Date/Vriend ziet nog andere vrouwen?

09-12-2016 10:00 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik wil graag even iets voorleggen. Wil graag weten hoe jullie hier over denken.



Sinds eind oktober ben ik met een man aan het daten. Vanaf het begin zien we elkaar veel. Meerdere dagen per week. We hebben nog niet naar elkaar uitgesproken dat we een relatie hebben.



Nu lag gisteren zijn telefoon op tafel en zag ik berichtjes binnenkomen van een andere vrouw. Wanneer ze weer afspreken omdat het van de week zo fijn was en dat ze weer met hem wil zoenen en knuffelen.



Eigenlijk voel ik mij hier helemaal niet goed bij. De andere kant denk ik, we hebben nog geen relatie. Moet ik het negeren?
Alle reacties Link kopieren
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 10:42:

Ik ging er inderdaad van uit dat als je elkaar meerdere dagen per week ziet dat het exclusief is. Naïef? Ouderwets? Mijn fout? Misschien wel ja.



Blijkbaar vindt hij mij toch niet leuk genoeg. En nee dat is inderdaad niet wat ik wil horen. Maar ik kan het beter maar nu weten dan.



Vanavond heb ik met hem afgesproken en zal het gesprek met hem aangaan.



Maar je hebt dit ook bij hem aangegeven schrijf je. Wat was z'n reactie? Het is niet jouw fout, zulke inschattingsfouten maak je makkelijk bij mannen die de schijn mogelijk wat ophouden.

En dat denk ik ook, liever nu weten waar je aan toe bent dan pas over een aantal maanden. Maar het blijft niet leuk.. Succes vanavond
Ja, helemaal niet leuk.

Heel veel succes vanavond.
Je hebt dus gezegd dat je alleen exclusief wilt daten? En toen hield hij zijn mond over andere scharrels. Dat is op zijn minst niet zo netjes, dus ik denk dat je een foute kerel hebt getroffen.
Ja ik zou er niet eens meer moeite insteken in zon kerel. Laat m maar lekker naar z'n andere scharrels gaan, adios. Ik zou de date voor vanavond ook gewoon afzeggen
Alle reacties Link kopieren
Nee helemaal niet leuk inderdaad.

ik heb het gelijk aangegeven. Hij gaf aan met niemand anders te daten. Dit blijkt dus niet zo te zijn.



Dank alvast voor de adviezen en aardige woorden. Ik ben iemand die snel over mijn eigen grenzen heen gaat. Dat probeer ik deze keer te voorkomen
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt t dat je bang bent iets kapot te maken wat iemand anders zelf al kapot maakt?



Hij verbergt wat en jij bent bang om hem weg te jagen...
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 11:19:

Nee helemaal niet leuk inderdaad.

ik heb het gelijk aangegeven. Hij gaf aan met niemand anders te daten. Dit blijkt dus niet zo te zijn.



Dank alvast voor de adviezen en aardige woorden. Ik ben iemand die snel over mijn eigen grenzen heen gaat. Dat probeer ik deze keer te voorkomenHij liegt dus. TO, deze man is jou niet waard. Hij spreekt dus opzettelijk met anderen af terwijl hij tegen jou beweert alleen voor jou te gaan. Ik zou hem opbellen en zeggen dat vanavond niet doorgaat en hij ook geen contact meer met je hoeft te zoeken maar dat hij zich vast wel vermaakt met z'n andere scharrels.
Alle reacties Link kopieren
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 11:19:

Nee helemaal niet leuk inderdaad.

ik heb het gelijk aangegeven. Hij gaf aan met niemand anders te daten. Dit blijkt dus niet zo te zijn.



Dank alvast voor de adviezen en aardige woorden. Ik ben iemand die snel over mijn eigen grenzen heen gaat. Dat probeer ik deze keer te voorkomen



Goed zo. deze man is niet eerlijk en jij wilt blijkbaar zo graag een relatie dat je dus bijna dingen accepteert die helemaal niet wilt.

denk aan jezelf, na een maand daten al dit soort gedoe, je verdient een beter iemand
Alle reacties Link kopieren
Eh op basis van dat gelieg van hem zou ik er gewoon zelf mee stoppen. Liever geen vent dan zo'n vent. Je kan 'm of blokken of er nog een (als jou dat helpt) mededeling sturen dat je ermee stopt. Waarom laat je dit soort beslissingen alleen van hem afhangen? Wat wil JIJ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem idd geneens laten komen zou hem ook een bericht sturen met dat hij naar die andere mag gaan dat jij exclusief wilt daten en hij dit wist en het nu niet meer hoeft
Alle reacties Link kopieren
quote:vloerkleed schreef op 09 december 2016 @ 11:48:

Ik zou hem idd geneens laten komen zou hem ook een bericht sturen met dat hij naar die andere mag gaan dat jij exclusief wilt daten en hij dit wist en het nu niet meer hoeftDit
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik nu heel naïef, maar door nu maar gewoon blind te varen op één appje doe je toch wéér aannames? TO mag niet zomaar aannemen dat zij en date exclusief zijn, maar ze mag wel zomaar aannemen dat dat appje klopt en geen uitleg behoeft?



Wie weet is het een jaloerse ex die lucht heeft gekregen van jullie gedate. Weet jij veel. Zou zonde zijn als er niets aan de hand is en je nu blind de deur dichtgooit.



Mocht blijken dat hij wel met anderen date is het een heel ander verhaal natuurlijk, zeker als hij heeft gezegd dat niet te doen. Dan is het een leugenachtige zak waar je beter zonder kunt en dan mag hij dat weten ook.
Nou ik zou niet weten hoe je dat anders jan interpreteren zon app...
quote:lilalinda schreef op 09 december 2016 @ 10:30:

[...]



het is niet zijn fout, dat jij aannames doet



Tuurlijk.



Als zij dit aangeeft en hij blijkt dat niet te willen kan hij dat ook dan meteen zeggen.
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 11:19:

Nee helemaal niet leuk inderdaad.

ik heb het gelijk aangegeven. Hij gaf aan met niemand anders te daten. Dit blijkt dus niet zo te zijn.



Dank alvast voor de adviezen en aardige woorden. Ik ben iemand die snel over mijn eigen grenzen heen gaat. Dat probeer ik deze keer te voorkomenNou. Hup weg ermee.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vanavond, Nani!



Voor mij zou het trouwens einde-oefening zijn. Jouw verwachtingen zijn volkomen duidelijk, hij had je moeten vertellen dat hij ook nog met een ander date.
Alle reacties Link kopieren
Op zich is oktober nog niet zo lang en ik heb in het verleden ook wel eens twee mannen tegelijk gedate. Dat jij echter uitgesproken hebt exclusiviteit te willen en hij hier over gelogen heeft, is een absolute no go.



Ik zou hem dan ook laten weten dat de date vanavond (en in de toekomst) niet doorgaat omdat je serieus genomen wil worden en verder geen tijd meer aan hem wil verspillen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wil. Van mij hoeft er niet gelijk de label van relatie aan te hangen. We zitten immers nog in de periode van elkaar leren kennen. Maar ik wil niet dat de man die ik meerdere keren per week zie en dus naar mijn idee iets mee aan het opbouwen ben, met andere vrouwen date/ sex heeft.



Ik ga nog wel het gesprek met hem aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 11:19: Hij gaf aan met niemand anders te daten. Dit blijkt dus niet zo te zijn.Oh, dat is wel een foute gast. Liegen is niet best. Goed dat je erachter bent gekomen dat hij wel met andere vrouwen date. Ik ben benieuwd wat hij zegt als je hem daarmee confronteert.
Alle reacties Link kopieren
quote:DesieQ schreef op 09 december 2016 @ 12:26:

Misschien ben ik nu heel naïef, maar door nu maar gewoon blind te varen op één appje doe je toch wéér aannames? TO mag niet zomaar aannemen dat zij en date exclusief zijn, maar ze mag wel zomaar aannemen dat dat appje klopt en geen uitleg behoeft?



Wie weet is het een jaloerse ex die lucht heeft gekregen van jullie gedate. Weet jij veel. Zou zonde zijn als er niets aan de hand is en je nu blind de deur dichtgooit.



Mocht blijken dat hij wel met anderen date is het een heel ander verhaal natuurlijk, zeker als hij heeft gezegd dat niet te doen. Dan is het een leugenachtige zak waar je beter zonder kunt en dan mag hij dat weten ook.Dat zou inderdaad ook nog kunnen, er zijn mensen die inderdaad zo vals zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:vloerkleed schreef op 09 december 2016 @ 11:48:

Ik zou hem idd geneens laten komen zou hem ook een bericht sturen met dat hij naar die andere mag gaan dat jij exclusief wilt daten en hij dit wist en het nu niet meer hoeftJa, voor mij hetzelfde. TO, je hebt het al duidelijk aangegeven en hij heeft jou en jouw grens simpelweg niet gerespecteerd. Goed begin is het halve werk, en dit slechte begin zou ik nemen voor wat het is: een belofte voor een slechte toekomst met deze vent.
s-groot wijzigde dit bericht op 09-12-2016 13:55
Reden: andere verwoording
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 09 december 2016 @ 10:05:

Ik zou er niet mee doorgaan. De intentie voor een relatie moet er wel zijn, en zelf zou ik altijd op een paard tegelijk wedden. En dus ook niet met een simultaandater willen daten.



Helemaal mee eens. Schijnbaar is het tegenwoordig normaal dat je met 4 mensen tegelijk date (en daar dus ook mee zoent/knuffelt of seks mee hebt), maar ik ben dit zo niet gewend. Ik wed op 1 paard en dat verwacht ik ook van de tegenpartij. Ik ga geen strijd voeren met 4 andere vrouwen om als beste uit de test te komen, kom nou.



Maar goed, dat is hoe ik erin sta. Als jij er ook zo in staat, kun je hem het beste lozen en je verlies nemen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:vloerkleed schreef op 09 december 2016 @ 11:48:

Ik zou hem idd geneens laten komen zou hem ook een bericht sturen met dat hij naar die andere mag gaan dat jij exclusief wilt daten en hij dit wist en het nu niet meer hoeft

echt 100 keer dit.

Doe wat aan je zelfrespect! Wat is dat toch, dat jij denkt iets kapot te maken?

Wil jij echt met zo een man verder?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Het komt een beetje rauw op mijn dak denk ik en vind het jammer dat het nu kapot is.

Maar ik ben wel 'blij' dat ik het nu weet en hier niet over een paar maanden achterkomen.
Heb je je date al gesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven