Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
@Doornroosje: Ik vind het niet erg om uit de koffer te leven, zolang je maar wel de tijd hebt om rond te kijken, dus niet dat je steeds maar een halve dag op locatie bent of zo. Maar ik vind zowel rondreizen als op één of een beperkt aantal locaties is leuk. Als je niet teveel rondreist, kun je wel makkelijker een luie dag nemen, want je hebt toch genoeg tijd. Ik vind het gewoon fijn om op reis/vakantie te gaan, dus het is ook wel snel goed.



@Himalaya, bedankt voor de tip, ik ga even kijken op de bol! Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het echt een heel mooi land is, dus ik heb er heel veel zin in.



We gaan op de Maledive ook duiken, aangezien we beiden al een paar jaar een duikbrevet hebben. Ik verheug mij nu al op het warme water. Van het voorjaar in de Algarve gedoken en dat vond ik toch wel koud...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in Sri Lanka geboren, maar nog nooit terug geweest. Mijn moeder had het wel gewild met me, maar ik niet. Ik vind het te ver weg, het tijdsverschil trekt me niet en bang om ziek te worden van het eten. Het idee dat het misgaat en je 10 uur vliegen van huis bent. Maar het schijnt een paradijs op aarde te zijn, hoor ik van mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gesmuld van het eten Hondemens, en had de vlucht er graag voor over. Maar gelukkig verplicht niemand je om er heen te gaan en kan iedereen zelf beslissen waar ze op vakantie gaan. En gaan we niet allemaal naar hetzelfde!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hondenmens, beter zo dan omgekeerd toch? Dus dat je wel heel graag zou willen, maar dat het niet kan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 18 augustus 2016 @ 09:49:

Hondenmens, beter zo dan omgekeerd toch? Dus dat je wel heel graag zou willen, maar dat het niet kan.Ja dat wel. Omgekeerd lijkt me heel vervelend. In Tunesië zijn zowel mijn ouders als ik erg ziek geworden van het eten. Een hele week diarree en misselijk. Toen heb ik me zo ellendig gevoeld in die vreemde omgeving. En dat was maar zo'n 3,5 uur vliegen. Dit was trouwens mijn enige slechte reis, de andere waren wel goed. Maar hierdoor ben wel huiveriger geworden en heb sneller heimwee. Ik ben al 11 jaar niet buiten de Benelux geweest. Ooit wil ik dat wel weer eens, maar wel binnen Europa. Voor mij liever niet te veel veranderingen.
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand bang zijn dat we later mensen te kort komen op deze aardbol vanwege onze kindvrije keuze...

sommigen maken er 15.... waarvan 10 met andere dames terwijl hij een relatie had.

Wat bezielt die dames in godsnaam?



http://www.usmagazine.com ... ut-the-babys-name-w435829
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 17 augustus 2016 @ 13:32:

De grote vakantie is geboekt!

Naar Sri Lanka en de Malediven!! Zat nog te twijfelen voor een andere vakantie waarbij je door 6 landen of zo reist, maar dat vond ik een beetje zonde. Want ik kan hopelijk nog minimaal 30 jaar op vakantie en dan is het toch wel jammer als je op een gegeven moment weinig keus had.

Een collega zei heel allert, dan wil je zeker geen kinderen als je nog zoveel lange reizen wilt maken.



Malediven... wauw!!

Ik ben ooit eens naar Fiji geweest en zo aan de foto's te zien moet de Maladiven een soortgelijk paradijs zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig Diana. Lijkt me adembenemend mooi.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad als een gave reis. Mijn vriend begon gister ineens ook over de malediven
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook heel veel zin in. Ik hoop dat we op de Malediven met Manta's kunnen duiken.

Ik realiseer mij dan wel dat ik veel geluk heb, we hebben er gewoon het geld voor. Natuurlijk deels eigen keuze door het niet aan andere dingen (kinderen, gadgets ed) uit te geven, maar toch, met een minder goede baan zou het een stuk lastiger zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat besef ik me ook vaak. Allebei gezond en gelukkig en daardoor gaat (bijna) fulltime werken ook prima. Dat is mazzel hebben en het is goed daar af en toe bij stil te staan.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 24 augustus 2016 @ 14:51:

Ja dat besef ik me ook vaak. Allebei gezond en gelukkig en daardoor gaat (bijna) fulltime werken ook prima. Dat is mazzel hebben en het is goed daar af en toe bij stil te staan.En natuurlijk, dat we gewoon buiten de schoolvakanties op reis kunnen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat scheelt enorm! Zat vorige week op de website te snuffelen van het appartement dat wij over twee weken hebben in Italië. Kost in de eerste helft van augustus 3x zo veel als wat wij betalen!

Enig idee hoe vaak en lekker je van dat verschil in tarief gezellig met zijn 2-en uit eten kunt?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doornroosje75 schreef op 24 augustus 2016 @ 15:47:

Haha ja dat scheelt enorm! Zat vorige week op de website te snuffelen van het appartement dat wij over twee weken hebben in Italië. Kost in de eerste helft van augustus 3x zo veel als wat wij betalen!

Enig idee hoe vaak en lekker je van dat verschil in tarief gezellig met zijn 2-en uit eten kunt? Elke avond en elke lunch?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb straks ook vakantie heerlijk kan ik veel goedkoper weg als ik wil en kans is erg klein dat ik er kinderen tegen kom die mijn rust gaan verstoren Hier zijn de scholen weer begonnen dat merk ik gelijk met boodschappen doen ga altijd onder schooltijd lekker rustig.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:52:

Ik heb straks ook vakantie heerlijk kan ik veel goedkoper weg als ik wil en kans is erg klein dat ik er kinderen tegen kom die mijn rust gaan verstoren Hier zijn de scholen weer begonnen dat merk ik gelijk met boodschappen doen ga altijd onder schooltijd lekker rustig.Bij mij is het op het moment filefietsen met alle burgklassers. Die dan heel stoer proberen te doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:dianaf schreef op 25 augustus 2016 @ 10:36:

[...]



Bij mij is het op het moment filefietsen met alle burgklassers. Die dan heel stoer proberen te doen.



Proberen ze hier ook alleen staan agenten hier veel te controleren en zijn er al een hoop van hun fiets afgehaald 1ste keer is waarschuwing 2de keer is dacht ik ouders er bij betrekken en verder weet ik het niet.

Maar het is wel effectief hier ze leren snel de brug wuppen
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 25 augustus 2016 @ 14:36:

[...]

Proberen ze hier ook alleen staan agenten hier veel te controleren en zijn er al een hoop van hun fiets afgehaald 1ste keer is waarschuwing 2de keer is dacht ik ouders er bij betrekken en verder weet ik het niet.

Maar het is wel effectief hier ze leren snel de brug wuppen

Tja, nu zijn ze nog wel snel onder de indruk maar volgend jaar is dat ook weer voorbij.



Nog iets waarom ik blij ben geen kinderen te hebben, al die verplichte zooi die aangeschaft moet worden als ze naar de middelbare school gaan. Specifieke gymkleding, laptops, tablets, pft... wat is er met de gewone scholen gebeurd?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ja en het kledinggezeur zal echt los gaan barsten.
Ik hoorde van een vriendin dat zij straks voor haar kind een tablet moet aanschaffen als ze naar groep 5 gaat omdat ze daar schoolwerk op doen maar de ouders moeten dat wel betalen. Word lastig als je in de bijstand zit denk ik zomaar.

Waar zijn de gewone schrijfschriften en multomappen gebleven?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:21:

Ik hoorde van een vriendin dat zij straks voor haar kind een tablet moet aanschaffen als ze naar groep 5 gaat omdat ze daar schoolwerk op doen maar de ouders moeten dat wel betalen. Word lastig als je in de bijstand zit denk ik zomaar.

Waar zijn de gewone schrijfschriften en multomappen gebleven?

Ik ben denk ik ouderwets, maar ik zou het wel goed vinden en op zoek gaan naar een school waar ze nog normaal leren schrijven ed. Ik vraag mij af of al dat computergebeuren niet gewoon heel slecht is voor de motoriek.

Ik bedoel maar, het handschrift van de gemiddelde volwassene... hanenpoten (hanepoten?).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik krijg nu al een lamme arm als ik 30 min aan het schrijven ben ondanks dat ik met schrijven ben opgegroeid vraag mij af wat er gebeurd als je een 13 jarige een werkstuk met de hand laat schrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:32:

Ik krijg nu al een lamme arm als ik 30 min aan het schrijven ben ondanks dat ik met schrijven ben opgegroeid vraag mij af wat er gebeurd als je een 13 jarige een werkstuk met de hand laat schrijven. door pa of moe?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zelf laten schrijven en informatie opzoeken uit boeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven