Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje drogen aan raam?

30-08-2016 23:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is er nog iemand wakker die mij kan helpen!



Ik heb net een jurkje gewassen die ik morgenvroeg aan wil (heel vroeg al) maar ik vraag mezelf af hoe deze het snelste droogt vannacht. Op zich is er al best veel vocht uit, omdat ik hem net even een half uurtje heb aangetrokken en met de föhn erin heb geblazen. Ik heb hem nu binnen aan het raam gehangen met het raam op een kier. Of kan ik hem beter over de waslijn hangen en het raam dicht doen?



Super bedankt alvast!!
quote:OldWood schreef op 31 augustus 2016 @ 07:38:

Als hier iets snel droog moet, zet ik de ventilator op mijn wasrek, is het zo droog.

En ondanks een centrifugerende wasmachine, is het hier niet altijd binnen een nacht droog, ligt misschien ook aan de stof van het kledingstuk.Dat doe ik ook. Ik had maandag beddengoed om 9.00 opgehangen en om 12.30 weer op het bed gelegd. Zo veel goedkoper in gebruik én aanschaf dan een droogtrommel. Zelfs 's winters lukt me dat in een dag, enige lastige moment is soms die week dat je nog geen verwarming aan hebt maar het wel al herfstig en regenachtig is.
Alle reacties Link kopieren
En als het nu nog net niet helemaal droog is zou ik hem gewoon aandoen. Aan je lichaam droogt het ook heel snel.
quote:Loontjee schreef op 31 augustus 2016 @ 07:51:

En, was ie droog? Dit vraag ik me ook af
Alle reacties Link kopieren
strijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 31 augustus 2016 @ 08:47:

[...]



Dit vraag ik me ook afAls ie nu niet droog is, wordt 'ie nooit meer droog denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ja hij was helemaal perfect droog!! Heb het jurkje uiteindelijk aan het wasrek gehangen en de ventilator er op gezet. Dat werkte dus perfect!
Over een stoel hangen of op de vloer leggen als je vloerverwarming hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:Coooco schreef op 01 september 2016 @ 16:47:

Ja hij was helemaal perfect droog!! Heb het jurkje uiteindelijk aan het wasrek gehangen en de ventilator er op gezet. Dat werkte dus perfect!Top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven