Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Goedemorgen Tomcat,

Graag zou ik willen vragen of jij iets kunt vertellen over onze toekomstige financiële situatie. ik ben erover aan het twijfelen om een opleiding te gaan doen, maar ik weet niet of ik het moet gaan doen.

Alvast hartelijk dank!
Alle reacties Link kopieren
Vraag is niet meer nodig :-)
tomcat schreef:
08-09-2017 15:29
Er komt iets naar voren dat gaat over gezin of familie, stabiliteit, geluk met gezin of familie dat een hudige invloed is en dat positief werkt op je situatie.
Verder een invloed van nieuwe paden en de overdracht van kennis van een mentor naar een pupil zodat de pupil aan de cyclus kan beginnen

Voor de toekomst ligt er een onderneming die goed uit zal pakken, mogelijk dat er reizen aan te pas komt aan die onderneming.
Hoi tomcat,

Begin september heb je bovenstaande geschreven. Ik heb zelf eigenlijk ook het link gelegd met mijn werk. Wellicht was dat nie het meest handige of ik trek te snel conclusies.

Ik zou graag willen vragen wat je in de kaarten ziet over mijn ‘werksituatie’. Er is al een aantal weken wat onenigheid binnen het team waar ik werk en werk gerelateerd de verantwoordelijkheid voor heb. Deze onenigheden zijn ook verschillende keren flink geescaleerd. Kan jij wat hierover en de (nabije) toekomst op mijn werk zien? Alvast bedankt!
tomcat schreef:
29-10-2017 13:15
en deze
Heb je nog aan me gedacht? ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,

Zou je kaarten voor mij willen leggen?
Ik zou heel graag willen weten wat er voor mij gaat gebeuren op het liefdespad. Moet ik die oude liefde afsluiten? Wordt het wat met die nieuwe man die ik heb leren kennen? Of is het de bedoeling dat ik alleen blijf?

En wat gaat er gebeuren op het gebied van opleiding? Kan ik straks de dingen gaan doen ik leuk vindt? (voor mijzelf werken).

Ga ik verhuizen naar een betere ruimte?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Ik zou graag willen weten hoe het privé met mij (en de kinderen) zal gaan de komende jaren. En dan vooral of de problemen met mijn ex ooit ophouden. Maar heb je hier niet meer info voor nodig over mij (geb. datum ofzo?)

Dank je wel :)
Alle reacties Link kopieren
-
aivlys23 wijzigde dit bericht op 30-08-2020 21:24
0.00% gewijzigd
Volgens mij is Tomcat al heel lang niet meer online geweest.
Ik denk dat het nu even geen zin heeft om nieuwe vragen te stellen, gezien er nog een heleboel open staan.

@Tomcat, hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Tomcat, succes met waar je nu mee bezig bent.
Dank, ik ben met mezelf bezig (noodgedwongen)..zou het wel delen als mijn forumnaam anoniem was maar door het kaartleggen lezen hier mensen mee die mij in het echt kennen en die hoeven niet alles van mij te weten.
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit, er zijn geen verplichtingen hier. Jouw kaarten waren voor mij een houvast in een lastige periode en ik zou willen dat ik hetzelfde terug kon doen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
12-12-2017 22:01
Dank, ik ben met mezelf bezig (noodgedwongen)..zou het wel delen als mijn forumnaam anoniem was maar door het kaartleggen lezen hier mensen mee die mij in het echt kennen en die hoeven niet alles van mij te weten.

Begrijpelijk. Sterkte met datgene waar je mee bezig bent. :daisy:
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kunnen de kaarten jou ook bieden wat ze voor veel van ons hebben gedaan. Of werkt dat niet op die manier als je het voor jezelf doet? In ieder geval, er wordt aan je gedacht!
even reclame voor dit topic van mij

overig/brainstorm-hoe-kan-ik-het-beste- ... ges/397726
Ik probeer nu dus even een facebook groep uit of dat makkelijk werkt, wie een vraag heeft zal mij daar even moeten opzoeken :)
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-12-2017 12:32
Ik probeer nu dus even een facebook groep uit of dat makkelijk werkt, wie een vraag heeft zal mij daar even moeten opzoeken :)

Jammer, want Ik heb geen facebook, en ik wil geen facebook.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
22-12-2017 12:37
Jammer, want Ik heb geen facebook, en ik wil geen facebook.
Dat heb ik met what'sapp :)
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-12-2017 15:40
Dat heb ik met what'sapp :)

What'sapp heb ik ook niet. :)

Fijne jaarwisseling, en de beste wensen voor 2018
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
01-05-2017 10:15
Je komt zelf naar voren als persoon die graag met kracht controle op haar leven heeft, je houdt niet zo van onverwachte gebeurtenissen buiten je controle.
Qua liefde/partner doe je jezelf tekort omdat je waarschijnlijk niet teveel maar een beetje het verkeerde wenst.
Het werkt positief als je een relatie meer beschouwd als 2 gelijkwaardigen die samen hun leven opbouwen, ervan genieten samen
Minder het droombeeld van de prins en de romantische liefde en ze leefden nog lang en gelukkig
De waarschijnlijke uitkomst is snel nieuws maar wel van ver, kans dat je binnenkort in contact komt met iemand die niet zo dichtbij woont.
Ik lees het net terug en het klopte!
anoniem_150268 wijzigde dit bericht op 30-01-2018 14:02
19.58% gewijzigd
:hug:
aquariusje7700 schreef:
22-01-2018 22:03
Ik lees het net terug en het klopte!
:hug:
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 26-10-2018 12:41
39.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je er ook voor mij leggen tomcat? Zou heel lief zijn :-) . Ik heb je niet op Facebook gevonden helaas..
Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Hai Tomcat,

Ik weet niet of je nog actief bent op het Viva forum maar ik moest laatst aan je denken. Vorige x heb je me stof tot nadenken gegeven en ben benieuwd of je dat nu weer kan over een bepaalde situatie.
Als je er nog bent, wil je dan nog eens kaarten voor me leggen?
Ik leg al behoorlijk lang geen kaarten meer, misschien ooit weer, nu even geen zin in. Druk met andere zaken in mijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven