17 jaar en wil graag zwanger worden.

29-09-2016 19:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben een meisje van 17 en ik zou ontzetted graag zwanger willen worden. Ik weet dat dit super onrealistisch is en dat ik hier ook echt te jong voor ben. Maar waarom heb ik dan alsnog deze gevoelens? Ik ga zeker nog wel even wachten met kinderen omdat ik weet dat dat het beste is maar het liefst zou ik nu mama willen zijn. Is er misschien iemand die hetzelfde mee maakt of heeft mee gemaakt en is dit normaal?



Groetjes mij .
Alle reacties Link kopieren
Als je wacht tot minstens 25 en liever 30 dan heb je zo'n kind zoveel meer te geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja ik herken het wel. Heb ook al vanaf m'n 14e heel graag n kind gewild.



Gelukkig wist ik wel dat t niet slim zou zijn en gunde ik mijn kind ook een vader en een gezin en geen geldzorgen enzo. De kans dat dat ging gebeuren als tienermoeder is niet zo groot.



Uiteindelijk op mijn 25e moeder geworden en heel blij dat ik gewacht heb tot we een mooi huis hadden en dat we gewoon nieuw een kamertje en een wagen uit konden zoeken bijv. Dat ik verliefd word op een pakje en het ook gewoon kan kopen voor hem en dat we hem een goede basis in een fijn huis in een goede buurt kunnen bieden. Het lijkt me zo moeilijk om je kind het allerbeste te willen geven maar dat dat door de omstandigheden dus niet gaat. En dat gevoel kun je je alleen voorstellen als je daadwerkelijk een kind hebt en dan ben je blij dat je gewacht hebt tot de situatie er goed voor was en je een leuke baan hebt en een paar mooie vakanties/dingen met je partner hebt gedaan die niet zo goed gaan mét een kind
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Begin er alsjeblieft niet aan. Je bent echt veel te jong
Alle reacties Link kopieren
Tip; lees een paar topics in de kinderen pijler.

Dan zakt het idee vast nog wel even
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 29 september 2016 @ 20:37:

Ja ik herken het wel. Heb ook al vanaf m'n 14e heel graag n kind gewild.



Gelukkig wist ik wel dat t niet slim zou zijn en gunde ik mijn kind ook een vader en een gezin en geen geldzorgen enzo. De kans dat dat ging gebeuren als tienermoeder is niet zo groot.



Uiteindelijk op mijn 25e moeder geworden en heel blij dat ik gewacht heb tot we een mooi huis hadden en dat we gewoon nieuw een kamertje en een wagen uit konden zoeken bijv. Dat ik verliefd word op een pakje en het ook gewoon kan kopen voor hem en dat we hem een goede basis in een fijn huis in een goede buurt kunnen bieden. Het lijkt me zo moeilijk om je kind het allerbeste te willen geven maar dat dat door de omstandigheden dus niet gaat. En dat gevoel kun je je alleen voorstellen als je daadwerkelijk een kind hebt en dan ben je blij dat je gewacht hebt tot de situatie er goed voor was en je een leuke baan hebt en een paar mooie vakanties/dingen met je partner hebt gedaan die niet zo goed gaan mét een kind Mijn verhaal:) behalve vakanties, daar houd ik niet van
Alle reacties Link kopieren
quote:fee90 schreef op 29 september 2016 @ 20:45:

[...]



Mijn verhaal:) behalve vakanties, daar houd ik niet van Ik hou ook niet van vliegen, echt steeds bibberend t vliegtuig in. Maar wel van vakanties hoor haha.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel op mijn 17e zwanger geraakt. En het was lang niet altijd leuk. De eerste paar jaar hadden we bijna niks te besteden omdat ik nog op school zat. Je zit alleen thuis want je vrienden die je nog over houd die gaan uit. Bij die vrienden vind je geen aansluiting meer want je zit in een compleet andere fase dan hun. Met oudere moeders klikt het vaak niet want je wordt als stereo type tienermoeder aangezien.

Ik zou nog lekker wachten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel snel 17, ik kreeg pas die kriebels toen ik 27 was , .

Misschien komt het later misschien nooit , jij hebt nog alle tijd , voordeel is dat als je kind het huis uitgaat jij nog vrij jong bent , maarja dat hoeft ook niets meer te zeggen , want over 20 jaar blijven kinderen tot hun 30e bij hun ouders wonen , tis nu al niet te doen
Wees jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven