Baby- en Kinderkleding deel 8

17-04-2016 13:13 3043 berichten
Hier alweer deel 8 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



-Belle-dochter feb. 2012

maat 110-116Bengeliezoon maat 98zoon maat 56/62boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Bubbelwijndochter

maat 146/152dochter

maat 134/140_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 56Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

maat 98dochter maart 2016

maat 68/74Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 110/116Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92babyzoon op komstKikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 62modus_zoon maat 104-110zoon maat 92-98nicole123zoon maat 110dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 98-104zoon jan. 2016

maat 68-74oureazoon jan. 2016

maat 62Pavotzoon mrt. 2012

maat 104dochter feb. 2014

maat 92pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 92-98siska74zoon sept. 2014

maat 86-92sofietje83zoon

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98







Tabel en topic staan open voor nieuwe input en meeschrijvers
Volgens mij zouden wij best samen kunnen shoppen Nouschi.



Misschien willen jullie mee zoeken? Ik zoek voor de jongste longsleeves, maar ik vind het zo lastig om leuke te vinden. Heb tot heden eentje van de HEMA en eentje van Mango. Wil er toch twee bij hebben, vind ze voor de kinderopvang eigenlijk ideaal. Maar ze moeten wel een beetje leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
















Bijna allemaal in verschillende kleuren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bij next hele leuke longsleevez.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het voor babyjongens bij Next juist niet veel deze keer... Kleine jongens en meisjes wel



Ennehm... Na al jullie tips en verhalen over de voetzakkendingen, heb ik alvast wat gekocht voor in de maxi cosi:



de Jollein comfort bag. Kun je ook openritsen
Alle reacties Link kopieren
Net deze gekocht bij C&A. Voor €2,32 kon hem voor dat bedrag niet laten hangen!



Fleet, mijn jongste had ook longsleeves nodig. Heb er twee bij zara gekocht en één bij c&a, maar was best lastig echt wat leuks te vinden. Dan mis ik toch echt Frendz van v&d, hadden altijd leuke vond ik.



Hema heeft nu een actie dat je de tweede kinderbroek voor de helft krijgt. Ik wilde de,e voor zoon proberen. Is sinds een tijdje een van de standaard broeken in hun collectie. Iemand ervaring met deze broeken? Deze zijn er in blauw en grijs.



http://www.hema.nl/winkel ... =pnl_99002370&color=denim

http://www.hema.nl/winkel ... =pnl_99002369&color=grijs
Longsleeves voor op het KDV zou ik via MP of verkoophoek op FB kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Avondzon schreef op 01 oktober 2016 @ 09:51:

Longsleeves voor op het KDV zou ik via MP of verkoophoek op FB kopen.Of bij c&a voor 2,32
Ja dat dacht ik ook Belle. Het shirt is niet mijn smaak, maar voor dat geld kan je er geen buil aan vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 01 oktober 2016 @ 13:09:

Ja dat dacht ik ook Belle. Het shirt is niet mijn smaak, maar voor dat geld kan je er geen buil aan vallen.Inderdaad als hij duurder was geweest, had ik hem ook laten hangen maar voor school/bso is hij prima! En zag vanmorgen in de kast dat ze nog een vestje heeft hangen wat er goed bij past.
quote:-Belle- schreef op 01 oktober 2016 @ 13:07:

[...]



Of bij c&a voor 2,32 Die voor mijn dochter van c&a was 3 euro. Leuk shirt, maar ik zou er geen 15 euro voor over hebben gehad. En de kleur is zo dat hij goed matcht met een paar rokjes, ook belangrijk. Dus prima deal.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder021 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:16:

[...]





Die voor mijn dochter van c&a was 3 euro. Leuk shirt, maar ik zou er geen 15 euro voor over hebben gehad. En de kleur is zo dat hij goed matcht met een paar rokjes, ook belangrijk. Dus prima deal.

Die voor dochter was eigenlijk €2,90 maar kreeg 20% korting nog. Ik vind het altijd wel fijn dat ze shirts voor 2,90 of 4,90 hebben. Die zijn prima voor op school/bso vind ik. Is ook niet zo erg als er dan eens wat stuk is.

Zag trouwens ook nog een leuke bootcut jeans hangen voor dochter! Die morgen nog even halen denk ik
Ik vind de Hema broeken voor jongens helemaal niet fijn, maar hangt denk ik ook af van zijn bouw.

Mijn zoon is heel slank en die broeken vind ik echt vierkant, zelfs op het strakste gaatje slobberden ze nog om hem heen. Hij had er wel 2 x in gekunt qua breedte.
quote:Avondzon schreef op 01 oktober 2016 @ 09:51:

Longsleeves voor op het KDV zou ik via MP of verkoophoek op FB kopen.

Voor die c&a prijs van belle zou ik daar voor gaan. Zeker zonder vlekken en gaten dan.



Maar ik heb geen speciale kdv of school kleren.

Alles mag aan mits enigzins passend voor het weer.
Ik moet duidelijk vaker naar de C&A
Mocht iemand nog 2e hands broeken zoeken in mt 122? Ik heb de kast hier opgeruimd. Meeste in prima staat want voorkeur voor leggings.
quote:-Belle- schreef op 01 oktober 2016 @ 13:19:

[...]



Die voor dochter was eigenlijk €2,90 maar kreeg 20% korting nog. Ik vind het altijd wel fijn dat ze shirts voor 2,90 of 4,90 hebben. Die zijn prima voor op school/bso vind ik. Is ook niet zo erg als er dan eens wat stuk is.

Zag trouwens ook nog een leuke bootcut jeans hangen voor dochter! Die morgen nog even halen denk ik Vandaag krijg je 20% korting vanwege Glamour dat, zowel in de winkel en online. Maar misschien geldt de 20% korting actie van bij het shirt morgen nog?
quote:Avondzon schreef op 01 oktober 2016 @ 14:42:

Ik moet duidelijk vaker naar de C&A Een shirtje voor dat geld doe ik nog wel, maar een mooi boucle rokje voor mijn oudste is snel vaal en pillig geworden. Ze kan hem nog steeds aan qua maat maar eigenlijk... En dan heb ik nog een jongere dochter voor wie ik hem graag ook weer wil gebruiken. En dat heb ik daar nu al verschillende keren meegemaakt, dus ben daar wat voorzichtig. Overigens is met een name it rokje van vorig jaar precies hetzelfde aan de hand.
quote:zecora schreef op 01 oktober 2016 @ 14:45:

Mocht iemand nog 2e hands broeken zoeken in mt 122? Ik heb de kast hier opgeruimd. Meeste in prima staat want voorkeur voor leggings.Precies de maat voor mijn oudste maar die wil geen broeken aan. Stel dat dat verandert dan weet ik dat voor wanneer je komend seizoen de kasten weer eens opruimt
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:32:

Ik vind de Hema broeken voor jongens helemaal niet fijn, maar hangt denk ik ook af van zijn bouw.

Mijn zoon is heel slank en die broeken vind ik echt vierkant, zelfs op het strakste gaatje slobberden ze nog om hem heen. Hij had er wel 2 x in gekunt qua breedte.Dank voor je reactie! Bedoel je dan specifiek dit model of hema jeans voor jongens in het algemeen?
quote:vlinder021 schreef op 01 oktober 2016 @ 14:55:

[...]





Precies de maat voor mijn oudste maar die wil geen broeken aan. Stel dat dat verandert dan weet ik dat voor wanneer je komend seizoen de kasten weer eens opruimt Dat hadden we hier dus ook. Dus meeste zijn alleen onder dwang hoog winter aan geweest
quote:zecora schreef op 01 oktober 2016 @ 14:59:

[...]



Dat hadden we hier dus ook. Dus meeste zijn alleen onder dwang hoog winter aan geweest



Ik koop maar geen broeken meer op een enkele spijkerbroek per maat na. Toen er nog wat meer in de kast lagen tijd geleden had ik de tactiek dat soms gewoon alle rokken en jurken in de was zaten

Verder heb ik het vermoeden dat jongste dochter meer een broekenmeisje is. Geen handige combinatie die twee wat dat betreft
quote:vlinder021 schreef op 01 oktober 2016 @ 15:06:

[...]





Ik koop maar geen broeken meer op een enkele spijkerbroek per maat na. Toen er nog wat meer in de kast lagen tijd geleden had ik de tactiek dat soms gewoon alle rokken en jurken in de was zaten

Verder heb ik het vermoeden dat jongste dochter meer een broekenmeisje is. Geen handige combinatie die twee wat dat betreft

Dat werkt hier niet, heb ik te veel niet-broeken voor

Maar bij de wanstaltige lievelings frozen jurk deed ik dat wel. Die lag rustig een week of 2 in de wasmand.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder021 schreef op 01 oktober 2016 @ 14:49:

[...]





Vandaag krijg je 20% korting vanwege Glamour dat, zowel in de winkel en online. Maar misschien geldt de 20% korting actie van bij het shirt morgen nog?Ik zag in de winkel een actie van 20% op de kinderkleding vanaf 30 september t/m 4 oktober. Dus dat is morgen dan nog!
Ok, dus dat komt goed, belle



Deze henley voor zoon gekocht en ontvangen vandaag. De kleur staat hem geweldig. Van Petrol Industries, mooi merk voor jongens vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven