Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Ben er nog steeds en lees mee blijf ook graag nog in de tabel.

Loop een beetje te kwakkelen met de ww hoop snel weer de motivatie te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Aloha!



Pretzel66 jammer dat je loopt te kwakkelen. Misschien hier lezen en op connect in de app. Of oude foto's kijken en je bedenken waarom je in eerste instantie wilde afvallen? Ook jij kunt 't! Zet 'm op!



Samarkand je draadje alweer gevonden? En je 3 punten over... Tsjah, bij je weekoverzicht staat toch niet voor niets een marge van -3 en +7 dagpunten ;) Tegen eten doe ik ook niet aan hoor!



Single Hoe is het met je? Hoop voor je dat de rode zee inmiddels wel is opgedroogd en dat je hormonen weer kalm zijn.



Rinzewind Welkom bij de club Ook ik moet nog aardig wat kilo's kwijt terwijl de teller al op -20 staat sinds deze week. Ook ik kijk veel op connect, geeft inderdaad veel inspiratie, maar ook motivatie als ik het even moeilijk heb.



Gisteren weer gewogen. Heb sinds vorige week een nieuwe weegschaal maar heb gisteren toch ook even gewogen met de oude om te kijken hoeveel het zou verschillen. De nieuwe is -0,3 gunstiger ;)

Met het voordeel van de nieuwe weegschaal erbij ben ik deze week 1,1 kilo afgevallen. Dit was de week dat ik twee keer patat heb gegeten (uit de snackbar ja) en een broodje shoarma. Daar om heen wel keurig aan de punten gehouden en wat actiever geweest maar hier had ik toch echt niet op gerekend.



Dat zet het totaal voor mij nu sinds de start met afvallen op -20,8 kilo! Waarvan 6 met WW

Dat betekend dat ik nog "maar" 40,7 kilo af hoef te vallen voor ik op mijn streefgewicht ben We gaan langzaam maar gestaag door. Volgens de app Happy Scales ben ik, als ik in dit tempo door ga rond mei komend jaar op gewicht... We zullen zien. Ik pin mezelf er niet teveel aan vast en als ik minder hard afval drukt die app me lekker met de neus op de feiten waardoor ik mezelf weer een slinger de juiste kant op kan geven. Mijn tabelletje ziet er nu zo uit, blij mee!



naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week af Smurfin881.71123,562102,7-20,8 -1,1



Ik merk aan mezelf dat dingen zoveel makkelijker gaan. Op- en afstijgen van mijn paard. Lang stuk in draf of galop zorgt niet meer voor een complete uitputtingsslag, mijn hartslag in rust wordt lager en ik piek niet meer met mijn hartslag bij de minste of geringste inspanning! Zo blij mee. Want dat is mijn ultieme motivatie. Gezond worden. Als ik zie hoeveel klachten mijn vader en oma hebben door hun extreme overgewicht, dat wil ik ECHT niet. Wat het dan extra leuk maak is dat ik van de week in een spijkerbroek maat 44 van de ter Stal paste en een trui maat xl bij de HEMA kon kopen, die zelfs al wat ruim zit! En, dat het meeste vet van mijn kont en buik verdwijnt en niet in mijn gezicht of van mijn borsten



Fijne week weer allemaal, zet 'm op!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Ik dien me ook weer even aan. Laatste weging 0,6 kg eraf, wat het officiële totaal op 5 kg in 4 weken zet... Ondertussen officieus al weer wat afgevallen, dus goede hoop voor het weegmoment van komende week.



Gisteren een gekke dag, omdat ik de hele dag onderweg was. Uiteindelijk ergens geluncht waar ik rauwkost kon eten, dus met een beetje passen en meten lukte het allemaal wel.



Vanmorgen deed ik mijn spijkerbroek aan en zag dat hij ruimte had op mijn taille en bovenbenen. Vandaag nog aan en dan in de was. Dat durfde ik sinds mijn aankoop niet, omdat ik bang was voor krimpen .



Vanmorgen lekker gewandeld in het bos en daarna onverwachts geluncht bij mijn zus. Dat was even puzzelen, want volle kaas, zoet beleg en vettere vleeswaren. Het uiteindelijk gehouden op 2 boterhammen. 1 met een paar plakjes kaas, de andere met banaan. Daarnaast een gekookt ei en thee. Best tevreden over! Nu nog 'maar' 12 punten over voor de rest van de dag, maar he; wel 15 AP verdiend met mijn wandeling!

,
Alle reacties Link kopieren
He meiden! Zo lang niets van me laten horen. Drukke weken achter de rug. Het gaat met ups en downs. Nu in totaal 9kg kwijt. De cursus blijft me motiveren, tijd demotiveert vooral.



Soms wil ik het echt graag goed doen, maar dan lukt het niet om in de ochtendspits brood of salade te maken. In de supermarkt is een verkeerde keuze zo gemaakt.



Daarnaast ook maar zo weinig tijd op het werk om te eten... sochtends max 10 minuutjes en lunch max 20 minuutjes, waardoor het er soms bij inschiet en ik dus rond 15 a 16 uur echt rammel van de trek.



Respect voor jullie dames
Meld mij ook weer voel mij weer beter en ik sta nu op de -20 kg



Rinzewind je heb pb voor de tabel gegevens



Volgende week een enorme uitdaging onhandige werktijden waar door eten een hele puzzel word.
Hallo allemaal.



Ik ben al tijdje bezig met afvallen na mijn zwangerschap. Dochter is nu 6 maanden en ik ben een kilo of 5 kwijt...(niet snel dus)

Nou ben ik wel geïnteresseerd in WW om wat meer handvatten te hebben.

Maar vroeg me af of jullie een online cursus volgen of bij een consulente of is alleen een boekje ook voldoende om te starten?

Ik wil er graag nog een kilo of 7 af.
Ik volg alleen online dan kan je in een app alles invullen en weet je hoeveel punten je mag hebben. Verder zoek ik steun o.a in dit topic maar doe het vooral zelf.
Dank single.

Via welke site?
Dit topic en nog een ander topic op dit forum
Ik bedoelde via de site van ww?

Ik vind het wel prijzig

Is er nog een andere manier om aan het puntensysteem te komen?
Je kan eenmalig boekjes kopen alleen weet je dan niet hoeveel punten je mag hebben. Misschien kan je eerst eens kijken met een calorieen app of het je lukt die zijn gratis en er is overal wel uit te reken hoeveel je mag hebben
Dankjewel voor de tip.

Calorieën weet ik wel, maar geen idee hoeveel punten dat zijn.
ik ook niet eerlijk gezegd volgens mij staat hier ergens in het topic wel een berekening van maar waar echt geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,heb even het hele topic doorgelezen en het lijkt me gezellig met jullie mee te schrijven.Ik ben nu in mijn derde week en al 2,5 eraf.Na jaren dieeeten,maaltijdvervangers en andere onzin nu dus ww.Ik doe het online en heb er een goed gevoel over,als het mag zou ik graag in de tabel willen,hoe moet dat??
afvallen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Skinnylinny! Die gegevens kun je er inzetten als je inloggegevens hebt. Die krijg je vanzelf toegestuurd. Weet even niet meer door wie



Hier vandaag weer een -0,6! Daardoor weeg ik nu 102,1 en ben ik hard op weg naar mijn volgende doel, onder de 100! Ik werk straks de tabel even bij, eerst sporten!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Oke ,dan wacht ik die gegevens even af.Ik heb net 9 kilometer gelopen,heerlijk!!Vrijdag is mijn weegdag,ben weer benieuwd.
afvallen
Alle reacties Link kopieren
Mooi resultaat smurf!!
afvallen
Smurf jij had ze ook gewoon toe mogen sturen



Ik stuur je en PB met de geven sninny en welkom in dit topic



Zelf loop ik even te hanesen door nieuwe werktijden hoe ik dit nu moet doen met eten ben even gestopt met tellen eerst even de balans terug krijgen en dan weer streng worden.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de inloggegevens,jammer dat ik het niet voor elkaar krijg,sta nu onder de tabel....

Vandaag lekker bezig geweest,9 kilometer gelopen .Vanavond eet ik een ham kip loempia uit de airfryer met veel broccoli en wat aardappeltjes,beetje vreemde combi maar ik ben de vriezer aan het leegruimen ;-)Vrijdag weer wegen,ben erg benieuwd voor de derde week.
afvallen
Je ben er bijna met de tabel skinny kopieer een regel van iemand en verander die met je eigen gegevens als het echt niet lukt wil ik je morgen wel op weg helpen. Nu even geen zin moe en zit op mijn telefoon



Ik weeg zaterdag weer hoop op een gelijke stand
Alle reacties Link kopieren
Beter als dit lukt me niet single....

Ik mag morgen wegen maar ik weet het niet hoor,ben benieuwd....Nu thee en een banaan.
afvallen
Alle reacties Link kopieren
Uitloggen is ook een kunst Smurfin...
Alle reacties Link kopieren
Skinny ik heb het aangepast voor je, volgende keer kun je zelf de cijfertjes onder je naam wijzigen

Mijn resultaat van gisteren ook ingevoerd, ben benieuwd. Voor mijn idee gaat het soms heel sloom maar als ik het dan zo zie dan ga ik met gem. een halve kilo per week best snel Gevoel en werkelijkheid moeten soms nog een beetje op 1 lijn komen.



Lastig hé Single een nieuwe baan en WW. Heb ook echt mijn draai weer moeten vinden begin deze maand maar het is gelukkig gelukt! Komt vast goed, gewoon stug volhouden maar ;)
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Het zijn vooral de nieuwe werktijden die ik er bij heb gekregen ga nu banen combineren en alles dus dat maakt het voor mij even lastig op dit moment
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel smurf!!



Single,lastig even je draai te vinden in het nieuwe ritme maar dat komt vast snel goed.Ik ga morgen voor de tweede keer hardlopen,ga voor 5 kilometer op mijn dooie gemakkie,moet lukken.Best erg als ik bedenk dat ik 2 jaar geleden 10 km liep met 9,3 kmpu. Nouja ,iig weer opgepakt en lekker bezig zijn.Morgen wegen
afvallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven