Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Ik ga er wel even voor zitten
Alle reacties Link kopieren
Top Cherokee! Dankjewel :-)

Hier over het algemeen goed bezig. Vandaag dagje dierentuin. En dus veel gelopen. Netjes eigen broodjes gegeten. Daarna wel naar de Mc D. Morgen wel weer balansen. Heb er vertrouwen in. Hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Yeeeeeeh!!!

Vanochtend 59.9kg!

Dat is -1.5kg tov vorige week

Hoe gaat het met jullie?
Goed bezig Eefje!



Ik heb vanmorgen niet gewogen. Doe ik morgen. Wel goede week gehad met gezond eten en veel gelopen.



Was er nog niet aan toegekomen om een nieuw topic aan te maken. Doe ik van de week.



Goede en gezonde week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Morning allemaal! Wie zijn er nog aanwezig hier?



Goed gedaan Eefje! Dat zijn veel kilo's! Hoe ga je eigenlijk te werk? Heb je vast al eens geschreven, maar ben het ff kwijt



Hi Cherokee, nieuw topic heeft geen grote haast toch. Fijn dat je zo'n goede week had.



Hier ook eindelijk eens resultaat om trots op te zijn :-)

Vanmorgen 70,8 op de weegschaal. Dat is -1,9 sinds vorige week . De knop is om geloof ik. Ik houd het aantal calorieën bij in een app. En eet af en toe echt nog wel wat lekkers. Zoals een stukje taart op een verjaardag afgelopen zaterdag. Het verschil is dat ik niet meer alles snaai wat op tafel staat. Nu volhouden. Alleen voldoende bewegen lukt me nog niet.
Wow Eefje en Ciccietta, wat een prachtige resultaten. Checken, ook goed bezig zo te lezen.



Vanochtend vergeten te wegen, ga ik morgen doen.



Succes allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even een update

M'n gewicht is sinds ik gestopt ben met lijnen / streefgewicht bereikt heb gelijk gebleven.

Toch heb ik zelf wel het idee dat ik nog iets ben afgevallen. Ik krijg ook weer van veel complimenten van mensen in de categorie: wow ben je nog meer afgevallen! Heb ook weer wat kleding naar de kringloop gedaan, héérlijk is dat.



In elk geval ben ik heel blij en tevreden. Ben eindelijk weer trots en gelukkig met mijn lijf. Heb ik echt wel een beetje aan dit topic te danken



Ik lees nog steeds mee! Succes iedereen weer deze week
Alle reacties Link kopieren
Ah, weer wat bedrijvigheid hier :-)



Wat heerlijk Jempo! Geniet ervan!
Goed bezig allemaal! Ik weeg me morgenochtend, kom net terug van vakantie!
72,9 woog ik vanochtend best goed na de vakantie
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Riboho! Fijne vakantie gehad? En weer lekker door Net gewicht hoor!

Ik heb het met name in de avond wel moeilijk om niet te gaan snaaien
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo vrij geweest een nieuw topic te openen, met nieuwe tabel! Ik had even tijd vanavond. Cherokee, ik hoop niet dat je je gepasseerd voelt, maar ik kreeg het idee dat je er niet echt tijd voor had



Komt allen!

Het nieuwe topic staat hier
Klopt helemaal Eefje, dank je wel!



Ik ga over naar het nieuwe topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven