Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*















Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Zet 'm op Blond! Je kan het! Gogogo!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Mogguh,



Ik zit nog in een joggingbroek.



Heb gisteren de hele keuken uitgesopt (onder toeziend oog van Bo Ghi, die vond het machtig interessant ) er gingen deurtjes open en dat is Heel Erg Leuk

De keuken is ineens een tint lichter

Verder 5 vuilniszakken vol kleding uitgezocht, doe ik allemaal weg.

Ik twijfel om het gewoon in de kledingbak te gooien of op een weggeefhoek.

De man wil geen vreemde mensen aan huis die gratis dingen komen ophalen
Al een account? Log dan hier in.
Goedemorgen! Wat is het warm! Ik wilde de woonkamer eens goed onder handen nemen, maar ik denk dat ik dat maar iets minder goed ga doen. Ik ga straks lekker in de zon zitten.
Alle reacties Link kopieren
De zon schijnt hier wel maar het is maar 17 graden.
Al een account? Log dan hier in.
23 graden hier
Nou, daar zat ik dan, met mijn goeie gedrag, op tijd in de auto, op tijd aanwezig, alle slagbomen door, overal met mijn ID gewapperd en handtekeningen gezet, bleek mijn afdeling verhuisd!



En dat niet alleen, toen ik eindelijk op de goede plek was, waren de computers en telefoons niet aangesloten, de betaalde medewerker had zijn mobiel in de wc laten vallen, kon dus niemand afbellen of appen en alle medewerkers van de dag stonden dus voor jan jurk in de nog niet functionerende barakkantoren van de BAM.



Jeeeejjjj....



Dus nu ben ik weer thuis.
Alle reacties Link kopieren
Balen, Leo!



Ik had vergelijkbare plannen, Elfje. Maar in plaats daarvan ben ik maar planten gaan kopen, verpotten en zaaien. Lekker buiten bezig
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 26 mei 2016 @ 10:16:

Goedemorgen! Wat is het warm! Ik wilde de woonkamer eens goed onder handen nemen, maar ik denk dat ik dat maar iets minder goed ga doen. Ik ga straks lekker in de zon zitten.

Iets minder goed?



Alles is beter dan de woonkamer onder handen nemen!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 26 mei 2016 @ 10:25:

23 graden hier





Hier 19
Al een account? Log dan hier in.
Nou dat is balen Leo!
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 26 mei 2016 @ 11:57:

[...]



Iets minder goed?



Alles is beter dan de woonkamer onder handen nemen!Eens!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er - denk ik - klaar voor. Elk jaar neem ik me voor dat de stukken e.d. een week voor datum klaar moeten zijn en elk jaar wordt dat plan gedwarsboomd. Maar ja, ik heb het wel al elk jaar gered. Dus vandaag moet ook goed komen. Nog even een broodje wegwerken, want de rest van de dag/avond heb ik waarschijnlijk geen tijd om te eten, en dan de plamuur even extra aanzetten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 25 mei 2016 @ 23:51:

[...]





Had ik ook, maar nu vind ik Capaldi toch ook wel leuk. Ik mis Rose vooral!Ik keek Doctor Who in de jaren tachtig en ben pas twee jaar geleden, toen Capaldi de nieuwe doctor was, weer gaan kijken. Daarvoor had ik het te druk. Ik vind Capaldi een geniale doctor. Heb inmiddels ook de nieuwe serie helemaal gezien en hij staat met Eccleston op een gedeelde eerste plek. Daarna Matt Smith en daarna pas Tennant (niet dat ik Tennant niet goed vind, hoor, maar eigenlijk is de Doctor maar een keer door een slechte acteur gespeeld, ergens eind jaren tachtig).
IMHO
quote:doornroosje9 schreef op 26 mei 2016 @ 11:57:

[...]



Iets minder goed?



Alles is beter dan de woonkamer onder handen nemen!Haha, ik heb wat opgeruimd en ben daarna gelijk in de zon gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 26 mei 2016 @ 11:38:

Nou, daar zat ik dan, met mijn goeie gedrag, op tijd in de auto, op tijd aanwezig, alle slagbomen door, overal met mijn ID gewapperd en handtekeningen gezet, bleek mijn afdeling verhuisd!



En dat niet alleen, toen ik eindelijk op de goede plek was, waren de computers en telefoons niet aangesloten, de betaalde medewerker had zijn mobiel in de wc laten vallen, kon dus niemand afbellen of appen en alle medewerkers van de dag stonden dus voor jan jurk in de nog niet functionerende barakkantoren van de BAM.



Jeeeejjjj....



Dus nu ben ik weer thuis.Wat stom!
quote:Eleonora-1 schreef op 26 mei 2016 @ 11:38:

Nou, daar zat ik dan, met mijn goeie gedrag, op tijd in de auto, op tijd aanwezig, alle slagbomen door, overal met mijn ID gewapperd en handtekeningen gezet, bleek mijn afdeling verhuisd!



En dat niet alleen, toen ik eindelijk op de goede plek was, waren de computers en telefoons niet aangesloten, de betaalde medewerker had zijn mobiel in de wc laten vallen, kon dus niemand afbellen of appen en alle medewerkers van de dag stonden dus voor jan jurk in de nog niet functionerende barakkantoren van de BAM.



Jeeeejjjj....



Dus nu ben ik weer thuis.Nou ja zeg. Lekker geoliede organisatie wel.
Zoon was net naar de buurtsuper voor kattenvoer en hij mocht ook iets voor zichzelf meenemen. Komt ie terug met twee repen chocola (ook een voor zijn zus, de schat), maar zonder kattenvoer . Wel sneu voor de poes, want zij kent het klappen van de zweep inmiddels wel zo'n beetje en ze kwam al juichend de trap af gestampt toen ze zoon binnen hoorde komen. En nou moest ze het doen met een plakje vegetarische ham .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 17:02:

Zoon was net naar de buurtsuper voor kattenvoer en hij mocht ook iets voor zichzelf meenemen. Komt ie terug met twee repen chocola (ook een voor zijn zus, de schat), maar zonder kattenvoer . Wel sneu voor de poes, want zij kent het klappen van de zweep inmiddels wel zo'n beetje en ze kwam al juichend de trap af gestampt toen ze zoon binnen hoorde komen. En nou moest ze het doen met een plakje vegetarische ham .Arme kat. Sta je dan als carnivoor een beetje voor lul te staan.
Oh dear, how sad, never mind.
Zo, Feierabend.

En om dit te vieren zit ik op de bank met lakleren lieslaarzen, roze jaratelles, een groen met roze gestreept, grofgebreid vest en een sombrerohoed met groene, plastic bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Stammers voor mij is het weekend. Dus een drankje voor iedereen en ik ga de zon in!

The owls are not what they seem
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 17:11:

Zo, Feierabend.

En om dit te vieren zit ik op de bank met lakleren lieslaarzen, roze jaratelles, een groen met roze gestreept, grofgebreid vest en een sombrerohoed met groene, plastic bloemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 17:11:

Zo, Feierabend.

En om dit te vieren zit ik op de bank met lakleren lieslaarzen, roze jaratelles, een groen met roze gestreept, grofgebreid vest en een sombrerohoed met groene, plastic bloemen.

klinkt ook leuk

foto?
The owls are not what they seem
Ik was vandaag vrij, maar morgen mag ik nog een dagje werken. Ik denk dat ik de vouwtafel maar naar buiten draag
quote:LadyL0101 schreef op 26 mei 2016 @ 17:12:

[...]



klinkt ook leuk

foto?Ik pb je wel even.
Poes is niet blij. Zojuist kwam ze haar nagels even in zoons been slaan, in de hoop dat hij dan alsnog af zou komen met een lekker hapje. Maar de redding is nabij, ik kreeg man nog net op tijd te pakken dus nu neemt hij een blikkie mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven