Entertainment alle pijlers

RIO 2016

11-07-2016 23:06 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
RIO '16



Wanneer

5 t/m 21 aug



Klik hier voor het volledige programma + Nederlandse deelnemers.



GOUD

Anna van der Breggen (wielrennen)

Dames licht dubbel twee (roeien)

Dorian van Rijsselberghe (windsurfen)

Elis Ligtlee (Keirin)



ZILVER

Tom Dumoulin (tijdrit)

Dames dubbel vier (roeien)





BRONS

Anicka van Emden (judo)

Anna van der Breggen (tijdrit)

Holland acht mannen (roeien)

Hoeveel medailles wint Nederland in totaal?

Totaal aantal stemmen: 90

1 - 5 (7%)
5 - 10 (10%)
10 - 15 (26%)
15 - 20 (26%)
20 - 25 (23%)
25 - 30 (9%)
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 12 juli 2016 @ 09:52:

[...]



Wietze van Alten staat me bijRick van der Ven deed de vorige keer voor de eerste keer mee en werd toen vierde, die was toen bijna bij de bronzen medaille. Hem gun ik het nu zoooo erg! :D



Maar gaaf, gaaf, gaaf, olympische spelen eindelijk weer. Ik wil altijd super veel kijken, dus ik hoop dat dat lukt . Moet wel werken, maar de eerste week bijna niet, dus dan hoop ik dat ik veel mooiste sport kan volgen :D :D
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al ergens een gespecificeerd speelschema gevonden met hoe laat (NLse tijden) de nederlanders komen? Liefst een ics bestand? Dan weet ik welke nachten ik de wekker moet zetten. Echt wel dat ik Epke en consorten live wil zien.
Google vond deze pdfKlik
Vandaag zit bij het AD een hele bijlage over de spelen, met uitzendtijden van de Nederlanders. Een ode aan de sportvrouwen, zoals ze zelf zeggen. Echt leuk, nu heb ik er nog meer zin in!



Ik zag dat de finale van Daphne op de 100 meter midden in de nacht is. Ik ga er voor opstaan
Alle reacties Link kopieren
Welke datum moet Dafne?

Ik ga ook opstaan.



Gaat nog gezellig worden in dit topic
Dafne moet zaterdag 13-8 om 03.35
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isabella- schreef op 30 juli 2016 @ 09:54:

Dafne moet zaterdag 13-8 om 03.35Leuk! Zin in
quote:notalwaysdark schreef op 30 juli 2016 @ 09:55:

[...]





Leuk! Zin in Ik ook. De olympische spelen zijn zo gaaf
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isabella- schreef op 30 juli 2016 @ 09:56:

[...]





Ik ook. De olympische spelen zijn zo gaaf Ja vind ik ook! Sport evenementen zijn écht de enige dingen waar je me voor kunt wakker maken. De OS is zo leuk omdat dan dat hele nationalistische gevoel terug komt, wat we een beetje gemist hebben tijdens het EK. Kortom: heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
OP is aangepast met schema etc!
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er wel van dat de Nederlandse waterpolodames thuis moeten blijven, in plaats daarvan mogen die onbetrouwbare Russen onder hele strenge eisen..

Ik had verwacht dat de Russen niet meer mee mochten doen
Alle reacties Link kopieren
Ja balen he. Maarja, stel de Russen winnen, dan verliezen ze alsnog. Er is echt geen één rus die kan winnen dit jaar ook, ookal halen ze goud. Dat het balen is voor de waterpolo, dat zeker :(
Alle reacties Link kopieren
Ik wil vooral alle jumping onderdelen zien. Hopelijk zenden ze die volledig uit. Vind t zo jammer dat ze van de FEI e.d. alleen de 2e ronde uitzenden en dan nog niet eens alle deelnemers. Paardensport zit echt in n verdomhoekje. En met die oersaaie sporten als wielrennen en tennis vullen ze hele dagen.



OS vind ik overigens ook leuk voor de wat minder populaire sporten zoals synchroon duiken van hoge duikplank. En turnen vind ik soms ook spectaculair.



Ik kijk dus niet speciaal voor Nederlandse sporters maar vooral voor sporten die mij aanspreken. Teamsport mag van mij geschrapt worden van de OS.
Shoot first, ask questions later!
Ja, dat vind ik ook altijd mooi, om de wat minder populaire sporten te zien. Voor mij hoeft de paardensport dan weer niet de hele dag in beeld, want dat vind ik weer saai. :-)



Maar wat hier al genoemd werd, handboogschieten, schoonspringen, bmx-rijden vind ik leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles mooi.

Kan genieten van de paardensport, maar net zo hard als van een potje hockey.



Bmx rijden vind ik ook heel erg vet.

Soms wel jammer dat sommige sporten eigenlijk té weinig aandacht krijgen.
Teamsporten hoeven ze van mij niet te schrappen van de OS. Hockey, handbal, waterpolo e.d. zie ik graag. Buiten de OS is daar totaal geen aandacht voor, dus ik ben altijd blij dat ik ze dan wel eens kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Bmx vind ik idd ook spectaculair om te zien. Trampolinespringen ook. Dressuur vind ik saai.
Shoot first, ask questions later!
Wat ik echt saai vind zijn judo en gewichtheffen. Judo waarschijnlijk omdat ik niets van die regels begrijp. Ik geloof dat we goede judoka's hebben deze OS?
Alle reacties Link kopieren
quote:notalwaysdark schreef op 30 juli 2016 @ 10:32:

Ja balen he. Maarja, stel de Russen winnen, dan verliezen ze alsnog. Er is echt geen één rus die kan winnen dit jaar ook, ookal halen ze goud. Dat het balen is voor de waterpolo, dat zeker :(Dan wil je toch al geen eens meedoen!? Wat voor meerwaarde heeft het voor ze? Laat dan degene spelen die wel kunnen/ mogen en willen winnen, wees dan zo sportief.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap het wel.

Stel je hebt er echt helemaal niks mee te maken en hebt vier jaar keihard getraind..



Dat geef je niet zomaar op.
Alle reacties Link kopieren
Wat suf dat er in dat overzicht geen namen van de sporters staan, maar de sportcommentator s. Alsof je dat wilt weten. Ik wil Epke zien, niet Hans van Zetten horen.
quote:Boarn schreef op 31 juli 2016 @ 01:08:

Wat suf dat er in dat overzicht geen namen van de sporters staan, maar de sportcommentator s. Alsof je dat wilt weten. Ik wil Epke zien, niet Hans van Zetten horen.Haha dat zelfde dacht ik idd. Zo stom
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gek, maar ik vind een commentator juist wel een bijdrage leveren. Als ik sommige stemmen weer hoor voelt het echt als thuiskomen. Vooral Frank Snoeks bij het EK.



Maar het staat natuurlijk wel wat raar vermeld daar, heb het ook niet bedacht/gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Jury IOC gaat laatste oordeel vellen over Russische sporters in Rio



Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) gaat een driekoppige jury vormen die uiteindelijk als laatste een besluit neemt welke Russische sporters deel mogen nemen aan de Spelen. Dat heeft de organisatie zaterdag bekendgemaakt.



http://www.volkskrant.nl/ ... sporters-in-rio~a4349051/



Nou, dat werd tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 31 juli 2016 @ 01:08:

Wat suf dat er in dat overzicht geen namen van de sporters staan, maar de sportcommentator s. Alsof je dat wilt weten. Ik wil Epke zien, niet Hans van Zetten horen.Is dat niet omdat het niet altijd zeker is welke sporters te zien zijn? (blessures, niet door de voorrondes komen etc.).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven