Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!



Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in januari naar Thailand. Even een tvp'tje zodat ik dit topic kan doorspitten als ik tijd en zin heb
Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, sorry, zie nu pas je vragen aan mij. Ik sliep aan de achterkant bij Sleep Within, hoorde wel wat maar niet veel. Kamers aan de voorkant waren erg lawaaierig.

Je hotel op khlong nin beach op Lanta ken ik niet, maar strand wel en dorpje heeft veel leuke restaurantjes!
Alle reacties Link kopieren
Laat ik anders maar hier gewoon een vraag stellen, dat scheelt mij ook weer veel opzoek tijd en dikke kans dat jullie het leuk vinden om mee te denken

Ik ga dus in januari drie weken naar Thailand. Ik wil wel wat zien, en niet echt alléén maar op stranden hangen, maar ik weet van mezelf dat ik niet goed tegen veel veranderingen van omgeving kan, zeker niet als die omgeving druk is (en ik vind dan al snel iets druk ;)) Dus iedere twee/drie dagen naar een ander stadje/dorpje trek ik niet.

Ik zat nu te denken aan: bangkok, ayutthaya, sukhothai en dan van chiang mai naar koh samui, koh tao.

Ik wil heel graag naar sukhothai, maar bangkok-ayutthaya-sukhothai-chiang mai gaat al behoorlijk een uitdaging voor mij zijn. Wat kan ik dan beter doen: bangkok-sukhothai en dan van chiang mai meteen naar koh samui vliegen. Of bangkok en dan ayutthaya als dagtrip en dan naar koh samui vliegen?

Of heeft iemand anders een briljant plan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou of Ayutthaya doen, of Sukothai, maar niet allebei (tempelstempelstempels). Bkk, Sukothai, Chiang Mai en dan een eiland klinkt goed.
Alle reacties Link kopieren
http://www.khaosodenglish ... -train-chiang-mai-photos/
Alle reacties Link kopieren
http://www.khaosodenglish ... -train-chiang-mai-photos/
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:Kris33 schreef op 18 oktober 2016 @ 15:45:

Poldervrouw, sorry, zie nu pas je vragen aan mij. Ik sliep aan de achterkant bij Sleep Within, hoorde wel wat maar niet veel. Kamers aan de voorkant waren erg lawaaierig.

Je hotel op khlong nin beach op Lanta ken ik niet, maar strand wel en dorpje heeft veel leuke restaurantjes!Geeft niet . We zijn nog in nl . Lanta round house is geboekt .
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dubbeldubbel
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nieuwe nachttreinen. Volgens artikel comfortabel en voorzien van WiFi stroompunten en meer luxe



https://www.hieristhailan ... -bangkok-naar-chiang-mai/





Mooi
Alle reacties Link kopieren
Als je even een paar posts terug gaat en op mijn link klikt...
Alle reacties Link kopieren
Ik ? Ik heb zelf toch ook al gemeld dat er

Nieuwe treinen zijn ?



Overigens hebben wij ook daadwerkelijk de nieuwe trein aldus 12go.asia waar we de tickets hebben geboekt.



Nog minder dan een maand. Volgende week laatste dingen aanschaffen (nog wat shirts en mijn badpak begaf het vorige week ) en een flight bag. Oja. Internationaal rijbewijs ivm huren scooter al krijg ik verschillende verhalen omdat je blijkbaar een motor huurt ipv brommer. Ik heb heen motorrijbewijs. Maar goed. We willen graag wat van koh lanta zien en dan schijnt een scooter wel must te zijn. Kortom. Twijfel .. wil geen gelazer met verzekering.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik had een dag voor jou al een link gepost over de nieuwe treinen, maakt niet uit.



Ik zit sinds een week op Tao en je merkt hier helemaal niets. Niemand draagt zwart, er is (zachte) muziek en vrijwel alles is open. Er is wel eea dicht maar dat heeft meer met het laagseizoen te maken dan met het overlijden van de koning.
Alle reacties Link kopieren
quote:mayou schreef op 08 november 2016 @ 12:28:

Ik had een dag voor jou al een link gepost over de nieuwe treinen, maakt niet uit.



Ik zit sinds een week op Tao en je merkt hier helemaal niets. Niemand draagt zwart, er is (zachte) muziek en vrijwel alles is open. Er is wel eea dicht maar dat heeft meer met het laagseizoen te maken dan met het overlijden van de koning.



oh zo..ik dacht al



Over de sfeer maak ik me niet zo;n zorgen. Wij zijn niet van het nachtleven en herrie dus wij zullen dat niet missen. Wij zijn ook niet van de kleding met poppetjes en beestjes, effen en simpel van kleur droegen we al .. I kkan me voorstlellen als je voor die feesten komt wel baalt al zijn er al weer feesten geweest las ik her en der..
Alle reacties Link kopieren
dubbel.. echt.. wat is er mis ??
Alle reacties Link kopieren
Zo, de rouwperiode is voorbij. Lekker rustig hier op het eiland want vanavond is het full moon gedoe op Phangan, dus iedereen is daarheen. En het is heerlijk weer trouwens, af en toe een goeie bui, that's it.
Alle reacties Link kopieren
Mayou, ben je al begonnen aan je IDC? Hoe gaat het? Of ben ik helemaal mis en doe je nu geen idc?
Alle reacties Link kopieren
Ja, zit er middenin! Nog 7 dagen idc, 2 dagen mock i.e en dan 2 dagen voor het echie. Ik leer ontzettend veel, meer dan tijdens de dmc, maar ben nog steeds niet overtuigd dat ik ook echt les ga geven. Wie weet later...

Het is leuk, maar zwaar. Lange dagen....en dat op mijn leeftijd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt fantastisch! Ik kreeg mijn dmt deels samen met idc kandidaten, ergens jammer dat ik toen niet door ben gegaan! Geniet ervan en succes!
Alle reacties Link kopieren
Hey een Thailand-topic, wie weet kunnen jullie me adviseren! Ik wil graag in augustus naar Myanmar en ik denk er over om een vlucht naar BKK te nemen en dan na een paar dagen door te vliegen naar Myanmar, en eventueel voor ik terug ga naar NL nog een paar dagen in Thailand doorbrengen. (ik heb 3 weken in totaal)

Nu zie ik een vlucht voor 500 euro met hele redelijke tijden, maar het is met Ukraine International en daar lees ik gruwelijk slechte recenties over. Wat denken jullie: dit boeken of wachten tot er iets beters (goedkoper/andere maatschappij) langskomt?

Ik had een beetje gehoopt op een leuke cybermonday aanbieding maar er was echt helemaal niets :/
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 29 november 2016 @ 08:31:

Hey een Thailand-topic, wie weet kunnen jullie me adviseren! Ik wil graag in augustus naar Myanmar en ik denk er over om een vlucht naar BKK te nemen en dan na een paar dagen door te vliegen naar Myanmar, en eventueel voor ik terug ga naar NL nog een paar dagen in Thailand doorbrengen. (ik heb 3 weken in totaal)

Nu zie ik een vlucht voor 500 euro met hele redelijke tijden, maar het is met Ukraine International en daar lees ik gruwelijk slechte recenties over. Wat denken jullie: dit boeken of wachten tot er iets beters (goedkoper/andere maatschappij) langskomt?

Ik had een beetje gehoopt op een leuke cybermonday aanbieding maar er was echt helemaal niets :/

Ik zou gewoon gaan, maar dan niet teveel van de vlucht verwachten.

Of meer betalen en relaxt vliegen, maar dat is natuurlijk helemaal aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Daarom vraag ik me af of hier mensen zijn die meer zicht hebben op de prijzen van vliegtickets die kant op: is dit een goede deal/goed voor in die periode van het jaar? Of denken jullie dat ik beter nog even kan afwachten wat er nog langs kan komen?
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een goeie deal, maar als je niet met hun wil vliegen zou ik het niet doen en wachten. Er komt vast nog wel iets langs (China Southern, Qatar ed)
Alle reacties Link kopieren
Dubbeldubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven