Geld & Recht alle pijlers

Prijs gewonnen & attentie

30-09-2016 09:54 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allen,



Via een like en win actie op facebook heb ik een mooie prijs gewonnen

Iets wat normaliter best duur is.

Dit kost de geefster van de prijs haar halve zondag en ze moet er een half uur voor heen rijden en terug rijden.

Sowieso vind ik het wel netjes haar reiskosten te vergoeden (2×23 km) en wat extra's te geven voor haar tijd.

Iemand enig idee wat een mooi bedrag zou zijn, of is het in dit geval gepaster om bijv. bloemen of een doosje bonbons te geven als dank voor de prijs? Wat zouden jullie geven?
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
Ik zou niks geven. Zij begint zo'n actie en weet dat zij er dan moeite voor moet doen, een stuk voor moet rijden en er kosten aan heeft.



Ik zou zeggen dank je wel.
Niks.
Eh, niks?



Het is een prijs. Ik laat ook geen bloemen bezorgen bij de Staatsloterij als ik een paar tientjes heb gewonnen.
Dank je wel zou voor mij wel volstaan.
Mooie kaart. Of later nog foto dat je het product gebruikt op fb plaatsen met haar erin getagt ( is weer promotie) daar heeft ze meer aan.
quote:Miertjuh schreef op 30 september 2016 @ 09:58:

Mooie kaart. Of later nog foto dat je het product gebruikt op fb plaatsen met haar erin getagt ( is weer promotie) daar heeft ze meer aan.Goeie!
Alle reacties Link kopieren
Schrijf een mooie recensie
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad een recensie schrijven eventueel met een foto. Verder uiteraard bedanken, iets geven zou ik niet doen. Zoals iemand al zegt, je stuurt ook geen bloemen naar de staatsloterij. Het idee van iets winnen is dat je het gratis krijgt en de geefster heeft daar als het goed is rekening mee gehouden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Niks natuurlijk. Zij schrijft een actie uit die jij wint, het zou toch raar zijn als jij haar dan weer wat geeft.

Doe een leuke reactie op Facebook, zal ze zeker blij mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geen geld.



Als je al iets wilt doen, een leuke ontvangst, koffie met iets lekkers erbij en (afhankelijk van de prijs natuurlijk) reclame op je pagina.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Heel raar idee van je. Niks natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geen geld, dat is raar. Ook niet voor de reiskosten.

Iets lekkers zou nog wel kunnen en inderdaad een leuke reactie op haar pagina, die ze dan eventueel weer kan delen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt haar inderdaad wat te drinken aanbieden als ze de prijs komt brengen. Daarnaast gaat het gewoon om reclame, dus post wat leuks erover op facebook. Geld geven of een cadeau voor een gewonnen prijs is echt heel vreemd.
Is de gever een ondernemer? In dat geval is het mooie PR voor haar bedrijf, en daar help je aan mee door op FB wat aandacht te geven. Verder ... niks. Zij heeft het tenslotte bedacht en aangeboden. En 23 km is niet echt ver, dus die reiskosten vind ik dan ook een beetje suf om te vergoeden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je iets wilt geven, het kost haar ook immers een halve dag + reiskosten. Máááar, ze doet het voor haar (waarschijnlijk) bedrijfje, om promotie te maken. Tsja dan ben je zeker niet verplicht om er iets voor terug te geven.

Zij investeert haar kado en tijd voor haar pagina, niet zozeer voor jou.



Maar wel heel lief dat je iets wilt geven. Doosje bonbons zou gewoon voldoende zijn!
say what?
Ik zou een doos merci doen
Het kost haar een halve dag (reistijd excl)

Dus ik denk hairextentions of zo?



Lekker gebakje bij de koffie en een virtueel bloemetje met foto hoe het geworden op Facebook ter reclame.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 30 september 2016 @ 11:15:

Het kost haar een halve dag (reistijd excl)

Dus ik denk hairextentions of zo?



Lekker gebakje bij de koffie en een virtueel bloemetje met foto hoe het geworden op Facebook ter reclame.



Wat creatief bedacht!



Ik vroeg me ook al af waarom ze een halve zondag onder de pannen is met twee x een half uurtje reistijd.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me beetje bezwaard voelen om zomaar iets aan te nemen van iemand die daar een halve dag mee kwijt is én nog kosten maakt ook. Zou een lekkere taart maken met een leuke kaart erbij, zoiets.

Proficiat met je gewonnen prijs. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Als het inderdaad om iets gaat wat ze bij jou thuis gaat doen, bijv. idd extensions zetten of een makeover oid, voor wat lekkers op tafel zorgen- taart idd oid, en idd leuke foto+recensie op haar pagina. Vind t wel stom dat ze dan niet bij de actie heeft genoemd dat je je prijs bij haar moet komen halen ipv dat zij bij jou moet komen. Of het moet om bijv interieurstyling oid gaan, dan is het logisch dat ze bij je thuis moet komen. Extensions etc hadden ook gewoon bij haar gekund achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook eens iets gewonnen op FB. Waarde was ongeveer 80,- . Als ik het niet had gewonnen, had ik het gekocht. Ik was erg blij en heb een klein doosje met simpele bonbons gegeven bij het ophalen.
ach.. ik doe ook maar wat..
Een like en deel actie is een onderdeel van marketing. Zij willen straks er een foto van en dat is al meer dan genoeg voor wat je wint.
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 30 september 2016 @ 12:36:

Als het inderdaad om iets gaat wat ze bij jou thuis gaat doen, bijv. idd extensions zetten of een makeover oid, voor wat lekkers op tafel zorgen- taart idd oid, en idd leuke foto+recensie op haar pagina. Vind t wel stom dat ze dan niet bij de actie heeft genoemd dat je je prijs bij haar moet komen halen ipv dat zij bij jou moet komen. Of het moet om bijv interieurstyling oid gaan, dan is het logisch dat ze bij je thuis moet komen. Extensions etc hadden ook gewoon bij haar gekund achteraf.Misschien is ze wel thuiskapper ofzo? Daarbij doen er denk ik veel meer mensen mee als ze zelf niet hoeven te reizen en meer deelnemers is ook meer publiciteit. Dus dat hoeft niet perse stom te zijn.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen thuiskapster. Wel iets anders creatiefs wat ik heb gewonnen.

Maar oke, ik woon vrij dicht bij haar in de buurt. Woonplaats staat ook in mijn fb. Vervolgens gaf ik door dat ik deze week ergens anders ben (bij vriend, wil de prijs daar graag doen) en dit is dus een stukje verder weg. Vandaar dat ik het wel netjes vind de reiskosten te vergoeden.

Zij is hier een halve dag aan kwijt. Is niet even iets afgeven of zo (dan had ik zelf wel gereden). Maar het klopt zeker ze weet heel goed wat ze weggeeft. Ze komt dus echt niet voor onverwachte kosten oid te staan. Is natuurlijk ter promotie van haar dienst, dus zal sowieso een mooie recensie schrijven. Zal ik het daar dan bij laten, naast reiskosten?
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven