Geld & Recht alle pijlers

Prijs gewonnen & attentie

30-09-2016 09:54 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allen,



Via een like en win actie op facebook heb ik een mooie prijs gewonnen

Iets wat normaliter best duur is.

Dit kost de geefster van de prijs haar halve zondag en ze moet er een half uur voor heen rijden en terug rijden.

Sowieso vind ik het wel netjes haar reiskosten te vergoeden (2×23 km) en wat extra's te geven voor haar tijd.

Iemand enig idee wat een mooi bedrag zou zijn, of is het in dit geval gepaster om bijv. bloemen of een doosje bonbons te geven als dank voor de prijs? Wat zouden jullie geven?
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oph schreef op 30 september 2016 @ 14:38:

Nee geen thuiskapster. Wel iets anders creatiefs wat ik heb gewonnen.

Maar oke, ik woon vrij dicht bij haar in de buurt. Woonplaats staat ook in mijn fb. Vervolgens gaf ik door dat ik deze week ergens anders ben (bij vriend, wil de prijs daar graag doen) en dit is dus een stukje verder weg. Vandaar dat ik het wel netjes vind de reiskosten te vergoeden.

Zij is hier een halve dag aan kwijt. Is niet even iets afgeven of zo (dan had ik zelf wel gereden). Maar het klopt zeker ze weet heel goed wat ze weggeeft. Ze komt dus echt niet voor onverwachte kosten oid te staan. Is natuurlijk ter promotie van haar dienst, dus zal sowieso een mooie recensie schrijven. Zal ik het daar dan bij laten, naast reiskosten?Ik snap die reiskostenvergoeding eigenlijk nog steeds niet. Je hebt gevraagd of het bij je vriend kon, dat vond zij geen probleem. Dan is het dus geen probleem, lijkt me. Het concept betalen voor iets dat je hebt gewonnen, al is het de reiskosten, vind ik maar raar.
Alle reacties Link kopieren
Als zij er verder weg voor moet rijden, ook al stemt ze er zelf in mee dan zou ik iets van bonbon's doen als dank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven