Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 augustus 2016 @ 12:12:

[...]



Spugen van metacam/novacam komt veel voor. Misschien een antimisselijkheid tabletje vragen?



Hier nog even op terugkomend. Te veel spugen geeft ook brandend maagzuur en das niet fijn natuurlijk. Ik gaf Isa en ook de prins tijdens zijn ziek zijn die antimisselijkheid en dat was echt veel fijner voor ze.

(Isa ook maagzuurremmers zelfs)



Emeprid had ik.

http://diergeneesmiddelen ... gen/323-emeprid-tabletten



(is er ook vloeibaar)

http://diergeneesmiddelen ... verigen/326-emeprid-oraal
quote:Splinter_ schreef op 23 augustus 2016 @ 16:08:

Oeh, lekker TH! En je dag zag er inderdaad erg leuk uit



Ghe ik kwam dit tegen: https://www.grasdoos.nl/producten/

Ze hebben ons grasveldje afgekeken!Wat een grapjassen stukkie graszood in een kartonnetje en dan voor minimaal 5x de kostprijs verkopen
quote:Splinter_ schreef op 23 augustus 2016 @ 16:27:

Ik vind het wel slim geëxploiteerd zo

Zeker voor die zindelijksheidstraining: na 1-2 weken heb je een nieuwe nodig, want dan ie is verzadigd En daarna heb je een hond die nooit meer afleert op gras te piesen waardoor ie altijd overal dode plekken in grasvelden maakt.
quote:Talkinghead schreef op 23 augustus 2016 @ 17:11:

Puss, hoe ver zijn jullie eigenlijk met de kattenbuitenspeelplaats? Onze tuin gaat wat amders worden en ik probeer man ervan te overtuigen dat we daardoor een leuke plek hebben voor zoiets. Maar hij laat zich niet zo makkelijk overtuigen . Dus ik had bedacht dat we misschien eens een kijkje kond komen nemen bij jullie



Bijna klaar.



Gaas is al gekocht en MO gaat ijzeren dragers lassen die aan de schuttingen bevestigd worden en daar het gaas op spannen. Ik hou je/jullie op de hoogte.

Ik moet ook behoorlijk geduld opbrengen, de elektriciteit aanleggen onder de overkapping is natuurlijk véél belangrijker nu



Het is overigens geen ren geworden hoor, we hebben een nieuwe blokhut en daar aan vast een overkapping voor onszelf. En hoge dichte schuttingen die nu nog even helemaal ontsnapproof gemaakt moeten worden.
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 augustus 2016 @ 18:13:

[...]





Ik heb dat ding bij jou werkelijk nog nooit gebruikt Komt ook omdat zo'n soort ding heel vaak voor luiers gebruikt wordt, maar nog nooit heb ik hem in gebruik gezien. Staan gewoon maar te staan bij alle babyzooi die je koopt voordat er een baby is. Ik twijfelde of dat ding bij jou wel in gebruik was



Zonde Voor jou dan want het werkt supersnel en makkelijk. Ik gebruik 'm echt alleen maar. Jij had natuurlijk nu ook de pech dat ze boven ook op de bak gingen hé.

Dat mogen ze bij mij niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit bed gekomen ja . Wel weer erin inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Voor alle haters van de kinderpijler, deze is wel leuk:

Hoe heeft je kind jou voor aap gezet?
Het Viva forum is papaja.
Haha Tonks, ik heb nog lang niet alles gelezen. Had je zelf ook een bijdrage?
Alle reacties Link kopieren
Oh, een collega vroeg vandeweek of het niet tijd werd voor mij om aan kinderen te beginnen gezien mijn leeftijd

Maar dat topic is weer een prima reden om er nooit aan te beginnen
Heb je haar geslagen, Plous?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 24 augustus 2016 @ 07:23:

Oh, een collega vroeg vandeweek of het niet tijd werd voor mij om aan kinderen te beginnen gezien mijn leeftijd

Maar dat topic is weer een prima reden om er nooit aan te beginnen



En wanneer beginnen jullie?

Vragen mensen mij ook trouwens...
Het Viva forum is papaja.
Aan mij niet meer gelukkig, al moet ik zeggen dat ik er nooit echt last van heb gehad.



Zou wel leuk zijn voor ons trouwens, een duo-zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Ja, twee hormoonbommen
Het Viva forum is papaja.
Dan krijgen jullie een eigen topic, goed?
Alle reacties Link kopieren
Het was een man en ik heb hem neergehoekt ja



He, leuk idee Tonks, samen zwangeren in een topic.

Ik zal PM even aan het werk zetten morgen om te starten met de bevruchting. Ik kan niet wachten om het over slijmdraden te hebben hier
quote:Pil0u schreef op 24 augustus 2016 @ 18:35:

Het was een man en ik heb hem neergehoekt ja



He, leuk idee Tonks, samen zwangeren in een topic.

Ik zal PM even aan het werk zetten morgen om te starten met de bevruchting. Ik kan niet wachten om het over slijmdraden te hebben hier daar
Alle reacties Link kopieren
HIER!!!!




Knapperd





Hoe gaat het nu?
Update!



Het gaat nog steeds niet heel geweldig, maar het gaat goed komen

Na 2 onrustige nachten heeft Durrus vannacht rustig op zijn kamertje geslapen en Sammi op bed.

Ze zitten nog steeds flink achter elkaar aan, soms echt wel venijnig, maar het is ook wel Jut en Jul samen. Komt de 1 de kamer inlopen, loopt de ander er een meter achteraan. Ze zoeken elkaar nog steeds op, soms om lelijk te doen en soms om elkaar in de gaten te houden en in de buurt te zijn. Allebei zijn ze nog heerlijk knuffelbaar bij ons. Durrus druppelt



Gisteren met het asiel gebeld. Ik had eerst een mail gestuurd en de situatie uitgelegd, maar die hadden ze niet gezien. Ik had ook een of andere muts aan de telefoon die wat algemene dingen riep en daarna zei dat ik maar moest bellen met hun kattengedragsdeskundige. Die is aan het asiel verbonden. Dus ik heb mijn mail aan haar doorgestuurd en zij belde vandaag. Zij vond het allemaal helemaal niet gek klinken, gaf nog wat tips om met het pubergedrag van Durrus om te gaan en zo nodig Sammi te ontzien. En ze hoorde genoeg dingen die juist heel positief waren, zoals dat Sammi aan Durrus likt en ook dat Durrus dat toestaat. Dat doen ze alleen als ze elkaar accepteren. Dat Durrus het niet terug doet bij Sammi, wijt zij vooral aan zijn puberteit, dat hij het veel te druk heeft met andere dingen.



Dusssss. Ik heb mijn geduld en vertrouwen teruggevonden. Ik heb tussen jullie regels door de 'afkeuring' gelezen en me daar rot om gevoeld en het toch maar ter harte genomen.

Durrus gaat niet meer terug
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Splinter! Daar ben ik heel blij mee en jullie ook denk ik.

Dochter videobelde (of hoe je dat ook zegt) vanavond. Ze was bij mensen die een nestje kittens had. Eentje leek op Maculata zei ze en hield ze natuurlijk gelijk voor de camera. Er waren 2 hele mooie grijze en een beige. Welke we wilden.... Zij had d;r keuze al gemaakt.

Sorry schat, niet nog meer beesten. Ga eerst maar op jezelf wonen.



Gisteren bij de huisarts geweest om wat moedervlekken te laten bevriezen. Zitten vooral bij mijn bh. Ik zie er nu uit alsof ik de builenpest heb... Kan m'n bh niet aan, irriteert te veel. Lekker met dit zweetweer. Gisteren en vandaag maar thuis gewerkt. En ik denk dat ik morgen en overmorgen maar vrij neem. Veel te warm om ook maar iets te doen.
Alle reacties Link kopieren
En ik had wel een bijdrage voor dat topic waar Tonks het over had
Alle reacties Link kopieren
Splint ik had er geen afkeurend gevoel bij hoor, als Durrus weer terug zou gaan naar het asiel.

Ik vind jou een van de meest verstandige forummers en je had dat alleen gedaan als je echt dacht dat dat beter zou zijn voor beide katten. Misschien ben ik sowieso een beetje verpest doordat ik een tijdje doorschuifluik ben geweest voor die Mirtos gekkies

Wel fijn dat hij nu blijft natuurlijk!



Ik houd nu alvast maar bij hoe vruchtbaar ik ben:

eisprongslijm (ja, klikken maar!)





Straks ben je een keer lekker weg zonder kind en dan hoor je een ander kind brullen om melk:







Ik heb de momenten dat Kaat te eerlijk was denk ik verdrongen. Ik weet nog wel dat ik mezelf best voor paal gezet heb met het versturen van de foto's van een verse baby. Op heel veel foto's had ik een tepel over het hoofd gezien. Veel foto's gemaakt vlak na het geven van borstvoeding. Let daar dus op Plous. Bedek uzelf voor er foto's gemaakt worden
Het Viva forum is papaja.
Tonks

(en die is niet voor je enge plaatjes natuurlijk!)

(waar ik uiteraard nog op geklikt heb ook Is dat je eigen slijm trouwens?)



Hij heeft nu trouwens ook zijn achternaam gekregen: MacTat. Zo heet de kat van de landlady van het huisje in Ierland.

Durrus MacTat



Slim Dee, om die moedervlekken te laten bevriezen. En rot dat je nu vrij moet nemen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 24 augustus 2016 @ 22:25:

Tonks

(en die is niet voor je enge plaatjes natuurlijk!)

(waar ik uiteraard nog op geklikt heb ook Is dat je eigen slijm trouwens?)



Hij heeft nu trouwens ook zijn achternaam gekregen: MacTat. Zo heet de kat van de landlady van het huisje in Ierland.

Durrus MacTat







Staat er nu in zijn paspoort D. Mactat?
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven