Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
quote:benmamma schreef op 26 juni 2016 @ 13:41:

Ik ben vooral verbaasd hoe verschillend mensen hier teksten interpreteren!

Er vliegen al uren en uren letterlijke teksten over en weer waarin staat volgens de reageerder hoe het ECHT zit.

De ander leest hetzelfde stuk nét iets anders.

Hoe zo projectie...

En wie er gelijk heeft?

Ik heb wel een voorkeur, vanuit mijn eigen projectie ????

Maar tot nu lukt het TO iig niet om in gesprek te komen met man.

En de schuldige hiervan is uiteraard ook weer wisselend...



Kan TO man niet ff roepen en hem laten vertellen hoe het vanuit hém allemaal zit.Dat kan hij beter tegen haar zeggen.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:40:

[...]



Ik lees de posts van TO en die zeggen alles letterlijk.De man heeft niet letterlijk gezegd dat hij een vluggertje wil. Dat is TO's interpretatie die jij volledig invult alsof hij dat gezegd heeft.
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 13:40:

[...]



Het deed vast pijn, maar het bevestigde niet een groot complex van haar.

Het is geen wedstrijdje pijn doen.



Bovendien kan hij werken aan zijn jarenlange complex dmv therapie. Dit is niet de verantwoordelijkheid van TO.
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 13:42:

[...]



Dat kan hij beter tegen haar zeggen.Vannacht nauwelijks geslapen... Ik snap je niet, hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Voor die opmerking van TO richting haar man geldt: What has been said, cannot be unsaid
quote:Marana_ schreef op 26 juni 2016 @ 13:42:

[...]



De man heeft niet letterlijk gezegd dat hij een vluggertje wil. Dat is TO's interpretatie die jij volledig invult alsof hij dat gezegd heeft.Lees haar posts eens grondig. Vooral dat gedeelte met die 2 aaien en zijn onderbroek op zijn enkels.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:40:

[...]



Ik lees de posts van TO en die zeggen alles letterlijk.Ook letterlijke teksten kun je dus blijkbaar verschillend interpreteren
Maar ik moet gaan. Lekker de zon in
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:40:

[...]



Ik lees de posts van TO en die zeggen alles letterlijk.Als meerdere mensen het anders lezen, zou het dan niet mogelijk zijn dat jij het verkeerd leest?
Life is short. Eat dessert first.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:43:

[...]



Het is geen wedstrijdje pijn doen.



Bovendien kan hij werken aan zijn jarenlange complex dmv therapie. Dit is niet de verantwoordelijkheid van TO.Het is geen wedstrijd nee, maar ik vind wel dat je zijn pijn steeds heel erg bagatelliseert. Dat ze hem expres daar pakt is volledig de verantwoordelijkheid van TO. Hij zei de waarheid, zei wilde hem alleen maar zo veel mogelijk pijn doen. Missie geslaagd.
quote:benmamma schreef op 26 juni 2016 @ 13:43:

[...]





Vannacht nauwelijks geslapen... Ik snap je niet, hoe bedoel je?In plaats van aan ons zijn kant van het verhaal uit de doeken te doen kan hij beter TO zijn kant van het verhaal vertellen.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:33:



Trouwens haar opmerking tegenover zijn opmerking dat ze daar maar ligt en egocentrisch is, is in mijn ogen gelijkwaardig pijnlijk, dus die stok mag hij nu ook wel eens opbergen.quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:43:

[...]



Het is geen wedstrijdje pijn doen.

.



Make up your mind, woman..

Jij kwam zelf met die vergelijking!
quote:Marana_ schreef op 26 juni 2016 @ 13:18:

PZ, in de OP bijvoorbeeld: De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’



Klinkt niet als een vluggertje toch? Dan zou op haar rug liggen afwachten genoeg zijn?



Als ik een vrijpartij afspeel in mijn hoofd hoe ze kunnen gaan, komt er vaak een moment dat die man al best snel opgewonden is en die vrouw nog wat meer op moet warmen waarbij hij niet opmerkt dat zij nog lang niet opgewonden is ook al zegt ze dat want voor hem werkt het anders. Hij streelt 2x en zijn broek ligt al op zijn enkels bijvoorbeeld.



Meestal als je als vrouw niet klaarkomt van penetratie en wat verwend wil worden komen er handelingen aan te pas zoals beffen, vinggeren, aan borsten zitten, tegen elkaar wrijven. Bij beffen en vingeren ligt een vrouw vaker enigszins passief. Dat zullen vast niet alle vrouwen zijn maar regelmatig is het juist fijner om stil te liggen en een klein beetje mee te bewegen dat zelf allerlei afleidende bewegingen te maken, je concentreert je en geeft je over aan zijn handelingen, zoals omgekeerd ook voorkomt mits hij niet dan altijd meteen klaarkomt. Je hebt mannen die voelen hoe je opgewonden raakt, vochtig wordt, je lichaam toch kronkelbewegingen maakt, jouw ademhaling horen versnellen en dat fijn vinden en je hebt mannen die vinden dat je dan maar een beetje passief ligt te liggen...



Er zijn mannen die graag beffen en vingeren, daar de tijd voor nemen waardoor het lichaam van die vrouw zich daar op instelt en bij een volgende beurt weer makkelijk in the mood is omdat het lichaam weet dat er iets fijns gaat komen. Je hebt ook dat het al lang geleden is en het lichaam denkt dat er altijd te weinig moeite voor haar lichaam wordt genomen en dat lichaam wil opwarming, heeft meer tijd nodig en dan kun je je niet gelijk maar even openstellen voor een vluggertje omdat je lichaam droog blijft en denkt van hé daar gaan we weer.



Er zijn mannen die heel snel klaarkomen zodra je hem aanraakt en er zijn ook mannen waar je langdurig mee kan spelen, pijpen, aftrekken etc. Er zijn ook mannen die het snel even willen doen en snel klaarkomen voordat de kinderen wakker worden en dat zo letterlijk zeggen.



Er zijn verder ook mannen die zodra ze zijn klaargekomen eigenlijk geen aandacht meer aan die vrouw willen geven. Zij zijn klaargekomen en dat was het dan. Ze zeggen dan woorden als je moet het zelf maar afmaken, daar ben ik niet voor hoor of je moet het maar accepteren dat het zo is, ik zorg voor mijn eigen opwinding, dat doe jij ook maar en ik kom klaar door penetratie en jij niet nou ja dat is dan jouw probleem. Iets wat hij ook zegt, namelijk dat ze zelf maar het moet afmaken.



Er zijn mannen die nooit het juiste knopje goed kunnen vinden, beetje harken, paar keer strelen, je geeft aan dat je het anders wil, je knopje ergens anders zit, je langer gestreeld wil worden maar dat doen ze niet maar ze verwachten wel dat jij luid gillend meeparticipeert met oh wat heb ik het nu naar mijn zin, jij bent God's Gift to Women, dat klinkt namelijk lekker actief en alsof jij zin hebt in hem die geile rakker die zo goed kan seksen, dat hij maar 2x streelt, daar gaat het toch niet om denkt hij.



Er zijn mannen die denken dat een vrouw net zo snel en makkelijk opgewonden wordt als zijzelf en dat het voor haar precies hetzelfde werkt als bij hem. Hij wordt 's morgens wakker en wil hem er even in stoppen. Nou die vrouw wordt toch ook wel gelijk nat en komt dan vervolgens ook helemaal actief klaar denkt hij dan. Eitje, zo gebeurd. Dat daar veelal andere processen kunnen spelen, zeker als hij al nooit het juiste knopje kan vinden, dat wil hij liever niet weten. Nee dan kan ze zelf toch opgewonden worden met een ochtendnatje en hem bespringen voor dat vluggertje en daarna anders als ze dan toch niet komt het zelf maar afmaken door met haar vingers tussen haar benen te gaan frutsen, dáár heeft híj toch niets mee te maken. Hoezo heeft hij daar niets mee te maken? Hij kreeg die ochtenderectie gratis en kan hem er dan met wrijving instoppen en komt dan klaar door die wrijving. Zij wordt niet nat wakker en komt niet klaar door die wrijving, heeft wel een uitgeragde kut wellicht daarna omdat haar vagina nog te droog was, haar lichaam niet opgewonden of ze wordt wel nat maar psychisch is de afkeer van de manier waarop weer groter en zal ze de volgende keer weer minder zin hebben. Maakt niet uit... werkelijk? Zeg je dat dan als man, niet mijn pakkie an dat je niet opgewonden raakte en niet klaarkomt?



Zij komt blijkbaar niet zo makkelijk klaar door hun seks. Hoe ze dat op moet lossen weet ze niet en hij blijkbaar ook niet. Maar voor een vrouw om enige bevrediging te hebben op het gebied van seksueel intieme plaatsen moet ze daar wrijving krijgen en meestal komt het uit op handwerk of mondwerk als die penetratie niet voldoende wrijving geeft. Dus hij kan mooi die penis er in stoppen bij haar en zij moet zelf maar voor het handwerk zorgen? Dat is logisch?



Het klinkt voor mij als een vluggertje, omdat hij zegt dat hij een vluggertje nu wil en ook 9 van de 10 keer een vluggertje wil, en uit alle postings blijkt dat zij graag meer voorspel wil, een andere manier, een manier die haar mee kan bevredigen en dat ze dat in haar ogen veels te weinig krijgt. En wat is weinig? Ja je kan als vrouw soms eens zeggen kom jij maar klaar ik vind het al lekker als jij klaarkomt. Maar elke keer? Wat is er mis om ook vaak klaar te komen of in ieder geval meer bevrediging te willen hebben op plaatsen die jij als vrouw ook lekker vindt en de seks voor jou leuker maakt?



Dan is de vraag hoe is dan haar manier, was ze vroeger blij met de manier waarop hij haar wilde bevredigen? Hij wil dat blijkbaar niet meer proberen en zij heeft er ook geen zin meer in. Erg zonde, maar om dan te denken dat een vluggertje een oplossing is, bij een probleem waarbij ze al tijden vluggertjes hebben en zij alleen maar meer aversie heeft, daarbij zal je toch met wat meer moeten komen dan als ze gewoon had toegegeven aan dat vluggertje had zij vast en zeker ook die uitgrebreide fijne vrijpartij gehad. Sure.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:44:

[...]



Lees haar posts eens grondig. Vooral dat gedeelte met die 2 aaien en zijn onderbroek op zijn enkels.Dat heb ik gedaan. Jij zegt dat het er letterlijk staat, en ik zie dat echt nergens letterlijk staan. In geen enkele post. Misschien moet jij het eens quoten, zodat ik het dan ook lees?
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:36:

[...]



Hij mist de post waarin staat dat hij naar 2 aaien vindt dat het tijd is voor penetratie. Heb jij die post ook gemist?Euh, daar ben ik zelfs uitgebreid op ingegaan.
PZ, maar er is toch nog een hele wereld tussen zeggen dat hij eerst moet douchen of direct penetratie na 2x aaien toelaten? Ze had toch op dat moment kunnen aangeven wat ze wou, door het zelf te doen, of zijn hand te leiden, of hoe dan ook? Ik lees echt niet dat hij heeft gezegd dat hij een vluggertje wil. Ik lees wel dat hij niet eerst samen wil douchen.
quote:doornroosje9 schreef op 26 juni 2016 @ 13:46:

[...]



Als meerdere mensen het anders lezen, zou het dan niet mogelijk zijn dat jij het verkeerd leest?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 26 juni 2016 @ 13:59:

[...]



Dat heb ik gedaan. Jij zegt dat het er letterlijk staat, en ik zie dat echt nergens letterlijk staan. In geen enkele post. Misschien moet jij het eens quoten, zodat ik het dan ook lees?

"Hij gaat met zijn handen onder mijn T-shirt tweemaal over mijn rug. Hij zegt in mijn oor "ik heb zin". Ik kus hem terug en begin hem te strelen (hij heeft zijn hand al vanonder mijn tshirt gehaald. Hij doet zijn onderbroek uit. Ik zeg: "niet zo snel, kom je niet mee? We kunnen samen douchen." Hij zegt: "ik heb daar echt geen zin in. Ik wil klaarkomen. Straks worden de kinderen wakker."

Volgens mij komt dit aardig in de buurt van een vluggertje.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 14:00:

[...]





Euh, daar ben ik zelfs uitgebreid op ingegaan. selectief gelezen wordt er.
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 14:03:

[...]





selectief gelezen wordt er.





Goeie analyse.



*krabt nog eens aan jeukerige plekken*
quote:vivamien schreef op 26 juni 2016 @ 14:03:

[...]



"Hij gaat met zijn handen onder mijn T-shirt tweemaal over mijn rug. Hij zegt in mijn oor "ik heb zin". Ik kus hem terug en begin hem te strelen (hij heeft zijn hand al vanonder mijn tshirt gehaald. Hij doet zijn onderbroek uit. Ik zeg: "niet zo snel, kom je niet mee? We kunnen samen douchen." Hij zegt: "ik heb daar echt geen zin in. Ik wil klaarkomen. Straks worden de kinderen wakker."

Volgens mij komt dit aardig in de buurt van een vluggertje.Onder de douche zou het een vluggertje worden, want dan zouden de kinderen wakker worden. Zo vlug zou het worden dat het dan savonds dan afgemaakt moest worden, weer vanwege die kinderen. En hij heeft blijkbaar de ervaring dat dat afmaken niet gebeurt, dus geen orgasme.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 26 juni 2016 @ 14:03:

[...]



"Hij gaat met zijn handen onder mijn T-shirt tweemaal over mijn rug. Hij zegt in mijn oor "ik heb zin". Ik kus hem terug en begin hem te strelen (hij heeft zijn hand al vanonder mijn tshirt gehaald. Hij doet zijn onderbroek uit. Ik zeg: "niet zo snel, kom je niet mee? We kunnen samen douchen." Hij zegt: "ik heb daar echt geen zin in. Ik wil klaarkomen. Straks worden de kinderen wakker."

Volgens mij komt dit aardig in de buurt van een vluggertje.



Ik lees nog steeds dat hij geen zin heeft in douchen samen, want hij wil klaarkomen en verwacht dat daar niks van komt als er gedoucht gaat worden en daar heeft hij zeer waarschijnlijk gelijk in. Ik zou dat risico ook niet nemen als ik hem was.



TO stelt imo het douchen voor omdat ze geen zin heeft in seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 14:07:

[...]





Ik lees nog steeds dat hij geen zin heeft in douchen samen, want hij wil klaarkomen en verwacht dat daar niks van komt als er gedoucht gaat worden en daar heeft hij zeer waarschijnlijk gelijk in. Ik zou dat risico ook niet nemen als ik hem was.



TO stelt imo het douchen voor omdat ze geen zin heeft in seks.Ja dat dacht ik dus ook...
Etc etc etc



Hoe is het nu to?
Ik denk niet dat TO onder de douche wilde om onder seks uit te komen. Denk dat ze dat zag als voorspel. Maar vanwege de kinderen zou het dan niet verder komen dan voorspel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven