Strafblad

24-08-2016 23:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Ik had een vraagje..kan mijn advocaat in een zaak over familierecht het eventuele strafblad opvragen van mijn ex. Als hij dat heeft natuurlijk. Kan een advocaat dat nakijken??



Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Vraag het je advocaat eens..
quote:juul29 schreef op 24 augustus 2016 @ 23:44:

Vraag het je advocaat eens..
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 24 augustus 2016 @ 23:44:

Vraag het je advocaat eens..
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of het kan/mag, maar dit klinkt als een recept voor een vechtscheiding. Als je 'm goed genoeg vond om er kind(eren) mee te krijgen, dan is hij nu ook goed genoeg om contact met ze te hebben, daar verandert een eventueel strafblad helemaal niets aan, tenzij hij de kinderen in gevaar brengt, maar dat weet je dan toch al, dat staat los van een veroordeling en strafblad.
Alle reacties Link kopieren
Nee.



Alleen onderdelen van de overheid (politie, justitie, BVD, screening voor belangrijke overheidspost zoals medewerker ambassade/consulaat, enz) en de persoon zelf.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Nee natuurlijk kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hopen van niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je kindjes gemaakt met je eventuele crimineel (aangezien je het over zijn eventuele strafblad hebt) ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Nee dat kan (gelukkig) niet worden opgevraagd
Alle reacties Link kopieren
Als je zulke dingen wil weten vraag het je ex zelf. Als hij het niet wil geven dan jammer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 25 augustus 2016 @ 00:07:

Waarom heb je kindjes gemaakt met je eventuele crimineel (aangezien je het over zijn eventuele strafblad hebt) ?Misschien heeft hij het strafblad daarna gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 25 augustus 2016 @ 00:07:

Waarom heb je kindjes gemaakt met je eventuele crimineel (aangezien je het over zijn eventuele strafblad hebt) ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je ermee willen dan?
Ik twijfel nog, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Je eventuele ex kan natuurlijk ook je medisch dossier opvragen om aan te tonen dat jij al een paar keer dingetjes hebt opgelopen met je sexuele gedrag waartegen medicijnen nodig waren. Of jouw strafblad, dat kan natuurlijk ook nog.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 augustus 2016 @ 07:09:

Ik twijfel nog, hoor.Waar twijfel je over, Amand? Of ben jij mamabeer22?
Volgens mij is er geen sprake van familierecht; de vader heeft het ongeboren kind niet erkend, schrijf je in een ander topic.

En wat dan nog, als hij het wel op kan vragen, dat verandert niets aan de situatie, lijkt mij.



Maak dat je ver weg komt en laat nooit meer iets van je horen, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan TO wel een verklaring van goed gedrag aan haar ex vragen.... zonder die verklaring krijgt hij de kinderen niet meer mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven