Entertainment alle pijlers

Ik zoek een liedje! Wie helpt?

25-06-2016 18:04 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik keek de afl van utopia van vr 24 juni terug en daar hoorde ik een heel kort fragment van een liedje. Erg mooi en ik wil weten hoe het heet en van wie het is. De woorden die ik denk te hebben gehoord zijn no luck, no love no lights in the sky. Maar weet het niet zeker.

Als ik dat google kom ik er niet uit...
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 juni 2016 @ 23:21:

[...]





Ja, en ik vond het dan zo'n stomme antwoorden Snap ik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 23:23:

[...]





Snap ik Wie noemt er zijn serie nu ook naar een al bestaande serie...
Alle reacties Link kopieren
Arrrggh! TO, vraag het alsjeblieft aan de makers van het programma voor ik gek word van het googlen op alle mogelijke flarden potentiële tekst.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hurts - Miracle misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva_Fiona schreef op 25 juni 2016 @ 23:36:

Hurts - Miracle misschien?Zit jij ook op de verkeerde serie te zoeken soms? Dat lijkt er toch niet eens op?

Hier, vanaf ongeveer 4:29
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 23:43:

[...]



Zit jij ook op de verkeerde serie te zoeken soms? Dat lijkt er toch niet eens op?

Hier, vanaf ongeveer 4:29Hmmm, ik ging af op de tekst uit de OP en dat komt terug in het refrein van dit lied. Weliswaar uitgevoerd door 2 heren, maar ik zie wel overeenkomsten.
no luck, no love no lights in the sky uit de OP zou dan volgens mij moetem zijn: no love, no light, no end inside.
Deze?



Miracle



Zal wel niet. Wel een lekker nummer.
Shazam zegt: Kate Leaves met I have to go
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 26 juni 2016 @ 00:23:

Shazam zegt: Kate Leaves met I have to goAaron Zigman https://www.amazon.com/gp/product/B005Q ... s_sp_ps_dp
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Volgens mij is dat 'm niet (staat niet op youtube, wel in spotify), er wordt niet in gezongen en in die van Utopia wel. Jeetje wat een mysterie dit nummer, ik heb Utopia via Facebook een bericht gestuurd :')
Huu, volgens Utopia is het dat nummer maar bij mij zit er geen zang bij? Gek.
Alle reacties Link kopieren
Morsmodre, bij mij ook niet! En das de enige die op spotify staat. Wat raar! Wat een mysterie...
Heel vreemd........maar ja, dat is Utopia natuurlijk ook
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja dat is zeker waar!
Ik krijg van Utopia nu de reactie; probeer het eens via youtube.



Haha, ik vind 'm gewoon echt niet hoor? :') Iemand anders inmiddels wel?
Alle reacties Link kopieren
Nope ik ook niet... Hoe kan dat nou?!!
Alle reacties Link kopieren
Niet te vinden met tekst, vreemd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Morsmordre schreef op 28 juni 2016 @ 21:35:

Ik krijg van Utopia nu de reactie; probeer het eens via youtube.



Haha, ik vind 'm gewoon echt niet hoor? :') Iemand anders inmiddels wel? Ze weten dus gewoon zelf niet waar ze 'm vandaan hebben? Nou ja!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven