Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.



We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.Een kennis van mij heet Luud. Zal wel een afkorting voor Ludovicus zijn, maar ik ken hem al jaren dus vind het ook geen rare naam (meer).[/quote]



Onze zoon heet Luite, roepnaam Luuk. Het komt uit het Fries en je spreekt het uit als Luute, wat weer op Luud lijkt. Deze naam kwam enige jaren geleden 16 keer voor in NL.

Sinds enige jaren heeft hij er zelf voor tekozen om Luite te heten. Deze naam is al sinds 1670 in de familie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZonnigKleintje schreef op 31 augustus 2016 @ 07:01:

[...]





Ik aan die betweter van een vogel uit de leeuwenkoning.Zaza is de kakkerlak uit Puk van de Petteflet
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 30 augustus 2016 @ 22:34:

De volgende stap is Stekelvarken.

Daarna komt Stinkdier.Hier in de buurt al geboren: Raaf.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Shanty. Ik vraag me af of diep ouders weten dat shanties treurige zeemansliederen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en bij mijn dochter zit een nieuw meisje in de klas, Truul. Ze wordt nu al Troel genoemd
quote:_Vogeltje_ schreef op 30 augustus 2016 @ 23:54:

Weten jullie mijn vermelding van 'Danger' uit het vorige topic nog? En dat ik er nog niet helemaal uit was of met die naam een hond of een kind geroepen werd?



Zojuist werd mijn vraagstuk opgelost:



"Danger, hierrrrr komen....... K*thond!"



En bedankt voor het antwoord buuf!
quote:Kokoro schreef op 31 augustus 2016 @ 07:02:

[...]





Haha wat erg!Ik ben er letterlijk van gaan huilen. Dat is op zichzelf wel erg ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 30 augustus 2016 @ 23:18:

CrossefytsioBroertje van R'eezfitz en Mauntäinbaïk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Birdynumnum schreef op 31 augustus 2016 @ 10:47:

[...]





Broertje van R'eezfitz en Mauntäinbaïk? en neem Tandëm
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:Tjuptjup schreef op 30 augustus 2016 @ 23:08:

Op het schoolplein hoorde ik een moeder haar zoontje roepen: Wieger (fonetisch geschreven, weet niet hoe je het spelt). Vind t raar klinken.Hahaha... Een prachtige naam, vind ik. Staat bij ons ook op de lijst ;).
Alle reacties Link kopieren
Met Wieger en Luite kan ik nog wel wat, zal mijn Friese achtergrond zijn, verder vind ik alle namen hier heel gezocht.



Zoals Katniss, dan blijft een (middelmatige) film je toch je hele leven achtervolgen? Zo ken ik een Sue-Ellen, die ik (hoewel ik haar al jaren ken) nog steeds niet los kan zien van JR.

(uitleg aan de jongere generatie: Sue-Ellen was de vrouw van JR Ewing in Dallas, een tv-serie in de pre-historie).
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Zijn de drie dochters van Angela Schijf al genoemd in dit deel?? Bloem, Zus en Madelief als ik me niet vergis. Hebben we dat maar vast gehad toch...



En verder vooral een tvp.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:pointdexter schreef op 31 augustus 2016 @ 11:32:

Zijn de drie dochters van Angela Schijf al genoemd in dit deel?? Bloem, Zus en Madelief als ik me niet vergis. Hebben we dat maar vast gehad toch...



En verder vooral een tvp. Tssssk ken je klassiekers, Bloem Zus en Mensje!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst een geboortekaartje van 'Felim Kai'.



Lekker origineel, zullen we dan maar zeggen...



Ik weet niet eens 100% zeker of het wel een jochie is, maar ik gok van wel.
Van een ander forum waar ik ooit meeschreef zat een moeder van Vlieger en Maas....Had te maken met hun hobby; zeilen.

Heb ik in een eerder deel ook al eens geschreven.

Ik weet dat mijn nicht dit topic zo nu en dan doorleest, ze zit op het eerste jaar van de uni en wil docent worden. Zo kan ze alvast wennen aan al die "bijzondere" namen, zij weet ook hoe je D'jebeyniane uitspreekt, althans hoe dat werkt met die komma en hoe dat klinkt. Ik ben het alweer vergeten.



Hoi nicht van me



De naam van onze oudste is trouwens ook verguist en afgekeurd, te tokkie/kamp weet ik veel.

Namen van onze andere twee komen nooit voor, dat zijn van die namen dat we altijd de vraag krijgen waar we die namen vandaan hebben en of er een betekenis aan zit.
tvp
Alle reacties Link kopieren
Net het oude topic uitgelezen, zag dat jij @Marels nog zat te twijfelen over de naam Flo. Ik bepaal gewoon even voor jou dat je dat een leuke naam vindt Vooral de 2x achter elkaar variant
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 30 augustus 2016 @ 22:21:





Flo is raar
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:ZonnigKleintje schreef op 31 augustus 2016 @ 07:01:

[...]





Ik aan die betweter van een vogel uit de leeuwenkoning.



Heette de kakkerlak van Pluk van de Petteflat ook niet zo?



Oh mosterd...
Alle reacties Link kopieren
Nog wat 'celeb'namen:



Spurgeon Elliot

Sistine Sabella

Rocket Zot (gelukkig niet Vlaams, hè raar rakketske)
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Givani en Gevano, twee broertjes bij mijn kids op school. Moeder die erbij hoort voldoet aan alle vooroordelen die ik bij deze namen heb.



Mijn oma heette Fockje, ben blij dat ik niet vernoemd ben.
Momo, dat is wel eh... een bijzondere naam van je oma! (hoe gaat het trouwens? )



Op de opvang hebben we een Pomm. Een heel schattige naam. Voor een kat. Of hond. Of een afkorting voor Pommes Frites.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 31 augustus 2016 @ 11:37:

[...]



Tssssk ken je klassiekers, Bloem Zus en Mensje!Ohja! Zie je ik zat al te twijfelen bij die laatste. Klopte dus idd niet. En dat terwijl de drie zusters toch minstens 5 keer genoemd zijn in het vorige topic...
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Hey Fleet! Het gaat, en met jou? Ik zag een tijdje terug meerdere topics van je. Is het weer wat rustiger inmiddels allemaal?



Ik ken ook een pomme, broer heer Pelle en babybroer heet Peike... tja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven