Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
vanillevla met rode bessen
Alle reacties Link kopieren
Lekker, Thee!



Ik zit weer aan het ijskoude bubbelwater. Net terug van de grote Lidl. Vriend was naar de kleine filiaal geweest maar daar was de sigarettenshag op. Bij de grote hadden ze er wel nog, gelukkig.



Nu Droomhuis Gezocht kijken! Ik eet er een sinaasappel bij.
Alle reacties Link kopieren
Er staat een schaaltje bramen uit eigen tuin op tafel en stokbrood met lekkers.
Alle reacties Link kopieren
Bramen uit eigen tuin die heeft oma ook! Goddelijk met vanillevla of chocoladevla.
Alle reacties Link kopieren
Lekker coetje! Duur als je ze moet kopen.



Even een terug van goulashkroket. Sprak haar net op FB en ze is ons/het topic niet vergeten maar is haar inloggegevens kwijt. Maar ze komt terug, waarschijnlijk na de vakantie.



Ik heb trek en snaaizin. Vond in de kast nog 2 zakjes 'ouderwetse' dipsaus, Festival en Cocktail. Even denken welke ik ga maken. Drinken is ijsthee citroen zonder bubbels.



Blue, hoe is het met je BFF boekje?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Goulash ook, lijkt me fijn als ze weer terug komt!



Mmmm lekker die dipsaus! Van Duyvis toch?



Boekje voor bff gaat erg goed, heb al flink wat geschreven! Ze heeft wat te lezen als ze thuis komt haha!!



Ook even een naar Diamond! Alles goed? En TV en Elderflower?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerst de 'cocktail' aangemaakt en heb er zo'n klein zakje Croky naturel bij.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik even naar iedereen. Heb het erg druk de laatste tijd dus weinig tijd om te lezen en te posten. Heb nu 2 weekjes vakantie dus af en toe lees ik weer mee. Zal ook proberen af en toe wat te posten.



Hoe is het verder met iedereen?



Door Thee ook zin in chips gekregen heb nog een zak pickles smaak liggen tijdelijk bij de aldi te koop ga daar zo een kommetje van eten denk ik.



Ben jullie in ieder geval niet vergeten.
Alle reacties Link kopieren
CHOCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Wat ontzettend fijn je weer te lezen! Wij zijn je ook niet vergeten hoor! Hopelijk alles goed en geniet lekker van je vakantie, zou leuk zijn je weer vaker te zien hier!
Alle reacties Link kopieren
terug Blue. Fijn om te horen dat jullie mij ook niet zijn vergeten.



Nou heb toch maar geen chips meer gepakt maar heb besloten om mijn bedje in te duiken. Trusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten lieve Choco en hopelijk tot snel ziens weer
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Helemaal niks meer in huis, dus maar 2 rijstwafels met pindakaas (en ok, een beetje chocolade pasta) gegeten. Zo even boodschappen doen.



Gisteren boeuf bourguignon gemaakt, was goed gelukt! Alles is schoon opgegaan. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan in t najaar met een lekkere romige puree erbij! Mmmm



Thee de brioche heb ik thuis gegeten, ooit keer recept van gordon Ramsey gelezen over roerei op croissant, even kort de croissant in de pan laten caramelliseren (doorgesneden) en een recept van Jamie Olivier met een hamburger op een brioche (lèkker! Ik hou van combi zoet/hartig) en daar dus dit lunch ding van gemaakt!

Ben dol op kookboeken en kookprogramma's. Heerlijke ontspanning en de boeken lees ik als romans



Leuk van t boekje blue lagoon! Hoop dat je vriendin ook wat voor jou maakt! Drinken je schoonouders al die lekkere smaakjes thee van je als ze langskomen? Leuk om te kiezen lijkt me!



Blue eyes, heerlijk zo'n gift verpakking! Nog wat bijzonders bij?



Coetje, los een bouillonblokje nog verkruimelen naast de bouillon (in de rode rijst) of in plaats van? Lekker die tomatensoep en saus, heerlijk vers. Hoewel ik de smaak van goede bliktomaten ook lekker vol vind.



Gardalimone, lekker dat je weer thuis bent!
Ik zit aan de honingthee. En ik heb last van chagrijnigheid en daardoor een 'ik ben zielig'-status.
Alle reacties Link kopieren
Outsider, lekkere combinatie hoor. Ik hou ook van de combi hartig/zoet.



Choco, hopelijk leuke drukte en zie je graag weer vaker hier!



Ik heb gisteravond ook nog een minizakje paprikachips op bij de dipsaus. Net een zakje bolognese opengemaakt. Ook lekker en eeuwen geleden dat ik dat at. Zo het andere zakje dipsaus aanmaken.

Ik drink nu ijsthee. Voor vanavond weer een stukje kabeljauw uit de vriezer gehaald.
Alle reacties Link kopieren
De chips waren al op voor ik de dipsaus kon maken
quote:blueeyes*3 schreef op 31 juli 2016 @ 14:57:

Ik zit aan de honingthee. En ik heb last van chagrijnigheid en daardoor een 'ik ben zielig'-status.Neem er dan nog wat chocolade bij
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 16:41:

De chips waren al op voor ik de dipsaus kon maken
Outsider: klinkt goed allemaal!



Ik eet nog niet hoor, maar het wordt vanavond broccoli van eigen balkon met krieltjes uit de moestuin van kennissen en een filetlapje.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer! Een paar drukke dagen achter de rug. Had Vrijdag een suprise party voor mn kleine zusje bij mijn moeder thuis, ze had mijn andere zusjes vanuit de andere kant van het land ook laten afreizen deze kant op.



Liep Vrijdagochtend op straat en iemand vond het blijkbaar normaal om mijn billen te betasten. Er waren een hoop mensen op straat op het moment. Toen ik omkeek en zag dat hij het blijkbaar wel grappig vond, begon ik te schelden en schreeuwen en ben hem (op pumps) achterna de weg opgerend. Heb hem een flinke vuist gegeven terwijl ik zijn tas had vastgegrepen, toen hij zijn tas van me los kreeg braken 2 van mijn nagels af (Auww). En heb mijn enkel verstuikt dus heb nu de afgelopen paar dagen flinke pijn met het bewegen van mijn voet.



Heb sinds dat incident nagedacht over zelfbescherming op straat en kwam terecht bij X-marker, een legale spray die een soort blauwe verf achterlaat op degene waar je op spuit, de verf verdwijnt pas na een paar dagen en gaat niet zomaar met douchen weg. Van vinden jullie daarvan, hebben jullie daar wel eens iets van gehoord of hebben jullie betere alternatieven?



Net klaar met sporten en nu een glas Ice Tea Green drinken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Diamond wat een verhaal! Reageerden omstanders niet? En dat je er op pumps achteraan gegaan bent. Ik vind het superstoer maar moet ook een klein beetje lachen. Was het een puber of zo?

Sterkte met je voet. Ik heb wel eens van die verf gehoord. Als het jou een goed gevoel geeft het bij je te hebben, doen. Of anders zo'n klein flesje haarlak? Of valt dat dan weer in de categorie 'illegaal'?



TV is de broccoli van de moestuintjes? Eet smakelijk voor straks. En de chips was echt een minizakje van 30 gram. Was zo'n lekkere smaak na al die jaren. Nu nog 3 kleine zakjes, naturel, paprika en bolognese. Deze paarse uitdeelzak van Croky ga ik wel vaker halen.



Pfff, heb ontwijkend gedrag. Ik moet Belangrijke Dingen doen i.v.m. een afspraak morgen. Ik kijk enerzijds naar de afspraak uit maar ik vind het ook eng want kan de gevolgen nog niet helemaal overzien. In plaats van een 50/50 heb ik een 75/25 ingeschonken gewoon omdat het kan!
Alle reacties Link kopieren
Nee die reageerden niet echt, stonden denk ik eerder versteld van mijn reactie. Ben nogal klein en de persoon waar ik achterna ging was nogal lang, schat hem rond de 25 jaar. Haarlak zat ik ook nog aan te denken inderdaad.



Heel veel succes met je afspraak morgen thee.



BE gaat het een beetje beter met je?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed allemaal Outsider! Qua combinatie zoet/hartig hou ik van pannenkoeken met spek en kaas en stroop.



BE, wat naar voor je!! Dikke knuffel



TV klinkt lekker jullie eten!



Thee, veel succes met je afspraak morgen en geniet van je drankje!



Diamond, nee toch! Wat erg zeg! Stoer dat je erachter aan bent gerend en hem te pakken hebt gekregen. Die verf klinkt wel als een goed idee of zoals Thee zegt een klein busje haarlak. Hoe gaat het nu met je?



Wel leuk van de surprise-party voor je zusje!!



Ik heb net een Ibuprofen ingenomen, ik barst helaas van de hoofdpijn. Flesje water erbij. Vanavond eten we gehaktballen met sla.
DB: wat vervelend wat je hebt meegemaakt. Men heeft gewoon van je af te blijven. Goed dat je je zo verdedigd hebt!

Belachelijk dat geen van de omstanders je te hulp schiet zeg!

Wel balen van die verstuiking! Sterkte ermee.

Ik heb wel eens van die spray gehoord, maar meer ook niet. Haarlak of deo hoor je ook vaak, maar ik vecht liever als een straatkat als het nodig is. Er zijn trouwens ook allerlei persoonlijke alarmen verkrijgbaar.
Thee: succes met je afspraak morgen. Hoop dat het goed uitpakt voor je

De broccoli is van het tuincentrum; zelf opgekweekt

BL: sterkte met de hoofdpijn
Alle reacties Link kopieren
reepje bon bon bloc wit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven