Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is hem! Billy the Kitten! Zo lief dat outfitje

Alhoewel Billy the Kid volgens mij wel een beruchte crimineel was in het Wilde Westen...
Vivo per lei
Ik dacht: Misschien als ik de hoed koop en neerleg dat hij komt. En verrek!

En ja hij ziet er echt heel schattig uit.



Nu nog uitvinden waar anderen op afkomen. Conducteur Whiskers had ik overigens zonder dat ik de trein heb gekocht.



Ik wil Mr. Meowzi (of zoiets). En volgens mij is er ook een Egyptische kat?
Snowball is m'n favoriet trouwens.
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:21
99.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 02 juli 2016 @ 11:44:

Ik dacht: Misschien als ik de hoed koop en neerleg dat hij komt. En verrek!

En ja hij ziet er echt heel schattig uit.



Nu nog uitvinden waar anderen op afkomen. Conducteur Whiskers had ik overigens zonder dat ik de trein heb gekocht.



Ik wil Mr. Meowzi (of zoiets). En volgens mij is er ook een Egyptische kat?



Hmm van die laatste twee heb ik nog niet gehoord. Ik denk inderdaad dat bepaalde katten alleen op een specifiek speeltje afkomen.



En: Yeah! Ik nu ook het huis gekocht
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad de kunst om te weten met welke speeltjes (top 3 goodies) en welk eten je bepaalde katten kan lokken. Er zijn ook lijstjes op internet waar je dat kan opzoeken. Conductor Whiskers komt bijv ook op de twisty rail af.



Mijn favoriete kat is Guy Furry, een "rare" (zeldzame) kat te lokken met de heating stove en glass vase. De meeste zeldzame katten komen pas als je duurder voedsel neerzet.
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 02 juli 2016 @ 18:16:

[...]





Hmm van die laatste twee heb ik nog niet gehoord. Ik denk inderdaad dat bepaalde katten alleen op een specifiek speeltje afkomen.



En: Yeah! Ik nu ook het huis gekocht



Er is een hele trits katten die heel bepaalde voorkeuren hebben.

Hier vind je een lijst:

http://www.gameskinny.com ... -guide-collect-those-cats
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikkie79 schreef op 02 juli 2016 @ 18:20:

Het is inderdaad de kunst om te weten met welke speeltjes (top 3 goodies) en welk eten je bepaalde katten kan lokken. Er zijn ook lijstjes op internet waar je dat kan opzoeken. Conductor Whiskers komt bijv ook op de twisty rail af.



Mijn favoriete kat is Guy Furry, een "rare" (zeldzame) kat te lokken met de heating stove en glass vase. De meeste zeldzame katten komen pas als je duurder voedsel neerzet.



Ook van hem, nog nooit gehoord



Ik heb volgens mij alleen nog maar die 'algemene' katten die op zowat elk speeltje afkomen (de eerste pagina's in je catbook). Die specifieke katten missen bij mij nog zowat allemaal, maar langzaam maar zeker krijg ik ze heus allemaal wel te pakken!

De laatste pagina's van mijn catbook zijn nu dan ook nog zowat leeg.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ja bedankt voor de link.

Ik ging er wel vanuit dat je inderdaad specifieke speeltjes moest plaatsen om bepaalde katten te lokken, maar tot nu toe ga ik gewoon op eigen kracht wat geinige dingen neerzetten en dan zie ik wel wie er langskomt

Eerst maar weer even wat goud verzamelen en zo!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren




Ik denk dat ze het eten vandaag niet lekker vinden, ze hebben me allemaal de rug toegekeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 02 juli 2016 @ 11:44:

Ik dacht: Misschien als ik de hoed koop en neerleg dat hij komt. En verrek!

En ja hij ziet er echt heel schattig uit.



Nu nog uitvinden waar anderen op afkomen. Conducteur Whiskers had ik overigens zonder dat ik de trein heb gekocht.



Ik wil Mr. Meowzi (of zoiets). En volgens mij is er ook een Egyptische kat?Joe DiMeowgio komt af op de baseball heb ik ontdekt. Hij is bij mij nu al vaker langs gekomen.
quote:Zwartvlekje schreef op 03 juli 2016 @ 18:16:

[...]





Joe DiMeowgio komt af op de baseball heb ik ontdekt. Hij is bij mij nu al vaker langs gekomen.Jaaaaa hier ook!
Alle reacties Link kopieren
Peaches kwam langs vandaag. Zelfs op de foto weten te zetten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ondertussen de uitbreiding en ook al 9 memento's gekregen en vandaag Bob the cat op de foto weten te zetten, verder komen Xerxes en Ramses heel veel langs en die geven lekker veel visjes

Ik moet nog 11 nieuwe katjes verzamelen en heel wat memento's
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam Bob the Cat ook langs (voor de vierde keer) en heb hem eindelijk op de foto weten te zetten! En hij bracht ook al meteen een memento mee! (Heel snel dus, want het was pas zijn vierde bezoek.)



Ik moet Peaches nog steeds te pakken krijgen... En nog heel wat 'zeldzame' katten, daar zal ik wel speciale speeltjes of duur voedsel voor nodig hebben. Toch maar eens die lijst met tips gebruiken
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Van Bob had ik ook al bij zijn 4e bezoek. Ik mis alleen die van Ramses, Peaches, Sapphire en Jeeves nog..... Ramses is nogal gierig, is al meer dan 30 keer op bezoek geweest
Alle reacties Link kopieren
Nou heb even geteld en ik heb nu 40 katten gezien (en gefotografeerd). Nog 13 te gaan dus!

Wat betreft mementos, daarvan heb ik er nu 25 verzameld.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 09 juli 2016 @ 19:11:

Van Bob had ik ook al bij zijn 4e bezoek. Ik mis alleen die van Ramses, Peaches, Sapphire en Jeeves nog..... Ramses is nogal gierig, is al meer dan 30 keer op bezoek geweest



Van deze katten heb ik zelfs nog nooit gehoord

Waar komen ze (bij jou) op af?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ramses op de piramide tent en Sapphire en Jeeves komen altijd als paar af op de tower of treats
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 09 juli 2016 @ 19:26:

Ramses op de piramide tent en Sapphire en Jeeves komen altijd als paar af op de tower of treatsDie 2 zijn een setje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:DuploPanda schreef op 09 juli 2016 @ 19:16:

[...]





Van deze katten heb ik zelfs nog nooit gehoord

Waar komen ze (bij jou) op af?Ik ook niet. Heb al een tijdje geen nieuwe katten meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 09 juli 2016 @ 19:26:

Ramses op de piramide tent en Sapphire en Jeeves komen altijd als paar af op de tower of treatsBedankt, ik ga deze kopen!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 09 juli 2016 @ 19:36:

[...]





Die 2 zijn een setje. Of Siamese tweeling
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 09 juli 2016 @ 19:26:

Ramses op de piramide tent en Sapphire en Jeeves komen altijd als paar af op de tower of treatsEn ook op de fairy-tale parasol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven