Entertainment alle pijlers

Ik zoek een liedje! Wie helpt?

25-06-2016 18:04 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik keek de afl van utopia van vr 24 juni terug en daar hoorde ik een heel kort fragment van een liedje. Erg mooi en ik wil weten hoe het heet en van wie het is. De woorden die ik denk te hebben gehoord zijn no luck, no love no lights in the sky. Maar weet het niet zeker.

Als ik dat google kom ik er niet uit...
Kun je nog een keer terugkijken en Soundhound mee laten luisteren?
Alle reacties Link kopieren
Is deze het misschien:



No luck, No Love

Homebrew
Alle reacties Link kopieren
Nee die is het niet. Tis heel zacht en rustig. Ik heb shazam maar die pakt m niet. Helaas onvoldoende opslagruimte op tel om soundhound erop tezetten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer kwam dat liedje ten gehore? Heb geen zin om de hele aflevering te bekijken
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 25 juni 2016 @ 19:41:

Wanneer kwam dat liedje ten gehore? Heb geen zin om de hele aflevering te bekijken 3.59 ongeveer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Malukah?
Alle reacties Link kopieren
Velma weet je ook misschien welk nr van malukah het zou kunnen zijn?
quote:Glinstering schreef op 25 juni 2016 @ 20:51:

Velma weet je ook misschien welk nr van malukah het zou kunnen zijn?



Eerlijk gezegd niet, ik ken haar muziek van mijn dochter ( the dragonborn comes ) en ik vind haar stem/genre veel op het liedje uit Utopia lijken.

Misschien Beauty of dawn?
Alle reacties Link kopieren
Deze?

https://m.youtube.com/watch?v=lWofRlcdmPQ



Sorry, niet geluisterd naar utopia, maar wie weet..
Pffrt, ik ben nu zo nieuwsgierig dat ik al meer dan een uur zoek. :') Dit nummer lijkt wel onvindbaar.



Dit hoor ik er uit qua tekst; "all of the lights ...(that?)... no lights in the sky" (al kan lights ook lies zijn)

en dan hoor ik nog iets van "no love no rule(s)" ofzo?
Ik vond wel ergens een playlist van een ouder Utopia seizoen en daar zijn héééél veel redelijk onbekende nummers gebruikt, rechten-vrij misschien? Al lijkt me dat niet nodig voor zo'n groot programma.
Alle reacties Link kopieren
Welke aflevering en seizoen was het?
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 juni 2016 @ 22:41:

Welke aflevering en seizoen was het?Aflevering van gisteren, op 3.59 ongeveer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 22:44:

[...]





Aflevering van gisteren, op 3.59 ongeveer.Geen idee welke aflevering gisteren op de Nederlandse tv was.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 juni 2016 @ 22:45:

[...]





Geen idee welke aflevering gisteren op de Nederlandse tv was.Uhh, 24-6-2016?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 22:46:

[...]





Uhh, 24-6-2016?Ja grapjas.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 juni 2016 @ 22:45:

[...]





Geen idee welke aflevering gisteren op de Nederlandse tv was.http://www.utopia-gemist. ... 645-vrijdag-24-juni-2016/
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 645 denk ik dus.



Ik kan je verder ook niet helpen TO, sorry! Liedje kwam me ook niet bekend voor...



Morsmordre, van de tekst kan ik inderdaad ook niet zoveel wijzer worden... Ik kan ook niet alles verstaan.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 25 juni 2016 @ 22:49:

[...]





http://www.utopia-gemist. ... 645-vrijdag-24-juni-2016/Aaaaah, ik dacht dat TO de serie Utopia (de britse serie) bedoelde. Ik wist niet dat er ook een nederlandse reeks was met die naam.
Alle reacties Link kopieren
Fluffybunny, mooi liedje maar dat is m niet



Morsmodre haha lief dat je meezoekt, het is moeilijk te verstaan ja.



Zal ik de makers gewoon eens mailen? Kijken of dat werkt
Alle reacties Link kopieren
ja en er waren overeenkomsten in de tekst, vandaar. Heeft utopia een facebook pagina waar je de vraag kan stellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 juni 2016 @ 22:50:

[...]





Aaaaah, ik dacht dat TO de serie Utopia (de britse serie) bedoelde. Ik wist niet dat er ook een nederlandse reeks was met die naam.Neehee Vond het al zo'n stomme vraag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 23:11:

[...]





Neehee Vond het al zo'n stomme vraag.Ja, en ik vond het dan zo'n stomme antwoorden
Alle reacties Link kopieren
En ik meen te horen: "No love, no life, and no lights in the sky", maar het is inderdaad heel moeilijk te verstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven