Uitgerekend ( 2e helft van ) April 2016

15-08-2015 10:43 1994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames!!



Ben jij ook in de 2e helft van April 2016 uitgerekend?

Wil je graag je ervaringen delen? Schrijf dan mee!





naamleeftijd kindje uitgerekend bijzonderheden linniej 291e20 april09-04-2016 bevallen van Jax!

Daar241e23 april25-04-2016 bevallen van Yinthe! Boreva 272e14 april19-04-2016 bevallen van Linde! speculoosje342e20 april19-04-2016 bevallen van dochter! Carly22 271e19 april 28-04-2016 bevallen van Gijs! nagellakje281e 18 april 15-04-2016 bevallen van Jayvi! Fabjee303e 20 april12-04-2016 bevallen van Koen! ssea1981341e 14 april 25-03-2016 bevallen van Julia! aapje31342e 14 april20-04-2016 bevallen van Jorrit! orisue271e 22 april03-05-2016 bevallen van een Meisje! guria311e 17 april21-04-2016 bevallen van Mia Ava! MissTiek2015301e 18 april 21-04-2016 bevallen van dochter! Jiggles1980361e 29 april 1-05-2016 bevallen van dochter! ukkie21341e 17 april26-04-2016 bevallen van Zoon
Alle reacties Link kopieren
@cb, ook hier vandaag prikjes. Ik heb haar nog nooit met zo'n rood hoofd gezien. Echt prikje ging in haar been hoofd werd vuurrood en toen zette ze me het toch op een krijsen. Daarna meteen in de wagen in slaap gevallen dus maar even een rondje met haar gelopen en wat boodschappen gedaan. Benieuwd hoe de rest van de dag gaat.



@slapen, hier maakt het ook niet uit hoe laat ze de laatste voeding voor de nacht krijgt qua tijdstip waarop ze vervolgens weer wakker wordt. De laatste week gaat het super goed. Ze gaat er tussen 20 en 21 in en wordt dan wakker tussen 5 en 6. Dan voeden en schone luier want die zit dan echt extreem vol en dan door tot 9 of 10 uur. Vriend had afgelopen week vrij dus we hebben er maar een uitslaap week van gemaakt.



@Daar, jemig dat is schrikken zeg! Gelukkig is het allemaal weer goed



@verlof, ik heb de maand juli extra vakantie opgenomen. Ga wel wat werken vanuit huis in juli zodat ik in augustus nog niet voltijd hoef te werken.



@weg, ik ben heel erg aan het twijfelen. Eind september moet ik 2 dagen naar Rome voor werk. Nu zouden we er een paar dagen vakantie met zijn drieeen aan kunnen plakken. Of ze gaat een paar dagen naar oma en dan gaan we met zijn 2tjes. Maar weet niet of ik haar al 5 dagen uit logeren wil doen.



@opvang, @aapje, gevoelsmatig leek het me fijn als er meer dan 1 leidster aanwezig is. Het lijkt me eng als er iets gebeurd dat ze dan alleen staat. Wat doe je dan met 4 kids. Er is een soort achtervang maar toch. Daarnaast lijkt de structuur op een kdv me fijn het is wat meer aan regels en richtlijnen gebonden.
Alle reacties Link kopieren
@ Misstiek Oh dat is fijn in de nacht idd, nee als hij geen poepbroek heeft verschoon ik snachts ook niet.

Ook geef ik in het donker de fles op zijn kamertje en praat ik verder bijna niet tegen hem dus daar ligt het ook niet aan..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje daar dat is schrikken gelukkig is alles goed gekomen





Vorige week bij het cb geweest koenbweegt 5110 en is 61 cm hij is dus vrij lang heeft koen zijn prikken gehad en ze vond dat hij voorkeurshouding had contact gehad met de fysio die is vandaag geweest vond niet dat hij een voorkeurshouding had wel wat weinig spierspanning kan ze hoofd nog niet goed optillen moeten hem nu zo veel mogelijk verticaliseren dus recht op dragen en recht op op schoot zetten zodat hij ze hoofd kan trainen ben benieuwd over maand belt ze om te kijken hoe het gaat.



Hier slaapt koen meestal wel goed s nachts wisseld wel gister om 9 uur fles en hij kwam om half 6 vond ik erg netjes
Alle reacties Link kopieren
straks prikje bij cb... dochter ziet het niet zitten ;)

ben ook benieuwd naar haar gewicht en lengte. pijama's maat 56 beginnen krap te zitten, maar rompertjes zijn nog dik ok. ze zal dus lange benen hebben...

gisteren alvast pré-solden gaan doen. in belgie beginnen ze nu alvast met kortingen te geven als je 2 producten koopt. ik had van het werk nog cadeaucheques gekregen, dus die kwamen meer als goed van pas! de kast is al aardig aangevuld nu met maat 62!



deze nacht weer een goed nachtje: van 21.45 tot 4u en van 4.25 tot 8.20 . het virusje lijkt wat voorbij te zijn, dochter is al weer meer levendig en happy, maar daarnet toch nog een ietwat slappe kakapamper...
Wat heerlijk dat de meesten van jullie goede nachten hebben. Hier was zoon gisteravond weer heel onrustig. Geprobeerd hem op tijd in bed te leggen, maar dat werkte niet. Hij sliep om 1 uur en toen om 3 uur een voeding en daarna pas weer om 8 uur vanochtend. Wel fijn dat er dus later in de nacht 5 uur tussen zat, heb ik ook lekker kunnen slapen. Overdag heeft ie overigens geen enkele moeite met slapen, maar 's avonds dus wel. Ik probeer nu af en toe overdag ook wat bij te slapen. Zou ook best graag een keer 's avonds vroeg naar bed gaan, maar dan is hij juist dus vaak aan het huilen en komt er bij mij niks van slapen.



@verlof; Ik heb tot 20 juli zwangerschapsverlof en neem dan nog tot 1 augustus vakantie. Heb dus nog wel even



@prikjes; die hebben we hier komende dinsdag. Ben dan ook benieuwd hoeveel hij weegt. Hij past echt al niet meer in maat 50/56, kleding in maat 62 zit hem goed. Ik had van die maat al heel veel kleertjes van mijn zus (die heeft ook twee jongens) en heb er zelf nog een paar dingen bijgekocht. Ook voor maat 68 heb ik al veel van zus liggen, maar vind het toch leuk om ook af en toe wat nieuws te kopen.



@logeren; ik geloof dat ik er nu nog niet aan toe ben om hem te laten logeren, maar heb al wel gevraagd of mijn ouders eind september 2 nachten kunnen oppassen. We willen dan met vrienden gaan wadlopen en dat is nou niet echt een activiteit om een baby mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
@Daar, pffff heftig zeg! Zou ook echt schrikken! Hoe was het op het CB verder? Nog iets over het spugen gehoord? Ik heb JBPM gekocht, maar dat is nog niet binnen.. (heb de natuurlijke variant gekocht zonder toevoegingen, die heb je niet bij de gewone winkels).

Er wordt hier dus ook nog steeds gespuugd..



Afgelopen zaterdag voor het eerst een feestje (van familie) waar Julia mee naar toe ging. Leek wel een volksverhuizing, met van alles mee (o.a. campingbedje). Ging wel goed! Ze is totaal niet bang voor alle mensen om haar heen en slapen in het campingbedje ging ook ok, evenals het overhevelen van bedje naar de maxicosi toen we weer naar huis (van oma) gingen. Blij dat het zo ging, ik had al wel scenario's in mn hoofd dat ze erg onrustig zou worden van al die prikkels of daardoor 's nachts niet meer goed zou slapen...

Vandaag gaan we op vakantie! 3 nachtjes Veluwe. Ook weer een volksverhuizing....

Vind het wel fijn dat we gewoon met eigen auto gaan. Vliegtuig lijkt me wel wat lastiger omdat je niet zoveel mee kunt nemen.



@verlof. Meesten hebben dus nog wel even te gaan. Fijn zeg! Ik nog 1 week na deze.....



@prikjes, volgende week de 2e inenting en weer eens opmeten/wegen. Ben ik ook benieuwd naar.



Ik ga verder met pakken!
Alle reacties Link kopieren
oef, prikjes achter de rug! dochter gedroeg zich prima! even rood aangelopen en wat gekrijs, maar vanaf ik haar oppakte was ze weer ok! 57 cm nu en 4210g. rompers maat 56 passen over het algemeen nog dus het zit em vooral in de benen
Alle reacties Link kopieren
ssea, amai jij begint al weer te werken!

fijn dat dochter goed die dag overleefde. hier slaapt ze meestal niet overdag als ze op bezoek is, of we moeten er een grote wandeling mee maken. 's avonds is ze dan snel moe en ligt ze vlug in bed, dus ook geen last meer mee, ook niet snachts
Alle reacties Link kopieren
@prikjes hier vandaag ook gehad...ze huilde eventjes (al voor ze gezet werden) en daarna was het snel over...denk dat ik het erger vond.



@maat ze weegt nu ruim 6100 en is bijna 60 cm, dus met 7,5 weken een hele tante...hoef me geen zorgen te maken dat ze onvoldoende voeding krijgt met de borstvoeding ;) maat 56 is dus al lang verleden tijd, we zitten nu in 62...en luiers maat 3 komen vandaag binnen...



@voorkeurshouding ze vonden ook dat ze een lichte voorkeurshouding had, ze keek naar links, maar toen ik rechts ging staan, keek ze ook naar rechts dus ik vond het niet echt een objectieve meting ;) heb nu haar ledikant andersom opgemaakt als ze wieg, dus wie weet wisselt ze dan beter af...hoofdje was maar heel licht afgeplat dus geen reden tot zorg.



@verschonen doe ik s nacht wel...maar meer omdat ze vaak in slaap valt tijdens het voeden, dus dan hebben we een wakker wordt moment. Al is dit er wel eentje van "een schone luier poept het fijnst" dus soms kunnen we 2x ;)



@nachten sinds vorige week iedere nacht doorgeslapen. Wel grappig hoe dat ritme veranderd, sinds deze week heeft ze iets nieuws, om21.30 laatste voeding en naar bed, dan een uurtje mopperen slapen en om 22.30 huilen, 2 minuten drinken en dan slaapt ze tot 5...vanmorgen moest ik haar echt wakker maken omdat we naar het consultatiebureau moesten, ze sliep om 8.45 nog!
Alle reacties Link kopieren
ooh, onze dochter voelt zich zoooooooo slecht na haar prikjes... daarnet 39.1 koorts. heb haar maar een portie paracetamol voor baby's gegeven. gelukkig had ik die reeds in huis.

maar WAAROM maken ze die felroze... natuurlijk gemorst op haar kledij en dat gaat er moeilijk uit!

ze heeft net 4u geslapen, dan goed gedronken, paracetamol gekregen, even wakker en ligt nu weer goed in slaap in de draagzak. hoe dichter ze bij mij is hoe liever ze het heeft . hopelijk is die koorts snel over!
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
@prikjes: al onze kleintjes zijn wel aan de beurt hè! Hier heeft ze er geen last van gehad, maar juist gister van 20.00-5.30 geslapen.. we hebben haar om 23.00 verplaatst van haar ledikantje naar de co sleeper en toen sliep ze ook heerlijk verder.



@slapen: ben nu trouwens wel benieuwd of er bij meerdere de kleine nog op de kamer slaapt? Hier 's nachts nog, overdag wel op haar eigen kamertje en dat gaat eigenlijk prima. Merk alleen dat als ze bij ons op de kamer slaapt ze gelijk zonder speen in slaap valt.. alsof ze zich dan toch wat fijner voelt ofzo?



@ssea & aapje: ze heeft gelukkig geen last meer gehad van verslikken.. merk(te) wel dat ik weer wat meer het vertrouwen terug moet krijgen, als ik maar even het idee heb dat ze zich verslikt schieten de zenuwen door m'n lichaam haha.. op het CB zeiden ze dat het eigenlijk best heel vaak voorkomt en dat elke ouder schrikt omdat het er zo eng uit ziet..ze snapte me gelukkig wel dat ik zo schrok haha over het spugen zei ze ook dat het wel bij hoord en veel baby's er last van hebben en dat er ook wel medicijnen voor zijn maar daar was ze niet zo'n voorstander van omdat het vaak niet helpt.. ze groeit verder wel goed (nu 4730 gr en 55,5 cm.) dus dat is gewoon een goed teken.. Las ook op internet dat ze nu meer speeksel gaan aanmaken en ze soms nog neit goed weten wat daar mee te doen, dus misschien was dat het wel?



@werken: ik heb deze week maar mijn WW uitkering aangevraagd.. heb al wel wat sollicitaties eruit gestuurd maar nog niks gehoord. Vind het nu eigenlijk toch wel spannend.. ook al heb ik 7 maanden WW, zal ergens ook wel fijn zijn als ik weer wat heb. Ben toch ook wel iemand die m'n eigen ding wil hebben. Iemand vroeg laatst iets over of ik het al lang wist dat ik m'n contract niet verlengd werd.. maar heb het gehoord toen ik net 2 weken met verlof was. De organisatie waar ik werkte is sinds december één grote organisatorische bende dus wat dat betreft ben ik blij dat ik niet over 1,5 week anders weer had moeten werken want was in een hele chaos terecht gekomen (heb nog wat contact met oudcollega's)



@aapje: pittig dat hij het liefst op je arm slaapt.. dan ben je er zelf ook zo druk mee bezig. Hopelijk gaan de komende 6 dagen snel voorbij, zodat je dan lekker kan genieten van de maand dat je vriend thuis is.



@misstiek: hoe is het nu met je meisje? Heeft ze al wat minder last.. zielig hoor :(:(



@Jiggles: hier het hoofdje ook licht afgeplat.. ze vroeg of ik het al minder vond dan de vorige keer, maar de vorige keer hebben ze er niks over gezegd?? Merk dat ze nu ook steeds vaker uit zich zelf op haar niet voorkeurskant ligt dus het zal wel goed komen.



@Ssea: fijne vakantie! Geniet ervan. morgen wordt het in ieder geval prachtig weer!
Alle reacties Link kopieren
@ daar: ons meisje doet het weer redelijk ok... vanmorgen nog 38.1°C, dus dat valt niet meer onder "koorts". ze is ook weer meer levendig en ze kan alweer lachen.



hopelijk vind je snel werk! zo eens aan iets anders kunnen denken dan aan een baby en wanneer ze moet eten, drinken of kaka doen lijkt mij ook wel leuk nu ;)



@daar: jouw kindje lijkt een klein dikkertje te zijn in vergelijking met die van mij ruim een halve kilo meer als onze dochter en 1.5cm minder :p, nuja die van mij is dan ook echt een lange smalle



hier slaapt dochter sinds de geboorte al in onze living. vermits we zeer klein wonen, en we geen deuren hebben om de ruimtes te scheiden ligt ze eigenlijk behoorlijk dicht bij ons, maar toch ver genoeg om niet wakker te worden van elk geluidje...



@verslikken: doet onze dochter enkel savonds als ze genoeg gedronken heeft, maar toch nog een druppel in haar mond extra krijgt. dan gebeurt het dat ze zich wat verslikt. heb ook al gemerkt dat ze meer speeksel aanmaakt, en dan vooral veel belletjes maakt die op haar lippen komen...
Alle reacties Link kopieren
oh-ow, de diarree is nog niet over bij madame precies.... daarnet had ze een kruippakje aan, en de pamper én heel haar rechterbroekspijp zat vol! rara, het was weer een wit broekje :p
Alle reacties Link kopieren
Wat slapen sommige al lekker door!

Laatste tijd heeft hij de laatste fles om 21 uur en sliep altijd door tot 3.30/4 uur en dan tot een uur of 8

Laatste week komt hij steeds om 2 uur half 3 en dan weer om 6 uur!!

Hopelijk is deze fase snel weer voorbij
Alle reacties Link kopieren
Is het heel erg dat ik me verveel nu de uk al 3 uur boven ligt te slapen? ;)



@ouderschapsverlof helaas niet...zit er financieel niet in. Mijn werkgever kent wel 2 weken betaald ouderschapsverlof toe na je bevallingsverlof, dus dat is weer lekker 2 weken extra vrij. Ga 30 uur werken, dus dat is op zich wel te doen...nu eerst nog lekker van de zomer genieten voor ik eind augustus weer begin.



@slapen hier vannacht van 22.15 tot 5.30 en daarna nog 2 uurtjes verder getukt, merk wel dat het voor mij lastig is om weer in slaap te vallen in de vroege ochtend, maar om 6 uur op staan gaat me ook iets te ver ;) hoop dat ze het nog iets gaat verschuiven, liever de laatste voeding later en dan iets verder de ochtend in slapen.



@prikken gisterenavond wel nog wat gehuild, meer dan normaal. Maar volgends de oei ik groei zit ze ook in haar 2e sprongetje, dus ze hebben het maar lastig deze periode die kleintjes.
Alle reacties Link kopieren
x
@Misstiek; vervelend die diarreee. Krijg je het witte broekje wel elke keer mooi schoon?

@Aapje; hopen dat de koorts snel zakt.



Hier vannacht ook (na een hele onrustige middag en avond) eindelijk een nacht van 23 tot 5 uur. Heel fijn! Hoop dat ie dat vaker gaat doen!



De kleine ligt hier vanmiddag ook heerlijk te slapen en ik heb me op het schoonmaken van het huis gestort. Moest nodig wat aan gebeuren !



@ouderschapsverlof; Daar ga ik na mijn verlof elke week 4 uur van opnemen, zodat ik ipv 36 uur 32 uur in de week kan werken. Ik heb er wel over nagedacht om nog een maand extra verlof te nemen, maar ben er eigenlijk ook wel aan toe om straks weer aan het werk te gaan. En in augustus beginnen is ook wel fijn, dat is de vakantieperiode en dan is het nog een stuk minder druk op de weg (files..).



@ssea; fijne vakantie! Wij gaan dit weekend een nachtje weg naar een camping (slapen in een trekkershut), wordt ook een volksverhuizing ;)
Alle reacties Link kopieren
@jiggles: leuk he dat ze lang slapen... maar ook normaal dat je je verveelt. je wil je niet aan een grote taak zetten omdat ze "toch straks wakker zullen worden" maar alle kleine taakjes zijn ondertussen wel bijna allemaal achter de rug...



@aapje: vervelend hé die koorts... hier hele dag geen koorts meer, zal het straks nog eens meten voor de zekerheid. hopelijk is je kleintje er snel weer bovenop en kan hij de prikjes krijgen...



@ukkie: ja vervelend. het is niet echt diarree, maar meer als gewoonlijk en iets "vloeibaarder"... waarschijnlijk omdat ik ook meer aan het overschakelen ben op kunst- ipv borstvoeding. broeken krijg ik nog steeds mooi proper met vanish white... ben bijna door mijn eerste doosje heen... ik was eerst de grootste plekken er uit onder stromend water, en dan doe ik pure vanish er op en wrijf het er in. daarna laten trekken gedurende een paar minuten. goed uitspoelen en dan nog eens gewoon in een sopje met vanish gedurende een uurtje, en dan is het meeste er wel uit!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Hoe is jullie dagritme met jullie kindje?



Slaapt hij/zij nog naar elke voeding?

En snachts?



Nu hij wat ouder wordt (bijna 3 maanden alweer!) vraag ik me af of hij wel elke keer moet gaan slapen ik merk namelijk dat hij dat niet meer wil wat prima is natuurljk, wel houd ik goed de moeheids signalen in de gaten..

Ik ben benieuwd hoebhet straks gaat als ik ook weer aan het werk ben!



Hier vanaf vrijdag ineens doorgeslapen van 22 uur tot 6 uur!!! Heerlijk!! Hopelijk houd hij dit vol
Alle reacties Link kopieren
hey Linniej, leuk hé dat hij eindelijk doorslaapt! hopelijk houdt hij het inderdaad vol!



het dagritme van de onze varieert nogal. de ene dag slaapt ze binnen het uur na haar voeding, de andere dag is ze moe maar wil ze echt niet slapen overdag... gelukkig slaapt ze snachts nog steeds van 21.30 tot 4u ongeveer... soms wat langer soms korter...



hier een lastig weekendje achter de rug. zondagmorgen is dochter opgestaan na een "vreselijke" nacht waar ze om de 2u wakker werd. uiteindelijk hebben we ze in bed genomen en heeft ze tussen ons eindelijk een rustig moment beleefd, waardoor we toch nog een paar uurtjes konden slapen. 's morgens bleek waarom: haar billetjes vuurrood van de luieruitslag! ons meisje wist niet meer hoe liggen van de pijn in haar poep! (zalfje gesmeerd en haar in de namiddag in haar blootje op een handdoek gelegd en nu is het al wat beter gelukkig). Zaterdag heeft ze bijna de hele dag geslapen, soms tot 5.30u lang! we vreesden toen al voor de nacht...



vrijdag hebben we opnieuw een serieus poep-accident gehad ook... opnieuw met de draagzak die nu wel de volle laag kreeg! dochter was bij papa en hij gaf haar net aan mij om in de draagzak te doen zodat we ons handne vrij hadden om wat te poetsen. op dat moment besliste dochter om te poepen, met een overlopende pamper tot gevolg. op de vloer, op de draagzak, maar niet op haar kleren dit keer! bij het rennen naar de verzorgingstafel ook nog een paar spetters onderweg verloren, dus dat was écht een explosie... een uur bezig geweest met de draagzak uit te spoelen en proper te maken, daarna pas tijd gevonden om te poetsen...
Alle reacties Link kopieren
wat kledij betreft: ik vind het echt moeilijk nu... maat 56 past perfect voor de rompers, maar is bvb voor broeken behoorlijk kort aan eht worden... maat 62 voor kledij is dan weer veel te ruim...

pijama's zijn dan weer te klein aan het worden in maat 56, maar te groot in 62 (omdat die dikwijls 62/68 zijn)

ik ga maar eens de kast uitkuisen en wat te klein is aan de kant leggen... hoewel voor een meisje makkelijker moet zijn als voor jongens. kleedjes kun je lang aandoen zolang ze er in de breedte nog in past ;)



tijd voor solden
Alle reacties Link kopieren
Eerst ff leuk nieuws, heb a.s. woensdag een sollicitatiegesprek en ben ook bij een andere organisatie uitgenodigd op basis van mijn CV voor als ze in de toekomst vacatures hebben. Leuk, maar ook wel spannend. had het nog niet verwacht zo snel en ik ga er ook maar niet vanuit dat het iets wordt maar weet in ieder geval wel dat m'n CV en brieven blijkbaar goed zijn ;)



@misstiek: ons meisje is inderdaad een lekker bol meisje hihi maar wel netjes binnen de groeicurve.

Wat een weekend hebben jullie gehad!! Wat een bende zal dat geweest zijn.. is nu weer een beetje beter te pas? Ik heb hier nog helemaal geen ervaring met poepluiers die buiten de luier uit komen, maar ik ben nu door jullie verhalen alvast voorbereid haha.

met kleertjes vind ik het hier ook lastig.. ook omdat de ene 56 niet de andere 56 is, hetzelfde als met 62. Heb onder in haar kast een la met kleertjes van 62 en heb het laatst al een keer uitgezocht met wat al zou passen en dat heb ik afgelopen week ook weer gedaan.. Zo gaat er steeds weer wat uit haar kast en komt er steeds weer wat bij. Ben er al wel over uit dat ik veelste veel kleertjes heb.... ghehe



@linniej: Herken het wat je zegt dat het lijkt alsof ze minder slaap nodig hebben. wij hebben er sinds vorige week aardig een ritme in..merkte dat ik zelf wel prettig vond dus ben het gewoon gaan proberen. Ze krijgt nu 5x per dag de fles: 7u, 11u, 15u, 19u, 23u. 's nachts komt ze altijd nog wel een keer en geef dan wat minder dan overdag. Vannacht werd ze ook weer wakker maar het was niet haar honger huiltje, ze kon gewoon niet meer in slaap komen en heb haar toen op m'n borst gelegd en werd ze keurigom 7u wakker. Na de fles van 7u komt ze nog even bij mij/ons in bed, daarna aankleden (en als het nodig is badje/douche/tummytub) en dan even beneden spelen. Na de fles van 11u leg ik haar op bed. Vind het wel lastig, want ze geeft dan vaak wel signalen van moeheid (gapen, rode oogjes, huilen) maar als ik haar dan op bed leg ligt ze daar met een big smile. Soms duurt het dan wel een uur voordat ze slaapt.. ligt ze gewoon wat te brabbelen en rond te kijken. (heeft ze in ieder geval wel een rust momentje). Probeer soms ook na de fles dan eerst nog wat te spelen zodat ze moe wordt, maar zoals net was ze in slaap gevallen tijdens de fles dus ik heb haar gelijk weggelegd maar nu na een klein half uurtje is ze alweer wakker.. na de fles van 15.00 blijft ze dan weer beneden, wat spelen etc. Na de fles van 19.00 leg ik haar vaak op bed maar we gaan 's avonds ook nog wel eens een end met haar wandelen en soms slaapt ze dan in de wandelwagen maar rondkijken vind ze ook reuze interessant.. Overdag in de box valt ze ook nog wel eens in slaap, even een hazenslaapje.
Alle reacties Link kopieren
@daar: vandaag lijkt het beter. poepluiers zijn weer normaal van formaat (voorlopig) ;) . het varieert nogal bij haar... mocht het komende dagen nog een paar keer voorvallen dat ze "anders" poept als gewoonlijk ga ik toch eens langs bij de arts om te horen of ze misschien een allergie heeft aan die flesmelk (momenteel nutrilon omneo)... doordat ik nu meer overschakel op flesmelk kan het natuurlijk zijn dat ze daardoor wat meer allergisch reageert of zo (ze heeft ook soms zo'n astmatisch piepgeluid precies, maar dat duurt nooit lang, dus probeer dat maar eens aan een dokter uit te leggen)



wel wil ze vandaag drinken om de 2-3u, terwijl ze normaal 3-4u tussen laat na een fles van 120ml(+4scheppen) (en de borst is al helemaal geen oplossing, dan moet ik haar continu aanleggen bijna, en ze frustreert zich dan dat het niet snel genoeg komt)... ze is wel moe, maar wordt telkens wakker na een uurtje slaap...



heb haar kledij hier ook net even gesorteerd, en maat 62 een lade omhoog geschoven, en 50 en kleine 56 in een opbergdoos gezet... en ze heeft zelfs nog niet alles aangehad van die maat 56 (vooral rompers, maar in de meeste kan ze voorlopig nog)
Alle reacties Link kopieren
@prikjes: hoe was het met jullie kleintjes? hebben ze niet te veel last gehaad?



@ssea: hoe was jullie weekendje weg? genoeg ingepakt? hopelijk hebben jullie er van kunnen genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven