hij is leuk !! en nu .. niet proberen te pushen.. ?

27-10-2016 20:07 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
O ja, trouwens...degene waarover ik het heb heeft mij niet beloofd om me romantisch te gaan vragen of zoiets. ik word niet aan het lijntje gehouden op die manier. ik doe het zelf, hem leuk blijven vinden en hem (te graag, te vaak te willen zien), terwijl hij zelf zegt te vinden geen relatiemateriaal te zijn.

Dus niet hetzelfde.

Ik wil echt niet pushen, volgens mij ben ik soms net een enthousiaste jonge hond, dus waarschijnlijk heb ik het toch al min of meer gedaan.



Dus maar even een beetje dimmen en de kat uit de boom kijken en in de tussentijd lekker verder leven, want het heeft toch geen enkele zin als die ander niet wil of kan om welke reden dan ook en om dat dan maar te gaan forceren.



We zien wel hoe geduldig we zijn
Ja, ik heb het er dus toevallig vanavond eventjes mee gehad, het is vermoeiend dat verlangen.

Ik was sowieso al moe, veel gesport vandaag, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Ook speciaal de telefoon uitgezet en alle communicatiemiddelen deze avond, omdat ik anders ga zitten wachten op zijn berichtje wat meestal wel komt...maar toch.

Ik wil er toch voor mijn gevoel een klein beetje meer grip op krijgen, tot in hoeverre ik het bvb toelaat om altijd vrijwel direct bereikbaar te zijn.

Ja, totdat het me even soort van te veel wordt dus...en dat is toevallig nu.

Dadelijk naar bed en dan morgen weer een nieuwe dag, als ik een beetje uitgeslapen ben.
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt wat terughoudend, wat zuinig. Hij wil jou duidelijk de wind uit de zeilen nemen voor het geval je op een schopstoel zou zitten om te trouwen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalila schreef op 27 oktober 2016 @ 23:08:

[...]





Misschien houden relaties dan wat langer stand.. ? Ik dacht ook wel is het een smoes, maar het is toch geen woorden maar daden denk ik dan.. en als ik naar zijn daden kijk wordt ik warm van binnen, kan niet anders dan dat hij van mij houdt en het dit keer niet wil verpesten..



smoezenlijst is toch voor mannen die al in een relatie zitten.. ? ja inderdaad, daden zijn heel belangrijk. Vrijgezellen hebben ook smoezen, of als iemand gedumpt is, 2 lijsten erbij?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Je doet alsof je het allemaal prima vindt, maar ik geloof er niet zo in.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
l
Alle reacties Link kopieren
jjx
anoniem_314879 wijzigde dit bericht op 29-10-2016 03:27
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 28 oktober 2016 @ 06:47:

Je doet alsof je het allemaal prima vindt, maar ik geloof er niet zo in.Ik niet alsof , ik uit mij hier gewoon. Allemaal prima vind ik niks in het leven . Ik heb geen haast met hem in ieder geval.. ik krijg het al snel heel erg benauwd van een man en ik wil het dit keer ook goed aanpakken.
Ik geloof er gewoonweg niet in.



Als ik je openingspost lees, klinkt hij als iemand die zich er vooral heel goed uit kan lullen (toekomstplannen, aandacht, behoefte vervullen, romantisch vragen om iemands vriendin te worden ) kortom de nodige beloftes maken, maar verder de boot afhouden. Als alles goed zit, dan is er geen enkele reden om geen "echte" relatie met elkaar te hebben. Als het zo erg gesteld is en zijn leven zulke puinhoop, waarom date hij dat uberhaupt met jou? Waarom stopt hij zijn energie dan niet eerst in het opruimen van zijn "puinhoop"?



Het feit dat jij dit hier post en overigens ook aangeeft dat je soms onzeker bent, dat is je gevoel dat je erbij hebt, en dat je hier blijkbaar in alle vrolijkheid en optimisme probeert te onderdrukken.



Volgens mij word je aan het lijntje gehouden, maar de toekomst zal het wel uitwijzen en hopelijk heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
Je twijfelt wel aan iets anders schrijf je hier niet. Ook zonder elkaars familie of vrienden te hebben gezien kun je al een relatie hebben.

"Eerst alles op orde willen hebben" dan moet je niet gaan daten ook lijkt mij. Of je geeft gelijk aan dat je geen relatie zoekt.

Je gaat er voor of niet. Was dat niet de intentie?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ...ik zeg nee.

Op de langere termijn is dit niks.

Een man die zegt geen relatie te willen, wil dat doorgaans niet met jou, hoe erg ik dat ook voor je vind.

Ik ben maar gewoon eerlijk.

.

Maar voor sex en leuke tijd, wat velen tegenwoordig maar lijken te doen(stel eens eisen, denk ik dan!!)..

Is .....het....wel....leuk...ja.

.

Wat je nu al niet merkt...maar afijn..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En een man, die eerst alles op orde moet hebben??...hahahah...

Dat kan een man niets schelen joh!..lieve heer, daar pakt hij zijn vrouwtje wel voor in, maar euhh...

Het juiste vrouwtje dan he?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Nogmaals, hoe lang daten jullie nu al?



Ik geloof het ook allemaal niet zo. Als iemand een enorme puinhoop op te ruime heeft, mag hij dat eerst doen voor hij contact met me zoekt. Een relatie opbouwen terwijl je zooi op moet ruimen werkt gewoon niet zo. Hij houdt je op afstand, en jij vindt dat prima. Ik vind het geen relatie.



Maar als jij het prima vindt, en hij ook, heb je aan mijn mening helemaal niks. Ik hoop dat ik later niet hoef te roepen 'told you so'.
Alle reacties Link kopieren
H
anoniem_314879 wijzigde dit bericht op 13-03-2018 08:42
Reden: T
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 oktober 2016 @ 09:24:

En een man, die eerst alles op orde moet hebben??...hahahah...

Dat kan een man niets schelen joh!..lieve heer, daar pakt hij zijn vrouwtje wel voor in, maar euhh...

Het juiste vrouwtje dan he?



Dat klopt dat kon hem de helft van zijn leven ook niet schelen, met alle ellende van dien. Hij wil het nu anders aanpakken.. is dat dan geen ware liefde ? (als het goed komt tenminste)



Hij pakt mij ook helemaal in . Aan de daden ligt het niet. Ik weet zeker als ik nu de grens stel, hij er voor gaat en mijn zijn vriendin maakt officieel.. dat heeft hij aal aangeboden en gedaan. Ik wil het gewoon zo niet. Misschien ook een beetje raar haha



Nogmaals ik vraag hier niet om meningen, wil gewoon gedachten uitwisselen erover.
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalila schreef op 28 oktober 2016 @ 09:57:

Tsja, we kennen elkaar al een decennia, en zijn elkaar jaren uit het oog verloren. We zijn elkaar gaan daten tegen beter weten in, en zeker niet op het juiste moment . Zowel niet voor mij als niet voor hem..



Hij wil het wel als ik het echt nodig vind.. hij heeft het ook al gevraagd na een goed gesprek. Ik heb het toen weer terug gedraaid , want ik wil dat hij het doet als hij er klaar voor is, niet omdat ik het wil omdat ik dan ga chanteren dat hij me nooit meer mag zien ..Maar wat is dan toch je probleem?..ik snap het even niet, sorry..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Het is gewoon nooit leuk als je zelf enthousiast bent en alles wilt delen aan mooie gevoelens, maar de ander blokkeert dat op welke manier dan ook...om duidelijk te maken dat je dus rustig aan moet doen en niet te veel moet verwachten lijkt mij.



Ik moet ineens denken aan een liedje:

https://www.youtube.com/watch?v=qByymiU35RE



Volgens mij gaat het over een man, wiens hart gebroken is en die zich niet durft te binden omdat hij bang is om zichzelf via de ander te verliezen in teleurstelling, schuldgevoelens, verwijten, leugens, falen en wantrouwen...de angst om als een stuk meubilair te worden behandeld na verloop van tijd en alles wat volgens hem valt onder "relaties".

En hij is bang om in de steek gelaten te worden zodra hij zich kwetsbaar opstelt, of om de ander in de steek te moeten laten.

Hij is eigenlijk het vertrouwen kwijt, maar toch krijgt hij even wat hoop, een glimpse van een beter leven...als hij met een vrouw naar bed gaat of een bepaalde periode tijd met haar doorbrengt.

Hij eigenlijk erg fijngevoelig en heeft veel diepgang, maar heeft dat uiteindelijk moeten onderdrukken omdat hij te vaak werd gekwetst. Hij wil diep vanbinnen heel graag gered worden, gekoesterd en naar "huis", maar vlucht daarna meteen weer weg, want hij kan zich amper permitteren om verliefd te zijn, laat staan om zo'n groot verlangen te koesteren als een serieuze relatie, met al de verantwoordelijkheden die daarbij komen kijken zoals hij dat altijd heeft geleerd, terwijl hij nog niet eens goed voor zichzelf kan zorgen...en toch blijft daar dat verlangen in hem woelen en draaien en hem uitdagen om zich te verbinden met een vrouw..
Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 28 oktober 2016 @ 09:45:

Nogmaals, hoe lang daten jullie nu al?



Ik geloof het ook allemaal niet zo. Als iemand een enorme puinhoop op te ruime heeft, mag hij dat eerst doen voor hij contact met me zoekt. Een relatie opbouwen terwijl je zooi op moet ruimen werkt gewoon niet zo. Hij houdt je op afstand, en jij vindt dat prima. Ik vind het geen relatie.



Maar als jij het prima vindt, en hij ook, heb je aan mijn mening helemaal niks. Ik hoop dat ik later niet hoef te roepen 'told you so'.We hebben elkaar 1 jaar gedate heel heel heel lang geleden, toen ging ik verhuizen.. en nu weer zo'n 6 maanden..
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalila schreef op 28 oktober 2016 @ 10:02:

[...]





We hebben elkaar 1 jaar gedate heel heel heel lang geleden, toen ging ik verhuizen.. en nu weer zo'n 6 maanden..

Een jaar lang daten?...Huh?..en toen wou hij ook al geen relatie?

Liev heer, lieve heer..

.

Laat die man je vragen, en klaar is Kees!!...voor minder deed ik het niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 oktober 2016 @ 10:00:

[...]



Maar wat is dan toch je probleem?..ik snap het even niet, sorry..Moet er een probleem zijn om te mogen schrijven op viva?
Alle reacties Link kopieren
D
Alle reacties Link kopieren
Hou je er even rekening mee, dat als een man , geen realtie wil..

Dat hij dan weet, dat hij gewoon met anderen mag neuken?...en ja, dat is zo ja.

Hoe erg ook hoor..

Mannen weten dat maar al te best.

.

Ik durf haast te zeggen, beter dan vrouwen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalila schreef op 28 oktober 2016 @ 10:05:

[...]





Moet er een probleem zijn om te mogen schrijven op viva?Oh nee, zeker niet!....sorry, dan heb ik je niet goed begrepen, veel geluk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
En deze hoort er ook achteraan; loved for real:

https://www.youtube.com/watch?v=Lt-7j2mui5s
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 28 oktober 2016 @ 10:01:

Het is gewoon nooit leuk als je zelf enthousiast bent en alles wilt delen aan mooie gevoelens, maar de ander blokkeert dat op welke manier dan ook...om duidelijk te maken dat je dus rustig aan moet doen en niet te veel moet verwachten lijkt mij.



Ik moet ineens denken aan een liedje:

https://www.youtube.com/watch?v=qByymiU35RE



Volgens mij gaat het over een man, wiens hart gebroken is en die zich niet durft te binden omdat hij bang is om zichzelf via de ander te verliezen in teleurstelling, schuldgevoelens, verwijten, leugens, falen en wantrouwen...de angst om als een stuk meubilair te worden behandeld na verloop van tijd en alles wat volgens hem valt onder "relaties".

En hij is bang om in de steek gelaten te worden zodra hij zich kwetsbaar opstelt, of om de ander in de steek te moeten laten.

Hij is eigenlijk het vertrouwen kwijt, maar toch krijgt hij even wat hoop, een glimpse van een beter leven...als hij met een vrouw naar bed gaat of een bepaalde periode tijd met haar doorbrengt.

Hij eigenlijk erg fijngevoelig en heeft veel diepgang, maar heeft dat uiteindelijk moeten onderdrukken omdat hij te vaak werd gekwetst. Hij wil diep vanbinnen heel graag gered worden, gekoesterd en naar "huis", maar vlucht daarna meteen weer weg, want hij kan zich amper permitteren om verliefd te zijn, laat staan om zo'n groot verlangen te koesteren als een serieuze relatie, met al de verantwoordelijkheden die daarbij komen kijken zoals hij dat altijd heeft geleerd, terwijl hij nog niet eens goed voor zichzelf kan zorgen...en toch blijft daar dat verlangen in hem woelen en draaien en hem uitdagen om zich te verbinden met een vrouw..Ja verbinden willen we allemaal... relatie is vaak het begin van het einde.. dus dan dat nog maar even uitstellen .. ik kan het begrijpen hoor.. en ik ben niet wanhopig . dus kan het best afwachten. Maar ik zal ook niet alles geven dan, nog niet, moet dan nog wel wat over blijven voor als het door gezet word.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven