Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Welkom EllaGloria, als ik zelf een cracker eet doe ik meestal met 30+ kaas, dat is al een betere keuze. En succes!



@Menx: succes met alles!



Dank voor je tip Smurfin88, zo doe ik het momenteel dus ook. Activpoints niet opmaken, en weekpunten wat meer verspreiden.



Deze week 0.7 afgevallen. Maar heb mijn weegdag van maandag naar vrijdag gezet. Dus een kortere week.

Totaal nu 2.5 kilo in ruim 1.5 week.

Aangezien ik er een jaar voor uittrek, de 30 kg, is dit een prima score, een pond per week is al goed. Maar ik weet ook dat het later wat minder snel zal gaan.



Gisteravond een etentje gehad, onbeperkt wokken, jee wat heb ik gesmuld, maar merk duidelijk dat ik niet meer zoveel op kan.

En kreeg toch een last van mijn buik daarna...viel toch wel zwaar. Maar hierdoor wellicht niet zoveel punten verbruikt Heb ook niets geteld, en besloten om al mijn weekpunten in te zetten.

Dit soort dingen wil ik ook gewoon blijven doen, af en toe een etentje of iets lekkers, dan maar wat minder snel afvallen. Maar wel genieten.



Op naar komende week, voor de komende 4 dagen alweer alles ingepland en boodschappen voor gedaan.
Netjes snoopy



Hier gaat het voor geen meter ik vul de app niet meer in en eet gewoon waar ik trek in in heb. Op dit moment eet weer effe niet door spanningen en ik weet dat ik straks weer door sla
Ah sterkte single1985! Hopelijk kun je snel van die spanningen af komen, niet fijn...

Probeer, hoe moeilijk het ook is, toch door te zetten. Zou zo zonde zijn...
snoopy en alle andere hoe gaat het met jullie?



Hier nog steeds ruk
Ah balen single1985! Rustig deze *piep* periode uitzitten, komt uiteindelijk wel weer goed! Dat is met alles zo.

Hier gaat het goed. Was weer een kilo afgevallen. Zal mijn lijstje zo ook even invullen.



Gisteravond met vrienden een biertje gedaan in de kroeg. En ook een bak borrelnootjes opgegeten.... tja, stond voor me op de bar



Wilde eerst niet mee, maar als ik dit soort dingen niet meer kan doen hou ik het niet vol. Exact om dit soort avondjes wil ik er een jaar over doen dus, wat langer wellicht dan anderen het doen.

Ben alleen heel benieuwd wat dit nu met mijn gewicht gaat doen. Komende week even elke dag wegen, leuk om even in de gaten te houden. Vooralsnog was er vanmorgen weer 0.9 kg af vergeleken met vrijdag, mijn weegdag.



Dit soort avondjes heb ik eens in de 3 maanden denk ik, dus het zal wel mee gaan vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom me ook nog even aanmelden. Intussen 11,9 kg afgevallen (om 3,5 maand) en nog maar 1,2 kg te gaan tot een gezond BMI! Whooooo!quote:SilverShadow schreef op 13 oktober 2016 @ 22:06:Wil mijn streefgewicht bij WW laten bijstellen naar 95. Ik heb nu maat 42 en daar voel ik me al heel erg fijn bij. Nog een paar kilo eraf betekent waarschijnlijk nog steeds 42 met heel misschien een uitschieter naar 40. Dan ben ik ook wel een beetje klaar na dik 1,5 jaar lijnen.Hier verschiet ik echt van! Ik ben ongeveer even groot als u, weeg ongeveer 20kg minder (als ik naar de tabel kijk), en ik heb qua broeken nog maat 44 :(. Echt zot hoe lichamen kunnen verschillen... Ik hoop ook snel in een 42 te kunnen...
Oh dames (en misschien enkele heer) Help! Het lukt me gewoon totaal niet meer :'(



Afgelopen maart begonnen, toen was ik in juli 5 kg kwijt en was ik op de helft! Afvallen gaat nooit hard bij mij, dat weet ik. Gestopt met de pil, ik wilde die stomme hormonen weg. Toen zijn die vreetbuien eigenlijk begonnen. Chocolade, pindakaas met een boterham er tussen en noem maar op. Sporten ligt op een gat sinds de zomer en ik heb even niet de energie dit weer op te pakken (nu ook aan het afstuderen, sporten pak ik weer op als ik klaar ben.. nog 3 mnd!) Ik begin elke dag met goede moed en ergens gaat het mis. Ik kan niet helder na denken en ga vreten en dat wil ik gewoon niet meer. Ik ben er klaar mee. Punt. Vanaf vandaag ga ik weer aan de slag, maar ik ben al weer bang. Vrijdag heerlijk eten in een sterrestaurant en zondag bij schoonouders eten. Ik ga er nu gewoon overdag weer goed rekening mee houden.



Maar zo begin ik iedere dag. Ik heb echt een flinke schop onder mn hol nodig. Ik heb nog niet gewogen..maar die 5 kg zit er natuurlijk al weer RUIM aan. Ik wil de rest van de week het goed oppakken en dan weeg ik aankomende maandag. Ik kan het verdomme, dat heb ik al vaker bewezen..



Blugh.
Alle reacties Link kopieren
Bagger! Ik rommel al drie weken, vorige week stond ik daardoor stil. En nu met morgenochtend de weegschaal op het programma sta ik op -60!!!! weekpunten! What was I thinking!



Ik ben zó dichtbij die 100! En het is zo'! Psychische grens! Dat had ik bij de 105 ook al. Daar ben ik 3 jaar op blijven steken, gaat me nu niet weer gebeuren! Vanaf nu weer back on track en op naar die 100! 18 november vertrek ik voor 5 dagen naar Ijsland, dan wil ik eigenlijk minimaal 99,9 kilo wegen! Zou moeten lukken. Dus hophop!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Smurfin, kut he die 'grens' waar je door heen moet. Heb je ook het idee dat je hoofd/geest/gedachtes je daar in onbewust saboteren?



We gaan er gewoon lekker voor! Knallen!



Gister ging top en vanochtend moest ik van mezelf wegen. Het viel me reuze mee, maar t gaat er af. Punt. Geen gedoe. Ik heb tot eind april om op mn streef te komen dus nog - 8.5 Dat is zeer goed te doen lijkt me.
hier ook zoekende naar die schop om de draad weer op te pakken hij is er de motivatie ook maar ergens op de dag gaat het mis
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:Geelheer schreef op 03 november 2016 @ 15:07:

Tvp vertel en welkom in dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 03 november 2016 @ 15:19:

[...]



vertel en welkom in dit topic



Ik wil er nog niet eens over praten, ik ga eerst dit topic doorlezen.

veel lees plezier dan maar
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaaal, ik was bang dat jullie me uit de tabel hadden geknikkerd

Wat balen voor de mensen waarbij het met vallen en opstaan gaat. Moeilijk dat de knop die om moet niet zomaar te vinden is!

Ik was eigenlijk weer lekker bezig tot twee weken geleden mijn moeder gevallen is na een hersenbloeding en zij is vorige week overleden. Heel erg verdrietig en moeilijk en het eten was de afgelopen weken niet te veel maar wel erg makkelijk. Komende maandag ga ik voor het eerst weer werken en dan wil ik ook weer in het ritme. Hier meeschrijven gaat vast weer helpen!
Gecondoleerd Samarkand sterkte er mee



Ik knikker hier helemaal niemand de tabel uit anders word die wel erg klein
Gecondoleerd Samarkand, en sterkte de komende tijd.



De rest allemaal succes met alle struggles...



Hier gaat het gelukkig nog lekker maar ja, dit is ook nog maar mijn 4e week, en in het begin gaat het wat makkelijker denk ik.

Na mijn bieravondje vorig weekend 2.1 kilo afgevallen. Wow! Maar ook dankzij mijn darmen denk ik... Had er donderdag erg last van.

Moeten denk ik wennen aan al die vezels en gezonde dingen ineens.



Nu bijna 6 kg in amper 4 weken.
Ach Samarkand, wat een droevig nieuws, gecondoleerd.

Blijf vooral hier komen en van je af schrijven. En niet terugvallen in eten. Dat is het niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Ow Samarkand! Wat naar! Gecondoleerd.

Veel sterkte nog! En schrijf hier maar van je af ipv het van je af te eten



Hier de knop weer om denk ik. Gisteren tijdens mijn dagelijkse meting al een 99.9 op de schaal gezien (joehoe!!! hij is in zicht!) en weer dagelijks boven de 10.000 stappen. Eten gaat ook weer beter. Ik denk weer na en schuif niet zomaar alles naar binnen.



Succes weer allemaal! En voor wie het nodig heeft: SCHOP!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Dank allemaal! Gisteren heb ik mezelf nog een baaldag toegestaan, met zelfs een oliebol, maar vandaag is het afgelopen met het slechte eten. Ik ga ook weer werken, dus dat helpt qua ritme en de draad weer oppakken. Ik pas woensdag de tabel aan, ik ben nu zo'n 3 kilo zwaarder als voor de zomervakantie.



Smurfin, wat een mooi resultaat! Altijd goed als er barrières worden doorbroken.



Single, kunnen we je ergens mee ondersteunen?



Snoopy, wat een mooi resultaat! Het motiveert zo als de kilo's eraf vliegen.



Silver, ga je nog goed op weg naar je nieuwe einddoel? Verstandig dat je je doel hebt bijgesteld, vooral wanneer je op een gewicht bent wat goed voelt.



Succes allemaal vandaag!
Samarkant Die 3 kg zijn er ook zo weer af zet hem op!



Snoopy wat goed



Smurf wat gaaf de 2 cijfers



Silver hoe gaat die met jou?



Hier nu een paar dagen vrij heb het echt te druk gehad en voel mij weer een stuk beter alleen was gestopt met die extra eiwit shakes maar blijkbaar haal ik niet genoeg eiwitten uit mijn eten want sinds het stoppen weer veel spierpijn en afgelopen 2 nachten wakker geworden er van.

Dus nu toch weer extra er bij.
Het gaat langzaam maar nog steeds goed. Was 2 weken niet geweest en toch 1.2 eraf. Nu op 98.5, moet de tabel nog aanpassen maar zit weinig achter mijn pc. Nog 3.5 kilo volgens mijn nieuwe einddoel. Net weer alle hoeken van de squashbaan gezien, dat was wel weer lekker.
Wat goed!!



Hier morgen weer op de weegschaal ben erg benieuwd
Ik ga morgen ook weer staan. Bam. Al is maandag mijn officiele weegdag. Ik moet wel weer een meetpunt hebben. Ik wil graag ook weer het sporten gaan oppakken. Te beginnen met 1x in de week.



Succes iedereen!
En Depster al gewogen?



hier 6ons er af sta weer op de -21kg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven