Entertainment alle pijlers

Linda's Zomerweek 2016

23-08-2016 11:07 529 berichten
Het einde van de zomer naderd dus het is weer tijd voor Linda's Zomerweek: met als aftrap Ronald Koeman & Heleen van Royen.



De rest van de week zijn er natuurlijk veel meer interessante gasten te zien. Morgen is het de beurt aan Carly Wijs en Simon Keizer. Daarna mogen Jesse Klaver en Isa Hoes op de bank plaatsnemen. Donderdag zijn Sylvie Meis en Richard Groenendijk te gast. De week wordt afgesloten met Halina Reijn en Humberto Tan.



naar wie kijk je het meest uit? aan wie ergerde je je dood? of zapte je na 5 min al weg.
Mijn man is ook bijna 50, die ziet er jonger uit, dus ach...

Verder vind ik Humberto wel een slimme pik maar hij doet me níks qua charisma of uiterlijk.

Johnny trouwens ook niet. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Humberto ziet er inderdaad wel jonger uit dan 50. Komt omdat hij niet erg mannelijk is met zijn babyface. Een beetje gaperig uit zijn ogen kijken met open mond komt ook niet erg volwassen en slim over. Ik was er altijd van overtuigd dat hij homo was. Denk dat hij niet uit de kast wilde of durfde te komen.
Ik heb echt een zwak voor Johnny de Mol. Vind het alleen zo zonde dat ie helemaal onder de tattoo's zit.
Ik vind Humberto Tan een leuke man, het enige dat me weleens stoort is dat hij bijna een beetje té zelfverzekerd is. Niet arrogant, maar wel erg zelfverzekerd. Met zijn gedans altijd, en vooral ook de manier waarop hij Engels praat. Eigenlijk niet zo heel erg goed, maar hij doet het wel altijd alsof hij het vloeiend spreekt, met Engelstalige gasten.



(maar goed, ligt aan mezelf hoor, dat ik me daaraan stoor, zelfverzekerdheid is natuurlijk eigenlijk alleen maar goed).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Humberto ook niet zo geweldig leuk hoor. Daarintegen Johnny de mol vind ik echt wel leuk, hij doet ook altijd hele leuke programma, hij mag dan wel een kruiwagen hebben maar hij maakt eigenlijk altijd programma´s voor de medemens. Vaak de ´ speciale ´medemens van onze samenleving. Je ziet dat hij daar ontzettend veel plezier in heeft en voldoening uit haalt. Ik vind dat echt een leuke man.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geweldig hoe Johnny met mensen om gaat met het syndroom van Down. Respect!
quote:GenevieveUitBrabant schreef op 28 augustus 2016 @ 18:00:

Ik was er altijd van overtuigd dat hij homo was. Denk dat hij niet uit de kast wilde of durfde te komen.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:01:

Ik heb echt een zwak voor Johnny de Mol. Vind het alleen zo zonde dat ie helemaal onder de tattoo's zit.Haha dat vind ik nou weer het enige leuke aan hem
quote:Yggdrasil- schreef op 28 augustus 2016 @ 18:25:

[...]



Haha dat vind ik nou weer het enige leuke aan hem Haha grappig Smaken verschillen
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 28 augustus 2016 @ 17:51:

Mijn man is ook bijna 50, die ziet er jonger uit, dus ach...

Dat willen wij natuurlijk ook wel even beoordelen.

Doe 'ns een fotootje?
You don't have to fit into the format
Toch wel leerzaam het viva forum. Ik dacht altijd dat Tan een homo was. Blijkt niet te zijn dus?
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2016 @ 19:31:

[...]



Dat willen wij natuurlijk ook wel even beoordelen.

Doe 'ns een fotootje? +100000000000000
Alle reacties Link kopieren
Echt TE flauw deze, maar ik moest er opeens aan denken:



You don't have to fit into the format
quote:snoopylynn schreef op 28 augustus 2016 @ 15:30:

[...]





ohh op de radio vond ik hem juist leuker.



"Zullen we maar weer, zullen we maar weer, zullen we maar weer een potje dansen?" Oh ja met dat liedje was hij grappig.
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2016 @ 19:31:

[...]



Dat willen wij natuurlijk ook wel even beoordelen.

Doe 'ns een fotootje?



Hahahahahahahaha

Neuh
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 28 augustus 2016 @ 18:10:

Ik vind Humberto ook niet zo geweldig leuk hoor. Daarintegen Johnny de mol vind ik echt wel leuk, hij doet ook altijd hele leuke programma, hij mag dan wel een kruiwagen hebben maar hij maakt eigenlijk altijd programma´s voor de medemens. Vaak de ´ speciale ´medemens van onze samenleving. Je ziet dat hij daar ontzettend veel plezier in heeft en voldoening uit haalt. Ik vind dat echt een leuke man.Ik ook.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Johnny tegen gekomen tijdens opnames van syndroom. Leuke aardige man is het. Gewoon, normaal. Tof.
quote:strikjemetstippels schreef op 28 augustus 2016 @ 13:36:

Ik vind Humberto wel leuk. En machtig goed gekleed. Dat mag ook wel eens gezegd worden (nou ja hij is volgens mij ooit al eens uit geroepen tot best geklede BNer) in een landschap waar in bloesjes van C&A, stijve colbertjes of hobbezakken (Linda) de norm zijn.Goed gekleed betekend niet dat het een goede presentator is. Dat is hij dan ook echt niet.
quote:wished- schreef op 28 augustus 2016 @ 18:10:

Ik vind Humberto ook niet zo geweldig leuk hoor. Daarintegen Johnny de mol vind ik echt wel leuk, hij doet ook altijd hele leuke programma, hij mag dan wel een kruiwagen hebben maar hij maakt eigenlijk altijd programma´s voor de medemens. Vaak de ´ speciale ´medemens van onze samenleving. Je ziet dat hij daar ontzettend veel plezier in heeft en voldoening uit haalt. Ik vind dat echt een leuke man.Eens. Waar is de Mol was ook erg leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:mabelle schreef op 29 augustus 2016 @ 00:02:

Ik ben Johnny tegen gekomen tijdens opnames van syndroom. Leuke aardige man is het. Gewoon, normaal. Tof.Leuk!
You don't have to fit into the format
Ja heb ik ook al meer gehoord dat ie echt heel relaxed is. Ik kijk ook graag naar zijn programma's! Vooral Syndroom. Maar Waar is de Mol vond ik ook altijd leuk om te kijken. Maar lag er ook aan welke gasten er waren hoor ;)
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2016 @ 20:17:

Echt TE flauw deze, maar ik moest er opeens aan denken:



[img=300]http://www.ochblog.com/wp-content/uploa ... Okdoei.jpg[/img]Niet mijn humor maar doe Humberto maar met met tan.
Linda´s gezeur om haar gewicht komt me inmiddels wel de neus uit. Als je er zoveel problemen mee hebt ga je daar toch niet steeds het accent op leggen?
quote:Sophiever schreef op 29 augustus 2016 @ 12:41:

Linda´s gezeur om haar gewicht komt me inmiddels wel de neus uit. Als je er zoveel problemen mee hebt ga je daar toch niet steeds het accent op leggen?Idd! Ze heeft het er altijd wel over. Zelfs met de premiere van Gooische Vrouwen 2. Zaten ze met zn allen bij Humberto en zelfs daar had ze nog een opmerking over haar gewicht..
quote:Sophiever schreef op 29 augustus 2016 @ 12:41:

Linda´s gezeur om haar gewicht komt me inmiddels wel de neus uit. Als je er zoveel problemen mee hebt ga je daar toch niet steeds het accent op leggen?



Hoeveel mensen doen dat niet, ze willen gewoon graag horen: nee joh, jij zwaar? Je ziet er prima uit juist.

Niks menselijks is Linda vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven