Uitzwaaidag islam op facebook

24-07-2016 23:46 502 berichten
Net toen ik het niet meer zag zitten qua verdeeldheid en polarisatie kwam ik dit tegen en nu geloof ik weer helemaal in de toekomst van ons land



http://www.joop.nl/kijk-n ... groot-en-hilarisch-succes
O jongens, wat had ik graag de gezichten van de beteuterde PVV'ers gezien die deze uitzwaaidag bedacht hebben...
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 17:03:

O jongens, wat had ik graag de gezichten van de beteuterde PVV'ers gezien die deze uitzwaaidag bedacht hebben... Ja, écht. De reactie hierop had niet beter gekund. Ik lach me kapot om heel veel van de reacties.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 17:03:

O jongens, wat had ik graag de gezichten van de beteuterde PVV'ers gezien die deze uitzwaaidag bedacht hebben...



Eerst hatelijk terug willen doen...daarna de comments erna lezen en dat maar niet verzenden...

Dan onderling benoemen dat agendapunt 9 te snel was afgeraffeld, want eigenlijk had iedereen liever gewild dat het 'geradicaliseerde moslims' moest zijn, was dui-de-lijk afgesproken.
Dit is weer een poging om zielig te doen en veel mensen trappen er weer in. Dit is een manier van die mensen om Nederlandse mensen een schuldgevoel aan te praten en het is te triest voor woorden.
quote:Habbekratz schreef op 25 juli 2016 @ 16:22:

[...]



En radicaal links en milieuactivist niet vergeten he,zoals die Volkert van der Graaf........even teruglezen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 juli 2016 @ 15:50:

[...]



dus je bent alleen tegen radicale moslims die geweld gebruiken. iedereen zal het daar over eens zijn. Ook de moslimsKijk dan zijn we het toch nog ergens over eens
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 18:57:

[...]





Kijk dan zijn we het toch nog ergens over eens



Het gaat niet alleen om geweld gebruiken, maar om het opleggen van religieuze regels aan iedereen in de openbare ruimte, incl. niet-gelovigen. Daar zit imho het pijnpunt, als gelovigen -van welk geloof ook- alleen op basis van het argument 'het moet van mijn geloof' dingen gaan verbieden en afdwingen.



Als ze zich voegen naar de regels van de wet en het democratische proces vind ik het geen probleem dat ze standpunten verkondigen die ik persoonlijk achterlijk vind. Of dat ze zich achter de voordeur en in kerk/tempel/moskee aan regels houden waar ik niet mee lastig gevallen wil worden.



Een probleem daarbij is wel dat de islam bij uitstek een religie is die de scheiding tussen kerk en staat niet wil erkennen, en islamitische regels wil afdwingen in de hele samenleving. Méér dan andere religies.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 18:33:

Dit is weer een poging om zielig te doen en veel mensen trappen er weer in. Dit is een manier van die mensen om Nederlandse mensen een schuldgevoel aan te praten en het is te triest voor woorden.





Ojee, Pavlov in het echt.

'allochtonen- ha! Ik zet iets gevats en tegendraads over de slachtofferrol'!
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 18:33:

Dit is weer een poging om zielig te doen en veel mensen trappen er weer in. Dit is een manier van die mensen om Nederlandse mensen een schuldgevoel aan te praten en het is te triest voor woorden.







Wie doet er ook alweer precies zielig op die Facebookpagina?
quote:hebjehaarookweer schreef op 25 juli 2016 @ 19:55:

[...]









Wie doet er ook alweer precies zielig op die Facebookpagina?Ja lach maar, over alles springen ze weer in de slachtofferrol, 9 van de 10 keer onterecht.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 18:33:

Dit is weer een poging om zielig te doen en veel mensen trappen er weer in. Dit is een manier van die mensen om Nederlandse mensen een schuldgevoel aan te praten en het is te triest voor woorden.Natuurlijk is het zielig, je zou maar zo boos en verongelijkt door het leven moeten. En ja, ze proberen inderdaad in Nederland geboren mensen een schuldgevoel aan te praten. Maar je kunt er toch beter maar een goeie grap van maken, in plaats van je schuldig te voelen of deze bekrompen types zielig te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 18:33:

Dit is weer een poging om zielig te doen en veel mensen trappen er weer in. Dit is een manier van die mensen om Nederlandse mensen een schuldgevoel aan te praten en het is te triest voor woorden.Haha, wat een slachtoffer post. Er wordt moslims jarenlang verweten geen humor te hebben en dat ze te lange tenen hebben. Nu slaan ze terug met humor en nu doen ze zielig en praten ze een schuldgevoel aan? Wat een rotleven moet je hebben met zoveel haat, ontevredenheid en geen humor
quote:jippie55 schreef op 25 juli 2016 @ 20:07:

[...]



Haha, wat een slachtoffer post. Er wordt moslims jarenlang verweten geen humor te hebben en dat ze te lange tenen hebben. Nu slaan ze terug met humor en nu doen ze zielig en praten ze een schuldgevoel aan? Wat een rotleven moet je hebben met zoveel haat, ontevredenheid en geen humor Ik vind het totaal geen humor, eerder een poging om te proberen mensen die een andere mening hebben, namelijk inzien dat Nederland een groot probleem heeft belachelijk te maken, maar iedereen zijn/haar mening, gelukkig mag dat van sommige soorten mensen nog wel.
Ach ik vind het best grappig maar om nou te denken zoals to dat het nu dus allemaal wel goedkomt vind ik wel vreselijk naïef..
Alle reacties Link kopieren
Als je geen humor hebt is het lastig om het te zien ja, al bijt het je in je neus.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:02:

[...]



Ja lach maar, over alles springen ze weer in de slachtofferrol, 9 van de 10 keer onterecht.Sorry, maar dit is echt meesterlijk. Je hebt toch wel door dat JIJ nu doet wat je HEN verwijt, he?
quote:hebjehaarookweer schreef op 25 juli 2016 @ 20:23:

[...]





Sorry, maar dit is echt meesterlijk. Je hebt toch wel door dat JIJ nu doet wat je HEN verwijt, he?Waarom kunnen zij nooit een keer inzien dat zij ook dingen verkeerd doen, dat vind ik zo laf en onbegrijpelijk.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Waarom kunnen zij nooit een keer inzien dat zij ook dingen verkeerd doen, dat vind ik zo laf en onbegrijpelijk.

Nou, zeg dat! On-be-grij-pe-lijk! En zo laf! Drijven ze de spot met een stelletje haatzaaiers, zetten ze er niet even bij dat zij ook weleens wat fout doen... Het zijn altijd weer die moslims hè?

quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 20:32:

[...]



Nou, zeg dat! On-be-grij-pe-lijk! En zo laf! Drijven ze de spot met een stelletje haatzaaiers, zetten ze er niet even bij dat zij ook weleens wat fout doen... Het zijn altijd weer die moslims hè?

Als je het niet wilt inzien en begrijpen houdt het op he.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:25:

[...]



Waarom kunnen zij nooit een keer inzien dat zij ook dingen verkeerd doen, dat vind ik zo laf en onbegrijpelijk.



Over deze facebookpagina an sich: Wat valt er toe te geven?

Hoezo moet er iets worden toegegeven als je niks fout hebt gedaan?
Haha wat geweldig die reacties.
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 20:32:

[...]



Nou, zeg dat! On-be-grij-pe-lijk! En zo laf! Drijven ze de spot met een stelletje haatzaaiers, zetten ze er niet even bij dat zij ook weleens wat fout doen... Het zijn altijd weer die moslims hè?

Zitten niet eens in de slachtofferrol ook nog!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:19:

[...]



Ik vind het totaal geen humor,.



Jammer, joh.

Voor sommige mensen is het leven gewoon ook echt héél zwaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:35:

[...]

Als je het niet wilt inzien en begrijpen houdt het op he.ik ben een verloren schaap, Wageningen1985... Een en al redelijkheid, nuance en tolerantie. Ik vind ook nog dat ik niet meer rechten heb dan anderen omdat mijn ouders nou toevallig hier achter de dijken zijn geboren. En aan hele groepen over één kam scheren heb ik ook al een broertje dood. Geen kruid tegen gewassen...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2016 @ 20:41:

[...]





Jammer, joh.

Voor sommige mensen is het leven gewoon ook echt héél zwaar.Nee sommige mensen denken eerst na en gaan de realiteit niet uit de weg, lopen niet met de meute mee, dat is heel wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven