kuisheidsgordel

26-09-2016 04:14 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik las een topic van een tijdje geleden over kuisheidsgordels. Ik vraag me af hoe de meningen verdeeld zijn van de vrouwen op dit forum.



Ik ben een 38 jarige man met een bijzonder hoog libido. Verder ben ik niet onderdanig, maar wel masochistisch. Een Sadist wil mij graag opsluiten in een stalen kuisheidsgordel omdat hij dat opwindend vindt. Zijn controle over mij windt mij ook heel erg op.



Over 4 dagen ga ik op slot. Hij veroordeelt mij tussen de 1 en 3 maanden aaneengesloten in kuisheidsgordel. Hij heeft de sleuteltjes, ik ken hem verder niet, en ik ben dus totaal afhankelijk van hem voor seksuele vrijheid. Hiernaast zal hij naar alle waarschijnlijkheid de kuisheidsopsluiting verlengen naar gerief.



Maar ik ga alles behalve de confrontatie uit de weg wat vrouwen betreft. Ondanks dat het daten ietsje moeilijker zal zijn, hoop ik vele opwindende momenten mee te maken en leren te genieten van de intimiteit die mogelijk is terwijl ik op slot zit.



Mijn ervaringen schrijf ik tot in detail op voor hem. Het geeft mij voldoening dat hij ze met veel genot leest.



Naast de seks op zich, zit het meeste genot voor mij in het verwennen en verwend worden zonder de drang naar de behoefte om klaar te komen. Dit is onmogelijk.



De vrouw hoeft in dit scenario niets tekort te komen, en een beetje sadistische vrouw kan zich met teasen helemaal uitleven.



Zelfs seks is mogelijk m. b. v. de grote opschroefbare dildo



Het mannelijke orgasme domineert teveel vrijpartijen, de mijne evengoed voorheen.



Zo blijft het verlangen om elkaar echt te voelen groeien en zal op den duur ook kunnen gebeuren als ik bijvoorbeeld een uurtje vrij zou komen.



Zo ligt de nadruk voornamelijk op sexy lingerie, urenlang masseren, de erogene zones verkennen d. m. v. strelen, zoenen en haar met alle geduld bevredigen wanneer zij dat verlangt op de manier die zij verlangt.



Ik ga op slot in een kuisheidsgordel waaruit ik niet zomaar kan ontsnappen. Geen kunsttof speeltje met hangslotje dus. Het slot van mijn kuisheidsgordel is helemaal dichtgewerkt en het sleutelgaatje is nèt bereikbaar voor het juiste sleuteltje. En dat sleuteltje heb ik natuurlijk niet.



Vanuit psychologisch perspectief denk ik dat veel vrouwen de positie van de man als ongewenst, opdringerig dominant wordt ervaren. Hij die voor zijn orgasme gaat en de rest graag overslaat.



Ik ga dat eens anders proberen, en ik hoop dat het vele fijne ervaringen gaat opleveren. Zowel voor haar als voor mij.
Okee, vraagje. Wil je ons als-jeblieft niet op de hoogte houden? Ik wil het niet weten. Ga lekker in je blog schrijven erover, hier heeft niemand echt interesse. En dan vind ik het een beetje ranzig worden. Ik kan het niet laten om op je topic te klikken, puur uit ramptoerisme en dat zul je wel leuk vinden maar ik dus niet. Dank u.
quote:inkuisheidsgordel schreef op 30 september 2016 @ 03:36:

Ik ben een blog gestart in de cloud. PM voor de link mocht er interesse zijn.

Post hier gewoon de link. (Want volgens mij krijg je geen pm's)

En dan kan op dit topic een slotje
Alle reacties Link kopieren
TO erg jammer dat je niet in gaat op de serieuze waarschuwingen hier. Maar als jij werkelijk gelooft dat jij de uitzondering op de regel bent, die dit soort training prima kan volhouden, dan zijn ze inderdaad onzinnig.



Laat je weten wanneer je de brandweer belt omdat je het niet meer kunt volhouden, omdat je huid bijvoorbeeld open ligt van de irritaties?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Corona67 schreef op 30 september 2016 @ 06:24:

[...]



Post hier gewoon de link. (Want volgens mij krijg je geen pm's)

En dan kan op dit topic een slotje
quote:Ameliaaa schreef op 30 september 2016 @ 06:19:

Okee, vraagje. Wil je ons als-jeblieft niet op de hoogte houden? Ik wil het niet weten. Ga lekker in je blog schrijven erover, hier heeft niemand echt interesse. En dan vind ik het een beetje ranzig worden. Ik kan het niet laten om op je topic te klikken, puur uit ramptoerisme en dat zul je wel leuk vinden maar ik dus niet. Dank u.Je doet t jezelf aan.
quote:badmeester schreef op 30 september 2016 @ 17:09:

[...]





Je doet t jezelf aan.Hij ook maar zijn piemie gaat er zometeen afvallen, rottend in gangreen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ergens zo vies klinken 'ik ben op slot gegaan' en 'hij heeft me 2 maanden opgelegd'.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik verlaat dit topic. - voor de link van het blog.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2016 09:23
Reden: linken mailadres
% gewijzigd
quote:Ameliaaa schreef op 30 september 2016 @ 17:21:

[...]





Hij ook maar zijn piemie gaat er zometeen afvallen, rottend in gangreen. Nou moet je ophouden hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven