Entertainment alle pijlers

Het leven van een roofkip: Estelle, Badr en Ruud deel 6

02-10-2015 09:23 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijgt ons roofkipje nog wat alimentatie los? Vindt Ruudje de liefde? Komt het nog goed tussen Badr en Fikkie? Komen Badr en Estelle nog bij elkaar? En welke rol speelt Brammetje, nu hij in de politiek zit?



Vragen, vragen. Ondertussen schuif ik het kopje poedersuiker door, schenk ik een glaasje gouden bocht in en was ik mijn kleding in de Robein.



En weer een voor Koen, die wij ook in dit deel niet vergeten. Moge het recht zegevieren!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
De kurk ligt drie straten verder op en we zijn al straalbezopen. Dat pakt niemand ons meer af.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 mei 2016 @ 20:02:

Druk de kurk maar weer op de fles, hij schijnt niet gearresteerd en is onderweg naar België.

http://www.bladi.net/badr ... ort-casablanca,45279.htmlKan jij dit lezen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 12 mei 2016 @ 19:35:

Nooooouuuu, jouw dakterras. Het dakterras van je minnaar zolang zijn vrouw op vakantie is.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 mei 2016 @ 20:39:

[...]





Kan jij dit lezen?



Mrs, Ce n'est pas si difficile, chaque fille civilisée apprend cela à l'école

ce qui est normal dans nos cercles.

Il est vrais.

Bonsoir, mon cher Mrs a bientot
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Marokkaanse kickboxing kampioen Badr Hari was vandaag niet gearresteerd door de politie op de internationale luchthaven Mohammed V in Casablanca .



Volgens verschillende sites in Marokko Badr Hari werd gearresteerd naar aanleiding van een nationale zoektocht aanmaningen tegen hem , maar is het niet.



Volgens de website Alyaoum24 citeren veiligheid bronnen , heeft de kampioen niet contact met de politie gehad vandaag en was in staat , zoals hij verwacht had te reizen naar Brussel .



In de afgelopen weken , is hij betrokken geweest bij verschillende gevechten, vooral in restaurants en hotels , maar de rechter heeft hij lijkt nooit ontvangen.
gegoocheld
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 mei 2016 @ 20:02:

Druk de kurk maar weer op de fles, hij schijnt niet gearresteerd en is onderweg naar België.

http://www.bladi.net/badr ... ort-casablanca,45279.html



Imp, ik geloof deze site niet zo, ik hou mij vast aan de Telegraaf.

Volgens hen zit hij nog vast 20.45.

Ze zijn daar zoooooo betrouwbaar



Komop Door, je kunt mogen uitslapen , joepie



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De laatste alinea is wat apart.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 12 mei 2016 @ 22:20:

gegoocheld



Ik weet niet meer wat ik moet geloven Sandra

Telegraaf knows best .



Ook een glaasje bubbels.......?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa feestje met de meisjes uit Zuid



Wat vieren we ook alweer?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 12 mei 2016 @ 22:26:

Jaaaa feestje met de meisjes uit Zuid



Wat vieren we ook alweer?



Dat jouw kleine jongen momenteel kostwinnaar is



Hoppaaaaaaaaaaaa
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat geestig eigenlijk, hij plukt de druiven en ik drink ze op.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 12 mei 2016 @ 22:30:

Wat geestig eigenlijk, hij plukt de druiven en ik drink ze op.





Goed hoor, je kunt er niet jong en rap genoeg mee beginnen..............

Die kleintjes van mij zaten al heel jong in de groenvoorziening.

Pràchtig vonden ze het............

Lekker meedraaien met de ''groten'' zeg maar..........

wat leren ze nou op school???

Niets wat niet met geld te koop is
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat ze groenvoorziening hebben in Afrika. Of groen
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 13 mei 2016 @ 06:35:

Ik wist helemaal niet dat ze groenvoorziening hebben in Afrika. Of groen Op sommige plekken wel Door, het is soms even zoeken maar ze zijn er..........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, wie komt er Gouden Bocht drinken?



http://www.telegraaf.nl/b ... _heeft_nieuwe_baan__.html
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Lieverdje, ik kwam speciaal even hier naar toe om je te feliciteren,



VAN Hàrte



Heeft Bram zijn toga nog, hij komt ook weer in de rechtszaal !!



Dan kan ik weer heerlijk mijn stiekeme ontmoetingen met hem hebben



Het is dubbel feest Door, ik kom eraan................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Als je het waagt kom ik persoonlijk je extensions uitrukken



Leuk he?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 28 mei 2016 @ 16:56:

Als je het waagt kom ik persoonlijk je extensions uitrukken



Leuk he?





Super !!!!!!



Heerlijk schat, ik heb nèt nieuwe !!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je ook wel hoor. Onder die toga zit een lekker stukje noga. Maar handjes af, Eindje, dan blijft het ook leuk.



Waarrrrrr blijft iedereen?!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Door, Door, , gisteren een Schitterende reportage gezien over je zwager gefilmd door zijn zoon.



Echt heel mooi !!!!!





http://www.npo.nl/2doc-wij-moszkowicz/3 ... KN_1678990
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Niks geen hete nachten met Ronaldo. Badr doet het weer met Daphne en schiet raak:



Badr Hari wordt opnieuw vader. De voormalig vechtsporter en diens vriendin Daphne Romani verwachten hun tweede kind.

Dat maakt de advocaat van Hari, Jacques de Witt, dinsdag aan Shownieuws bekend.



Hari en Romani kregen in mei 2012 een dochter. Het stel had al eerder een relatie, maar ging uit elkaar.



Tussendoor had de 31-jarige Hari enkele jaren een relatie met Estelle Cruijff.



http://www.nu.nl/achterkl ... ader-van-tweede-kind.html



Heeft ie een nieuwe advocaat?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 28 mei 2016 @ 20:11:

Ik snap je ook wel hoor. Onder die toga zit een lekker stukje noga. Maar handjes af, Eindje, dan blijft het ook leuk.



Waarrrrrr blijft iedereen?!



Sorry dames. Ik was onderweg, maar ik had het autootje van kuismadam geleend en werd prompt aan de kant gezet door een agent. Volgens hem had ik iets te verbergen omdat ik niet in het profiel paste van de gebruikelijke bestuurders van zulke boodschappenwagentjes, dus ik moest hem wat laten zien, maar ik vond dat ik dan ook wel wat van hem mocht zien. Voor wat hoort wat, toch?



You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 31 mei 2016 @ 15:59:

Niks geen hete nachten met Ronaldo. Badr doet het weer met Daphne en schiet raak:



Badr Hari wordt opnieuw vader. De voormalig vechtsporter en diens vriendin Daphne Romani verwachten hun tweede kind.

Dat maakt de advocaat van Hari, Jacques de Witt, dinsdag aan Shownieuws bekend.



Hari en Romani kregen in mei 2012 een dochter. Het stel had al eerder een relatie, maar ging uit elkaar.



Tussendoor had de 31-jarige Hari enkele jaren een relatie met Estelle Cruijff.





http://www.nu.nl/achterkl ... ader-van-tweede-kind.html



Heeft ie een nieuwe advocaat?Pffff, zij liever dan ik
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 31 mei 2016 @ 18:24:

[...]





Sorry dames. Ik was onderweg, maar ik had het autootje van kuismadam geleend en werd prompt aan de kant gezet door een agent. Volgens hem had ik iets te verbergen omdat ik niet in het profiel paste van de gebruikelijke bestuurders van zulke boodschappenwagentjes, dus ik moest hem wat laten zien, maar ik vond dat ik dan ook wel wat van hem mocht zien. Voor wat hoort wat, toch?



[afbeelding]





Maar, maar Mrs, wàt doet die agent met zijn pen in de hand....?

Heb je hem je telefoonnummer gegeven, of het adres van je pied-a-terre?



En als laatste , weet onze Stan hier van........................?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven