Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn (en wat dat met je doet)

28-10-2016 08:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.



Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"



Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat.
Later is nu
Goedemorgen. Bedankt dat ik hier gister even uit mocht razen!



Fijn dat de auto het weer doet Lientje! En dat is inderdaad heel herkenbaar Dreamer, dat je er gewoon de fut niet voor hebt. Of niet meer weet hoe of, fijn dat je man daar zo bij helpt. Zijn wel dingetjes waar ik bang voor ben als ik straks alleen ben. Ik hoop dat ik de band met mijn moeder weer zo op kan bouwen dat ik haar met zulke dingen echt om hulp durf te vragen.



Hoe is je nacht geweest Kaitlyn? Vervelend van de pijn, hier was het gister avond ook raak.



Dit was even alles wat ik kon onthouden. Sowieso een voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Dat is lekker dat dat kan hier he Yellow, even alles eruit gooien.



Ik heb gisteren naast een was draaien, eten koken en de autoreparatie de hele dag met tussenpozen in bed gelegen. Vanmorgen ook nog weer tot tien uur toen ik het hele gezin om kwart over zeven de deur uit had gewerkt.

En nu gaat het stukken beter met me. Rugpijn nagenoeg weg, en een stuk minder moe. Had het gewoon ff nodig denk ik...



Nu heb al boodschappen gedaan, heel veel opslagdingen die in huis stond die man op marktplaats gaat zetten naar de schuur gebracht en de kerstboom van zolder gesleept. Die ga ik straks opzetten.

Wou net zeggen dat dat nog even kan duren omdat de poes zo lekker ligt op mijn schoot maar ze springt net weg. Ik moet aan de slag dus, dat is duidelijk. Lekker skyradio erbij aan, ik ben dol op december! Samen met dochter. Man en zoon hebben er weinig mee en mijn moeder slaat december het liefst over.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
quote:lientje69 schreef op 08 december 2016 @ 13:50:

Dat is lekker dat dat kan hier he Yellow, even alles eruit gooien.



Ik heb gisteren naast een was draaien, eten koken en de autoreparatie de hele dag met tussenpozen in bed gelegen. Vanmorgen ook nog weer tot tien uur toen ik het hele gezin om kwart over zeven de deur uit had gewerkt.

En nu gaat het stukken beter met me. Rugpijn nagenoeg weg, en een stuk minder moe. Had het gewoon ff nodig denk ik...



Nu heb al boodschappen gedaan, heel veel opslagdingen die in huis stond die man op marktplaats gaat zetten naar de schuur gebracht en de kerstboom van zolder gesleept. Die ga ik straks opzetten.

Wou net zeggen dat dat nog even kan duren omdat de poes zo lekker ligt op mijn schoot maar ze springt net weg. Ik moet aan de slag dus, dat is duidelijk. Lekker skyradio erbij aan, ik ben dol op december! Samen met dochter. Man en zoon hebben er weinig mee en mijn moeder slaat december het liefst over.



Dat klinkt erg gezellig, fijn dat het wat beter gaat.



Ik heb net twee speakertjes roze geverfd, en een krukje. :D Zometeen maar even naar de supermarkt denk ik. Misschien ga ik een cake bakken.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Yellow, een gewone cake of een speciale?

Vind appelcake altijd zo lekker. Goeie tip, kan ik van het weekend wel weer eens maken.

Of appelflappen, heb nog wat appels in mijn koelkast die nodig opmoeten.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hmmm, spacecake?
Ik heb een lekker recept voor bosbessen kruimel cake. Maar ik ben vast te laat?



Hier nog steeds voor zeehond aan het oefenen dus even half in meelees modus.



Voor wie het nodig heeft.
Ik houd me aanbevolen voor de recepten van appel- en bosbessencake! Spacecake ben ik veel te oud voor.
Hoe goed is je Engels? Anders moet ik hem even vertalen.
Kan in het Engels hoor!
Alle reacties Link kopieren
Appelcake is gewoon cake met plakken appel erin

Véél appel want het krimpt behoorlijk tijdens het bakken

Voor de smaak kan je de appelstukken eventueel bestrooien met wat suiker en kaneel voordat je het in het cakedeeg doet maar dat hoeft niet persé. Het is met pure appel ook al erg lekker. Onthou alleen: véél appel. Anders valt de smaak wat tegen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik zit nu op mijn telefoon dus misschien doet de link het niet. Bosbessen cake



Anders naar Joy of Baking punt com en dan Blueberry cake. Platte cake met kruimel topping.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een hoop pijn en pech in de berichten van afgelopen dagen Ik hoop dat het al wat beter gaat en iedereen een redelijke nachtrust kan pakken!



Cake.. Das grappig, gisteren red velvet cake gemaakt met vulling van botercreme en banketbakkersroom, chocolade rasp er bovenop. Moet hem alleen nog proeven, gisteren moest hij nog opstijven en vandaag is een beschuitje ook niet een goed plan dus laat ik t maar even
Red velvet is 1 van mijn favoriete cakes
Ik ben niet meer aan de cake toegekomen.



Maar er staat een afspraak om zondag een fornuis te halen via marktplaats, en een kledingkast. En ik ga een keukenblad halen met mijn vader, en de tekening voor de keuken begint echt ergens op te lijken dus volgende week kunnen de eerste delen gezaagd worden. Ik heb me wel vermaakt dus. Maakt dat zware lijf toch wat minder erg.



Klinkt lekker die red velvet cake! Is misschien wel wat om eens te proberen.
Oeps wilde een foutje verbeteren!
Dank voor de recepten! Red velvet cake heb ik nog nooit van gehoord, ga ik nu opzoeken.
Succes Cesium, ik ben benieuwd of het lekker is.

Vanmorgen mijn ogen laten opmeten en er komt weer een halfje aan beiden kanten bij. Het montuur was gelukkig gratis. Nu heb ik én nieuwe lenzen én een nieuwe bril ('s avonds) dus voorlopig kan ik vooruit.



Alle reacties Link kopieren
,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-12-2016 16:14
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je. Ik snap dat je dit uit louter liefdadige overwegingen hier plaatst en met gratis advies komt?



(zoniet, dan moet iemand je misschien staffen in verband met reclame ofzo)
Later is nu
Klinkt echt te mooi om waar te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Na lange tijd heb ik weer alles bij gelezen. Ik heb vorige week vrijdag mijn hondje moeten laten inslapen Hij was 18 jaar, dus ik kan mij bijna geen moment herinneren dat hij er niet was. Het waren hele emotionele dagen.



Ook heb ik samen met de studieadviseur besloten om mij uit te schrijven voor 1 vak. Ik hoef dus nu nog maar 1 vak te volgen wat best veel scheelt in lesuren. Het zorgt voor minder stress en pijn. Nu nog bedenken of ik door wil gaan met de studie. De adviseur vertelde dat de kansen op een baan na het behalen van mijn bachelor zeer klein zijn en ik dus mijn master moet behalen (en zelfs dan zag ze het somber in). Maar daarvoor moet ik meer dan 30 uur per week stage lopen...
Alle reacties Link kopieren
En dat klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn..
Bella Naar van je hondje. Sterkte



Alle reacties Link kopieren
Bella, wat verdrietig van je hondje. Snap dat je daar moeite mee hebt.



En welke wonderbaarlijke verlos je van je pijn tip heb ik gemist?????

Ik moet ook gewoon niet gaan werken. Je mist zó veel daardoor.



Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: geen enkrle tip heb je gemist. Iemand maakte reclame voor zichzelf als gezondheidscoach.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven