Uitzwaaidag islam op facebook

24-07-2016 23:46 502 berichten
Net toen ik het niet meer zag zitten qua verdeeldheid en polarisatie kwam ik dit tegen en nu geloof ik weer helemaal in de toekomst van ons land



http://www.joop.nl/kijk-n ... groot-en-hilarisch-succes
Heb je ook nog echt iets melden Wageningen? Of kun je alleen een beetje zuur jij-bakken spuien?
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:43:

[...]

Nee sommige mensen denken eerst na en gaan de realiteit niet uit de weg, lopen niet met de meute mee, dat is heel wat anders.Zeg eh, ga je nou een schaap verwijten dat ie met de kudde meeloopt? Moet niet gekker worden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:43:

[...]



Nee sommige mensen denken eerst na en gaan de realiteit niet uit de weg, lopen niet met de meute mee, dat is heel wat anders.

Je bedoelt jezelf?

hahaha; je hebt tóch humor !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:43:

[...]



Nee sommige mensen denken eerst na en gaan de realiteit niet uit de weg, lopen niet met de meute mee, dat is heel wat anders.Ik vind die PVV aanhangers ook van die meelopers, heb je helemaal gelijk in. Beetje blind Wilders nalopen.
Nou jongens, ik geloof dat jullie hem weggejaagd hebben...

Was net een lekkere boom aan het opzetten. Zo vaak spreek ik geen PVV'ers.
quote:OmeHenk schreef op 25 juli 2016 @ 20:49:

[...]





Ik vind die PVV aanhangers ook van die meelopers, heb je helemaal gelijk in. Beetje blind Wilders nalopen.Ik vind meelopers eerder linkse mensen die om alles gaan janken wat Wilders roept maar hun mond stijf dichthouden als een imam weer is verschrikkelijke dingen over andere groepen mensen roept.
quote:starbright schreef op 25 juli 2016 @ 20:45:

Heb je ook nog echt iets melden Wageningen? Of kun je alleen een beetje zuur jij-bakken spuien?Ik verkondig mijn mening maar kennelijk zijn veel mensen op hun teentjes getrapt nu.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2016 @ 20:41:

[...]





Jammer, joh.

Voor sommige mensen is het leven gewoon ook echt héél zwaar.https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00



Is voor Wageningen ook van toepassing denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:58:

[...]



Ik verkondig mijn mening maar kennelijk zijn veel mensen op hun teentjes getrapt nu.Nee hoor, op mijn onderkaak.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:56:

[...]



Ik vind meelopers eerder linkse mensen die om alles gaan janken wat Wilders roept maar hun mond stijf dichthouden als een imam weer is verschrikkelijke dingen over andere groepen mensen roept.

Mensen die doorslaan heb je in beide kampen..

Je hebt mensen die compleet doorslaan in politiek correct zijn en je hebt mensen die doorslaan in het andere uiterste..

Beiden zijn niet serieus te nemen..
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:58:

[...]



Ik verkondig mijn mening maar kennelijk zijn veel mensen op hun teentjes getrapt nu.

Ik zou je bijna een spiegel kado doen.

Maar een volhouder ben je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:58:

[...]



Ik verkondig mijn mening maar kennelijk zijn veel mensen op hun teentjes getrapt nu.



Tja, het leven hoeft toch niet altijd serieus en vol discussies te zijn? Waarom kunnen we hier niet gewoon even met z'n allen genieten van een goed staaltje humor? Dat dat jouw humor niet is, moet je helemaal zelf weten. Maar de meeste hier willen gewoon lachen om de leuke pagina.



(Zie mijn andere link, ik hoop van harte dat je daar ook om kan lachen. )
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:58:

[...]



Ik verkondig mijn mening maar kennelijk zijn veel mensen op hun teentjes getrapt nu.



Aaah, aai over je bolletje.

Wat moet jij een kutleven hebben
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 21:00:

[...]





https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00



Is voor Wageningen ook van toepassing denk ik.Kijk daar kan ik wel om lachen
quote:starbright schreef op 25 juli 2016 @ 21:02:

[...]





Aaah, aai over je bolletje.

Wat moet jij een kutleven hebbenDank voor je medeleven.
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 21:00:

[...]





https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00



Is voor Wageningen ook van toepassing denk ik.Brigitte is leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 21:05:

[...]



Kijk daar kan ik wel om lachen



Gelukkig maar.

Als je zelfs hier niet meer om kon lachen dan weet ik niet of je nog wel te redden was. Nu is er nog hoop voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 25 juli 2016 @ 20:23:

Ach ik vind het best grappig maar om nou te denken zoals to dat het nu dus allemaal wel goedkomt vind ik wel vreselijk naïef..Liever naïef dan depressief?
quote:Zeedier schreef op 25 juli 2016 @ 21:09:

[...]

Liever naïef dan depressief?

Dus iemand die niet denkt dat het allemaal wel goed gaat komen is dus depressief?

Oké waarvan akte dan maar..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 25 juli 2016 @ 21:11:

[...]



Dus iemand die niet denkt dat het allemaal wel goed gaat komen is dus depressief?

Oké waarvan akte dan maar.. Grapje natuurlijk
quote:Zeedier schreef op 25 juli 2016 @ 21:13:

[...]



Grapje natuurlijk O die had ik niet door..
quote:Wageningen1985 schreef op 25 juli 2016 @ 20:56:

[...]



Ik vind meelopers eerder linkse mensen die om alles gaan janken wat Wilders roept maar hun mond stijf dichthouden als een imam weer is verschrikkelijke dingen over andere groepen mensen roept.O begreep ik het verkeerd....
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 20:53:

Nou jongens, ik geloof dat jullie hem weggejaagd hebben...

Was net een lekkere boom aan het opzetten. Zo vaak spreek ik geen PVV'ers.Zag pas Marjolein nog fietsen in het wild. Mis je niet veel aan hoor.
quote:OmeHenk schreef op 25 juli 2016 @ 21:24:

[...]

Zag pas Marjolein nog fietsen in het wild. Mis je niet veel aan hoor.Wie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven