Viva zoekt alle pijlers

Lief of irritant: kleffe stellen in het openbaar

14-06-2016 17:58 49 berichten
In VIVA staat deze week een fotoreportage met verliefde stellen op straat. Nu zijn wij benieuwd: hoe denk jij over geklef in het openbaar? Stoor je je eraan (zo ja: zeg je er ook wat van?), of vind je het alleen maar leuk en lief? En hoe ver ga je zelf met je partner?
Alle reacties Link kopieren
Mensen horen zoenen is één van mijn grootste ergernissen.

Laatst zat ik 2(!) uur in de trein (helaas gereserveerde plekken), en achter mij zat een stelletje. Voordat ik ging zitten had ik al een bepaald voorgevoel..

En jawel, *smak* *smak* *smak* 30 seconden rust *smak* *smak* Zachte vrouwenstem: *Tihihi*. Lage zachte mannenstem: *huhuhu*, *smak* smak* *smak-smak* -AAAAAHH!! Dan heb ik serieus nog liever een huilende baby.
Alle reacties Link kopieren
Irritant. Doe dat lekker thuis
Alle reacties Link kopieren
Wij lopen na ruim 9.5 jaar nog steeds vaak hand in hand als we met zijn tweeen zijn wanneer er vrienden etc. bij zijn dan houden we hier uiteraard rekening mee en doe ik dit dus bewust niet.



Als ik een bejaard stel hand in hand zie lopen, smelt ik half van binnen ik vind dat er zo lief uitzien.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik loop wel hand in hand met man (al meer dan 20 jaar samen ). Maar zoenen op straat doen we niet. Nooit gedaaN
Ik vind het leuk als ik mensen zie in gestolen, echt lieve momentjes, als ze denken dat je niet kijkt.



Als hij stiekem een klopje op haar bil geeft als ze langsloopt, ofzoiets.



Handjes vasthouden, kus, leunen, etc. vind ik prima. Tongen in het openbaar vind ik iets voor tieners, niet voor volwassenen. En goor om te zien. Gedraag je.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat is zoenen op straat? Een kus moet kunnen, of 2 als je bijv afscheid neemt. Tongen hoeft dan weer niet. Mijn vriendin en ik lopen hand in hand op straat. En soms laten we los, als we bijv een grote groep jongeren tegen komen.
Dat uitgebreide aflebberen hoeft voor mij niet zo nodig in het openbaar. Mensen die dit wel nodig vinden vind ik dan ook erg irritant en egoïstisch.



Verder stoor ik me niet zo aan stellen die had in hand lopen, vind ik op zich wel lief, zolang ze maar een beetje de pas erin houden. Van die mensen die lopen te slenteren hand in hand zodat je zowel links als rechtsom niet kunt passeren word ik echt stikchagrijnig. Ik hou van doorlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robyn89 schreef op 14 juni 2016 @ 18:54:

Mensen horen zoenen is één van mijn grootste ergernissen.

Laatst zat ik 2(!) uur in de trein (helaas gereserveerde plekken), en achter mij zat een stelletje. Voordat ik ging zitten had ik al een bepaald voorgevoel..

En jawel, *smak* *smak* *smak* 30 seconden rust *smak* *smak* Zachte vrouwenstem: *Tihihi*. Lage zachte mannenstem: *huhuhu*, *smak* smak* *smak-smak* -AAAAAHH!! Dan heb ik serieus nog liever een huilende baby.



Heb je er niets van gezegd?



Zo'n goor geluid idd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jullie komen allemaal in de viva te staan.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop altijd handje bij handje met mijn vriend. Een spontaan kus vind ik ook leuk, tong zoeken zomaar in het openbaar niet echt.
Ik vind het niet vervelend om te zien, zolang ik maar geen vieze smak/zuiggeluiden hoef te horen. Mijn vriendin en ik kussen, knuffelen en houden elkaars hand vast in het openbaar. Tongen gebeurt nooit echt publiekelijk, achterin een hoekje van de zaal in de bios is een ander verhaal.
quote:poldervrouw schreef op 14 juni 2016 @ 18:55:

Irritant. Doe dat lekker thuis



Hand in hand lopen ook?



Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 14 juni 2016 @ 18:13:

[...]



Wij lopen na 12 jaar ook nog steeds hand in hand hoorNou, mooi zo en gelukkig maar ;)
Ik vind het leuker als ze keihard ruzie maken of elkaar slaan in het openbaar. Affectie, dat moeten we niet willen met z'n allen.
Alle reacties Link kopieren
Elkaars hand vasthouden, een kus, tegen de ander aanleunen of een hand om de ander zijn/haar middel, een knuffel, allemaal lieve dingen. Maar dan niet continu, dan wordt het irritant, en ook niet tongen in het openbaar.
Kusjes, hand vasthouden, af en toe een kneepje in de bil of verliefde blikken zijn geen probleem. Meer dan dat vind ik te veel.
Tongzoenen vind ik niet prettig om naar te kijken. Partner op een bil slaan of in een borst knijpen (zag ik vorige week in de supermarkt ) idem. Op een bankje in the middle of nowhere langs een fietspad vind ik ook al weer wat anders dan in een restaurant waar je komt om te eten.

Met handen vasthouden, een korte kus, knuffel o.i.d. heb ik geen problemen. Doe ik zelf ook wel eens.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch mooi 2 mensen die elkaar lief hebben en de wereld mag het zien. Zie dit liever dan mensen die chagrijnig zijn of ruzie zoeken. Er mag wel weer wat meer liefde gezien worden en geaccepteerd. Dan ziet de wereld er weer een stuk mooier uit.
be free
Liefde vind ik prima, geilheid gaat me te ver. Helaas zie je inderdaad vaker mensen ruzie maken dan lief naar elkaar zijn.
Je hebt kleffe stelletjes en "kleffe stelletjes" , stelletjes die elkaars gezicht zowat opeten hoeft van mij ook niet zo. En dan is het mij echt om het even, of dat hetero stelletjes zijn of niet.

Maar buiten dat, liever mensen die elkaar liefhebben dan die mafkikkers die al uit hun potje gaan wanneer je hun kant op kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Irritant.

Heb ooit eens ergens in de rij gestaan (festivalterrein, voor het festival open ging). Moest heel lang wachten en het was WARM, mijn irritatieniveau lag dus al hoog. Stond er een stelletje voor me die niet van ophielden hield, echt op een meter afstand... Kussen (echt kuskuskus, hoofden tegen elkaar aan en elkaar een minuut lang onophoudelijk kusjes geven), *hihihiihi*, met de wimpers elkaars wimpers aanraken (weet even niet hoe ik het uit moet leggen), met de gezichten langs elkaar wrijven alsof het twee katten waren die elkaar kopjes gaven, op den duur gingen ze over op tongen en dan ook echt uitgebreid, je zag de tongen elkaars mond ingaan. Dan weer kuskuskus, elkaar diep in de ogen kijken, fluisteren, *hihihihihi*, onder elkaars kleren voelen, rugaaien, dan weer tongen, dan weer kuskuskus.

Anderhalf uur.. Toen begon zij 'mag ik een kusssssss?' tegen die kerel van haar (wat heb je de laatste anderhalf uur gedaan dan, was dat geen kussen? . ) Kreeg echt een wegtrekker toen, Daarna ben ik een stap achteruit gegaan in de rij. Ik was zoooooooooooooo sjaggo, kon ze wel met de hoofden tegen elkaar aan kletsen. Je kan in zo'n rij geen kant op, behalve mezelf omdraaien zodat ik met mn kop in de volle zon zou staan. Degene die eerst achter me stond en daarna dus voor me wisselde na een half uur weer van plek met mij, want die zag het ook niet meer zitten Ze zijn uiteindelijk 2.5uur bezig geweest, het was echt wachten op het moment dat ze hun tent zouden uitpakken, daar zouden neerzetten en zouden gaan seksen, zo erg into it waren ze.



Dit was dan een extreem geval natuurlijk, even knuffelen of elkaar een kus geven in het openbaar moet kunnen vind ik. Hand in hand lopen, armen om elkaar heen, verliefd naar elkaar kijken; leuk! Gewoon doen Maar uitgebreid tongen en elkaar half uitkleden doe je maar lekker thuis.
Alle reacties Link kopieren
Zeg je dan niets?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik vind het vreselijk en die het zelf ook niet.

Het gesmak en geslijm... word er misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
'Grappig wel dat het dus makkelijker is om naar een vechtpartij, brand fof schreeuwpartij te kijken maar als iemand staat te zoenen in het openbaar worden mensen ongemakkelijk, vinden ze het ongepast en worden ze sjaggo. Ik vind dat liefde getoond mag worden uitgebreid zoenen zou ik zelf niet doen maar wie ben ik om te bepalen voor een ander...

Ik kan er niet tegen dat mensen gewoon elkaar klakkeloos napraten en geen eigen mening meer hebben. Dat is nou eens een mooie stelling'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven