Staatsgreep in Turkije

15-07-2016 22:18 2330 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/buitenla ... -coup-te-plegen~a419a948/



Sjonge, nu weer een staatsgreep. Never a dull moment in deze wereld.

Wat zou dit betekenen voor toeristen die nu daar zijn?
Alle reacties Link kopieren
'Ome Erdo' brrrrr krijg er kippenvel van. Zeg dan gewoon Erdogan, je bent geen puber toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 29 september 2016 @ 00:19:

Mienefietje dankzij mijn post over die toren, gingen we ook de mooie/positieve kanten van Turkije benadrukken, want eerlijk is eerlijk, het is een prachtig land. Waarom verziek jij dit gelijk? Waarom mogen we geen mooie, positieve dingen vertellen over Turkije ?



Kijk nou eens wat voor iets onnozels jij nu uitkraamt. Homo's van die toren afgooien ?



Jij weet helemaal niks van Turkije. Van de week kreeg een dame in Turkije die een kort rokje droeg, zomaar een harde schop van een wildvreemde man. Die vond het niet kunnen dat een vrouw zich zo bloot kan aankleden. Deze man staat nu terecht en hoogstwaarschijnlijk krijgt hij een forse celstraf (tegen hem is een gevangenisstraf van 8 jaar geëist ).



Zo zie je maar he dat de rechten van de vrouw zeer goed worden beschermd (te goed zelfs in deze zaak) en zo bekrompen is Turkije niet wat betreft de kledingstijl van de vrouw. In landen zoals Iran, Saoedi Arabië zou deze man waarschijnlijk een medaille krijgen voor deze daad. Nee Turkije is en blijft een modern land, de vrouw staat helemaal niet onder de man en er zijn vele homoseksuele beroemdheden die zeer geliefd zijn door de bevolking ;)



Ze waren modern, westerse invloed en Ataturk, maar ome Erdo is dat toch allemaal terug aan het draaien?

We zijn het toch ook niet met North Korea eens? Maar daar hebben ze ook hele mooie torens hoor.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 29 september 2016 @ 00:27:

'Ome Erdo' brrrrr krijg er kippenvel van. Zeg dan gewoon Erdogan, je bent geen puber toch?Ik wordt missellijk van die hele toestand die daar in Turkije speelt, en jij klaagt over een beetje kippevel....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 28 september 2016 @ 18:23:

Ff weer helemaal off-topic, maar ik vond het wel leuk om even iets positiefs over Turkije te melden.



http://turksemedia.nl/wor ... ijktoren-nummer-1-europa/





Dat ding zal hoger zijn dan de Eiffeltoren Er zijn genoeg positieve dingen te melden. Maar ga je dat nu aanhalen, alsof je iets moet bewijzen?
Alle reacties Link kopieren
Nee gewoon zomaar, ik doe toch niemand er kwaad mee. Waarom maakt het benadrukken van positieve dingen van Turkije sommigen boos?
Pinarcik, bij mijn persoonlijk roep je irritatie op met je houding. Je komt over alsof je Nederland waardeloos en Turkije fantastisch vindt. Je zit in de slachtofferrol en dat vind ik gewoon vervelend. Je bent geen slachtoffer of iets! Uit eigen vrije wil woon je hier en maak je gebruik van alle voorzieningen. Wil je dat niet, dan ga je maar weg. Niemand dwingt je om in Nederland te wonen! Daarnaast zijn de meeste mensen niet dom en zien ze echt wel de mooie dingen van Turkije.
quote:Pinarcik schreef op 29 september 2016 @ 09:32:

Nee gewoon zomaar, ik doe toch niemand er kwaad mee. Waarom maakt het benadrukken van positieve dingen van Turkije sommigen boos?Waarom maakt het benadrukken van de positieve dingen van Nederland (en het Westen) jou zo boos?
quote:nerdopviva schreef op 29 september 2016 @ 09:52:

[...]





Waarom maakt het benadrukken van de positieve dingen van Nederland (en het Westen) jou zo boos?

Dat vraag je jezelf wl af he waarom ze dat niet zo waardeert .

Ook apart dat ze zelf twee maanden terug niet naar het prachtige Turkije wilde.
Alle reacties Link kopieren
Haha het ging over de mislukte couppoging en nu gaat het over mij. Het is echt niet zo belangrijk wat ik denk of vind. Ik geef ook alleen maar mijn mening net als iedereen. Dus relaxed een beetje
Alle reacties Link kopieren
quote:tatlitatli schreef op 28 september 2016 @ 19:46:

[...]



Wij gaan in de zomer altijd naar Cesme en vanuit het zomerhuis zie je de lichten in de huizen op Chios aangaan, zo dichtbij is het.Wat leuk! Ik was 4 weken geleden nog op Chios waar we lichtjes van Cesme konden zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 29 september 2016 @ 09:32:

Nee gewoon zomaar, ik doe toch niemand er kwaad mee. Waarom maakt het benadrukken van positieve dingen van Turkije sommigen boos?Alle positieve, of zelfs maar enigszins genuanceerde uitspraken over de islam, immigratie en vluchtelingen maken sommige forummers boos.
quote:amarna schreef op 29 september 2016 @ 10:13:

[...]





Alle positieve, of zelfs maar enigszins genuanceerde uitspraken over de islam, immigratie en vluchtelingen maken sommige forummers boos.Er staan genoeg antwoorden op deze vraag die totaal niks met jouw aannames te maken hebben.
quote:amarna schreef op 29 september 2016 @ 10:13:

[...]





Alle positieve, of zelfs maar enigszins genuanceerde uitspraken over de islam, immigratie en vluchtelingen maken sommige forummers boos.De militaire coup en Erdogan staan wat mij betreft totaal los van de Islam. Ik plaats niets negatiefs over de Islam , nooit gedaan en zal ik niet doen Ook niet over andere religies.
Erdogan staat los van de Islam....
quote:2Italy2 schreef op 29 september 2016 @ 19:02:

Erdogan staat los van de Islam....

Ja qua manier van regeren wat mij betreft wel ja .

Maar bedankt voor de facepalm.
Een veel geciteerde uitspraak van Erdo?an in zijn tijd als burgemeester op een persconferentie is:



"Tegelijkertijd seculier en moslim zijn, is niet mogelijk.



— Recep Tayyip Erdo?an



Democratie is slechts de trein die wij nemen totdat wij op onze bestemming zijn aangekomen. Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten.



— Recep Tayyip Erdo?an



Bron: ome Erdo himself
Ik heb het over de manier van regeren autocratie dat komt in meerdere landen en bij meerdere geloven voor .
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 29 september 2016 @ 19:30:

Ik heb het over de manier van regeren autocratie dat komt in meerdere landen en bij meerdere geloven voor .Maar bij een islam land als Saudi Arabie lijkt North Korea een pretpark!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 29 september 2016 @ 20:16:

[...]





Maar bij een islam land als Saudi Arabie lijkt North Korea een pretpark!Ehm. Nee, hoor. Noord-korea is zo ongeveer het meest geïsoleerde land ter wereld.
Alle reacties Link kopieren
Liever Saudie Arabië dan Noord-Korea...
quote:Dormouse schreef op 29 september 2016 @ 20:21:

Liever Saudie Arabië dan Noord-Korea...Nou inderdaad !
quote:mienietjefietje schreef op 29 september 2016 @ 20:16:

[...]





Maar bij een islam land als Saudi Arabie lijkt North Korea een pretpark!Dus jij zou liever in Noord Korea wonen dan in Saoedi Arabië? Je hebt geen idee wat je zegt.
Alle reacties Link kopieren
Liever moslimland Saoedie Arabië dan christenland Nederland of jodenland Israël
Alle reacties Link kopieren
Je doet het erom he maar die stonden niet bij de opties
quote:Dormouse schreef op 29 september 2016 @ 20:21:

Liever Saudie Arabië dan Noord-Korea...Ja inderdaad, wat een rare vergelijking...Nog nooit van de werkkampen in Noord Korea gehoord of vele hongersnood? Als je ook maar iets verkeerds (of een vermoeden) doet, beland je in een werkkamp en je familie er meteen bij. En je komt er ook over het algemeen niet erg heel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven