Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Dat iemand rustig aan wil doen vind ik prima, ik respecteer zijn keuze daarin. Maar vanochtend werd ik toch goed genegeerd en daar ben ik best gekwetst door. Je hoeft me niet dood te gooien met berichtjes maar negeren vind ik te ver gaan. Ik ben niet zomaar een tinderscharrel. Dus wederom vandaag maar leuke dingen doen en hij doet ook maar waar hij zin in heeft, ik ga d'r even geen energie meer in stoppen.



Motorman heeft add en ik weet dat dat niet de reden is maar het verklaard wel een hoop van zijn gedrag. Dat heen en weer met emoties, dat overdenken. En ik ben echt wel bereid om daar een weg in te vinden en daar ook meer voor open te staan maar nu is het trekken aan een dood paard en ik wil niet arrogant klinken maar daar ben ik te goed voor.
Frisian 'rustigaandoen' is meestal het begin van het einde. Te laf om er meteen een eind aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 27 mei 2016 @ 14:33:

Dat iemand rustig aan wil doen vind ik prima, ik respecteer zijn keuze daarin. Maar vanochtend werd ik toch goed genegeerd en daar ben ik best gekwetst door. Je hoeft me niet dood te gooien met berichtjes maar negeren vind ik te ver gaan. Ik ben niet zomaar een tinderscharrel. Dus wederom vandaag maar leuke dingen doen en hij doet ook maar waar hij zin in heeft, ik ga d'r even geen energie meer in stoppen.



Motorman heeft add en ik weet dat dat niet de reden is maar het verklaard wel een hoop van zijn gedrag. Dat heen en weer met emoties, dat overdenken. En ik ben echt wel bereid om daar een weg in te vinden en daar ook meer voor open te staan maar nu is het trekken aan een dood paard en ik wil niet arrogant klinken maar daar ben ik te goed voor.



Och lieve meid..dat is verre van arrogant! Dat is nou wat ze noemen "van jezelf houden" en zelfrespect hebben.

En daar mag je flink en hard trots op zijn. Stel je grenzen maar! Het is jouw leven en daarin sta jij op nummer 1!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Solanger zie je wel! Leuk voor je! Huis en vonken...dat is nog een mooi begin van het weekend!



Fris, die ervaring heb ik ook. Rustig aan doen komt uiteindelijk neer op ik zie het toch niet zitten. Goed van je dat je voor jezelf zorgt hier in.



Je hebt trouwens ook nog AB man, eerst gaan als een banaan dan keihard de rem er op zetten. Vind ik persoonlijk de lastigste want je eigen gevoel loopt dan niet synchroon mee zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 27 mei 2016 @ 14:33:

Dat iemand rustig aan wil doen vind ik prima, ik respecteer zijn keuze daarin. Maar vanochtend werd ik toch goed genegeerd en daar ben ik best gekwetst door.

Maar beste Fries nou toch.

Je sluit vannacht om 1 uur een gesprek met hem af waarin hij besluit tot lage pitjes en tempo's en verwachtingen. Waar moet je de volgende ochtend dan toch weer over appen? Hij wil een stap terug, geen stap vooruit. Heel eerlijk gezegd zou ik misschien hetzelfde doen als hij, als de ander een paar uur later alweer app-verwachtingspatronen creeert.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Solanger gefeliciteerd met je huis! Leuk! En heerlijk dat het gister zo leuk was ook ziejenuwel dat hij niet eng is



Frisian wat klote zeg. Zou ik toch wel een beetje klaar mee zijn, geloof ik. J bent toch geen speelbal. Maar ja als je verliefd bent dat kun je nog wel eens over je grenzen (laten) gaan. Lastig is dit zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ergens ook wel eens met Very Cherry.



En ADD tja als je veel wil inleveren en rekening wil houden met en ja ook met regelmaat wil trekken aan een dood paard heb ik nog wel een ex voor je als het met deze motorman niet niet lukt.



Neem afstand is mijn advies, lastig als je echt verliefd bent, maar hoeveel niet leuke dingen heeft deze man waar jij zo verliefd op bent en vaak is het nu nog niet eens zo erg, ga je wel verder dan is starks de verliefdheid weg en vallen de schellen van je ogen.....
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 27 mei 2016 @ 16:53:

Solanger gefeliciteerd met je huis! Leuk! En heerlijk dat het gister zo leuk was ook ziejenuwel dat hij niet eng is



Frisian wat klote zeg. Zou ik toch wel een beetje klaar mee zijn, geloof ik. J bent toch geen speelbal. Maar ja als je verliefd bent dat kun je nog wel eens over je grenzen (laten) gaan. Lastig is dit zeg.

Maar toen jouw lover zei dat het nooit iets zou worden tussen jullie, heb je dat stug genegeerd en kijk waar je nu bent. Terwijl ik er ook al klaar mee was geweest. Ik vind het ook nog steeds wonderlijk dat een man na zo'n uitspraak toch serieus wordt.



Maar in het geval van Frisian zou ik er ook weer klaar mee zijn. Als hij zegt dat het voorlopig geen relatie wordt, wanneer dan wel? En wat is het dan wel wat jullie nu aan het doen zijn?
quote:Chocopinda schreef op 27 mei 2016 @ 20:08:

[...]



Maar toen jouw lover zei dat het nooit iets zou worden tussen jullie, heb je dat stug genegeerd en kijk waar je nu bent. Terwijl ik er ook al klaar mee was geweest. Ik vind het ook nog steeds wonderlijk dat een man na zo'n uitspraak toch serieus wordt.



Maar in het geval van Frisian zou ik er ook weer klaar mee zijn. Als hij zegt dat het voorlopig geen relatie wordt, wanneer dan wel? En wat is het dan wel wat jullie nu aan het doen zijn?



Touché

wonderlijk is het inderdaad. Verliefdheid kan rare dingen doen met een man. Hij doet wel meer dingen die die zei nóóit te zullen doen, en nu met mij ineens wel.





Lilith, haha Leuk gezegd nog een ADD ex in de aanbieding. Maar dat lijkt mij ook wel een struikelblok.

Zoals jullie misschien weten ben ik met veel pijn en moeite hersteld na een relatie met een autist, dus de labeltjes-mannen ben ik ook meer dan klaar mee. Tijdens het daten zat het trouwens standaard in mijn vragenpakket, of er autisme in de familie voorkwam. Misschien wat bot van me maar ik kan er gewoon niet mee omgaan dus beter gelijk weten en niet mee doorgaan, dan weer zelf eraan onderdoor gaan.



Frisian, ben je er al uit wat je ermee wilt?



En anderen, jullie nog dates op de planning dit weekend?
quote:Stormkraft schreef op 27 mei 2016 @ 20:35:

[...]



En anderen, jullie nog dates op de planning dit weekend?

0,0 tindervlammen hier.



Ik wil ook geen labeltjes, werkt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 27 mei 2016 @ 20:35:

[...]





Touché

wonderlijk is het inderdaad. Verliefdheid kan rare dingen doen met een man. Hij doet wel meer dingen die die zei nóóit te zullen doen, en nu met mij ineens wel.

Dat vind ik nou echte liefde.
Alle reacties Link kopieren
Ahh, ik vind het best wel sneu voor de mensen met een labeltje, die verdienen ook iemand. En niemand is perfect. Maar aan de andere kant, als je er niet mee om kunt gaan, heeft diegene er ook niks aan natuurlijk.



Hier voorlopig nog geen date op de planning, wel weer voorzichtig aan het chatten. Maar mensen 1 van de 2 doet echt aan slow chat, eens per dag een berichtje, dat schiet toch niet op? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan er iets van te zeggen, maar ik hou me in. Want zijn berichtjes zijn wel gewoon leuk, dus het lijkt me niet direct desinteresse. En hij heeft wel al vaker gedate via tinder, dus als dit zijn manier is...we wachten het af.
Ik kom net terug van een avondje terrassen en stappen, moest om 12 uur antibiotica nemen en die had ik natuurlijk niet mee dus dan maar 2 uurtjes later.



Ik heb vanmiddag al het initiatief bij hem gelaten en hij heeft wel geappt maar er is weinig gespreksstof uit ontstaan. Ik heb besloten dat hij nu maar wat meer moeite moet doen. Ik zal netjes reageren op z'n berichten en zal heus nog wel leuk doen maar als hij niet serieus wil zijn dan zie ik dit meer als een scharrel of vriendschap waar we af en toe eens seks hebben. Wat klink ik nu stoer hè, het doet me eigenlijk echt heel veel maar ik probeer dat gevoel wat weg te stoppen.

Ik stel ook niet meer voor om af te spreken. Als hij met een voorstel komt zal ik daar wel heen gaan want ja ik ben hartstikke verliefd maar het komt nu even niet meer van mij.



Over dat labeltje. Dat neem/nam ik voor lief want het ging mij om hem. Zijn goede kanten maar ook zijn gebreken. Blijkbaar wordt die acceptatie en liefde nu even niet gewaardeerd als dat ik had gehoopt maar ik stond wel open om in te leveren en af en toe eens te trekken aan een dood paard, gewoon omdat ik hem oprecht heel erg leuk vindt. Maar ik snap dat sommige mensen liever geen label-man hebben, het kost veel energie en wie zegt dat je die energie en waardering terugkrijgt.



Motorman gaat trouwens morgen (vandaag) z'n ex helpen met de spullen verhuizen. Toch een positief puntje zo op de vroege ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen man met een label graag.

Ooit dacht ik ook " dat varkentje was ik wel , ik ben verliefd enz enz....." Tot ik leerde dat ik meer van mezelf moest gaan houden"

Heb er een zesde zintuig voor inmiddels, en wat loopt de wereld vol met labels.

Ben ik kritisch? absoluut een partner is namelijk geen must ( meer ) ben van ver gekomen ( oa door ex met label ) en waar ik nu sta daar mag best een man naast komen staan, maar dan moet hij wel van goede huize komen en vooralsnog is dat niet gebeurt.

In de eerst plaats zorg ik voor mijn kinderen mijn dieren en mijn eigen hachie, het zorgen voor een man heb ik wel gehad. Ik wil het leuk hebben en anders maar niet geen tijd zin en energie voor gedoe daar is mijn leven te waardevol voor.

Gelijkwaardigheid.



Chocopinda, oh ja dat, de slow chattters ik maak me er ook wel schuldig aan, soms loopt een gesprek gewoon ook niet.



Ik denk soms wel eens was ik maar niet zo gepokt en gemazeld, dan ga je veel meer ontspannen en go with the flow ergens in mee.

Maar aan de andere kant toen ik dat wel deed, hield ik daar 2 hele lange en vooral ingewikkelde relaties aan over, met dito toestanden en een bak ervaring en een lijst met " Nooit meer "

Weet nu wat ik wil en voor minder ga ik niet meer.
quote:Lilith75 schreef op 28 mei 2016 @ 05:24:

Hier ook geen man met een label graag.

Ooit dacht ik ook " dat varkentje was ik wel , ik ben verliefd enz enz....." Tot ik leerde dat ik meer van mezelf moest gaan houden"

Heb er een zesde zintuig voor inmiddels, en wat loopt de wereld vol met labels.

Ben ik kritisch? absoluut een partner is namelijk geen must ( meer ) ben van ver gekomen ( oa door ex met label ) en waar ik nu sta daar mag best een man naast komen staan, maar dan moet hij wel van goede huize komen en vooralsnog is dat niet gebeurt.

In de eerst plaats zorg ik voor mijn kinderen mijn dieren en mijn eigen hachie, het zorgen voor een man heb ik wel gehad. Ik wil het leuk hebben en anders maar niet geen tijd zin en energie voor gedoe daar is mijn leven te waardevol voor.

Gelijkwaardigheid.



Chocopinda, oh ja dat, de slow chattters ik maak me er ook wel schuldig aan, soms loopt een gesprek gewoon ook niet.



Ik denk soms wel eens was ik maar niet zo gepokt en gemazeld, dan ga je veel meer ontspannen en go with the flow ergens in mee.

Maar aan de andere kant toen ik dat wel deed, hield ik daar 2 hele lange en vooral ingewikkelde relaties aan over, met dito toestanden en een bak ervaring en een lijst met " Nooit meer "

Weet nu wat ik wil en voor minder ga ik niet meer.





Helemaal eens!!!

Mooi omschreven ook.

Precies die insteek had ik ook met daten, want my god ook ik ben gepokt en gemazeld door het verleden, en wil nu gewoon oprecht genieten naast iemand ipv een 'project'.



Slow chatters zijn vaak niet de meest enthousiasten, maar misschien kan er toch ooit iets leuks uit komen, geen idee.
Frisian, goed dat je het initiatief nu bij hem laat, hoe moeilijk ook, probeer dat echt vol te houden!

Fijn dat je gister een leuke terras avond had. Lekker afleiding zoeken en laat hem maar even in z'n sop gaar koken.

Misschien gaat ie je missen en krijgt ie spijt van z'n debiele gedoe, misschien niet, maar dan heb jij iig toch leuke dingen gedaan ondertussen!!!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je iemand 6x voorbij ziet komen en iedere keer naar links swipt?

Op een gegeven moment swipe ik maar naar rechts en hé, het is een match. Alsof diegene zich maar blijft opdringen ofzo, heel irritant (kan natuurlijk niet, want je hebt dat zelf niet in de hand).

Ik heb dit al met meerdere mannen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat herken ik wel idd.. zal wel zo ingesteld zijn door Tinder
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ook gebeuren Chocopinda.

Zou het kunnen dat als iemand jou naar links swipet je die persoon dan automatisch meerdere keren terug krijgt?

Ik denk dat wel dat het zo werkt.



Dank je Storm en idd geen " project ".

Maar dat geldt niet voor iedereen heb 2 gescheiden vriendinnen en die duiken met open ogen telkens weer in nieuwe avonturen " ja ja ik weet het ben naïef " Matches die tot 2x toe afzeggen, maar toch nog een kans geven " maar hij lijkt me echt leuk " of al voelen dit wordt niks " maar ik wil niet steeds zo wantrouwend zijn " Om vervolgens met wijn en tissues de teleurstellingen te bespreken.

Ik begrijp dat niet, ik ben de meest radicale van ons hoor, geen gedoe geen gezeik geen drama is het niks punt streep exit.

En zij maar wachten op een bericht of de date wel of niet doorgaat ik vind het soms tenenkrommend.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het stil vandaag.



Heb leuk contact met een man laten we hem de wijn man noemen ( hij houdt van exclusieve wijnen ).

Eerst dacht ik zo zo wat een smaak, maar heb ondertussen leuk gechat met hem.

Denk dat er binnenkort wel een drankje ( wijntje, herstel exclusief wijntje ) gedaan gaat worden.

Vind het, maar goed dat is niet voor nu niet echt jofel ( kan dat woord nog ) dat hij 3 nog wel echt jonge kinderen heeft de oudste is 6, zelf heb ik al een studerende zoon die aan de andere kant van het land woont en 2 pubers en ook een van 7 maar ben er eigenlijk al meer uit dan ik nog zin heb in ballenbakken speeltuinen en sprookjesbossen enz.....



Maar goed hij komt leuk en ook wel serieus en iig normaal over.

We zullen zien.
Lilith een wijntje, herstel exclusief wijntje, is weer eens wat anders dan het typische speciaalbiertje.



Bij mij gebeurt nog steeds 0,0.

Heb door die nieuwe foto steeds matches die verder weg wonen, dus dat schiet niet op. Ik heb wel zin in een echt leuke date!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik eindelijk een match, is het een slowchatter. Er komt niet meer dan max 2 zinnen uit per dag. Is nu een weekje bezig. Ben aan het overwegen om er vriendelijk een opmerking over te maken of het gewoon dood te laten bloeden. Hij hoeft me niet plat te appen, maar ik krijg er zo niet echt zin in om ooit eens iets af te gaan spreken



Trouwens klopt inderdaad, zag vandaag paar keer dezelfde man voorbij komen die ver uit mijn actieradius is. Heb het getest was een match. Bij nadere inspectie toch maar opgeheven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar slowchats. Ik wil nu ook wel eens wat drinken. Ben een maandje bezig ofzo. De mannen zijn niet serieus. Ben even in een andere regio geweest en direct veel meer matches en actieve gesprekken. Tja. De mannen zijn hier op. Denk ik. Ik voel me verslagen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Macarinata NEEE houd vol!!!

Ik heb af en aan ruim een jaar getinderd, sommigen nog wel langer, en er hoeft maar 1 leukerd zich morgen of volgende week aan te melden en jou te matchen en hoppaaaaa.



Lilith, snap best dat je geen zin hebt in kleine kinder gedoe, maar een drankje kan geen kwaad toch? Zeker als ie leuk lijkt.



Corona, wat als je zelf het gesprek wat opvoert? Of gewoon zelf een drankje voorstelt?



Manakamana, ik snap even niet hoe een andere foto ervoor kan zorgen dat je matches ineens te ver weg zitten. Enlighten us?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven