij ligt toch echt na te schokken hoor. Is soms best lachwekkend, net spasmen
Alle reacties Link kopieren
Viezevoos, waarom denk je dat er gelogen wordt? Heb jij hier iemand zien schrijven dat ze 5 mannenorgasmes in een uur retegeil vindt?

Ik niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat multiorgasmeren kan ik dan weer niet. Het is echt even no go area, tot blauwe ogen aan toe. Ik ben er zo een die haar man plet tussen de benen en hem een heupstoot geeft. Oh en een nagel in zijn arm (of haar borst) wil ook nog wel eens voorkomen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 27 mei 2016 @ 21:22:

[...]





Ja ok. in 24u.

In een week kan ik wel 20x klaarkomen.



Maar we hebben het hier meer over een flinke sexpartij, of een nacht. Geen weekendjes of 24u. Gewoon 1 sessieDat wás 1 sessie. En die herhaalden we een weekend lang. En nog hadden we niet genoeg
Alle reacties Link kopieren
Dat multi orgasmeren is juist lekker. Dat je in zo'n flow komt en dat bij het minste of geringste de volgende golf van genot zich aandient. Ah, those were the days...
Alle reacties Link kopieren
Kan je dat niet meer, Foeps?

Ik heb dat nooit gekund, het is al heel wat dat een partner mij uberhaupt klaarkrijgt.
...
Wauw!! Ik sluit me bij sommigen aan hier... Mijn vriendje dacht serieus dat er iets niet in orde met me was...omdat ik die 8 minuten totaal van de wereld was. Keek Feeman echt bezorgd aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 mei 2016 @ 19:55:

[...]



tuurlijk is dat normaal als vliegende vink zijnde....



Ik moest hierom lachen.



Maar ik dacht serieus dat het normaal was!
Alle reacties Link kopieren
Jawel, ik kan het nog steeds Rooss. Maar op die pik ging het wel heel gemakkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 27 mei 2016 @ 20:32:

Ok, misschien heb ik een ouwelullen piemel ofzo, maar ik geloof echt al die cowboy verhalen niet.



Zoals ik eerder zei, ik ben 32 en heb een prima conditie. Maar ik hoor hier mannen die 5x klaarkomen in een uur, of 8x? Sorry maar volgens mij kan dat niet eens hoor. Vrouwen kunnen dat wel, maar mannen komen heftiger klaar. Als ik 3x klaarkom heb ik echt al pijn aan mijn ballen. Daarnaast heb je daarna ook gewoon echt geen zin meer gewoon



Zijn hier misschien dames die kunnen bevestigen dat ze iemand hebben gehad die meer dan 5x klaarkwam?



Eh... Het is echt geen grap. Ik kan heel vaak klaarkomen.



Maar het is er helemaal af wanneer het zeer begint te doen. Dat is na 8 keer ongeveer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven