Gezondheid alle pijlers

constant benauwd.

28-05-2016 00:20 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een stressvolle periode. Hulpverlening wordt op gang gezet, ik ga verhuizen en ik ga weer beginnen met studeren. Daarnaast ook opzoek naar werk.



Ik heb er best veel zin, ik ben gemotiveerd om mijn problemen aan te pakken en om op mezelf te gaan wonen! Alleen ik voel me dus gewoon niet lekker. Constant benauwd. Heel erg benauwd zelfs. Ook ademhaling voelt niet goed. Is dit een uiting van stress/hyperventilatie? Zo ja, wat kan ik eraan doen?
quote:Tess23 schreef op 28 mei 2016 @ 08:46:

[...]





Ja precies. Ik ga even een afspraak maken.Verstandig. Succes gewenst bij de huisarts.
quote:Tess23 schreef op 28 mei 2016 @ 08:46:

[...]





Ja precies. Ik ga even een afspraak maken.Heel goed, is gewoon naar als je zo benauwt ben wat de oorzaak ook is, niet mee doorlopen. Succes.
quote:Sapsorrow schreef op 28 mei 2016 @ 04:51:





Jij zou eigenlijk een perma moeten krijgen.

Meen ik serieus. Je gedraagt je op dit forum best heel erg creepy.
Met IP ban. Alleen voor de onzin die ze verkoopt tegen vaak kwetsbare dames en heren op de pijler psyche.
Alle reacties Link kopieren
To, sorry voor de topicvervuiling van vanmorgen. Mijn excuses.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 28 mei 2016 @ 13:29:

To, sorry voor de topicvervuiling van vanmorgen. Mijn excuses. netjes van je
Alle reacties Link kopieren
Tess, heb je de ha gebeld en een afspraak staan? Of ben je misschien al geweest?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven