Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:peecee schreef op 01 januari 2017 @ 14:49:

Dag zou je voor mij een kaart willen leggen....ik ben zeer benieuwd ...dank je welJe hebt een soort compleetheid gevonden in het verleden en weet je in het heden snel aan te passen aan nieuwe sitaties, niet snel van je stuk als je onverwacht wat zaken moet combineren of balanceren. In de toekomst ga je iets uit je verleden missen en misschien wel terughalen.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, zou je voor mij kaarten willen leggen?
Hoi tomcat, mocht je nog tijd hebben....zou je voor mij een algemene legging kunnen leggen?
samen sta je sterker
quote:zeeuwsknoopje schreef op 01 januari 2017 @ 14:50:

Wil je voor mij ook een kaart leggen?Een feestje of bijeenkomst in het verleden die iets heeft gebracht. Op dit moment oogst je wat je heb gezaaid en in de toekomst zal je een soort leidende positie innemen in een groep of op je werk, niet leidend als baas maar als iemand die kennis heeft en met die kennis voor een groep kan zorgen.
quote:Yinx schreef op 01 januari 2017 @ 16:56:

Wat leuk dat je dit doet Tomcat!!

Voor jou (en iedereen die dit leest natuurlijk) de beste wensen voor 2017

Als je eraan toe komt, zou je dan voor mij ook een algemene legging kunnen doen? Ik ben heel benieuwd!

Een innige band of relatie in de toekomst volgens de kaarten.

Op dit moment geef of ontvang je advies of les ?

In het verleden jezelf voorbereid om obstakels en tegenstand te overwinnen.
Dag Tomcat, als je in de gelegenheid bent zou je dan voor mij ook de kaarten willen leggen?

Alvast erg bedankt.
Hoi Tomcat, wat een leuk topic heb je ervan gemaakt en wat aardig dat je dit doet. Als je mij er nog tussen krijgt, wil je dan voor mij kaarten leggen over wat 2017 op het creatieve vlak kan brengen?

Dankjewel!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Dank je wel
Nu eerst weer even wat PB's
quote:tomcat schreef op 01 januari 2017 @ 17:22:

[...]

Een feestje of bijeenkomst in het verleden die iets heeft gebracht. Op dit moment oogst je wat je heb gezaaid en in de toekomst zal je een soort leidende positie innemen in een groep of op je werk, niet leidend als baas maar als iemand die kennis heeft en met die kennis voor een groep kan zorgen.

Dank je wel, het eerste stuk kan ik me wel in vinden, het tweede niet. Ik heb al een eigen zaak dus ben al wel leidend voor een groep en geef mijn kennis door

Dank je wel! Fijn 2017!
quote:tomcat schreef op 01 januari 2017 @ 14:12:

[...]

De kaarten geven je aan als vrij zakelijk en op liefdesgebied geven ze je weer als iemand die heel zelfzeker en wilskrachtig over komt.

Wat je kan doen in je voordeel als je je huiselijke kant wat meer ontwikkeld, de ruimte geeft of laat zien, aandacht voor je huis, je huis gezellig en warm maken en die kant van jezelf tonen.

Wat tegen je werkt is er ontspannen bij gaan zitten of jezelf afzonderen om je leven te overdenken.

De toekomst geeft resultaat boven verwachting aan.

Ziet er goed uit dus Wauw dank je wel!
Mag ik mij ook aanmelden? Moet je daarvoor info hebben oid?
Nu word ik toch ook nieuwsgierig. Ben met name benieuwd naar gezin en werk wat betreft komend jaar. Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen?
.
quote:tomcat schreef op 01 januari 2017 @ 14:06:

[...]

Ik krijg een feestelijke bijeenkomst in het verleden, een innige band of samenwerking in het heden en een beloning, bonus of gulheid in de toekomst.

Pas iemand leren kennen op een feestje? of is dat te voordehand liggend?

Dank je wel, Tomcat!

Nope, ik heb oudjaar op de bank gevierd.

Ben wel pas met een verrassend goed betaalde baan begonnen, die voorlopig tijdelijk is...

Ik hoop wel een keer iemand in 2017 te leren kennen, maar ja, wie (van de singles) niet?
Dag Tomcat,

Je mag voor mij ook een kaart trekken. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen :-)
Hallo Tomcat,

Ik heb een specifieke vraag. Ik heb een heel fijne, hechte vriendinnenclub, maar aan een van de vriendinnen irriteer ik me steeds vaker. Hoe kan ik mezelf een beetje afschermen van haar negatieve gedrag zonder de groepsdynamiek te verstoren?

Alvast bedankt!
Ik zou dat heel fijn vinden.. Heel benieuwd wat dit jaar mij brengt..
Hoi Tomcat, wat een leuk topic! zou je voor mij een kaart willen leggen? Ik mag binnen paar maanden van ons derde kindje bevallen maar zie daar nog erg tegenop (de bevalling). Ook ben ik wel benieuwd wat 2017 voor me in petto heeft. Dank je!
Ik zou het ook wel leuk vinden om een kaartlegging te krijgen

Specifieke vraag: het komende jaar wordt heel erg belangrijk voor mij. Kun je me meer vertellen over de gevolgen van mijn keuzes op korte termijn (komend jaar dus)?

Dankjewel!
quote:tomcat schreef op 01 januari 2017 @ 14:33:

[...]

Vanuit een goede harmonie of partnerschap succes in het heden, kracht in gezondheid en in de toekomst huis en financieen veilig door zorgvuldigheid of voorzichtigheid.

Oh, dankje..

Leuk, dat je dit zo doet op t forum, voor anderen
•°: Don't be the same, be better!
quote:tomcat schreef op 01 januari 2017 @ 14:16:

[...]

Er viel een kaart uit tijdens het leggen, soms is dat een belangrijke boodschap, de kaart betekend een kans op werkgebied of een niewe carierre, misschien zegt het je iets.

IN het verleden zie ik onderhandelingen, een correcte, eerlijke prijs ontvangen of geven

In het heden je zaken op orde en in de toekomst komt er een innige samenwerking of liefde aan.

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen dit voor mij te doen!

Ik ben bezig met een carrière switch, dat zou die kaart goed kunnen betekenen. Ik hoop dat het dan een positieve verandering betreft!

Kun je ook iets zien/lezen over mijn gezondheid?

Een heel fijn 2017! Nogmaals bedankt.
quote:tomcat schreef op 01 januari 2017 @ 14:22:

[...]

Over je gezin geven de kaarten aan dat iets succesvol wordt afgerond wat lang voordeel gaat opleveren, meestal gaat deze kaart over werk of hobby waar iest gewaardeerd of geleerd wordt wat een leven lang meegaat.

Over je werk krijg ik een kaart die commercieel succes, welvaart aangeeft

En algemeen richting toekomst wordt er gewezen naar zakelijk advies dat je geeft of ontvangt in een sociale omgeving, dus iemand buiten je werk om die je prive of op een feestje ofzo tegenkomt waarmee een dergelijke uitwisseling plaats vind. Het kan de aanleiding zijn voor je commerciele succes of je kan iemand tips geven naar aanleiding van..Dankjewel! Leuk om te lezen! Ik ben benieuwd wat dit jaar me zal brengen.
Wat lief dat je dit doet.

Zou je als je tijd hebt voor mij ook een kaart willen leggen? Ben heel benieuwd wat de kaarten zeggen rondom werk en gezin.

Dank je!
Behandel geluk zorgvuldig, je hebt het te leen - Pam Brown
Doe je ook leggen zonder vragen? Zo ja, wil je ook voor mij kaarten leggen?

Of anders, wat gaat het komende jaar voor mij brengen?
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Héél graag TomCat en super bedankt alvast!

Heb een specifieke vraag: zullen we altijd in het buitenland blijven wonen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven