Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel handig ja maar soms ook irritant als ik onderuitgezakt zit haha
Alle reacties Link kopieren
Vriend is avond uit. Ik heb hem gevraagd de chips te verstoppen, haha!

Net een matze cracker op met heeel dun chocopasta bij wijze van lekkernij.

Nu alleen nog thee en water rest vd avond.
Ga je dan niet op zoek naar de chips Fresiaatje?



Hier lekker relaxte avond met glaasje (s) wijn en 90's videoclips kijken op youtube.

Goede oude tijd



Morgen hopelijk wat aangenamer weer. Dan ga ik weer aan de wandel.



Qua afvallen, heb t idee dat ik door het warme weer meer vocht vast houd. Drink wel volop water maar voel me wat opgeblazen (en ongesteldheid is al voorbij).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha cherokee, ik heb nog niet gezocht. Tot nu toe kan ik me inhouden.



Ik heb ook het idee dat ik vocht vasthoud, zie het ook echt bij mn enkels. Lijk wel weer zwanger, had ik toen ook.

Mag ik ff klagen over het weer. Vind deze hitte echt helemaal niks!! Bah. Hoop dat het gauw voorbij is.
Klagen mag zeker. Ik vind t ook niks dit warme weer! Vandaag viel t gelukkig bij mij wel mee. Hoop dat t door zet. Graadje of 20 vind ik goed genoeg!
Zo de bruiloft overleefd. Werd gestraft vandaag omdat ik teveel at blijkbaar Vreselijke krampen.



O: 2 speltboterhammen met salami

L: Broodje ham.en kom soep



T: Stuk. Aardbeien vlaai en huwelijkstaart. (tja niet goed maar.dacht als ik dan zonsdig dan maar goes



A: Plak beemham, 2 stukjes kip ter grote van wat je op.sate krijgt, waldorf salade, rode aardappel halve, gehakt balletje, 5 stukjes stokbrood.met kruidenboter. Beetje vla iets.



T: 2 bitterballen en mini bamihapje



Morgen weer netjes in het gareel.
Alle reacties Link kopieren
Schorpioen: dat vind ik heel netjes nog zeg voor een bruiloft. Goed gedaan! Heb je nog alcohol gedronken?



Hier gaat het redelijk. Donderdag en gister een balansdag gehad, maar morgen een feest. Gelukkig is het warm weer dus goed excuus om niet zoveel te drinken.. (Bij mij geen goede combi felle zon met alcohol)



Ik ben ook voor een nieuw topic alleen ga ik eind volgende week op vakantie dus misschien dat er nog een oktober topic komt, dan haak ik weer aan.



Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vanmorgen uit-ontbijten geweest. Zo heerlijk vind ik dat, op een terras, latte machiatto, lekkere broodjes. Veel meer ontbeten dan normaal dus: een croissantje, klein stukje brood met chocopasta en roggekrentensneetjes met boter. Wel erg van genoten.

Wel nu net weer level 3 van shredden gedaan, dus hopelijk weer een beetje goed gemaakt.

Het hoepelen begin ik nu ook onder de knie te krijgen, en ik vind het echt leuk met een lekker muziekje op. Mijn eerste hoepel was al stuk na een week! Was ook niet erg goede kwaliteit. Teruggebracht en geld terug gekregen gelukkig, heel toevallig slingerde het bonnetje nog ergens (ben ik niet goed in). Bij de Decathlon nu een nieuwe gekocht, maar een paar euro duurder en voelt veel steviger.

Theeleut ook lekker op vakantie eind volgende week? Waar ga je heen? Wij gaan ook volgend weekend weg, anderhalve week Andalusië.
Alle reacties Link kopieren
@Eefje wat is die app van jou? Ben wel benieuwd.



Met headspace leer je mediteren, een stem begeleidt je daarbij. Ik vind het heel prettig. Dit legt het goed uit https://www.youtube.com/watch?v=7xAeJKgupPI
Alle reacties Link kopieren
@Eefje: we gaan naar Canada toe 3 weken, veel zin in hopelijk kan ik een beetje gezonde keuzes maken...



Vind het wel lastig om de motivatie op peil te houden. Vind het echt knap van de mensen die nog steeds zoveel sporten! Einde van augustus komt in zicht, ben benieuwd wat de eindstand van iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Even iets heel anders: ik ga straks iets doen wat ik nog nooit gedaan heb... ik ga alleen stappen! Ik vind het zoo spannend, heb echt klammende handjes. Maar er is een feestje waar ik graag heen wil en niemand die meewil... En ik vind het wel een goede challenge voor mezelf. Heb nog een poging gedaan om een tinderdate te scoren, maar helaas... Het kan echt zwaar kut worden of juist hartstikke leuk. In het ergste geval kom ik over een uurtje berichten dat het vet saai was en ik naar bed ga Ga trouwens wel gewoon een biertje doen, niet teveel, maar wel iets, anders wordt het wel heel saai denk ik.



Kom morgen nog wel even updaten hoe het was
Alle reacties Link kopieren
Jempo...... heel veel plezier !!!!!

Stoer !!!!!!
Theeleut: 1 zoete witte wijn



Jempo: Veel plezier en stoer van je



Vandaag niet echt goed gegaan. Beetje in vakantie stemming nog. Morgen weer terug naar huis dus dan weer normaal doen.



Vandaag dus 3 speltboterhammen met salami en hagelslag( is nog ok) , de rest van de dag, 1 mini loepiaatje, mini pasteitje en mini pangsit, 2 kleine roze koek met smartie, klein zakje paprika chips en nibit, aarbeien, ananas, 1/4e stokbrood met hageslag, rundvlees salade met sla en een mars. Dus nogal veel. Maarja zoals ik al aangaf morgen weer oppakken.



Als het weer meezit ook weer boksen of iets.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie voor de vakantiegangers!



Jempo, stoer hoor! Je bent nog niet komen melden dat het saai is dus ik denk dat je het naar je zin hebt.



Ik ook een zondigdag schorpioen. En ik voel me er niet rouwig om. Ik heb genoten van de bbq! Een bieflapje en hamburger op. Stuk of 6 stokbroodjes met kruidenboter, lepel satesaus, pastasalade, borrelnootjes en een ijsje met 2 bolletjes na. Heerlijk!! Ik dacht nu ga ik t er ook van nemen ook. Opletten bij een bbq vind ik sowieso lastig maar word daar ook chagrijnig van. Iedereen lekker aan het eten en dan zit je daar verantwoord te doen terwijl je gewoon trek hebt. Maar vanmorgen wel gebootcampt, hoppaaaa! Genoeg gezonde dingen in huis voor morgen dus morgen weer opletten.



Ik heb ongeacht mijn gewicht woe eigenlijk al best wat winst geboekt. Ik ben gaan sporten 2 x pw. Terwijl ik al jaren NIKS aan beweging heb gedaan en ik heb er nog plezier in ook. Ik krijg er energie van, ben wat afgevallen en wat strakker. Ik ben van die ergste acute suikercraving af, ik ben meer gaan koken, met plezier gaan koken, meer gaan experimenteren en we eten nu gevarieerder. Dus wat die weegschaal ook zegt, het is een goede maand geweest. Op naar september!!
Stoer Jempo. Hoop dat het gezellig is en je je prima vermaakt.



Fresiaatje, ook een mooie overwinning. Wat fijn dat het zo anders kan.



Vandaag een BBQ gehad en dus ook gezondigd. Vanochtend gaf de weegschaal een hoger getal aan dan vorige week. Zal wel vocht zijn (hoop ik tenminste). Nou ja, we zullen het woensdag wel zien.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ben ik weer! Leuk jullie berichtjes! Het was fantastisch! Ik stond op straat om me heen te kijken waar ik heen moest, kwam een mevrouw naar me toe of ik toevallig ook X zocht. Ja toevallig wel. Zij bleek ook alleen te gaan. Voor ik het wist stonden we met een hele "vrienden"groep te dansen en goede gesprekken te voeren. Ik ben onwijs trots op mezelf dat ik dit gedaan heb. Heb het bij drie biertjes gehouden en verder water gedronken. En duik nu snel m'n bed in voordat ik zin krijg in eten



Zo te zien ben ik niet de enige die dit weekend gezondigd heeft, maar zoals Fresiaatje al zegt, daar moeten we niet rouwig om zijn. Genieten is zó belangrijk! Dan liever even lekker ervan genieten, dan krijg je ook vanzelf weer zin om gezond te eten!
Wat stoer van je Jempo!! En wat fijn dat het zo'n leuke avond is geworden! Voor herhaling vatbaar dus?



Hier ook gezondigd vrijdagavond bij de BBQ. Iets te veel lekkere dingen gegeten. Maar t was heerlijk :-)

Vanavond weer BBQ en ik hoop dat ik me nu iets beter in kan houden..

Zometeen eerst even een uurtje wandelen!



Fijne dag allemaal nog!
Alle reacties Link kopieren
vrijdag 74,7 gisteren 75,4 en nu weer 74,7 kan dat verschillen, en alle dagen zelfde ongeveer gegeten.

Nu hardlopen en vanmiddag bbq, niet goed voor morgenvroeg....................., maar zit nu wel al op gewicht dat ik wil, dus geen prob.

misschien proberen om op 72 kg te komen, BMI is dan 21,5. moet toch ook mooi zijn dan
Alle reacties Link kopieren
Super Jempo. Leuk dat het zo´n geslaagde avond was



Ik heb er net als velen ook moeite mee om (in het weekend) strak in het gareel te blijven : gisteravond teveel zoute pinda´s (vind ik zoooooo lekker). Nou ja, moet een keer kunnen.

Ik heb wel gesport: gisteren 6km gelopen en ik ga vanavond weer rennen met een van mijn loopmaatjes. Zit nog even te dubben of ik zo nog een workout van Marloes ga volgen, maar echt veel zin heb ik niet



Heel benieuwd wat de weegschaal morgen zegt !!

Fijne zondag allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Jempo, superstoer, en wat fijn dat je het leuk hebt gehad. Soms moet je jezelf even overwinnen

De slaap-app heet 'Water & Gong', eigenlijk heel simpel, verschillende 'muziekjes' van verschillende soorten water (regen, zeebedding, fontein etc) met klankschaalklanken erdoor heen...Iedere keer denk ik dus: 'wat gaat dit nou helpen', maar het helpt dus toch. Ik probeer dan te concentreren op het geluid, maar soms lukt dat niet en val ik vaak alsnog in slaap als ie stopt na een kwartiertje omdat het dan zo lekker rustig is opeens



Wat goed Fresiaatje, al die veranderingen. Inderdaad belangrijker dan wat de weegschaal op dit moment zegt, als je goede gewoontes aanleert komt het resultaat vanzelf wel.



Ted, een BMI van 21.5 lijkt me echt prachtig. Zou mij nog heel veel kilo's kosten...Mijn doel ligt op een wat hogere BMI (al weet ik niet precies waar...)



Lekker bezig met sporten koffiekopje! Hardlopen met deze hitte, knap hoor. Ik heb vandaag weer level 3 van shredden gedaan, vriend deed weer een keertje mee haha. Ik heb wel ergens in mijn flank een spier verrekt volgens mij, maar of dat van het shredden of hoepelen komt weet ik niet. Ik heb ook een mooi rand blauwe plek in mijn zij van het hoepelen...Nou ja, schijnt vanzelf beter te worden. En mijn nieuwe hoepel heeft geen bobbels aan de binnenzijde, dus dat scheelt ook.



Theeleut, wat fijn 3 weken Canada! Ga je naar het oosten of het westen? Een rondreis? Zelf of met een groep? Ik wil altijd graag nog eens naar West-Canada. Wij zijn begin dit jaar naar Nieuw-Zeeland geweest, dat was ook een lang gekoesterde wens, nu is Canada dus weer een stapje hoger gekomen



Gaan we donderdagochtend 1 september de eindmeting doorgeven? En dat kan dan meteen gelden als startgewicht voor deel 2 Voor een gewicht morgenochtend is geen plaats in de tabel, maar doorgeven hier kan natuurlijk altijd. Zullen we dat facultatief doen deze week? En dan donderdag in ieder geval een eindstand?
Theeleut: Leuk hoor 3 weken naar canada. Die staat ook nog op mijn lijstje.



Jempo: Fijn dat het zo leuk is geworden.



Voor iedereen die nog sport met dit weer Super knap.



Ik ben echt alleen maar moe op het moment. Gister ook moe. Denk de spanningen van bruiloft ofzo. Geen idee.



Qua eten geen goede dag. Qua kcal wel.ok maar niet gezond



O: 150 gram rundvlees salade (was nog over en zonde om weg te gooien

L: Halve zakje patat. Er waren ook broodjes maar had er geen trek in dus dacht patatje is ook goed maar halvewege vond ik het niet lekker meer en ipv stug door te eten aan man afgestaan.

T: Zoute popcorn 2 handjes

D: Aardappelpuree, boontjes en schouderkarbonade.



Morgen gewoon werken dus weer echt op de gezonde toer. Ben nog niet op weegschaal gaan staan. Morgen misschien.



Kan wel weer in een.broek.die ik niet meer aankon. Dus toch wat afgevallen in totaal iig. Nu naar de volgende maand.



Ik vind donderdag de eindstand prima. Sta niet in de tabel maar hou het bij op papiertje al zou het passen van broeken genoeg moeten zijn
Net toch op weegschaal gaan staan en weeg tussen de 96,5 en 100. Hij had weer kuren. Hopelijk geeft ie morgen het beter aan
Ik had me vanmorgen gewogen en ik woog precies hetzelfde als vorige week maandag.

Viel me erg mee omdat ik een stuk minder heb bewogen/gewandeld door het warme weer.

Wel elke avond gehoepeld, zo'n half uur per avond.



En ook wat ijsjes en wijntjes gehad



Donderdag wegen vind ik een goed idee. Wordt dat het startgewicht voor september
Alle reacties Link kopieren
@eefje Heb die app gedownload maar stopt hij echt automatisch na een kwartiertje? had 'm aangezet maar voor mijn gevoel ging het eindeloooooos door, haha!
Vanmorgen toch even gewogen en ik woog 79kg. Hetzelfde als vorige week dus. Verbaast me niet na mijn BBQ weekend! Komende dagen even flink opletten zodat ik de 31e iets minder weeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven