Welke telefoon?

15-12-2016 09:08 62 berichten
Het is weer zo ver, ik mag verlengen. In principe doet mijn huidige telefoon het nog (een Sony Xperia Z3), alleen ben ik bang dat als ik nu verleng zonder telefoon dat ie met een paar maand wel kapot gaat. Dat zou wel typisch iets voor mij zijn, zeg maar.



Ik twijfel dus over sim only of gewoon weer met een telefoon. Maar welke telefoon? De Samsung S7? Een ander? Ik doe best veel met mijn telefoon, dus hij daar wel tegen kunnen. Ook ben ik best lomp, dus hij moet wel tegen een stootje kunnen. En ik vind de camera belangrijk.



Ik heb al op tweakers gekeken, maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van jullie.
quote:Franka76 schreef op 16 december 2016 @ 10:48:

[...]





Och ja, daar heb ik helemaal niet aan gedacht toen ik reageerde dat je mag verlengen en niet hoeft. Hierdoor wordt je soort van gedwongen te verlengen, want wie wil nou het dubbele betalen.

Is bij mijn afgesloten Abbo ook het geval en realiseer mij nu pas dat dit ws de reden achter die aktieprijs is tot einde contract. Sneaky zegGewoon opzeggen en wat anders nemen. Echt er is zoveel aan simabbo's waar je niet lang aan vast zit voor weinig.
quote:Ceylon schreef op 15 december 2016 @ 23:14:

In de klas van mijn dochter (havo 5, dus allemaal 15-18 jaar) stapt iedereen, die een nieuwe moet hebben, over op de huawei. Als pubers hem massaal goedkeuren neem ik aan dat het wel goed zit .



Is ook prima net als de Oneplus telefoons. Kost de helft van een Iphone maar krijgen wereldwijd echt heel veel goede revieuws en voor de nieuwste modellen is er zelfs een handel online om een uitnodiging te krijgen om ze te mogen kopen.



Doogee en Xiaomi ook goede telefoons.En echt goedkoop.
OnePlus ken ik wel, de andere merken niet.



Ik ga toch eens even beter kijken dan, want de abonnementen die ik heb gezien dan heb je een X-aantal GB, X-aantal belminuten en dan nog wat SMS'jes.



Ik hou mijn huidige telefoon nog eventjes (zolang ie het nog doet) en zal eens kijken naar een maandelijks opzegbaar abonnement. (Wat een rotwoord, ik moet steeds nadenken hoe ik dat spel)
Alle reacties Link kopieren
Smsjes zijn tegenwoordig toch gratis? Binnen NL dan. (Hi abo)
Geen idee, ik SMS (bijna) nooit. Ik app of bel.
quote:Pruttie schreef op 15 december 2016 @ 17:37:

Ik zal me eens gaan verdiepen in Motorola.



En ik vroeg niet om egotripperij, ik vroeg om ervaring. Als jij goede ervaringen hebt met een iPhone, prima. Als jij goede ervaring hebt met een telefoon van 5 jaar geleden: Ook goed.



Als jij de iPhone 7 kut vindt, hoor ik dat ook graag. Of de S7.Ik doelde op het laatste: "waarin iedereen zijn eigen telefoon aanprijst? ". Dáár vraag je toch naar?!
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 december 2016 @ 11:23:

[...]





Dat heb je toch overal? Tenminste ik betaal 1 bedrag en zelf beslissen hoeveel bel/smsminuten ik wle en welk internet en hoeveel. Per maand opzegbaar.Nope, dat is niet overal, dat je alles uit 1 bundel doet. Bij sommigen heb je 150 belminuten, 100 sms'jes plus 500 mb internet (ik noem maar iets). Bij een paar heb je 750 min/sms/mb's. Dat vind ik persoonlijk wel handiger, maar de abonnementen die dat hebben zijn niet van KPN (of dochters van). En aangezien alleen KPN het hier een beetje fatsoenlijk (2 bolletjes bereik...) doet ben ik op hun aangewezen.
Alle reacties Link kopieren
Huh, wat is er nou egotripperig aan je eigen telefoon aanprijzen? Alsof het een prestatie is om een bepaalde telefoon te hebben. Je hebt dat ding toch niet hoogstpersoonlijk ontworpen?



Ik heb zelf een Samsung Galaxy J3, een wat goedkoper modelletje. Waarschijnlijk een stuk minder geavanceerd dan de S7, maar voor mij prima.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als een goede camera belangrijk voor je is dan zou ik voor een Iphone gaan of de erg dure Samsung Galaxy S7. IK heb zelf een Samsung A5 die op zich goed bevalt, maar ik vind zelf de camera niet zo geweldig dus ik heb me voorgenomen de volgende keer toch weer voor een Iphone te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Appeltje-- schreef op 15 december 2016 @ 09:24:

Ik zou voor de iPhone SE gaan. Je kan je iCloud opslag uitbreiden en er zijn varianten in het aantal gb.

Zelf heb ik een glazen screenprotector en m'n telefoon heeft meerdere ongelukjes overleeft. Toen hij de badkamervloer raakte, dacht ik dat het klaar was, maar hij was nog helemaal heel!Ik heb ook de SE sinds gister! Wat voor glazen screenprotector heb jij?
Het is de S7 geworden. Helemaal blij mee en de camera is geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook te kijken om mijn abonnement te verlengen, het loopt tot mei. Ik wil graag opnieuw een iPhone maar loont het echt om een duurdere abonnement te pakken met de 7 in plaats van de 6s? Het is wel mijn bedoeling om een 2jarig abonnement te pakken omdat een losse iPhone helaas te duur is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven