Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 13:04:

[...]





Omdat ik haar hier op die verantwoordelijkheid kan aanspreken en hem niet. Totaal nutteloos om te melden wat ik vind dat hij zou kunnen doen.

Dit.



Er is iig genoeg mis, dat red je niet met een goed gesprek. Zie ook het andere topic van TO. Beiden hebben hun onzekerheden, en ze lezen elkaar niet goed imo. Ze vult in wat hij wil en van haar vraagt, en hij doet dat voor haar. Zonder hulp van buitenaf zullen ze in dit patroon blijven zitten en elkaar niet echt begrijpen.
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 13:04:

[...]





Dat er iets mis is in hun relatie, ben ik met je eens. Verder heb ik het idee dat we niet in hetzelfde topic zitten.



Waar staat dan bijvoorbeeld het woordje dat hij graag "uitgebreid" wil vrijen met haar? Er staat verder namelijk wél echt letterlijk dat hij dat juist níet wil.



En hoe moet ik dan de woorden dat hij vindt dat zij haar opwinding maar bij zichzelf moet zoeken inclusief het zelf moet afmaken dan anders interpreteren? Als iets wat alleen deze keer voorkomt en TO schrijft zomaar dat zij graag zou willen dat hij ook eens moeite voor haar doet?



Echt ik weet totaal niet welke woorden jij dan ziet als dat hij graag uitgebreid vrijt anders dan 2x aaien. Is het vervelend als een vrouw teveel de tijd nodig heeft om opgewonden te raken? En raar dat als het al een tijd geleden was en in haar ogen al niet bevredigend dat het haar dan nog meer moeite kost om opgewonden te raken van 2x aaien?
quote:Inkie12345 schreef op 26 juni 2016 @ 13:01:

Ik vind van alles van de TO en van haar opmerking, maar een week lang de silent treatment zou ik echt niet pikken zeg. Idioot gewoon.

En tijdens Die stille behandeling gaat to ook nog eens zijn lievelingseten koken.

Ik weet het ook niet meer
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 13:00:

[...]





Omdat dat er ook staat, in haar zinnen, keer op keer. Hij wil vluggertje, ze doen alleen maar vluggertjes, zíj wil meer strelen, hij aait maar 2x en zit weer blijkbaar voor de zoveelste keer gelijk al met zijn broek op zijn enkels. Het woord vluggertje, zijn penis, zij moet zelf maar aan haar trekken komen, zij wil graag meer aandacht voor haar. Echt elke zin betekent dat hij de vluggertjes doet en zij niet aan haar trekken komt en ook zelf vindt, denkt en merkt dat hij alleen maar die vluggertjes wil.



Hij vindt haar passief en initiatiefloos, dat wil nog steeds niet zeggen dat hij haar dan maar ook wil bevredigen, haar langer wil strelen of voor haar wil douchen. Het kan prima betekenen, in de lijn der verwachting, dat hij wil dat zij maar zichzelf op moet winden en dan die vluggertjes ook met hem moet willen hebben waarbij zij het initiatief neemt tot die vluggertje en actief meekreunt van jaaaah ik vind die vluggertjes ook zo lekker.



Ik wil je er even op wijzen dat de term vluggertje veelvuldig door TO gebruikt en gebezigd is/wordt. En aangezien TO hier post en niet haar man, is dat dan ook uitsluitend háár visie. (heel menselijk, daar niet van) Ze heeft echter al eeuwen niet met haar man hierover gepraat, dus feitelijk heeft ze ook geen idee van zijn wensen en verlangens.

Als ik, door begrijpend te lezen, deze ruis uit het verhaal haal, kom ik tot hele andere conclusies dan jij.
PZ, in de OP bijvoorbeeld: De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’



Klinkt niet als een vluggertje toch? Dan zou op haar rug liggen afwachten genoeg zijn?
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 13:15:

[...]





Ik wil je er even op wijzen dat de term vluggertje veelvuldig door TO gebruikt en gebezigd is/wordt. En aangezien TO hier post en niet haar man, is dat dan ook uitsluitend háár visie. (heel menselijk, daar niet van) Ze heeft echter al eeuwen niet met haar man hierover gepraat, dus feitelijk heeft ze ook geen idee van zijn wensen en verlangens.

Als ik, door begrijpend te lezen, deze ruis uit het verhaal haal, kom ik tot hele andere conclusies dan jij.Als to er ongemotiveerd als een zak hooi bij ligt kun je je ook afvragen waarom een man daar toch mee doorgaat. Voor beide is wat te zeggen maar hoe hij deze situatie nu misbruikt door te negeren vind ik met kinderen in huis not done.
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 13:13:

[...]





Waar staat dan bijvoorbeeld het woordje dat hij graag "uitgebreid" wil vrijen met haar? Er staat verder namelijk wél echt letterlijk dat hij dat juist níet wil.



En hoe moet ik dan de woorden dat hij vindt dat zij haar opwinding maar bij zichzelf moet zoeken inclusief het zelf moet afmaken dan anders interpreteren? Als iets wat alleen deze keer voorkomt en TO schrijft zomaar dat zij graag zou willen dat hij ook eens moeite voor haar doet?



Echt ik weet totaal niet welke woorden jij dan ziet als dat hij graag uitgebreid vrijt anders dan 2x aaien. Is het vervelend als een vrouw teveel de tijd nodig heeft om opgewonden te raken? En raar dat als het al een tijd geleden was en in haar ogen al niet bevredigend dat het haar dan nog meer moeite kost om opgewonden te raken van 2x aaien?



In de OP staat dat de man zin had in seks. Na/tijdens de ruzie is er pas het predikaat vluggertje aan gehangen. Ik ben van mening dat het geen vluggertje geweest had hoeven te zijn als TO zich anders had opgesteld.

De man begint met het zoeken en laten voelen van lichamelijk aandacht, zegt er nog even voor de allerduidelijkheidst bij dat hij zin heeft in seks (zodat er geen misverstanden ontstaan), om vervolgens zijn initiatief gekaapt te zien met aanvullende eisen...........

Hij heeft niet eens de kans gekregen om meer dan 2 keer te aaien.

Elke vrijpartij begint met 1 keer aaien (strelen/zoenen/whatever).
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 12:29:

Eens met Amaqanda. En BGB, Amand en Kokoro. Van de opstelling van PeakZwart en Iris in deze krijg ik een beetje jeuk en word ik verdrietig. (qua man- en relatiebeeld.)



Eens ,

En mijn eigen ervaringen zijn bepaald niet allemaal geweldig.

Maar dit is echt niet oké zoals de man neergezet wordt.
quote:Niceday76 schreef op 26 juni 2016 @ 13:18:

[...]





Als to er ongemotiveerd als een zak hooi bij ligt kun je je ook afvragen waarom een man daar toch mee doorgaat. Voor beide is wat te zeggen maar hoe hij deze situatie nu misbruikt door te negeren vind ik met kinderen in huis not done.



Omdat een vrouw als een zak hooi, doorgaans nog altijd iets beter is dan een zakdoekje.

Ik hou niet van spruitjes(vrouw als zak hooi/zeester), maar als hier hongersnood komt omdat Brexit een feit is, zal ik ze best eten. Want dat lijkt me nog net iets lekkerder dan tulpenbollen (geen seks at all).

Maar het allerliefst heb ik gewoon een 4 -gangendiner.

Verder eens.
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 13:25:

[...]





In de OP staat dat de man zin had in seks. Na/tijdens de ruzie is er pas het predikaat vluggertje aan gehangen. Ik ben van mening dat het geen vluggertje geweest had hoeven te zijn als TO zich anders had opgesteld.

De man begint met het zoeken en laten voelen van lichamelijk aandacht, zegt er nog even voor de allerduidelijkheidst bij dat hij zin heeft in seks (zodat er geen misverstanden ontstaan), om vervolgens zijn initiatief gekaapt te zien met aanvullende eisen...........

Hij heeft niet eens de kans gekregen om meer dan 2 keer te aaien.

Elke vrijpartij begint met 1 keer aaien (strelen/zoenen/whatever).Precies. En ipv dat zij fysiek aangeeft dat ze wel wat meer wil zoenen en strelen, zegt ze tegen hem dat hij moet douchen. Vind ik persoonlijk echt een enorme afknapper 'je wilt me niet zo, ik stink, ik moet eerst douchen voor ik meer mag doen'. Ze had ook terug kunnen strelen en kunnen aangeven dat ze het fijn zou vinden om eerst nog wat door te gaan met knuffelen, dat ze penetratie fijner vindt als het even uitgesteld wordt of zo. Zijn best lieve en fijne woorden voor te vinden.
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 10:11:

[...]



Dat stond niet in het gedetailleerde verslag dat allesomvattend zou zijn. TO heeft verdere vragen over het missen van dat soort info compleet genegeerd, ik denk dus dat ze iets heeft geroepen toen ze zich aangevallen voelde. Net als met het in positie liggen ed.Dit idd, ik geloof dat het hersenspinsel zijn van TO omdat ik nergens lees dat hij dat ook echt heeft gezegd. Als je het hele verhaal leest krijg ik ook niet het idee dat hij m "na 2x aaien er ff droog in wil stoppen". Als dat wel zou zijn (wat ik dus niet geloof) zou ik een hele andere mening over de man hebben.
voor de posts van Peak. Ze haalt gewoon letterlijk uit de posts van TO wat er staat en dat is geen rocket science hoor.



En TO moet stoppen met pleasen: steeds in bed klaar liggen, op haar tenen lopen, 3 keer sorry zeggen en zijn lievelingseten koken. Please, hoe diep moet ze nog door het stof voor 1 opmerking.



Trouwens haar opmerking tegenover zijn opmerking dat ze daar maar ligt en egocentrisch is, is in mijn ogen gelijkwaardig pijnlijk, dus die stok mag hij nu ook wel eens opbergen.
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 13:29:

[...]





Omdat een vrouw als een zak hooi, doorgaans nog altijd iets beter is dan een zakdoekje.

Ik hou niet van spruitjes(vrouw als zak hooi/zeester), maar als hier hongersnood komt omdat Brexit een feit is, zal ik ze best eten. Want dat lijkt me nog net iets lekkerder dan tulpenbollen (geen seks at all).

Maar het allerliefst heb ik gewoon een 4 -gangendiner.

Verder eens.Maar dan is het logische gevolg toch dat als het doekje uitgewrongen is de relatie kapot is en dus geen seks. ( zet het er voor de zekerheid bij, zij had ook opener moeten zijn in die jaren)
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 13:25:

[...]





In de OP staat dat de man zin had in seks. Na/tijdens de ruzie is er pas het predikaat vluggertje aan gehangen. Ik ben van mening dat het geen vluggertje geweest had hoeven te zijn als TO zich anders had opgesteld.

De man begint met het zoeken en laten voelen van lichamelijk aandacht, zegt er nog even voor de allerduidelijkheidst bij dat hij zin heeft in seks (zodat er geen misverstanden ontstaan), om vervolgens zijn initiatief gekaapt te zien met aanvullende eisen...........

Hij heeft niet eens de kans gekregen om meer dan 2 keer te aaien.

Elke vrijpartij begint met 1 keer aaien (strelen/zoenen/whatever).Er is nog niks gezegd door TAM wat ik niet kan onderschrijven. Dus eensch op alle fronten hier met dhr TAM
quote:Marloes85 schreef op 26 juni 2016 @ 13:31:

[...]





Dit idd, ik geloof dat het hersenspinsel zijn van TO omdat ik nergens lees dat hij dat ook echt heeft gezegd. Als je het hele verhaal leest krijg ik ook niet het idee dat hij m "na 2x aaien er ff droog in wil stoppen". Als dat wel zou zijn (wat ik dus niet geloof) zou ik een hele andere mening over de man hebben.Ja hij wil dat ze voor haar eigen opwinding zorgt. Na twee aaien over haar rug mag ze wel klaar zijn voor penetratie wat hem betreft. Staat letterlijk zo in haar posts.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:34:

[...]



Ja hij wil dat ze voor haar eigen opwinding zorgt. Na twee aaien over haar rug mag ze wel klaar zijn voor penetratie wat hem betreft. Staat letterlijk zo in haar posts.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:33:



Trouwens haar opmerking tegenover zijn opmerking dat ze daar maar ligt en egocentrisch is, is in mijn ogen gelijkwaardig pijnlijk, dus die stok mag hij nu ook wel eens opbergen.

Echt niet. Als hij iets had gezegd over haar borsten, dat hij ze lelijk vond, dan was het gelijkwaardig geweest.

Zij maakt een opmerking over zijn fysiek, over iets waar hij niets aan kan doen. Hij maakt een opmerking over haar gedrag. Is iets totaal anders.

Vergelijk 'je bent een bitch' met 'je doet bitcherig'.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:33:





Trouwens haar opmerking tegenover zijn opmerking dat ze daar maar ligt en egocentrisch is, is in mijn ogen gelijkwaardig pijnlijk, dus die stok mag hij nu ook wel eens opbergen.



Daar ben ik het absoluut niet mee eens. "Je bent passief in bed" gaat over gedrag, "je hebt een kleine pik" gaat over iets waar niets aan te doen is en ook nog eens een grote onzekerheid is, begreep ik.



Ik vind negeren trouwens ook not done hoor.
quote:Nicotientje schreef op 26 juni 2016 @ 13:33:

[...]



Er is nog niks gezegd door TAM wat ik niet kan onderschrijven. Dus eensch op alle fronten hier met dhr TAMHij mist de post waarin staat dat hij naar 2 aaien vindt dat het tijd is voor penetratie. Heb jij die post ook gemist?
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:34:

[...]



Ja ze wil dat ze voor haar eigen opwinding zorgt. Na twee aaien over haar rug mag ze wel klaar zijn voor penetratie wat hem betreft. Staat letterlijk zo in haar posts.Nee hoor, nergens staat dat ze na twee aaien klaar moet zijn voor penetrate. Wel dat ze ook een keer voor haar eigen opwinding mag zorgen, en daar heeft hij volkomen gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Iris, hoe lees jij toch? Volledig eens met TAM.



Maar niet afwachten nu. Silent treatment is nergens goed voor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Voyager schreef op 26 juni 2016 @ 13:36:

[...]





Daar ben ik het absoluut niet mee eens. "Je bent passief in bed" gaat over gedrag, "je hebt een kleine pik" gaat over iets waar niets aan te doen is en ook nog eens een grote onzekerheid is, begreep ik.



Ik vind negeren trouwens ook not done hoor.

Nee want ze hoort dat ze al eeuwen niet goed functioneert in bed terwijl hij daar nog nooit iets van heeft gezegd. Dat is ook een schok hoor.



Zijn opmerking deed haar ook pijn, zelfs als het de waarheid was.



Ze moeten stoppen elkaar pijn te doen en beginnen met praten.
quote:doornroosje9 schreef op 26 juni 2016 @ 13:37:

Jeetje Iris, hoe lees jij toch? Volledig eens met TAM.



Maar niet afwachten nu. Silent treatment is nergens goed voor.Ik lees de posts van TO en die zeggen alles letterlijk.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:39:

[...]



Nee want ze hoort dat ze al eeuwen niet goed functioneert in bed terwijl hij daar nog nooit iets van heeft gezegd. Dat is ook een schok hoor.



Zijn opmerking deed haar ook pijn, zelfs als het de waarheid was.



Ze moeten stoppen elkaar pijn te dien en beginnen met praten.Het deed vast pijn, maar het bevestigde niet een groot complex van haar.
Ik ben vooral verbaasd hoe verschillend mensen hier teksten interpreteren!

Er vliegen al uren en uren letterlijke teksten over en weer waarin staat volgens de reageerder hoe het ECHT zit.

De ander leest hetzelfde stuk nét iets anders.

Hoe zo projectie...

En wie er gelijk heeft?

Ik heb wel een voorkeur, vanuit mijn eigen projectie ????

Maar tot nu lukt het TO iig niet om in gesprek te komen met man.

En de schuldige hiervan is uiteraard ook weer wisselend...



Kan TO man niet ff roepen en hem laten vertellen hoe het vanuit hém allemaal zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven