Nieuwe vriendinnen omg. Nijmegen gezocht!

29-09-2016 23:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Mijn naam is Tuesday, ja echt! Ik ben 30 jaar en woon in Nijmegen. Ik ben pas geleden verhuisd en ken hier nog niemand. Ik kom uit de omgeving van Rotterdam, maar ik ben hierheen verhuisd voor mijn vriend.



Ik ken nog geen mensen hier in de omgeving en zou het dus leuk vinden om nieuwe vriendschappen op te bouwen. Een stukje reizen naar bijvoorbeeld Arnhem is ook geen probleem!



Ik ben op zoek naar mensen waarmee ik gezellig kan kletsen, uitgaan, winkelen, terrasjes kan pakken, series kijken en zo verder. Maar als je andere interesses hebt dan maakt dat niet uit, ik sta open voor nieuwe dingen!



Leeftijd maakt mij niets uit. Stuur maar een berichtje als je dat leuk lijkt
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij stond er gisteren of eergisteren ook een contactverzoek om mensen in en rondom Nijmegen te leren kennen. Rond dezelfde leeftijd, misschien een idee om even te checken.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tuesday,



Leuk topic.



Oke wel mijn naam is Zoe en ik ben 28 jaar. goed dat leeftijd maakt niks uit..en voor mij ook oh ik woon in Nijmegen sinds okt 2013 dus heb paar mensen hier ontmoet maar wil meer meiden/mensen leren kennen..soms lukt dat helaas niet.



Ik werk dus soms heb it het best wel druk



Ik vind het leuk om te winkelen, boeken lezen in Engels ;) , Films kijken, naar de stad gaan om iets te gaan eten of drinken, muziek luisteren, uitgaan en andere dingen.



Hoor graag van je.



Groetjes,

Zoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven